Ja sam to protumačio više kao šalu, intervju je bio za Ziggo, nizozemsku televiziju.Har Kl je napisao/la: 02.08.2021., 11:39Slab sam s vremenom ... Nije ništa bitno ni strašno. Radi se o sitnici koja je meni zaparala uši.CrashOverride je napisao/la: 02.08.2021., 11:14Ako imas vremena da mi pojasnis korelaciju izmedju biranja strane u ovogodisnjem prvenstvu i neostvarivanja potencijala?Har Kl je napisao/la: 02.08.2021., 10:47 Alonso nas je podsjetio zašto je jedan od najvećih. Sa izjavom nakon utrke, gdje se jasno stavio na Maxovu stranu u ovogodišnjoj borbi, nas je posjetio zašto nikad nije potpuno ostvario svoj potencijal.
Ne mogu dokucit sta je pisac zelio da kaze![]()
Spomenuo je Ocona i Maxa u istom kontekstu, kao šta je sve super što je uspio zadržati Lewisa. Za Ocona mi je razumljivo, jer se radi o istom timu. Za Maxa i ne baš. Ne bi trebalo da se miješa. Ali Alonso se jednostavno mora u sve miješati.
VN Mađarske 30. srpnja - 1. kolovoza 2021.
- jenson
- Formula 4
- Postovi: 489
- S nama već: 8 god 9 mj
- Navija za: Alpine, Gasly
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Na odmoru sam ... Postoji mogućnost da sam pogrešno protumačio ... Za sada mi ne izgleda kao šala.jenson je napisao/la: 02.08.2021., 12:21Ja sam to protumačio više kao šalu, intervju je bio za Ziggo, nizozemsku televiziju.Har Kl je napisao/la: 02.08.2021., 11:39Slab sam s vremenom ... Nije ništa bitno ni strašno. Radi se o sitnici koja je meni zaparala uši.CrashOverride je napisao/la: 02.08.2021., 11:14
Ako imas vremena da mi pojasnis korelaciju izmedju biranja strane u ovogodisnjem prvenstvu i neostvarivanja potencijala?
Ne mogu dokucit sta je pisac zelio da kaze![]()
Spomenuo je Ocona i Maxa u istom kontekstu, kao šta je sve super što je uspio zadržati Lewisa. Za Ocona mi je razumljivo, jer se radi o istom timu. Za Maxa i ne baš. Ne bi trebalo da se miješa. Ali Alonso se jednostavno mora u sve miješati.
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Alonso neće nikada oprostiti 2007 Hamiltonu i svaki njihov duel će biti ovakav. Bio Hamilton prvi ili zadnji u poretku.
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Duel bio fantastičan i ništa manje nisam ni očekivao od Alonsa.Slavenowsky je napisao/la: 02.08.2021., 13:41 Alonso neće nikada oprostiti 2007 Hamiltonu i svaki njihov duel će biti ovakav. Bio Hamilton prvi ili zadnji u poretku.
- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
Imali su dobar duel i u Meksiku 2017.Har Kl je napisao/la: 02.08.2021., 13:48Duel bio fantastičan i ništa manje nisam ni očekivao od Alonsa.Slavenowsky je napisao/la: 02.08.2021., 13:41 Alonso neće nikada oprostiti 2007 Hamiltonu i svaki njihov duel će biti ovakav. Bio Hamilton prvi ili zadnji u poretku.

- pero iz bukurešta
- Formula 1
- Postovi: 2846
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
Gledao utrku a poslu...
Zabavna utrka. Šteta šta je Latiffi nakon restarta zakočio sve iza pa su se dvoje odvojili. Bilo bi još zanimljivije.
Nisam nikakv mrzitelj Hamiltona, ali čovječe, koliko njurganja na performanse, gume, situaciju na stazi itd to je nevjerovatno.
Ako mu ne teče med i mlijeko on konstantno nešto pizdi i njurga.
Kakva princeza u PM
Zabavna utrka. Šteta šta je Latiffi nakon restarta zakočio sve iza pa su se dvoje odvojili. Bilo bi još zanimljivije.
Nisam nikakv mrzitelj Hamiltona, ali čovječe, koliko njurganja na performanse, gume, situaciju na stazi itd to je nevjerovatno.
Ako mu ne teče med i mlijeko on konstantno nešto pizdi i njurga.
Kakva princeza u PM
- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
Pa ne moze se bas reci da Baku nije krivica ekipe. Ja sam mislio da je Max bespotrebno pritiskao i poderao gume, ali ispostavilo se na kraju da je bilo do pritiska u gumama zar ne?
Ok nije greska kao spori box u Imoli ili ovo na startu u Madjarskoj, ali uzrok znamo gdje je.
Ok nije greska kao spori box u Imoli ili ovo na startu u Madjarskoj, ali uzrok znamo gdje je.

- avetma
- Administrator
- Postovi: 5730
- S nama već: 10 god 4 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Šta da? Može link koji to potvrđuje?_bataziv_0809 je napisao/la: 02.08.2021., 17:27 ispostavilo se na kraju da je bilo do pritiska u gumama zar ne?
- OffLiberyMedia
- Karting
- Postovi: 91
- S nama već: 5 god 11 mj
- Navija za: Da Massi dobije otkaz
Zvanična Pirelijeva izjava je nešto što sam i ja tvrdio nakon završetka trke na ovom portalu. Kako me sjećanje služi Pireli je rekao da su timovi otišli ispod granice najnižeg preporučenog pritiska i na taj način su povećali temperaturnu razliku u toku jednog kruga. Svaka dilatacija zaobljenog predmeta (kao što je guma/pneumatik) izaziva aksijalne napone u vlaknima. Ti naponi i nakon vraćanja u optimalni/početni opseg rada pneumatika ne iščezavaju do kraja, prema nekim hipotezama koje se mogu naći u knjizi "Nauka o čvrstoći - Davorin Bazajac - Zagreb 1963." za gumu to važi oko 0.218% relativnog izduženja. Dakle ukoliko se vlakno pneumatika izduži za 1mm naponi koji će ostati i nakon vraćanja u prvobitan položaj će iznositi prema obrascu E*epsilon 2.18 [MPa] što nije zanemariva vrijednost.
Nikome ne želim da dobije otkaz osim Michael Masiju.
- avetma
- Administrator
- Postovi: 5730
- S nama već: 10 god 4 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Koji je izvor ovog podatka? To me zanima.OffLiberyMedia je napisao/la: 02.08.2021., 17:58 Kako me sjećanje služi Pireli je rekao da su timovi otišli ispod granice najnižeg preporučenog pritiska i na taj način su povećali temperaturnu razliku u toku jednog kruga.
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Binotto je podržao Hornera vezano za nadoknadu štete, tj ekipe koje naprave veliki incident bi trebale da snose dio troškova, ako bude tu još 3 ekipe, to je skoro pa gotova stvar.
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- OffLiberyMedia
- Karting
- Postovi: 91
- S nama već: 5 god 11 mj
- Navija za: Da Massi dobije otkaz
@avetma
Svakako, izvoli zvaničnu objavu F1: https://www.formula1.com/en/latest/arti ... QIvY5.html
S tim da su ostavili mogućnost u ovom postu da li je Pireli loš pritisak izabrao, ili se timovi nisu pridržavali preporučenog. Na nekoliko portala sam vidio da su pisali ovo drugo, dok ovo prvo je rijetko ko pominjao mada meni zvuči i to kao jako moguća varijanta budući da je Pireli povećao minimalni pritisak u subotu. Citiraću skysports: "pucanja su uzrokovana "obodnim lomom na unutrašnjoj bočnoj strani, što se može povezati s uslovima rada gume" (članak https://www.skysports.com/f1/news/12433 ... nce-stroll). Nakon VN Azerbejdžana Pireli je promjenio način kontrole pritiska u pneumaticima, što se da naslutiti da ipak misle da su timovi išli ispod preporučenog minimuma.
@Slavenowsky nadam se da će i ostali podržati, da se nešto što je pošteno donese u F1, no plašim se da će tek tada biti prepucavanja i ratovanja oko "ko je kriv"
Svakako, izvoli zvaničnu objavu F1: https://www.formula1.com/en/latest/arti ... QIvY5.html
S tim da su ostavili mogućnost u ovom postu da li je Pireli loš pritisak izabrao, ili se timovi nisu pridržavali preporučenog. Na nekoliko portala sam vidio da su pisali ovo drugo, dok ovo prvo je rijetko ko pominjao mada meni zvuči i to kao jako moguća varijanta budući da je Pireli povećao minimalni pritisak u subotu. Citiraću skysports: "pucanja su uzrokovana "obodnim lomom na unutrašnjoj bočnoj strani, što se može povezati s uslovima rada gume" (članak https://www.skysports.com/f1/news/12433 ... nce-stroll). Nakon VN Azerbejdžana Pireli je promjenio način kontrole pritiska u pneumaticima, što se da naslutiti da ipak misle da su timovi išli ispod preporučenog minimuma.
@Slavenowsky nadam se da će i ostali podržati, da se nešto što je pošteno donese u F1, no plašim se da će tek tada biti prepucavanja i ratovanja oko "ko je kriv"
Nikome ne želim da dobije otkaz osim Michael Masiju.
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7154
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
koliko je ljepši bez ovih alien dodataka. 

The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- avetma
- Administrator
- Postovi: 5730
- S nama već: 10 god 4 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Tu piše da točno suprotno od onog što si ti rekao.OffLiberyMedia je napisao/la: 02.08.2021., 18:31 @avetma
Svakako, izvoli zvaničnu objavu F1: https://www.formula1.com/en/latest/arti ... QIvY5.html
S tim da su ostavili mogućnost u ovom postu da li je Pireli loš pritisak izabrao, ili se timovi nisu pridržavali preporučenog. Na nekoliko portala sam vidio da su pisali ovo drugo, dok ovo prvo je rijetko ko pominjao mada meni zvuči i to kao jako moguća varijanta budući da je Pireli povećao minimalni pritisak u subotu. Citiraću skysports: "pucanja su uzrokovana "obodnim lomom na unutrašnjoj bočnoj strani, što se može povezati s uslovima rada gume" (članak https://www.skysports.com/f1/news/12433 ... nce-stroll). Nakon VN Azerbejdžana Pireli je promjenio način kontrole pritiska u pneumaticima, što se da naslutiti da ipak misle da su timovi išli ispod preporučenog minimuma
"Gume su pukle unatoč činjenici da su ekipe slijedile zadane parametre."
- OffLiberyMedia
- Karting
- Postovi: 91
- S nama već: 5 god 11 mj
- Navija za: Da Massi dobije otkaz
Tužna istina je da je nemoguće tvrditi sledjeće:
-Timovi su bili unutar preporučenih parametara
-Nije bilo fabričkih grešaka na puknutim pneumaticima
Dakle jedna od tih konstantacija je netačna, ili jedno ili drugo. Osim ukoliko su na bolidu Strola i Ferštapena bili na krajnjem minimumu preporučenog pritiska, onda je Pireli ubrljao. Ali ovako kada se na dva bolida dogodi a svi ostali prođu bez većih problema onda je nemoguće konstantovati obje tvrdnje. Sve govori ka tome da su timovi na neki način uspjeli "prevariti" test, te je zbog toga Pireli promjenio način provjere pritiska u pneumaticima, no ja ne odbacujem ni ove dvije mogućnosti (fabrička greška ili loša preporuka Pirelija). Mada sam mišljenja da su fabričke greške Pirelija jako rijetke, jer bi u protivnom imali češća pucanja, no mi imamo pucanja pneumatika na određenim stazama. Šta je zapravo bilo mislim da nikada nećemo saznati, nažalost.
-Timovi su bili unutar preporučenih parametara
-Nije bilo fabričkih grešaka na puknutim pneumaticima
Dakle jedna od tih konstantacija je netačna, ili jedno ili drugo. Osim ukoliko su na bolidu Strola i Ferštapena bili na krajnjem minimumu preporučenog pritiska, onda je Pireli ubrljao. Ali ovako kada se na dva bolida dogodi a svi ostali prođu bez većih problema onda je nemoguće konstantovati obje tvrdnje. Sve govori ka tome da su timovi na neki način uspjeli "prevariti" test, te je zbog toga Pireli promjenio način provjere pritiska u pneumaticima, no ja ne odbacujem ni ove dvije mogućnosti (fabrička greška ili loša preporuka Pirelija). Mada sam mišljenja da su fabričke greške Pirelija jako rijetke, jer bi u protivnom imali češća pucanja, no mi imamo pucanja pneumatika na određenim stazama. Šta je zapravo bilo mislim da nikada nećemo saznati, nažalost.
Nikome ne želim da dobije otkaz osim Michael Masiju.
- avetma
- Administrator
- Postovi: 5730
- S nama već: 10 god 4 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Jasno, a s obzirom da je Pirelli obavljao istragu i nije uspio naći načina za optužiti ekipe, te je onda donio nove gume, što ćemo pretpostaviti, koja od te dvije je pogresna?OffLiberyMedia je napisao/la: 02.08.2021., 19:07 Tužna istina je da je nemoguće tvrditi sledjeće:
-Timovi su bili unutar preporučenih parametara
-Nije bilo fabričkih grešaka na puknutim pneumaticima
Dakle jedna od tih konstantacija je netačna, ili jedno ili drugo.
- OffLiberyMedia
- Karting
- Postovi: 91
- S nama već: 5 god 11 mj
- Navija za: Da Massi dobije otkaz
Sa tog aspekta gledišta druga tvrdnja je netačna. Ako gledaš na to da su promjenili i način mjerenja pritiska u gumama onda je prva konstantacija netačna.
Mišljenja sam da su našli svega po malo pa su izmjenili cijeli sistem od proizvodnje do kontrole kako u fabrici tako i na utrci. Iskreno se nadam da će promjena pomoći i da nećemo viđati pucanje guma bez forsiranja vozača. Veće felne iduće godine će svakako pomoći u tome, no ostaje nepoznanica kakva će mješavina biti korištena, a i tek smo na pola ove sezone..
Mišljenja sam da su našli svega po malo pa su izmjenili cijeli sistem od proizvodnje do kontrole kako u fabrici tako i na utrci. Iskreno se nadam da će promjena pomoći i da nećemo viđati pucanje guma bez forsiranja vozača. Veće felne iduće godine će svakako pomoći u tome, no ostaje nepoznanica kakva će mješavina biti korištena, a i tek smo na pola ove sezone..
Nikome ne želim da dobije otkaz osim Michael Masiju.
- pero iz bukurešta
- Formula 1
- Postovi: 2846
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
Slavenowsky je napisao/la: 01.08.2021., 20:17
Kako vas nije vise sramota da slušate kuknjavu najdominatnijeg vozaca na planeti, koji je oborio sve moguće rekorde koje su se mogle oboriti i koje će da obori, na svaku situaciju koja mu nije po volji?
Poslusaj kako "najveci ikad" zamjera Damonu Hillu sto se usudio boriti protiv njega za poziciju na 2:06:30

"They couldn't keep me for long so why don't leave me trough?"

