Scuderia Ferrari

🏎️ Svaki aktualni F1 vozač i momčad zaslužuju ovdje svoju temu.

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
Navodno se jos jedna stolica drma u Ferrari-ju, a to je od izvrsnog direktora Camilleri--a! Ferrari bi na njegovu poziciju postavio Amedeo Felisa, koji je vec bio u Ferrari-ju na toj poziciji od 2008 do 2015!

Ko je slijedeci? :)
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

wapi Verified
GP3
GP3
Postovi: 950
S nama već: 8 god 2 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: Zagreb
Izgleda da dečki iz PMa više nisu u modi, možda su zavrnuli pipu s novcima za iduću godinu...

Post

Sarma Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4699
S nama već: 8 god 2 mj
Navija za: Ferrari
Arrivabene could accompany Kimi Räikkönen to the same workplace. According to Auto Bild, Sauber would be renamed Alfa Romeo Racing. Arrivabene would be offered the role of a kind of a contact person in the Milan Headquarters and Hinwil F1 Function.

Post

zekohonda Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 7160
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: sve powered by honda
Lokacija: dubrovnik
sumnjam da bi maurizio prihvatio sauber.
ono sa juvetom mi se čini puno realnija opcija.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.

Post

Mr.Spaceguy Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4543
S nama već: 10 god 2 mj
Navija za: Fernando Alonso
Sad se nesto spominje i Domenicalijev povratak u Ferrari.

Post

Iceman
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2458
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Ferrari, KR7
u kojoj formi? U Ferrari?

Post

Iceman
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2458
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Ferrari, KR7
btw nasao :thumbs:

Post

Mr.Spaceguy Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4543
S nama već: 10 god 2 mj
Navija za: Fernando Alonso

Post

wapi Verified
GP3
GP3
Postovi: 950
S nama već: 8 god 2 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: Zagreb

Post

josip123
Avatar
GP3
GP3
Postovi: 878
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Raikkonen,Vettel,Leclerc
Lokacija: F1 Paddock
wapi je napisao/la: 12.01.2019., 12:03 Jako se slažem s ovim:
https://f1i.com/news/327657-former-f1-t ... ision.html
Toga je i mene strah... :gandalf: :?
Nisam bas siguran da ce ovo funkcionirat kako treba. Radije su ga trebali ostavit na mjestu na kojem i je, a umjesto Maurizia dovest nekoga tko je za toga mjesta.
Being second is to be the first of the ones who lose.
Ayrton Senna

Post

Iceman
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2458
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Ferrari, KR7
Ma mislim da je i više nego sposoban da vodi tim, a i vjerujem da bi se još netko mogao priključiti kao njegova desna ruka u vođenju momčadi (netko iznutra ili izvana kao npr. Smedley). Druga stvar kad već spominjete da su mogli dovesti nekog drugog na Arrivabeneov položaj, možda je Binotto iskazao ambicije da vodi momčad, pa je bilo biti ili ne biti. MSmatram da je Ferrari u zadnje dvije godine izgubio previše značajnih ljudi da bi si priuštio gubitak još jednog.

Ono što me malo iznenadilo je to što čitam u zadnjih para dana o Arrivabenu. Dosta negativnih negativnih konotacija na njegov račun.

Post

Vettel-Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 6170
S nama već: 10 god
Navija za: Vettel, Sainz, Ferrari
I ja također mislim da su se na ovo odvažili jer je Binnoto pokazivao ambicije za to mjesto, jer da nije, vjerojatno ga ne bi ni uzimali na razmatranje kao adekvatnu zamjenu Arrivabeneu, jer je tehnički dio s njim na čelu najzaslužniji za oporavak Ferrarija prethodne dvije sezone. Dešavalo se i njima nekoliko propusta, ali glavnu odgovornost za neuspjehe, pogotovo 2018. nosi izvršno vodstvo s Arrivabeneom na čelu i vozači.

Potez jest riskantan i ako se pokaže neuspješnim mogla bi nastati još veća kriza već u drugoj polovici 2018. (u rangu one iz 2014.), ali je bilo nužno da se nastavi kontinuitet s što manjim reformacijama.

Post

Iceman
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2458
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Ferrari, KR7
Ma nesto mi govori da ce biti glavni pretedenti za naslov uz Mecku. Taj Binotto mi djeluje ko Einstein ili Ferrarijev Adrian Neweyi. Samo treba vidjeti da li ima Ross Brawna u sebi.

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8143
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Iceman je napisao/la: 12.01.2019., 12:35 Ma mislim da je i više nego sposoban da vodi tim, a i vjerujem da bi se još netko mogao priključiti kao njegova desna ruka u vođenju momčadi (netko iznutra ili izvana kao npr. Smedley). Druga stvar kad već spominjete da su mogli dovesti nekog drugog na Arrivabeneov položaj, možda je Binotto iskazao ambicije da vodi momčad, pa je bilo biti ili ne biti. MSmatram da je Ferrari u zadnje dvije godine izgubio previše značajnih ljudi da bi si priuštio gubitak još jednog.

Ono što me malo iznenadilo je to što čitam u zadnjih para dana o Arrivabenu. Dosta negativnih negativnih konotacija na njegov račun.
Odvratno što novinari pišu i govore SADA kada je otišao. Smiješno.
Ako je bio toliko loš zašto onda to nisu pisali kada je bio u šef u Ferrariju? Već su svi govorili kako je karizmatičan, cool i dobar s vozačima itd.
Smiješno u najmanju ruku.

Znači imamo Mark Hugesa koji govori da je Maurizio uveo lošu politiku oko komunikacije s novinarima...a svi znaju koji imalo prate F1 da je to bila Marchionneova ideja koju je on provodio. Tako da opet...smiješno.
Ili onu tvrdnju da se unio u facu prema Giorgiu Piola-i koji je želio fotografirati volan Ferrarija u Kini zbog one misteriozne dodatne ručice na Vettelovom volanu. Nekako ne vjerujem u to.

Ono što znam je da je čovjek obožavao Ferrari. To se moglo vidjeti svaki puta kada bi imali dobre kvale, pa ona prva pobjeda, ili dobar start u Kanadi 2016 ili Australiji 2016 gdje je doslovno skakao po boksu. Isto tako ono kada je za zahebanciju išao raditi kao intervju pa je zagrlio Vettela, pa kada bi nakon utrke davao petice prema vozačima, zajedničko pjevanje nakon pobjede i ostalo.
Jednostavno ne vjerujem u te priče koje ODJEDNOM sada svi pišu okolo.
Neozbiljno novinarstvo.

Ono što se dogodilo je da je Marchionne preminuo i svom tom internom kaosu se očito nešto dogodilo. Zid i ekipa je radila greške i to ga je koštalo glave. Isto tako kritiziranje ekipe nakon kvala u Japanu (jbg iako se slažem sa kritikom vjerojatno nije trebala biti javna).
Sad...kakav je on bio interno, da li se vodila politika straha ponajviše od strane Marchionnea pa je Maurizio to primjenjivao...vrlo vjerojatno.
I tu se stvorio nekakav raskol između tehničkog dijela ekipe i samog vrha nakon smrti Marchionnea.

Ono što je važno u cijeloj priči je to da on nije dobio otkaz već mu ugovor nije produžen. Njemu je ugovor istekao 31.12. 2018., a čuo sam naznake ranije ove godine da je on planirao mirovinu vrlo skoro. Ima 61 godinu.

Sutra ću staviti jedan veliki članak sa talijanske stranice u jednoj ispovijesti bivšeg mehaničara/inženjera iz Scuderije koji je bio u ono dobu 2010-2014 i u tome svemu objašnjava kako je Binotto bio važan faktor u sređivanju tehničkog dijela ekipe u reorganizaciji i pružanju prilika mladim inženjerima i zašto je on bio nekako predodređen za ovo mjesto u ekipi.
To je izašlo u 12. mjesecu prije svih ovih objava.

Uglavnom...ne slažem se sa kritikama koje su odjednom upućene prema Mauriziu. Da li je volio novinare? Ne. Da li je trebao više istupati i štiti glavog vozača? Da.
I mislim da mu je to bila glavna mana.

Rijetko je kada izašao pred medije kada bi imali lošu utrku...vidimo Hornera ili Wolffa koji uvijek PRVI izađu na TV i kažu: "Jbg sjebali smo" ili "Napravili smo odličan posao".

M.A. bi izašao pred medije samo kada bi imali odličnu utrku. Sve ostalo je bilo upereno u Vettela (Kimi je mutav :prcnjau: ) koji je očito bio glavni glasogovornik ekipe u tim trenucima. I sigurno da nije ugodno to i ne bi trebalo biti u opisu posla vozača koji se bori za titulu da razmišlja što će kazati nakon utrke, ako nešto ili on ili ekipa shebe. Automatski počneš razmišljati o greškama, a kada se to dogodi...onda napraviš grešku, fulaš apex, riskiraš i ode sve.

Iskreno malo me strah slijedeće sezone...jednostavno ne znam kakvi ćemo biti. Malo me strah RBR-a i Honde, a isto tako mislim da ova aero pravila idu na ruku Mercedesu. Malo sam optimističniji nakon što je najavljen Binotto kao TP i TD i da ipak ostaje tu kod nas, ali ne smijemo priuštiti greške više. Binottu će biti jako teško, ali vidjet ćemo. Sigurno će imati desnu ruku u Mekiesu da to dovedu u red.

Imam neki osjećaj da bolid neće biti baš konkurentan na početku...i to prvih 5-6 utrka, ali vidjet ćemo. Baš ima neki loš feeling uoči 2019...nadam se da me osjećaj vara.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

F12000
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2967
S nama već: 7 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Leclerc
Neznam, ja nekako imam osjećaj da ćemo vidjeti Ferrari sa početka 2018. (2 pobijede, 3 pole positiona), samo još uvjerljivijeg.
Zamišljam Ferrarijevce, sa Binotton na čelu, kako religiozno rade u garažama sjeverne Italije, smatrajući kako su naivno ispustili nešto što je bilo njihovo prošle godine.
slika
Puno se uložilo prošle godine, mislim da ove idu i korak dalje.
slika

Post

senna66 Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 7778
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari
Također. Mislim da ćemo dobro krenuti u sezonu slično kao 2018. Toga me nije strah. Strah me loših nadogradnji od kojih Ferrari boluje već godinama. Kao da ih uvijek uhvati panika u drugom dijelu sezone pa krenu srljati.
slika

Post

zekohonda Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 7160
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: sve powered by honda
Lokacija: dubrovnik
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.

Post

senna66 Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 7778
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari
slika

Post

Iceman
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2458
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Ferrari, KR7
Domenicali može. Rekao bih da je uvijek bio u sjeni LdM-a s jedne strane i Alonsa s druge. Na kraju krajeva Ferrariju treba čovjek koji će biti usredotočen na politička pitanja dok se Binotto bavi Scuderijom. Ne znam zašto ali mislim da ćemo i ove sezone imati konja za utrku.

I da se nadovežem na @Ferrari komentar o Arrivabeneu. Mislim da to obično tako ide. Dok je netko unutra onda nema previše propitkivanja i vikanja, kad si izbačen onda svi imaju informacije. Ipak smatram da Hughes ne bi pisao o nečemu za što nema dokaza/činjenica/provjerenih info.
Kažem mene je to malo iznenadilo da je ekipa živjela u zoni straha i da je on bio glavni problem tome. Kako bilo da bilo idemo dalje. Nova sezona je pred vratima i kao svake godine jedva čekam testove.
Jako sam znatiželjan kako će se pokazati Leclerc, hoće li Vettel napokon prodisati i ostati hladne glave, Binotto kao šef momčadi itd itd. Uzbudljiva vremena! :thumbs:

Post

Iceman
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2458
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Ferrari, KR7
Btw komentar Joe Saward-a
Some of my colleagues in the Formula 1 media have been less than kind about Maurizio Arrivabene, the departing head of Gestione Sportiva at Ferrari...

Arrivabene is a very shy man and was reserved as a result. But his friends, of whom I am not one, say that he is a much better leader than perhaps he appeared to be. I can understand that because you do not get to be as high up in a company such as Philip Morris without having some very special qualifications for the job. These are very clever people and should never be underestimated.

The way I see it, Arrivabene has been removed from his role before he can really make much of an impact. That may sound absurd given that he was appointed to his position in November 2014, However, it is a bit more complicated than that. Arrivabene had to tread very carefully because there were constant political battles going on and then he was under the orders of Sergio Marchionne, a man who allowed him no real room for manoeuvre.

It was not Arrivabene who imposed what amounted to a ban on talking to the media (which is why they were upset) but rather Marchionne. After Marchionne's death in July, that policy was reversed although by then Arrivabene, not surprisingly, was very wary of the press as there were constantly reports that were simply not true. People in Formula 1 assumed that Arrivabene was an idiot, which is simply not true.

Perhaps, for some, the problem was that his grasp of English was not very good and while he tried hard to articulate his beliefs, these thoughts rarely came across well.

One of the most important keys to success in Formula 1 is stability and Ferrari has once again upset the apple cart, in the hope that Mattia Binotto is the answer. Perhaps he is, but it is going to be a struggle whatever happens.

Ferrari has not won a World Championship since Kimi's lucky title in 2007. Since then the team has been runner up on four occasions and third on a further four occasions. In the same period it has won 26 races, but has been beaten first by Red Bull and most recently by Mercedes. Perhaps last year the team should have won the title but it was inconsistent and Sebastian Vettel was very disappointing, as he kept making mistake after mistake.

Arrivabene did the right thing and said that it was his fault that the team had not won. As team principal, his job is to protect the team and allow it to act without fear of whatever the media is reporting. If the truth be told, the World Championship was fundamentally lost by Sebastian Vettel's errors. Arrivabene might have said that, but he didn't. He wanted Vettel to feel less under pressure and then he would (in theory at least) make fewer mistakes. Yes, Ferrari also made mistakes but so too did Mercedes and the deciding factor, as far as I am concerned last year was that Vettel messed up.

Having said that, I am impressed by what Binotto has done on the technical side since he was put in charge in the middle of 2016 when James Allison departed, chased out of the team by Marchionne because he was unwilling to focus on the team 110 percent after the death of his wife and the need to spend more time with his children. From a human point of view, I feel for Allison, but Marchionne did not seem to care. I hear that Arrivabene was much more of a human being and that perhaps without Marchionne things would have been different. But Marchionne did not let humanity get in the way of getting the job done. If Allison could not give 100 percent then he should not be where he was. It was as simple as that. In the circumstances, Allison was probably better off out of it…

What Ferrari needs more than anything is an atmosphere in which people can work without fear of losing their jobs, where one can have an opinion about what is wrong without fear of being fired for saying the wrong thing. A blame culture is the biggest hindrance to success in F1. Ferrari has long suffered from this, with the team forever being focussed on what is written in the Italian media from one day to the next, rather than on getting the job done and taking the risks that one needs to take to make it to the very top in the sport.

Ferrari has now had four team principals in less than five years, which is perhaps something that the team owners need to think about in the future. In the same period, Mercedes has been run by the same person, Toto Wolff, who joined the team in January 2013. There is a lesson in that…
Odgovori
👀 Registriraj se Prijavi se ⚡