Mercedes je uložio ogromne novce za PU kada nisu postojala ograniÄenja razvoja istoga. Ferrari je otvorio kasicu prasicu proÅ”le i ove sezone kada postoje ograniÄenja u vidu tokena. Dakle nije isto, niti Äe biti. To sve govori da po sadaÅ”njim pravilima ostala tri proizvoÄaÄa imaju jako male Å”anse da ikad doÄu na Mercedesov nivo Å”to se tiÄe PU. Promjena pravila 2017. godine nije garancija skidanja Mercedesa sa trona.
Naprotiv, imaju najbolju poziciju da nastave ovo Å”to su i zapoÄeli.
Ako me pamÄenje služi kada se prelazilo sa V10 na V8 motore nije bilo tokena. I tada je najbolji posao napravio Mercedes, Ferrari nije previÅ”e odstupao, Renaultu su vrlo brzo dali da nadoknadi razliku i onda se zamrznuo razvoj motora.
Ajde da se ne hvatam uvijek Ferrarija, kako Äe jedna Honda ikada doÄi na razinu Mercedesa ako jedni i drugi imaju po 7 tokena za potroÅ”iti (sljedeÄe sezone svaki po 16 tokena) s tim da je razlika po krugu do 2.5 sec?
Ako pak otvoriÅ” neograniÄeni razvoj PU (bez tokena) pa opet je Mercedes u prednosti. To je jedan zaÄarani krug iz kojeg ja trenutno ne vidim izlaz. Äitam kako Mercedes nije potroÅ”io ni jedan token, ali su u svrhu pouzdanosti promjenili radijator na ERS-u (valjda tako neÅ”to) i neutralizirali su Ferrarijevih 15,20,30 novih KS. Mislim straÅ”no!
