

Poslano sa mog Redmi Note 6 Pro koristeći Tapatalk
Gledao sam film neku večer.Dani je napisao/la: 21.02.2019., 16:52 Vi kao da od jučer pratite f1. Pa u samom filmu rush vam je jedan primjer lobiranja i pritiska ( nelegalnost mclarenovog bolida)
U Melbourneu to nećemo vidjeti jer je iegalno, ali mi opet nije jasno zašto je onda montirano? Prije su nalazili rupu u pravilniku pa montirali kamere na krilca.LH44 je napisao/la: 26.02.2019., 16:09 Interesantno je to krilce kod one S-duct šupljine, podsjeća na bolide iz 2008.
Zašto bi bilo ilegalno? Pa i Ferrari je imao slična krilca na tom mjestu 2017. Red Bull sada ima na istom mjestu onaj neobično izveden S-duct. Force India ima grbu...gidra je napisao/la: 26.02.2019., 16:42U Melbourneu to nećemo vidjeti jer je iegalno, ali mi opet nije jasno zašto je onda montirano? Prije su nalazili rupu u pravilniku pa montirali kamere na krilca.LH44 je napisao/la: 26.02.2019., 16:09 Interesantno je to krilce kod one S-duct šupljine, podsjeća na bolide iz 2008.
Nisu oni trošili nekoliko milijuna da bi napravili "B" verziju. OVO je A verzija.Har Kl je napisao/la: 26.02.2019., 21:00 A mene živo zanima šta je Mercedes testirao prva četiri dana?
Zvuči mi nevjerojatno da bi zbog sakrivanja aero elemenata od drugih ekipa, ulupali nekoliko milijuna eura u razvoj A i B varijante.
Sem toga A varijanta i nije toliko loša bila.
Čak i da je 0.5 sec tačna informacija, nije to nemoguće nadoknaditi sa resursima kojim raspolažu.
Drugo što me interesuje, taj kvar zbog povećanja pritiska ulja, on obično bude povezan sa pregrijavanjem motora. Nadam se da nije opet neka sistemska greška, jer su poprilično stisnuti motor sa novim poklopcem.
Pa jedino zapravo pouzdanost, ostalo se drastično mijenja kad je ovolika razlika(bolida) u pitanju.Ferrari je napisao/la: 26.02.2019., 22:08Nisu oni trošili nekoliko milijuna da bi napravili "B" verziju. OVO je A verzija.Har Kl je napisao/la: 26.02.2019., 21:00 A mene živo zanima šta je Mercedes testirao prva četiri dana?
Zvuči mi nevjerojatno da bi zbog sakrivanja aero elemenata od drugih ekipa, ulupali nekoliko milijuna eura u razvoj A i B varijante.
Sem toga A varijanta i nije toliko loša bila.
Čak i da je 0.5 sec tačna informacija, nije to nemoguće nadoknaditi sa resursima kojim raspolažu.
Drugo što me interesuje, taj kvar zbog povećanja pritiska ulja, on obično bude povezan sa pregrijavanjem motora. Nadam se da nije opet neka sistemska greška, jer su poprilično stisnuti motor sa novim poklopcem.
Rekao je Toto da su to napravili tako da dobiju dodatnih 7-8 dana u aero tunelu i da dovedu kompletni pravi aero paket.
Pa imaš što testirati...pouzdanost, gume, razne setupove, aero mjerenja itd.
Pa nije ovo prvi put da Mercedes tek na drugom testu donosi prave stvari.Har Kl je napisao/la: 26.02.2019., 22:14 Ma znam šta je Toto rekao...
Brine me ono što nije.
Zašto bi važnije bilo testirati 5 dana duže u tunelu, kad ti nije ograničena upotreba zračnog tunela, od testiranja na stazi koje je ograničeno.
Sem toga ko im je branio da paralelno testiraju i u tunelu i na stazi.
Ma nisu bitna slova, jasno mi je da je ovo naprednija verzija.
Ma napravili su propust u tom prostoru kad su uveli ona pravila 2017. I mislili su da će se riješit T-winga sa zabranom shark fina. Samo što su opet ostavili visoko taj prostor dokle je dozvoljeno podignuti poklopac motora. Samo što su svi dosta suzili taj dio bolida, i iskoristili taj dozvoljeni prostor da ubace ovo malo shark fina što danas imamo. I onda opet na taj dio nakače t-wing.LH44 je napisao/la: 26.02.2019., 20:43 Mene interesuje jel ovo spušteno T-krilo idalje legalno? Znam da je bilo priče da će ga FIA kroz pravila zabranit, jer u neku ruku mijenja protok zraka koji je planiran da prolazi nesmetano prema prednjem krilu bolida iza, zbog čega je i zadnje krilo dignuto, a sve radi boljeg praćenja i utrkivanja.
Slažem se. Ovo je samo tipični razvoj (evolucija) bolida. Malo nos promjenjen, malo sidepodi, bargeboardsi, krilo, podnica, t-wing.LH44 je napisao/la: 26.02.2019., 22:53 Ako su prošli crash testove, znači da su imali ovaj nos već![]()
Ako su imali ovaj nos, imali su i sve ostalo. A sad da je neka razlika, pa i nije, sitnice su to, a nemoguće da su ih za par dana dizajnirali, konstruisali, napravili i dovukli iz VB u Španiju, još ih Brexit dodatno zeza![]()