Informacije o prikupljanju podataka

F1puls.com se obvezuje čuvati sigurnost podataka korisnika koje skupimo putem naše web stranice. F1puls.com prikuplja, obrađuje i čuva vaše podatke sukladno EU Općoj uredbi o zaštiti podataka (GDPR) i drugim važećim propisima. Osobni podaci neće biti proslijeđeni trećim osobama. Korištenjem portala F1puls.com prihvaćate uvjete korištenja.

Korištenje osobnih podataka

1) Prilikom registracije na portal svaki korisnik prijavljuje e-mail adresu i lozinku. Za komentiranje članaka i sudjelovanje na forumu ne koriste se vanjski dodaci, a čitav korisnički sadržaj čuva se na serverima F1puls portala.

2) Dodatni podaci uneseni od strane korisnika poput imena, avatara, bedža, linka do web stranice (i slično) čuvaju se u bazi podataka F1puls.com portala i ne dostavljaju se trećim osobama.

3) Na zahtjev svakog korisnika osobni podaci se brišu.

4) Kolačići (engl. cookies) omogućavaju prikupljanje statističkih podataka o ponašanju korisnika na F1puls.com portalu (npr. koji browser koristite ili na kojim stranicama se koliko dugo zadržavate). Kolačići su mali skup podataka poslan s našeg poslužitelja na vaše računalo, a služe kao anonimni identifikator. Kolačići se također koriste za navigaciju kroz web stranicu jer služe kao ključ za prijavu. Kolačići se ne koriste za pristupanje korisničkim podacima ili praćenje korisnika nakon napuštanja F1puls.com portala. Svaki korisnik može zabranici primanje kolačića uređivanjem postavki u svom internetskom pregledniku.

5) Promjene
U slučaju promjena vezanih za pravila o poštivanju privatnosti obavijest će biti objavljena na naslovnoj stranici F1puls.com portala s ciljem upoznavanja korisnika.

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

17 VN Singapura

30.09.2022. - 02.10.2022.

1. trening 12:00
2. trening 15:00
3. trening 12:00
Kvalifikacije 15:00
Utrka14:00

18 VN Japana

07.10.2022. - 09.10.2022.

1. trening 06:00
2. trening 09:00
3. trening 06:00
Kvalifikacije 09:00
Utrka07:00

19 VN SAD-a

21.10.2022. - 23.10.2022.

1. trening 18:30
2. trening 22:00
3. trening 21:00
Kvalifikacije 23:00
Utrka21:00

20 VN Meksika

28.10.2022. - 30.10.2022.

1. trening 20:00
2. trening 23:00
3. trening 19:00
Kvalifikacije 22:00
Utrka21:00

21 VN Sao Paula

11.11.2022. - 13.11.2022.

1. trening 16:30
Kvalifikacije 20:30
2. trening 18:00
Sprint 21:00
Utrka19:00

22 VN Abu Dhabija

18.11.2022. - 20.11.2022.

1. trening 11:00
2. trening 14:00
3. trening 12:00
Kvalifikacije 15:00
Utrka14:00

Poredak vozača

#VozačBodoviΔΔ
1. Max Verstappen 335
2. Charles Leclerc 219 -116
3. Sergio Pérez 210 -9
4. George Russell 203 -7
5. Carlos Sainz 187 -16
6. Lewis Hamilton 168 -19
7. Lando Norris 88 -80
8. Esteban Ocon 66 -22
9. Fernando Alonso 59 -7
10. Valtteri Bottas 46 -13
11. Pierre Gasly 22 -24
12. Kevin Magnussen 22 =
13. Sebastian Vettel 20 -2
14. Daniel Ricciardo 19 -1
15. Mick Schumacher 12 -7
16. Yuki Tsunoda 11 -1
17. Guanyu Zhou 6 -5
18. Lance Stroll 5 -1
19. Alexander Albon 4 -1
20. Nyck de Vries 2 -2
21. Nicholas Latifi 0 -2
22. Nico Hülkenberg 0 =

Poredak konstruktora

#EkipaBodoviΔΔ
1. Red Bull 545
2. Ferrari 406 -139
3. Mercedes 371 -35
4. Alpine F1 Team 125 -246
5. McLaren 107 -18
6. Alfa Romeo 52 -55
7. Haas F1 Team 34 -18
8. AlphaTauri 33 -1
9. Aston Martin 25 -8
10. Williams 6 -19

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni