Mercedes

🏎️ Svaki aktualni F1 vozač i momčad zaslužuju ovdje svoju temu.

Post

zelot
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2638
S nama već: 9 god 9 mj
Ali ne ide u rikverc tako da da, ova pili kako god okrenes

Poslano sa mog Redmi Note 6 Pro koristeći Tapatalk

Post

LH44
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4532
S nama već: 6 god 8 mj
Navija za: McLaren, HAM, RIC, NOR
Lokacija: Woking
Dani je napisao/la: 21.02.2019., 16:52 Vi kao da od jučer pratite f1. Pa u samom filmu rush vam je jedan primjer lobiranja i pritiska ( nelegalnost mclarenovog bolida)
Gledao sam film neku večer.
Ako je pravilima određeno da je širina 100cm, a ti napraviš bolid 101cm širok, to je ilegalno. Lauda i Ferrari su imali puno pravo da se žale. Aaa na kraju filma FiA opet smijurija, rekli im da moraju suzit bolid, tj. širinu između točkova, a na kraju kad su napravili i složili bolid po pravilima, vratili im bodove koje su osvojili ilegalnim bolidom :bonk:
slikaslika

Post

gjoko-mkd
Avatar
Formula 2
Formula 2
Postovi: 1080
S nama već: 9 god 4 mj
Navija za: Ferrari
Ovi kukaju da Mercedes nije toliko upravljiv......možda prvi puta ne lažu......nadam se :cheer:

https://www.motorsport.com/f1/news/merc ... e/4342487/

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 8 god
Navija za: Mercedes
Ovih dana očekujemo odgovor na pitanje da li je moguće da li su Alison i ekipa pogriješili u aero-konceptu.
https://www.motorsport.com/f1/news/merc ... s/4343462/
Kako god bilo, ja se nadam (i uvjeren sam) da je 0.5 sec rezultat prevelikog sandbag-a.
Čak i u slučaju greške, bitno je samo da budemo ispred Red Bulla.
Razvoj u toku sezone je do sad uvijek išao u našu korist :cool:

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 8 god
Navija za: Mercedes
Mercedes je dovezao skroz drugi bolid, u odnosu na prvo testiranje.

Post

LH44
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4532
S nama već: 6 god 8 mj
Navija za: McLaren, HAM, RIC, NOR
Lokacija: Woking
Interesantno je to krilce kod one S-duct šupljine, podsjeća na bolide iz 2008.
slikaslika

Post

gidra
Formula 4
Formula 4
Postovi: 253
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: SF
Lokacija: Zagreb
LH44 je napisao/la: 26.02.2019., 16:09 Interesantno je to krilce kod one S-duct šupljine, podsjeća na bolide iz 2008.
U Melbourneu to nećemo vidjeti jer je iegalno, ali mi opet nije jasno zašto je onda montirano? Prije su nalazili rupu u pravilniku pa montirali kamere na krilca.
No gidra, no party.

Post

Pastor
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3812
S nama već: 7 god 3 mj
Navija za: Seb
gidra je napisao/la: 26.02.2019., 16:42
LH44 je napisao/la: 26.02.2019., 16:09 Interesantno je to krilce kod one S-duct šupljine, podsjeća na bolide iz 2008.
U Melbourneu to nećemo vidjeti jer je iegalno, ali mi opet nije jasno zašto je onda montirano? Prije su nalazili rupu u pravilniku pa montirali kamere na krilca.
Zašto bi bilo ilegalno? Pa i Ferrari je imao slična krilca na tom mjestu 2017. Red Bull sada ima na istom mjestu onaj neobično izveden S-duct. Force India ima grbu...

Post

gjoko-mkd
Avatar
Formula 2
Formula 2
Postovi: 1080
S nama već: 9 god 4 mj
Navija za: Ferrari
kao što se sećam....zbog tih ferarijevih kamera su menjana pravila za sledeću godinu.

Ali verovatno je Mercedes pronašao neku rupu u pravilima

Post

Pastor
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3812
S nama već: 7 god 3 mj
Navija za: Seb
Ne govorim o kamerama. Ovo je gore naviše. I ne znam kada su to Ferrarijeve kamere bile sporne? Koliko ja znam Red Bull i Mercedes su izvodili luđe stvari sa kamerama...
Ovo je gore gdje se lomi nos prema kokpitu. Mislim da nije ništa tu nelegalno dok ne prelazi zadanu visinu kokpita. Pa tako imamo ono Red Bullovo riješenje S-ducta, Force Indijinu grbu... A evo Ferrarijevih krilaca u tom dijelu na SF70H:
slika

Post

LH44
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4532
S nama već: 6 god 8 mj
Navija za: McLaren, HAM, RIC, NOR
Lokacija: Woking
Mene interesuje jel ovo spušteno T-krilo idalje legalno? Znam da je bilo priče da će ga FIA kroz pravila zabranit, jer u neku ruku mijenja protok zraka koji je planiran da prolazi nesmetano prema prednjem krilu bolida iza, zbog čega je i zadnje krilo dignuto, a sve radi boljeg praćenja i utrkivanja.
slikaslika

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 8 god
Navija za: Mercedes
A mene živo zanima šta je Mercedes testirao prva četiri dana?
Zvuči mi nevjerojatno da bi zbog sakrivanja aero elemenata od drugih ekipa, ulupali nekoliko milijuna eura u razvoj A i B varijante.
Sem toga A varijanta i nije toliko loša bila.
Čak i da je 0.5 sec tačna informacija, nije to nemoguće nadoknaditi sa resursima kojim raspolažu.
Drugo što me interesuje, taj kvar zbog povećanja pritiska ulja, on obično bude povezan sa pregrijavanjem motora. Nadam se da nije opet neka sistemska greška, jer su poprilično stisnuti motor sa novim poklopcem.

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8145
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Har Kl je napisao/la: 26.02.2019., 21:00 A mene živo zanima šta je Mercedes testirao prva četiri dana?
Zvuči mi nevjerojatno da bi zbog sakrivanja aero elemenata od drugih ekipa, ulupali nekoliko milijuna eura u razvoj A i B varijante.
Sem toga A varijanta i nije toliko loša bila.
Čak i da je 0.5 sec tačna informacija, nije to nemoguće nadoknaditi sa resursima kojim raspolažu.
Drugo što me interesuje, taj kvar zbog povećanja pritiska ulja, on obično bude povezan sa pregrijavanjem motora. Nadam se da nije opet neka sistemska greška, jer su poprilično stisnuti motor sa novim poklopcem.
Nisu oni trošili nekoliko milijuna da bi napravili "B" verziju. OVO je A verzija.
Rekao je Toto da su to napravili tako da dobiju dodatnih 7-8 dana u aero tunelu i da dovedu kompletni pravi aero paket.
Pa imaš što testirati...pouzdanost, gume, razne setupove, aero mjerenja itd.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 8 god
Navija za: Mercedes
Ma znam šta je Toto rekao...
Brine me ono što nije.
Zašto bi važnije bilo testirati 5 dana duže u tunelu, kad ti nije ograničena upotreba zračnog tunela, od testiranja na stazi koje je ograničeno.
Sem toga ko im je branio da paralelno testiraju i u tunelu i na stazi.
Ma nisu bitna slova, jasno mi je da je ovo naprednija verzija.

Post

Multi 21
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2423
S nama već: 8 god
Navija za: Ferrari, Vet, Max
Ferrari je napisao/la: 26.02.2019., 22:08
Har Kl je napisao/la: 26.02.2019., 21:00 A mene živo zanima šta je Mercedes testirao prva četiri dana?
Zvuči mi nevjerojatno da bi zbog sakrivanja aero elemenata od drugih ekipa, ulupali nekoliko milijuna eura u razvoj A i B varijante.
Sem toga A varijanta i nije toliko loša bila.
Čak i da je 0.5 sec tačna informacija, nije to nemoguće nadoknaditi sa resursima kojim raspolažu.
Drugo što me interesuje, taj kvar zbog povećanja pritiska ulja, on obično bude povezan sa pregrijavanjem motora. Nadam se da nije opet neka sistemska greška, jer su poprilično stisnuti motor sa novim poklopcem.
Nisu oni trošili nekoliko milijuna da bi napravili "B" verziju. OVO je A verzija.
Rekao je Toto da su to napravili tako da dobiju dodatnih 7-8 dana u aero tunelu i da dovedu kompletni pravi aero paket.
Pa imaš što testirati...pouzdanost, gume, razne setupove, aero mjerenja itd.
Pa jedino zapravo pouzdanost, ostalo se drastično mijenja kad je ovolika razlika(bolida) u pitanju.
"If everything seems under control, you're not going fast enough." Mario Andretti

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8145
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Har Kl je napisao/la: 26.02.2019., 22:14 Ma znam šta je Toto rekao...
Brine me ono što nije.
Zašto bi važnije bilo testirati 5 dana duže u tunelu, kad ti nije ograničena upotreba zračnog tunela, od testiranja na stazi koje je ograničeno.
Sem toga ko im je branio da paralelno testiraju i u tunelu i na stazi.
Ma nisu bitna slova, jasno mi je da je ovo naprednija verzija.
Pa nije ovo prvi put da Mercedes tek na drugom testu donosi prave stvari.
Radili su to oni i u zadnje dvije godine koliko se sjećam.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 8 god
Navija za: Mercedes
Ma jesu. Ali nikad ovako.
Prije su uvijek izbacivali bazu pa sakrivali nadogradnje.
Ove godine kao da su drugi ljudi radili bolid za drugi test.
Napisao sam u temi testiranja šta mi je naumpalo danas kad sam vidio Mercedesov bolid.

Post

LH44
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4532
S nama već: 6 god 8 mj
Navija za: McLaren, HAM, RIC, NOR
Lokacija: Woking
Ako su prošli crash testove, znači da su imali ovaj nos već :D
Ako su imali ovaj nos, imali su i sve ostalo. A sad da je neka razlika, pa i nije, sitnice su to, a nemoguće da su ih za par dana dizajnirali, konstruisali, napravili i dovukli iz VB u Španiju, još ih Brexit dodatno zeza :P
slikaslika

Post

Pastor
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3812
S nama već: 7 god 3 mj
Navija za: Seb
LH44 je napisao/la: 26.02.2019., 20:43 Mene interesuje jel ovo spušteno T-krilo idalje legalno? Znam da je bilo priče da će ga FIA kroz pravila zabranit, jer u neku ruku mijenja protok zraka koji je planiran da prolazi nesmetano prema prednjem krilu bolida iza, zbog čega je i zadnje krilo dignuto, a sve radi boljeg praćenja i utrkivanja.
Ma napravili su propust u tom prostoru kad su uveli ona pravila 2017. I mislili su da će se riješit T-winga sa zabranom shark fina. Samo što su opet ostavili visoko taj prostor dokle je dozvoljeno podignuti poklopac motora. Samo što su svi dosta suzili taj dio bolida, i iskoristili taj dozvoljeni prostor da ubace ovo malo shark fina što danas imamo. I onda opet na taj dio nakače t-wing. :D Samo što sada ne može biti tako visoko, zato je sada malo "t" u ovom nazivu t-wing. :mrgreen:
LH44 je napisao/la: 26.02.2019., 22:53 Ako su prošli crash testove, znači da su imali ovaj nos već :D
Ako su imali ovaj nos, imali su i sve ostalo. A sad da je neka razlika, pa i nije, sitnice su to, a nemoguće da su ih za par dana dizajnirali, konstruisali, napravili i dovukli iz VB u Španiju, još ih Brexit dodatno zeza :P
Slažem se. Ovo je samo tipični razvoj (evolucija) bolida. Malo nos promjenjen, malo sidepodi, bargeboardsi, krilo, podnica, t-wing.

Post

LH44
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4532
S nama već: 6 god 8 mj
Navija za: McLaren, HAM, RIC, NOR
Lokacija: Woking
Ma ja klasika, FIA to ne reguliše kako treba i većina odmah iskoristi, ionako je to samo dio koji dodatno usmjerava zrak na zadnje krilo i pravi vortex/y250/baby tornado, tako da je to sitnica, mada opet na mjestu je koje je predviđeno da nema nikakvih smetnji, da bi zrak išao nesmetano prema bolidu koji prati. Ono na podnici je isto tako samo da usmjerava zrak prema vani, taj outwash. Sidepod su već imali garant, samo možda nisu bili sigurni oko hlađenja, jer su ionako sve suzili.
Aaa prednje krilo isto tako sitnica, malo endplate koji sad usmjerava prema vani i malo ono zakrilce na vrhu povećano vamo na dijelu koji pravi downforce.

Neke stvari su po meni evolucija, jer na testu su odradili jedno 10+ utrka po kilometraži, to je hrpa aero-podataka, dok su neke (Sidepod, t-krilo, nos) već od prije morali imat. Kod barge boarda se kače oni aero-roštilji, tako da se to da razvit vrlo lako kroz par dana kad imaš podatke i resurse, a i tu se radi o nekim sitnicama.

Malo je i mene nepotrebno panika uhvatila, još onaj kraćeni S3 koji je isprve bio rekord tog sektora :mrgreen: sve pod kontrolom, samo da ne bude ovih sitnih kvarova kao što ih je danas bilo :)
slikaslika
Odgovori
👀 Registriraj se Prijavi se ⚡