Automobilska industrija
Slobodan offtopic o svim temama koje vas zanimaju, a nemaju veze s ostalim podforumima.
- Explorer
- F1puls suradnik
- Postovi: 2506
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Kontakt:
Evo popravih ti video 
Rimac je strašan čovjek, veliki radnik i entuzijast. Neki profesori su mu se gotovo rugali u srednjoj, a sada ga mole da ih primi u posjete da učenici nešto nauče.

Rimac je strašan čovjek, veliki radnik i entuzijast. Neki profesori su mu se gotovo rugali u srednjoj, a sada ga mole da ih primi u posjete da učenici nešto nauče.
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18150
- S nama već: 9 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Da ne trujem Lewisovu temu. Nešto ti je kolega @Ferrari već odgovorio.alonso5 je napisao/la:@Ferrari bogati po cemu je Ferrari u autoindustriji bolji od Mercedesa!
Mercedes je broj 1 u autoindustriji i to je jedino jasno!
Kad pogledam neke tipove auta od Mercedesa bilo je onih koji su prelazili po 4 miliona kilometara tipa 124.
Mislim to i nije neka usporedba ali Mecka je Mecka. I naravno da nezaboravim Svabe prave najbolja auta.
Redom:
- Ako gledamo prodaju, promet, profit, naravno da se Ferrari ne može porediti sa Benzom. Ako gledamo "jačinu brenda", onda se Benz ne može porediti sa Ferrarijem.
- Po čemu je Mečka broj 1 u autoindustriji? Ni po čemu. Meni je jedino to jasno.
- Možda je W123 (cigo, djed, pijačar,....) prelazio 4 miliona (doduše nisam čuo ni za jednog da je prešao toliko, ali moguće da ih ima). Danas neće nijedan. Niko više nema računa da napravi auto koje prelazi 4 miliona. A znam taksista koji voze Dacie Logan sa ugrađenim plinom, pa su već uzeli po 1 - 1,5 milion km i to najgoreg mogućeg saobraćaja (gradski-taxi-kreni/stani-uđi/izađi saobraćaj).
- Japanci prave najbolja auta. I tako već nekih 30-tak godina. To ne govorim JA, već to potvrđuju švapske renomirane kuće sa svojim statistikama, podacima i izvještajima (ADAC, DEKRA) kao i američke (J.D. Power,....). Usput čitao sam negdje o nekim Toyotama koje su uzele s lakoćom par miliona km.

Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- alonso5
- Formula 1
- Postovi: 1741
- S nama već: 9 god 8 mj
- Navija za: Alonso & Lorenzo
Mercedesova nova C klasa je proglasena kao najbolji auto godine.
World Luxury Car of the Year: Mercedes-Benz S-Class Coupe
World Performance Car of the Year: Mercedes-AMG GT
Znam da Japanci prave dobra auta ali nikad sebi ne bih uzeo jednog takvog kao ni Amerikanca menibse Japanci svidjaju samo za ulicnih utrka.
Citao sam mnogo o Toyoti Corelli i sve hvale pristizu na racun toga auta ali sam skeptican po pitanju tog motora jer nijedno ovo auto se vecinom ne pravi u maticnoj zemlji.
Isto tako VW Passat je proglasen za najbolje europsko auto a po meni VW pravi najbolje motore na svijetu i to je gigant koji nece potonuti unatoc onom sranju sto se desava.
World Luxury Car of the Year: Mercedes-Benz S-Class Coupe
World Performance Car of the Year: Mercedes-AMG GT
Znam da Japanci prave dobra auta ali nikad sebi ne bih uzeo jednog takvog kao ni Amerikanca menibse Japanci svidjaju samo za ulicnih utrka.
Citao sam mnogo o Toyoti Corelli i sve hvale pristizu na racun toga auta ali sam skeptican po pitanju tog motora jer nijedno ovo auto se vecinom ne pravi u maticnoj zemlji.
Isto tako VW Passat je proglasen za najbolje europsko auto a po meni VW pravi najbolje motore na svijetu i to je gigant koji nece potonuti unatoc onom sranju sto se desava.
"postoje 22 pilota,šest od njih su dobri,tri su izuzetna,ali postoji samo genije,to je Alonso" #JackieStewart
- Explorer
- F1puls suradnik
- Postovi: 2506
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Kontakt:
Zadnjih nekoliko godina su to ustvari prilično loši motori s dosta kvarova, Francuzi ih trenutno šišaju samo tako. BMW i Japanci imaju strašno dobre motore, iako Suzuki i Mitsubishi u zadnje vrijeme ne briljiraju. Volvo, Toyota, Subaru, to su brutalno kvalitetni motori.alonso5 je napisao/la:Mercedesova nova C klasa je proglasena kao najbolji auto godine.
World Luxury Car of the Year: Mercedes-Benz S-Class Coupe
World Performance Car of the Year: Mercedes-AMG GT
Znam da Japanci prave dobra auta ali nikad sebi ne bih uzeo jednog takvog kao ni Amerikanca menibse Japanci svidjaju samo za ulicnih utrka.
Citao sam mnogo o Toyoti Corelli i sve hvale pristizu na racun toga auta ali sam skeptican po pitanju tog motora jer nijedno ovo auto se vecinom ne pravi u maticnoj zemlji.
Isto tako VW Passat je proglasen za najbolje europsko auto a po meni VW pravi najbolje motore na svijetu i to je gigant koji nece potonuti unatoc onom sranju sto se desava.
Primjerice, bratiću je na Passatu prošle godine pukla radilica, popravak 17 000 kn. Pa kome je pukla radilica ikada čovječe, to je tako glupo i samo pokazuje nekvalitetu korištenog materijala.
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.
- alonso5
- Formula 1
- Postovi: 1741
- S nama već: 9 god 8 mj
- Navija za: Alonso & Lorenzo
@ex kad bi gledao malo sire oni su sve pokvarili sa svojim 2.0 motorom koji je jako los ali kad pogledam drugu stranu i vidim 1.9 motor mogu samo reci da je to brutalno dobar i pouzdan motor a slab potrosac ali sve su to sad starija auta a u ova nova idub 2.0 motori koji su prilicno losi.
Sad mi susjed dosao iz Austrije i kupio Mercedesa C klasu platio ga 25.000 Eura i kad ga pogledam koja je to ladja a i vozio sam se u njemu pa to je svemirski brod.Valja samo onaj njegov znak 5 Toyoti i 5 Ford Mustanga.
Meni se iskljucivo Japanci svidjaju iz razloga sto prave dobra trkaca auta odnosno za ulicnih utrka a omiljeni mi je Nissan Skyline.Inace sebi nikad ne bih Japanca kao porodicno auto jer kad vec uzimam auto onda uzimam ono sto valja a i cijena sve govori.Sigurno nije ista cijena Mercedesa i nekog Japanca.
Sad mi susjed dosao iz Austrije i kupio Mercedesa C klasu platio ga 25.000 Eura i kad ga pogledam koja je to ladja a i vozio sam se u njemu pa to je svemirski brod.Valja samo onaj njegov znak 5 Toyoti i 5 Ford Mustanga.
Meni se iskljucivo Japanci svidjaju iz razloga sto prave dobra trkaca auta odnosno za ulicnih utrka a omiljeni mi je Nissan Skyline.Inace sebi nikad ne bih Japanca kao porodicno auto jer kad vec uzimam auto onda uzimam ono sto valja a i cijena sve govori.Sigurno nije ista cijena Mercedesa i nekog Japanca.
"postoje 22 pilota,šest od njih su dobri,tri su izuzetna,ali postoji samo genije,to je Alonso" #JackieStewart
- fap
- Baniran
- Postovi: 209
- S nama već: 9 god 6 mj
- Navija za: mclaren
Bitna razlika izmedju Nemacke auto industrije i Francuske i Italijanske govorim o putnickom programu ne sportskom je sto je Nemac auto i kad ga kupis i posle petnest godina dok su ovi ostali dobri dok su novi kad izadju a posle deset godina nista
Navijam za Mclaren,Ferrari,Mercedes,RB,Willijams.
Hamilton,Alonso,Vettel,Raikonen,Baton,Perez.,pa i ja de se pridruzim trendu navijanja za celu F1
Hamilton,Alonso,Vettel,Raikonen,Baton,Perez.,pa i ja de se pridruzim trendu navijanja za celu F1
- reso20
- GP3
- Postovi: 716
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: hattrick
Ferrari je možda pojam i zvučnije ime od Mercedesa možda ali Mercedes je zadužio automobilistički svijet zauvijek...
*The internal combustion engine automobile was developed independently by Benz and Daimler & Maybach in 1886
*Daimler invented the honeycomb radiator of the type still used on all water-cooled vehicles today
*Daimler invented the float carburetor which was used until replaced by fuel injection
*The "drop chassis" – the car originally designated the "Mercedes" by Daimler was also the first car with a modern configuration, having the carriage lowered and set between the front and rear wheels, with a front engine and powered rear wheels. All earlier cars were "horseless carriages", which had high centres of gravity and various engine/drive-train configurations
*The first passenger road car to have brakes on all four wheels (1924)[74]
*In 1936, the Mercedes-Benz 260 D was the first diesel powered passenger car.
*Mercedes-Benz were the first to offer direct fuel injection on the Mercedes-Benz 300SL Gullwing
*The "safety cage" or "safety cell" construction with front and rear crumple zones was first developed by Mercedes-Benz in 1951. This is considered by many as the most important innovation in automobile construction from a safety standpoint[5][verification needed]
*In 1959, Mercedes-Benz patented a device that prevents drive wheels from spinning by intervening at the engine, transmission, or brakes. In 1987, *Mercedes-Benz applied its patent by introducing a traction control system that worked under both braking and acceleration
an Anti-Lock Brake system (ABS) was first offered on the W116 450SEL 6.9. They became standard on the W126 S-Class starting production in 1979 and first sold in most markets in 1980.
*Airbags were first introduced in the European market, beginning with model year 1981 S-Class.
*Mercedes-Benz was the first to introduce pre-tensioners to seat belts on the 1981 S-Class. In the event of a crash, a pre-tensioner will tighten the belt instantaneously, removing any 'slack' in the belt, which prevents the occupant from jerking forward in a crash
*In September 2003, Mercedes-Benz introduced the world's first seven-speed automatic transmission called '7G-Tronic'
*Electronic Stability Programme (ESP), brake assist,[75] and many other types of safety equipment were all developed, tested, and implemented into passenger cars – first – by Mercedes-Benz. Mercedes-Benz has not made a large fuss about its innovations, and has even licensed them for use by competitors – in the name of improving automobile and passenger safety. As a result, crumple zones and anti-lock brakes (ABS) are now standard on all modern vehicles.[5][verification needed]
Mercedes M156 engine
*The (W211) E320 CDI which has a variable geometry turbocharger (VGT) 3.0-litre V6 common rail diesel engine (producing 224 hp or 167 kW), set three world endurance records. It covered 100,000 miles (160,000 km) in a record time, with an average speed of 224.823 km/h (139.70 mph). *Three identical cars did the endurance run (one set above record) and the other two cars set world records for time taken to cover 100,000 kilometres (62,137 mi) and 50,000 miles (80,000 km) respectively. After all three cars had completed the run, their combined distance was 300,000 miles (480,000 km) (all records were FIA approved).[76][clarification needed]
*Mercedes-Benz pioneered a system called Pre-Safe to detect an imminent crash – and prepares the car's safety systems to respond optimally. It also calculates the optimal braking force required to avoid an accident in emergency situations, and makes it immediately available for when the driver depresses the brake pedal. Occupants are also prepared by tightening the seat belt, closing the sunroof and windows, and moving the seats into the optimal position.
*At 181 horsepower per litre, the M133 engine installed in Mercedes-Benz A45 AMG is the most powerful series production four-cylinder turbocharged motor (as of June 2013) and has one of the highest power density for a passenger vehicle.[77]
Grafikon istoga:
https://www.mbusa.com/mercedes/benz/innovation
*The internal combustion engine automobile was developed independently by Benz and Daimler & Maybach in 1886
*Daimler invented the honeycomb radiator of the type still used on all water-cooled vehicles today
*Daimler invented the float carburetor which was used until replaced by fuel injection
*The "drop chassis" – the car originally designated the "Mercedes" by Daimler was also the first car with a modern configuration, having the carriage lowered and set between the front and rear wheels, with a front engine and powered rear wheels. All earlier cars were "horseless carriages", which had high centres of gravity and various engine/drive-train configurations
*The first passenger road car to have brakes on all four wheels (1924)[74]
*In 1936, the Mercedes-Benz 260 D was the first diesel powered passenger car.
*Mercedes-Benz were the first to offer direct fuel injection on the Mercedes-Benz 300SL Gullwing
*The "safety cage" or "safety cell" construction with front and rear crumple zones was first developed by Mercedes-Benz in 1951. This is considered by many as the most important innovation in automobile construction from a safety standpoint[5][verification needed]
*In 1959, Mercedes-Benz patented a device that prevents drive wheels from spinning by intervening at the engine, transmission, or brakes. In 1987, *Mercedes-Benz applied its patent by introducing a traction control system that worked under both braking and acceleration
an Anti-Lock Brake system (ABS) was first offered on the W116 450SEL 6.9. They became standard on the W126 S-Class starting production in 1979 and first sold in most markets in 1980.
*Airbags were first introduced in the European market, beginning with model year 1981 S-Class.
*Mercedes-Benz was the first to introduce pre-tensioners to seat belts on the 1981 S-Class. In the event of a crash, a pre-tensioner will tighten the belt instantaneously, removing any 'slack' in the belt, which prevents the occupant from jerking forward in a crash
*In September 2003, Mercedes-Benz introduced the world's first seven-speed automatic transmission called '7G-Tronic'
*Electronic Stability Programme (ESP), brake assist,[75] and many other types of safety equipment were all developed, tested, and implemented into passenger cars – first – by Mercedes-Benz. Mercedes-Benz has not made a large fuss about its innovations, and has even licensed them for use by competitors – in the name of improving automobile and passenger safety. As a result, crumple zones and anti-lock brakes (ABS) are now standard on all modern vehicles.[5][verification needed]
Mercedes M156 engine
*The (W211) E320 CDI which has a variable geometry turbocharger (VGT) 3.0-litre V6 common rail diesel engine (producing 224 hp or 167 kW), set three world endurance records. It covered 100,000 miles (160,000 km) in a record time, with an average speed of 224.823 km/h (139.70 mph). *Three identical cars did the endurance run (one set above record) and the other two cars set world records for time taken to cover 100,000 kilometres (62,137 mi) and 50,000 miles (80,000 km) respectively. After all three cars had completed the run, their combined distance was 300,000 miles (480,000 km) (all records were FIA approved).[76][clarification needed]
*Mercedes-Benz pioneered a system called Pre-Safe to detect an imminent crash – and prepares the car's safety systems to respond optimally. It also calculates the optimal braking force required to avoid an accident in emergency situations, and makes it immediately available for when the driver depresses the brake pedal. Occupants are also prepared by tightening the seat belt, closing the sunroof and windows, and moving the seats into the optimal position.
*At 181 horsepower per litre, the M133 engine installed in Mercedes-Benz A45 AMG is the most powerful series production four-cylinder turbocharged motor (as of June 2013) and has one of the highest power density for a passenger vehicle.[77]
Grafikon istoga:
https://www.mbusa.com/mercedes/benz/innovation
- fap
- Baniran
- Postovi: 209
- S nama već: 9 god 6 mj
- Navija za: mclaren
Ma gde je zvucnije ime i svi oni koji nesto pricaju da je Ferrari veci od mercedesa smesno.Pa kad je Mercedes pravio automobili Ferrari je gurao kolica.A na kraju pa Ferrari je u Fiatovom vlasnistvu ili pogledajte jednu vrednost novcanu Ferrarija i jednog giganta kao sto je Mercedes
Navijam za Mclaren,Ferrari,Mercedes,RB,Willijams.
Hamilton,Alonso,Vettel,Raikonen,Baton,Perez.,pa i ja de se pridruzim trendu navijanja za celu F1
Hamilton,Alonso,Vettel,Raikonen,Baton,Perez.,pa i ja de se pridruzim trendu navijanja za celu F1
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7152
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
svezi vlasništva...čitate li vi hmmmm.... f1 puls?
http://www.f1puls.com/7705/aktualnosti- ... eh-u-2016/

http://www.f1puls.com/7705/aktualnosti- ... eh-u-2016/
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18150
- S nama već: 9 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Kolega fapfap je napisao/la:Bitna razlika izmedju Nemacke auto industrije i Francuske i Italijanske govorim o putnickom programu ne sportskom je sto je Nemac auto i kad ga kupis i posle petnest godina dok su ovi ostali dobri dok su novi kad izadju a posle deset godina nista

Godina je 2016.
Hoćemol' se jednom kutarisat' tih glupih balkanskih stereotipa?
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18150
- S nama već: 9 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Znamo svi da je Benz proizvodio auta 60 godina prije Ferrarija. I naravno da se Ferrari sa svojih 6000-7000 prodatih auta ne može porediti sa Mercedesom, koji proda 1500000 auta godišnje. Ja (a vjerujem i neki drugi) pričam o BRANDU i jačini istog, a Ferrari je tu ispred Benza, odnosno najjači brand u autoindustriji i među prvih 10 na svijetu (ispred Coca Cole, npr.).fap je napisao/la:Ma gde je zvucnije ime i svi oni koji nesto pricaju da je Ferrari veci od mercedesa smesno.Pa kad je Mercedes pravio automobili Ferrari je gurao kolica.A na kraju pa Ferrari je u Fiatovom vlasnistvu ili pogledajte jednu vrednost novcanu Ferrarija i jednog giganta kao sto je Mercedes
Evo ti link
http://brandfinance.com/images/upload/b ... 0_2015.pdf
Vidjećeš na straniicama 14-15 ovog dokumenta ovo o čemu pričam.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- fap
- Baniran
- Postovi: 209
- S nama već: 9 god 6 mj
- Navija za: mclaren
Samostalan kao da,ali kolega lepo pise 80 posto poseduje FCA grupa tako da svakako je vlasnik Fiatzekohonda je napisao/la:svezi vlasništva...čitate li vi hmmmm.... f1 puls?![]()
http://www.f1puls.com/7705/aktualnosti- ... eh-u-2016/
Navijam za Mclaren,Ferrari,Mercedes,RB,Willijams.
Hamilton,Alonso,Vettel,Raikonen,Baton,Perez.,pa i ja de se pridruzim trendu navijanja za celu F1
Hamilton,Alonso,Vettel,Raikonen,Baton,Perez.,pa i ja de se pridruzim trendu navijanja za celu F1
- fap
- Baniran
- Postovi: 209
- S nama već: 9 god 6 mj
- Navija za: mclaren
A kolega sta je glupo ,ja inace vozim Peugeot ,ali evo jedna prosta stvar .Kada se Pezo 307 pojavio bio je daleko pozeljniji auto og golfa 4 koja je tada jos i bila na zalasku jer se uskoro pojavio Golf 5.Ako pogledamo danas 15 godina posle taj isti golf 4 je daleko pozaljniji auto og 307 ce e o tome ja pricamFrantic je napisao/la:Kolega fapfap je napisao/la:Bitna razlika izmedju Nemacke auto industrije i Francuske i Italijanske govorim o putnickom programu ne sportskom je sto je Nemac auto i kad ga kupis i posle petnest godina dok su ovi ostali dobri dok su novi kad izadju a posle deset godina nista![]()
Godina je 2016.
Hoćemol' se jednom kutarisat' tih glupih balkanskih stereotipa?
Navijam za Mclaren,Ferrari,Mercedes,RB,Willijams.
Hamilton,Alonso,Vettel,Raikonen,Baton,Perez.,pa i ja de se pridruzim trendu navijanja za celu F1
Hamilton,Alonso,Vettel,Raikonen,Baton,Perez.,pa i ja de se pridruzim trendu navijanja za celu F1
- fap
- Baniran
- Postovi: 209
- S nama već: 9 god 6 mj
- Navija za: mclaren
Pa po toj istoj tabeli po kojoj tvrdis da je Ferrari ispred Koka kole i Mercedesa ispada da je i Red Bull ispred Ferrarija i da su veci brend od Ferrarija .Frantic je napisao/la:Znamo svi da je Benz proizvodio auta 60 godina prije Ferrarija. I naravno da se Ferrari sa svojih 6000-7000 prodatih auta ne može porediti sa Mercedesom, koji proda 1500000 auta godišnje. Ja (a vjerujem i neki drugi) pričam o BRANDU i jačini istog, a Ferrari je tu ispred Benza, odnosno najjači brand u autoindustriji i među prvih 10 na svijetu (ispred Coca Cole, npr.).fap je napisao/la:Ma gde je zvucnije ime i svi oni koji nesto pricaju da je Ferrari veci od mercedesa smesno.Pa kad je Mercedes pravio automobili Ferrari je gurao kolica.A na kraju pa Ferrari je u Fiatovom vlasnistvu ili pogledajte jednu vrednost novcanu Ferrarija i jednog giganta kao sto je Mercedes
Evo ti link
http://brandfinance.com/images/upload/b ... 0_2015.pdf
Vidjećeš na straniicama 14-15 ovog dokumenta ovo o čemu pričam.
Nisam strucan pa necu da se upustam u nesto sto ne znam ali svakako da kompanija Mercedes daleko vise vredi od Ferrarija
Navijam za Mclaren,Ferrari,Mercedes,RB,Willijams.
Hamilton,Alonso,Vettel,Raikonen,Baton,Perez.,pa i ja de se pridruzim trendu navijanja za celu F1
Hamilton,Alonso,Vettel,Raikonen,Baton,Perez.,pa i ja de se pridruzim trendu navijanja za celu F1
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7152
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
FCA grupa je posjedovala 80 % , čitaj dalje tekst, da ne citiram dosta toga.fap je napisao/la:Samostalan kao da,ali kolega lepo pise 80 posto poseduje FCA grupa tako da svakako je vlasnik Fiatzekohonda je napisao/la:svezi vlasništva...čitate li vi hmmmm.... f1 puls?![]()
http://www.f1puls.com/7705/aktualnosti- ... eh-u-2016/
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Explorer
- F1puls suradnik
- Postovi: 2506
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Kontakt:
Da, poželjniji auto na balkanu.
Provozaj se malo do Italije, Austrije, Francuske itd.
Provozaj se malo do Italije, Austrije, Francuske itd.
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.
- fap
- Baniran
- Postovi: 209
- S nama već: 9 god 6 mj
- Navija za: mclaren
PPa u kojoj god zemlj koliko kosta recimo gplf 4 sa 150000km pravih 2002 god a koliko 307 isto god i km
Navijam za Mclaren,Ferrari,Mercedes,RB,Willijams.
Hamilton,Alonso,Vettel,Raikonen,Baton,Perez.,pa i ja de se pridruzim trendu navijanja za celu F1
Hamilton,Alonso,Vettel,Raikonen,Baton,Perez.,pa i ja de se pridruzim trendu navijanja za celu F1
- fap
- Baniran
- Postovi: 209
- S nama već: 9 god 6 mj
- Navija za: mclaren
Ja citao i koliko vidim oni su izasli na berzu ali nisu prodali zbog pada akcija.zekohonda je napisao/la:FCA grupa je posjedovala 80 % , čitaj dalje tekst, da ne citiram dosta toga.fap je napisao/la:Samostalan kao da,ali kolega lepo pise 80 posto poseduje FCA grupa tako da svakako je vlasnik Fiatzekohonda je napisao/la:svezi vlasništva...čitate li vi hmmmm.... f1 puls?![]()
http://www.f1puls.com/7705/aktualnosti- ... eh-u-2016/
Drugo nova kompanija koja upravlja FFerrarijem pa i dalje je porodica anjeli na celu znaci po meni Fiat i dalje ima najveci broj akcija u Ferrariju
Navijam za Mclaren,Ferrari,Mercedes,RB,Willijams.
Hamilton,Alonso,Vettel,Raikonen,Baton,Perez.,pa i ja de se pridruzim trendu navijanja za celu F1
Hamilton,Alonso,Vettel,Raikonen,Baton,Perez.,pa i ja de se pridruzim trendu navijanja za celu F1