VN KANADE (5.-7. lipnja)

📰 Trenutno aktualne vijesti u svijetu Formule 1.

Post

Iceman
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2458
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Ferrari, KR7
@Slaven - naravno da nije fer, ali nije fer ni sadašnja situacija.

Mercedes je uložio ogromne novce za PU kada nisu postojala ograničenja razvoja istoga. Ferrari je otvorio kasicu prasicu prošle i ove sezone kada postoje ograničenja u vidu tokena. Dakle nije isto, niti će biti. To sve govori da po sadašnjim pravilima ostala tri proizvođača imaju jako male šanse da ikad dođu na Mercedesov nivo što se tiče PU. Promjena pravila 2017. godine nije garancija skidanja Mercedesa sa trona.
Naprotiv, imaju najbolju poziciju da nastave ovo što su i započeli.

Ako me pamčenje služi kada se prelazilo sa V10 na V8 motore nije bilo tokena. I tada je najbolji posao napravio Mercedes, Ferrari nije previše odstupao, Renaultu su vrlo brzo dali da nadoknadi razliku i onda se zamrznuo razvoj motora.
Ajde da se ne hvatam uvijek Ferrarija, kako će jedna Honda ikada doći na razinu Mercedesa ako jedni i drugi imaju po 7 tokena za potrošiti (sljedeće sezone svaki po 16 tokena) s tim da je razlika po krugu do 2.5 sec?
Ako pak otvoriš neograničeni razvoj PU (bez tokena) pa opet je Mercedes u prednosti. To je jedan začarani krug iz kojeg ja trenutno ne vidim izlaz. Čitam kako Mercedes nije potrošio ni jedan token, ali su u svrhu pouzdanosti promjenili radijator na ERS-u (valjda tako nešto) i neutralizirali su Ferrarijevih 15,20,30 novih KS. Mislim strašno! :thumbsd:

Post

Luca Badoer
Karting
Karting
Postovi: 18
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Marussia
Pa može se povećat zanimljivost i bez diranja u pogonske jedinice, aero tunele i džepove.

Npr - koristiti team radio samo u svrhu sigurnosti i pozivanja u boks. Svesti sve samo na tablu. Znači nema ''save brakes, save fuel, save tyres, turn on map gt666''.

Imam i ja u autu pokazivač goriva, temperature, gume osjećam na volanu i ostatak na dupetu.

Zabranit većinu stvari sa volana osim ovih iznimno potrebnih.

Nek se snalaze i procjenjuju sami pa će najviše doći do izražaja sposobnost vozača. :thumbs:

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
Iceman je napisao/la:... Mislim strašno! :thumbsd:
Razumijem te druze, nas glas je jako mali u svemu. Svi timovi su potpisali za ovu novu eru, protokol je takav, da se ne smije nista dirati do velike izmjene pravila, a one vecinom sluze (nazalost) da se zaustavi necija dominacija. F1 nije vise Sveti Gral sa idejama! NASA je bila mala maca naspram F1, to je biznis velikana, sport milijardera, nesto sto je nedokucivo svima, danas je situacija sasvim drugacija. Bernie definitivno treba u penziju, neka proda svoju F1 Arapima, koji su sasvim sigurno zeljni zabave, puni para da finansiraju neke projekte koji ce pomoci manjim timovima da budu konkuretniji. Dati slobodu timovima, da experimentisu na svoj rizik, ali trebaju imati ogranicenja po pitanju potrosnje novca, mislim da nam ne treba jos jedna Toyota i Honda koja ce potrositi novce i ovce, dignuti standarde i na kraju otici iz F1, danas Honda opet gdje je tu je...

Za vecinu losih stvari krivi su timovi, ako su zeljeli hibridnu tehnologiju, ona je mogla komotno biti na V8-cama, a na trzistu automobila neka timovi mjenjaju zapreminu od 8 pa do 4 po volji, jednostavno V6-cama nije mjesto u F1! Zalagati se za slobudu u razvoju, ako FIA bude sr*la, fino uci u strajk i izboriti se za svoja prava, a publika ce biti ogroman boost da FIA popusti, ali ocigledno ekipa voli da uziva u mezohizmu, pa trpe ova sr*nja ili "odnekud" dobijaju lovu da sute u boli!? Naravno ovo zadnje je neka glupava teorija zavjere, ali danas ne vjeruj nikome!

FIA gusi F1, a dali su slobodu WEC-u, sto je apsurd. Proslu utrku na Le Mansu pratilo je preko 200 000 ljudi! Mislim... koji slapface za F1. Audiju i Porsche-u je fino tamo.

Malo branim Mercedes jer su ozbiljno shvatili novu eru, zasluzili su ovu dominaciju i ovo je jedna vaspitna Renaultu, Ferrariju i Hondi. Ali s druge strane sve sam napisao u cemu se ne slazem, bitno je da se covjek ne nervira oko ovog, neko tamo ubire novce, a mi vamo pojedosmo nokte, mislim jasta cu :) ;)
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

Clark
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 376
S nama već: 10 god 4 mj
Slavenowsky je napisao/la:
Iceman je napisao/la: FIA gusi F1, a dali su slobodu WEC-u, sto je apsurd.
U pravu si.

No koliko je FIA kriva za jako ograničena pravila, toliko su krive i momčadi. Upravo su momčadi, u ime smanjenja troškova i očuvanja manjih momčadi, inzistirale na što restriktivnijim pravilima. To je sve krenulo još tamo negdje 2004.-2005., i svakom novom promjenom pravila bilo je sve više restrikcija, no financijski problemi za momčadi su ostajali.

Budimo realni, ako velikima zabraniš da razvijaju nešto, oni odmah pronađu nešto novo i bez razmišljanja lupaju miljune u razvoj. A male momčadi hoće-neće to moraju pratiti. I tako se sve vrti u krug, od jedne promjene pravila do sljedeće.
I zato se pitam, zašte se nitko od vodećih ljudi Formule 1, ljudi koji kroje pravila, nije sjetio napraviti takva pravila da je s relativno malim budžetom, ali slobodnijim tehničkim pravilima, moguće imati stabilnu momčad?

Npr. Jordan je svoju F1 avanturu počeo s budžetom od 10-15 miljuna dolara, i 43 člana momčadi. Rezultat - 13 bodova i peto mjesto u ukupnom poretku!!! U današnje vrijeme s 15 miljuna ne možeš ni bolid sastavit, a 43 člana momčadi nemaš dovoljno za normalno vođenje momčadi na jednoj utrci.
Odgovori
👀 Registriraj se Prijavi se ⚡