Hvala na ovoj temi, pa idemo:
1. smanjenje aerodinamickog prijanjanja radi boljih trka u smislu povecanja preticanja.
2. Omogucavanje koristenja DRSa u vidu aerodinamicke prednosti a ne da se koristi za pravljenje showa jer debilizira sport i stavlja ga rame uz rame s NASCARom. F1 fanovi nisu pretezno napaljena deca...
Pod ovim mislim na vracanje na ona pravila iz 2011. a to znaci upotrebavljanje DRSa bilo kada bilo gde tokom FP i Q.
3. Vracanje ERSa u vidu starog KERSa, vratite strateski deo vozacima. Malo da gledamo inteligentne vozacke igrice.
4. DRS preticanja su zapravo povreda obraza F1 i mislim da unistavaju ugled sporta kao takvog ali ne bi ga u potpunosti ukinuo. Delimicno bi umanjio efikasnost u smislu da bi mu efikasnost smanjio za 30 do 40 posto ali bi povecao detekciju na 5 sekundi.
5. Malo je nerealno ali VN Monaca bi ucinio pristupacnijim za druge vozace iz rugih kategorija. Timovi bi imali mogucnost dovodjenja treceg bolida a tamo bi seli vozaci kao npr Lotterer ili Kanaan ili Hincklife. U cetrvrak ili sredu bi se vozila specijalna FP za te vozace gde bi stars vozaci dobili privremenu fia superlicencu ako vec nemaju jednu. Glavna trka bi se vozila normalnih 300 km umesto 280km.
6. Pneumatike bi naravno "smeksao" da stim vratimo trke s 2 do vise zaustavljanja.
7. Promena nacina pustanja trke nakon SC u smislu da se svi vozaci krecu jako sporo u gustoj grupaciji do linije finisa na strtno ciljnom pravcu. Nesto nalik rolling startu ali na F1 nacin.
8. Svaki start posle crvene zastave bi startao s grida.
9. Hebem li ga stao mi mozak, hebem ti posao i drugu smenu
