Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
# | Vozač | Bodovi | Δ | Δ |
---|---|---|---|---|
1. | Max Verstappen | 258 | ||
2. | Charles Leclerc | 178 | -80 | |
3. | Sergio Pérez | 173 | -5 | |
4. | George Russell | 158 | -15 | |
5. | Carlos Sainz | 156 | -2 | |
6. | Lewis Hamilton | 146 | -10 | |
7. | Lando Norris | 76 | -70 | |
8. | Esteban Ocon | 58 | -18 | |
9. | Valtteri Bottas | 46 | -12 | |
10. | Fernando Alonso | 41 | -5 | |
11. | Kevin Magnussen | 22 | -19 | |
12. | Daniel Ricciardo | 19 | -3 | |
13. | Pierre Gasly | 16 | -3 | |
14. | Sebastian Vettel | 16 | = | |
15. | Mick Schumacher | 12 | -4 | |
16. | Yuki Tsunoda | 11 | -1 | |
17. | Guanyu Zhou | 5 | -6 | |
18. | Lance Stroll | 4 | -1 | |
19. | Alexander Albon | 3 | -1 | |
20. | Nicholas Latifi | 0 | -3 | |
21. | Nico Hülkenberg | 0 | = |
# | Vozač | Bodovi | Δ | Δ |
---|---|---|---|---|
1. | Red Bull | 431 | ||
2. | Ferrari | 334 | -97 | |
3. | Mercedes | 304 | -30 | |
4. | Alpine F1 Team | 99 | -205 | |
5. | McLaren | 95 | -4 | |
6. | Alfa Romeo | 51 | -44 | |
7. | Haas F1 Team | 34 | -17 | |
8. | AlphaTauri | 27 | -7 | |
9. | Aston Martin | 20 | -7 | |
10. | Williams | 3 | -17 |
Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...
Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...