Da prebacim ovo u primjereniju temu.
LH44 je napisao/la: 02.08.2020., 11:57
Mada opet ako ćemo striktno konkurenciju gledati i spram toga porediti, onda je Fangio za MSC izmislio vožnju, jer je on u svoje vrijeme imao puno žešću konkurenciju i timske kolege.
Od svih Fangiovih momčadskih kolega, posebno se ističu samo Farina (jer je bio svjetski prvak) i Moss. Premda za Mossa treba napomenuti da je te 1955. bio u četvrtoj punoj F1 sezoni (je li bio još uvijek "zelen" tada, ili između treće i četvrte sezone vozači "sazore"?).
Tko mu je bio konkurencija 1951., 1954., 1955., 1956. i 1957.?
Može li malo opširnije o tim sezonama, bolidima, vozačima, utrkama...?
Sa MSC su vozili vozači par koplja iza njega koji su dodatno bili kastrirani no. 2 ugovorima, a ostale ekipe u većini slučajeva nisu bile izgrađene kao ekipe u kojima je MSC osvajao titule...
Još samo da se nadovežem na Fangia. Koliko su mu ono puta vozači iz momčadi ustupali bolid?
Evo izjave Rubensa Barrichella iz 1999., neposredno nakon potpisa za Ferrari.
"To be honest with you what I said is I don’t know what Irvine has in his contract, and I don’t care. What I meant
was that it all depends on my driving, it’s all on me. You ask me if I have a clause in my contract with Stewart saying that I have to follow instructions, I do, and I think everyone does. That’s the same with Ferrari. If I’m in front and by chance Schumacher is behind and is coming faster and he has a chance to win the race, I don’t need any instructions to let him by. But on the other hand if the other guy, who is me, is coming faster – I’m sure it’s going to be a surprise, and I hope it will be – it’s in the best interests of Ferrari that both drivers have a chance to win.”
još ako ćemo vjerovati ljudima iz F1 koji kažu da mu kolege nisu imale ni isti bolid u pojedinim sezonama, onda je stvar još gora.
Misli li se tu na Verstappena i sezonu 1994.?
Jer, ako me pamćenje ne vara, Schumacher je u Monaku te sezone tijekom treninga uskočio u Lehtov bolid i odvezao četiri sekunde brži krug od njega.
Isto tako, ako me sjećanje ne vara, Verstappen je u Njemačkoj uskočio u Schumacherov rezervi bolid, i skršio ga u roku pola kruga. Valjda su mu zaboravili uključiti TC.
Ovo je Barrichellova izjava iz 2006.:
Q: You have been screwed at Ferrari?
A: No. They always gave me the same equipment. I never saw the guy (Schumacher) using a piece that I had not. The only thing is that they were much more prepared for Michael. He could rest easy because attention arrived. He never had to go back. I had to go get. That's it. I've never been screwed.
Eh da, sad sam se sjetio. Dogodilo se to na VN Brazila 2002.. Schumacher je vozio F2002, a Barrichello F2001. Dakle, drugačiji bolid.
No jesu li ti "ljudi" mislili baš na taj primjer, ili je to bilo nešto više u rangu razlike u bolidima koja je bila na, šta ja znam, Hamiltonovom i Kovalainenovom na VN Njemačke 2009.?
Alonsa ne treba ni ubrajati kao MSC konkurenciju, jer protiv Alonsa nikad nije ni osvojio naslov, a Montoya, Kimi, Ralf su tad bili prezeleni za MSC, elem ostanu samo Hill i Hakkinen, kako sam shvatio logiku ni Coultharda ne možemo računati, kao ni Villeneuva, a timske kolege MSC je bez veze spominjati.
Ako su, npr. 2003., Montoya, Kimi i Ralf bili prezeleni (Ralf tada u svojoj sedmoj F1 sezoni), onda inzisitram da se i Hill ubroji u "zelene". 1994. mu je bila treća sezona u F1, bolje rečeno druga i pol.
A i Hakkinen je bio li-la vozač, preteča Vettela rekao bih. Dobar samo u Neweyevim raketama.
Har Kl je napisao/la: 02.08.2020., 13:12Mislim, pogledaj samo uslove kvalifikacija u Austriji. Cijele kvalifikacije su odvežene bez crvene zastave. To je nezamislivo bilo prije.
Nije to bilo tako davno... Nešto se zacrvenilo u Q1.
Bottas je u debitantskoj sezoni, pobijedio Massu. Negdje sam čitao da je procentualni gap između njega i Masse, u kvalifikacijama, bio isti kao i u slučaju Alonso Massa. Ako može nek provjeri neko ko ima ove podatke.
U postotcima, Massa je kroz četiri sezone za Alonsom zaostajao 100,317 %, ili vremenski 0,279.
U prvoj zajedničkoj sezoni, Massa je za Bottasom u postotcima zaostajao 100,085%, ili vremenski 0,039.
Kroz sve tri sezone Massa je za Bottasom u prosjeku zaostajao 100,155 %, ili vremenski 0,118.