Multi 21 je napisao/la: 17.03.2019., 07:57
Je li postoji normalan razloga zašto Leclerc nije išao u box po najbrži krug? Pa jbnt , barem malo ih psihološki sjebite kad ne možete na stazi...
Multi 21 je napisao/la: 17.03.2019., 07:57
Je li postoji normalan razloga zašto Leclerc nije išao u box po najbrži krug? Pa jbnt , barem malo ih psihološki sjebite kad ne možete na stazi...
bio bi bod bliže vettelu
Navijač Alonsa se žali na timske odluke
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Ja mislim da nisu imali pace za to, možda se nisu htjeli sramotiti. Nagađam, al ono, teška katastrofa danas. Nisam se nadao ničemu, sad se pogotovo ničemu ne nadam.
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.
Multi 21 je napisao/la: 17.03.2019., 07:57
Je li postoji normalan razloga zašto Leclerc nije išao u box po najbrži krug? Pa jbnt , barem malo ih psihološki sjebite kad ne možete na stazi...
bio bi bod bliže vettelu
Navijač Alonsa se žali na timske odluke
ja se žalim na timske odredbe u prvoj utrci sezone, nisam načelno protiv njih jer je ovo sport u kojem se vrti ogromna lova i treba znati odvagnuti interes od ega.. odredbe imaju smisla kad se jasno pokaže da postoji pretežiti interes da se podupre jednog vozača tamo negdje oko sredine sezone, pogotovo kada se bori s vozačem iz druge momčadi.. mercedes lijepo pokazuje kako se to radi, a kad se već pozivamo na alonsa.. da, ferrari je tada napravio dobru odluku jer masse nije bilo nigdje, a na kraju je par bodova stvarno presudilo i bez tih 7 bodova ne bi imali borbu za naslov kakvu su imali
F12000 je napisao/la: 17.03.2019., 08:35
Na kraju će Seba više koštati pritisak javnosti i novinara što nisu pustili Leclerca nego da su to napravili. Društvene mreže već gore.
Neka gore...koga briga?
Sasvim je svejedno da li završio 4. ili 5. jer nismo se došli boriti za drvenu medalju već za pobjedu.
Vettel je bio ispred u kvalama, nije napravio ni jednu grešku i dobio je lošu strategiju koja ga je koštala zadnjih 20 krugova.
Imao je 15 sekundi prednosti pred Leclercom...ali morao je štediti gume i PU zadnjih 20 krugova.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Explorer je napisao/la: 17.03.2019., 08:37
Gore zato jer su ljudi neuki, misle da je realnost samo ono što vide i to ti je to, imaš hrpu bagre. I takva je većina ljudi.
Slazem se.. Bit ce svakako pritska ali smatram da je to nebitno.. Uvijek se zalazem za broj 1 i broj 2
F12000 je napisao/la: 17.03.2019., 08:35
Na kraju će Seba više koštati pritisak javnosti i novinara što nisu pustili Leclerca nego da su to napravili. Društvene mreže već gore.
I ja se slažem, ovo je nešto što se tiče samo Ferrarija i njihove dvojice vozača, za ostale nek ne mare.
Vettel se pokazao boljim i pouzdanijim ovog vikenda vozačem, Leclerc se očito još traži i nije pametno u ovakvoj situaciji davat mu Vettelovu poziciju i bodove, kad se još uvijek nije sigurno kakav će biti idućih utrka i koji su mu limiti. Očekujem da bih vrlo brzo trebao biti dosta bliži i konkurentniji Vettelu, ali ovaj vikend je dosta varirao i ne vidim ništa sporno u ovakvoj odluci. Ako u budućnosti bude vidno brži i bolji vozač, a ekipa ga sprječavala u tome prvi ću biti protiv takvih odredbi nauštrb boljeg vozača.
Danas su eventualno mogli bolje to iskomunicirati, ali šta je tu je, bit će vještiji i pametniji drugog puta, nadam se
Pokušat ću ostati maksimalno objektivan.
Vettel je definitivno bio bolji vozač ovaj vikend i tu mu se ne može ništa oduzeti.
Što se tiče timske odluke tu sam neutralan, moglo se i nije donositi nešto takvo u prvoj utrci, pogotovo ako vidimo Rb/Tr.
A to da reakcije neće utjecati na Ferrari se ne slažem ni najmanje, i vrapci na grani znaju kakvi su kad su pod pritiskom bilo kakve vrste.
Iceman je napisao/la: 12.01.2019., 12:35
Ma mislim da je i više nego sposoban da vodi tim, a i vjerujem da bi se još netko mogao priključiti kao njegova desna ruka u vođenju momčadi (netko iznutra ili izvana kao npr. Smedley). Druga stvar kad već spominjete da su mogli dovesti nekog drugog na Arrivabeneov položaj, možda je Binotto iskazao ambicije da vodi momčad, pa je bilo biti ili ne biti. MSmatram da je Ferrari u zadnje dvije godine izgubio previše značajnih ljudi da bi si priuštio gubitak još jednog.
Ono što me malo iznenadilo je to što čitam u zadnjih para dana o Arrivabenu. Dosta negativnih negativnih konotacija na njegov račun.
Imam neki osjećaj da bolid neće biti baš konkurentan na početku...i to prvih 5-6 utrka, ali vidjet ćemo. Baš ima neki loš feeling uoči 2019...nadam se da me osjećaj vara.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Malo statistike:
Ovo je najgori start sezone tamo od 2012 kada je Alonso završio na 5-om mjestu 21.5 sek iza pobjednika utrke.
Isto tako rezultat iz ove današnje utrke je jednak onome iz 2014.
Što se tiče zaostatka od 57 sekundi za pobjednikom, moramo ići sve tamo do 1998. godine kada smo zaostajali više od jednog kruga (Eddie Irvine 4, MSC odustao zbog motora)
Naravno izuzimljem 2008. i 2009. jer tada nismo završili prvu utrku u Melbourneu.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
- kolovoz 2018
- Seb pere Hama kao mladog mačića na ravnini
- nada u osvajanje naslova vraćena
- bolid se doima kao Ferrari iz najboljih dana Rossa Brawna
Uspili su nekako sjebati možda i najjači prošlogodišnji motor, jako dobre pouzdanosti i pretvoriti ga updejtovima u kandidata za najgori motor 2019.!?
Ne znam. Na testiranjima su bili brzi. I ne vjerujem da bi ostali isticali Ferrari kao najbolju momčad da to zaista tako nije izgledalo. Svi su govorili vise manje istu stvar. Dakle ne samo RB i Mercedes Onboardi su izgledali sjajno. Sve je djelovalo da je na dobrom putu. Merc je sigurno sandbaggao, ali bas tako jako?
Da li se problem dogodio nakon testiranja ili na testiranju?
Možda je sreća u nesreći to što je taj motor nadograđen, pa se možda problem ukloni u skorije vrijeme. Da je potpuno novi motor mozda bi duze trebalo. Ne mora značiti, ali...evo pokušavam nešto pozitivno izvaditi i ne ide mi baš.