zelot je napisao/la: 14.02.2020., 07:29
dobre pare nema sta
ne znam moze li ti itko dati kakav savjet jer nisam bas siguran da itko od pristunih tako nesto vozi ili je vozio tko da.. mozda da pitas ove iz top geara
ali ovako, na prvu, jedino sta mogu reci je Ferrari. kao da kupujes sat. rolex i bok. tako i ovo, ferrari i bok
A Patek Philippe, TAG, Omega, IWC, Panerai, Breitling, Longines, Tudor....
Patek je Patek, TAG ništa, Omega je wannabe Rolex, Panerai je "fad" 2000ih, Breitling i Longines su ok, a Tudor je poor man's rođak od Rolexa.
Rolex je uistinu tata, ali prije bih ga usporedio sa Mercedesom nego sa Ferrarijem. Patek više vuče na Ferrarija
Re: Automobilska industrija
Postano: 05.03.2020., 21:17
Postao LH44
Re: Automobilska industrija
Postano: 05.03.2020., 21:28
Postao Ferrari Maniac
Re: Automobilska industrija
Postano: 05.03.2020., 21:39
Postao Lux14
Ljepotica
Jesko i Gemera su također fenomenalni.
Re: Automobilska industrija
Postano: 06.03.2020., 08:11
Postao Frantic
Dakle, Ženeva otkazana (korona), a Frankfurt zamijenjen sa Minhenom (slabiji interes)
Alfi je sve legalno, jedino mi je žao što će ih biti samo 100 i vjerojatno za ogromne pare pa o takvom autu mogu samo sanjati.
Željno iščekujem neki novi hatchback iz Alfine radionice. Upravo i volim Alfu zato što su uvijek radili aute za vozača, ali ipak dostižne i nama običnim smrtnicima. Nekakva Giulietta za 25 000 €.
Evo i jedan video s Kimijem i Giovinazzijem
Re: Automobilska industrija
Postano: 08.03.2020., 11:26
Postao LH44
Ja željno iščekujem da padne rekord na Nurburgringu
Ziva istina! Ne bih isao tako daleko oa usporedjuvao sa alkoholom tj voznjom u pijanom stanju ali zajebani svakako je.
Sam sebe sam uhvatio par puta da drkam po tome i onda skuzim da sam presao 500 m a svega dva tri puta samo kratko skrenuo pogled sa ekrana bas onoliko koliko bih trebao sa ceste na ekran.
3-5 sekundi stvarno brzo prodje na tom vragu a ako je nesto imalo kompliciranije (tipa navigacija) onda to bude 10x3 sekunde a u medjuvremenu pogled na cestu od 0.3 sekunde...
Vazno za nap9menut da ja nemam na dodir nego upravljam onim okruglim joystickom i opet. Na dodirnik ode kud i kamo vise vremena...
Svaka cast tehnologiji ali tipke su zakon. Prezadovoljan sam to klimu, temperaturu, ventilaciju i sve ostalo stimam tipkama a ne na ekranu.. nadam se da ce u buducbosti sve vise tipke ugradjivat.
Kod sljedece kupovine auta, tioke ce bit vrlo bitna stavka. I to ne kao u golfa 8 one na dodir nego na pritisak moraju biti.
Ovi ekrani danas u autima zaista previse paznje odvlace a s druge strane jebes i auto i voznju ako se ko pusac koji se skida moram borit i kontrolirat ds ne gledam u ta sranja..
Po meni, ekrani na dodir su najgora opcija. Barem da se tipkama upravlja jer ako ga dodirujem moram tocno gledat u njega a ovako se ipak moze kao na starim mobitelima, hrpa toga napamet napraviti... I definitivno cu naglasit da sam veliki zagovaratelj fizickih tipki na pritisak u autima... Ne moram stisnut pa jos gledat jel prebacilo sa dva na tri. Ovako kad kliknem tipki znam da je to to i vozi dalje.
Tako mogu i zmigavce napravit pa ne rade. Covjek mora osjetit taj klik, zub, nesto...
Ugl, zajebani su ti ekrani. Dok vozila ne budu automiju 5 ili vise imala, to treba reducirati...
Poslano sa mog Redmi Note 6 Pro koristeći Tapatalk
Re: Automobilska industrija
Postano: 23.03.2020., 12:39
Postao Iceman
Da skreće pozornost vozača to je 100%, al evo iz vlastitog primjera gotovo da ga i ne primjećujem tokom vožnje. Radio stanice ili vlastitu muziku mijenjam s tipkama na volanu, a sat nav pogledam obično prije velikog rotora da se znam postaviti.
Ovdje ih ima pun k... i užasni su.
Re: Automobilska industrija
Postano: 23.03.2020., 13:13
Postao Frantic
zelot je napisao/la: 23.03.2020., 12:39
Ziva istina! Ne bih isao tako daleko oa usporedjuvao sa alkoholom tj voznjom u pijanom stanju ali zajebani svakako je.
Sam sebe sam uhvatio par puta da drkam po tome i onda skuzim da sam presao 500 m a svega dva tri puta samo kratko skrenuo pogled sa ekrana bas onoliko koliko bih trebao sa ceste na ekran.
3-5 sekundi stvarno brzo prodje na tom vragu a ako je nesto imalo kompliciranije (tipa navigacija) onda to bude 10x3 sekunde a u medjuvremenu pogled na cestu od 0.3 sekunde...
Vazno za nap9menut da ja nemam na dodir nego upravljam onim okruglim joystickom i opet. Na dodirnik ode kud i kamo vise vremena...
Svaka cast tehnologiji ali tipke su zakon. Prezadovoljan sam to klimu, temperaturu, ventilaciju i sve ostalo stimam tipkama a ne na ekranu.. nadam se da ce u buducbosti sve vise tipke ugradjivat. (daBogda brate.....)
Kod sljedece kupovine auta, tioke ce bit vrlo bitna stavka. I to ne kao u golfa 8 one na dodir nego na pritisak moraju biti.
Ovi ekrani danas u autima zaista previse paznje odvlace a s druge strane jebes i auto i voznju ako se ko pusac koji se skida moram borit i kontrolirat ds ne gledam u ta sranja..
Po meni, ekrani na dodir su najgora opcija. Barem da se tipkama upravlja jer ako ga dodirujem moram tocno gledat u njega a ovako se ipak moze kao na starim mobitelima, hrpa toga napamet napraviti... I definitivno cu naglasit da sam veliki zagovaratelj fizickih tipki na pritisak u autima... Ne moram stisnut pa jos gledat jel prebacilo sa dva na tri. Ovako kad kliknem tipki znam da je to to i vozi dalje.
Tako mogu i zmigavce napravit pa ne rade. Covjek mora osjetit taj klik, zub, nesto...
Ugl, zajebani su ti ekrani. Dok vozila ne budu automiju 5 ili vise imala, to treba reducirati...
Poslano sa mog Redmi Note 6 Pro koristeći Tapatalk
Potpis brate
Kad sjednem s direktorom u auto, pa kad vidim (čovjek ima preko 60 godina) kako on "natipkava" nešto po onom ekranu, svaki put mu kažem: "Daj, ja ću, reci šta ti treba i ja ću natipkat" (nebitno je li navigacija, radio ili nekoga zove s mobilnog...).
Ali, šta kada je čovjek sam u autu?
Re: Automobilska industrija
Postano: 25.03.2020., 10:35
Postao Frantic
Das Auto i njegov luksuzni brand promovišu socijalno distanciranje