
Mercedes
- reso20
- GP3
- Postovi: 716
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: hattrick
Dont change if something works flawless a vanjski dio tog bolida je bio upravo to.
Stoga su se fokusirali na unutarnji dio što im je vjerovatno dalo još više vremena da se igraju s time
i to poboljšaju u odnosu na konkurenciju.

-
Schumi
- Baniran
- Postovi: 167
- S nama već: 7 god 10 mj
- Navija za: Schumi, Seb
Ovo je barem 95% isti bolid prošlogodišnjem. Čak ima i manje krilaca (onih nazubanih oko podnice) nego prošlogodišnji. Samo su napravljene zahtjevane promjene, dodan halo, uklonjeni shark fin, t wing i monkey seat. To kako je većina promjena ispod haube, to svi kažu. A to ćemo tek vidjeti.
Ne bih se složio da ono što je dobro ne treba mijenjati. Jer nije baš da je i prošle godine Mercedes bio toliko dobar aerodinamički. Dobijali su Ferrarija i Red Bulla uglavnom na snagu. A oba su ove godine napravil puno veći pomak (vizuelno) u odnosu na prošlu godinu. E sad koliko se mogu osloniti na taj navodno potpuno novi motor, da opet dobiju na snagu, ko će ga znati.
Ne bih se složio da ono što je dobro ne treba mijenjati. Jer nije baš da je i prošle godine Mercedes bio toliko dobar aerodinamički. Dobijali su Ferrarija i Red Bulla uglavnom na snagu. A oba su ove godine napravil puno veći pomak (vizuelno) u odnosu na prošlu godinu. E sad koliko se mogu osloniti na taj navodno potpuno novi motor, da opet dobiju na snagu, ko će ga znati.
- Ferrari Maniac
- Formula 1
- Postovi: 3162
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: Zagreb
Filter zraka je vidljiv u gornjem usisniku:


Sisu (fin.)
- MSC
- Formula 1
- Postovi: 1668
- S nama već: 9 god 9 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Kutina
- Kontakt:
Mercedes mi djeluje konzervativno, kao "redizajn" prošlogodišnjeg bolida. S druge strane, pravila nisu nešto drugačija, bolid izgleda skladno, mehanika i elektronika je već dugo na najvišoj razini i smatram da s ovim bolidom Mercedes nastavlja filozofiju koja im je posljednjih nekoliko sezona donijela sve što se osvojiti moglo.
"What a little star." May 26, 2012.
-
zelot
- Formula 1
- Postovi: 2638
- S nama već: 9 god 9 mj
Ma ni ne trebaju mijenjat bas nesto. Izvana jel. Paket je vec godinama ok i samo ga treba u sitnicama razviti i poboljsati. Sigurno su najvece promjene, one koje se iz vana ne vide, napravljene i samim time paket poboljsan. Za nekim riskantnim potezima i inovacijama nema potrebe.
Lani ih je ferr na prvih 5-6 utrka stisnuo ali kasnije je pao zbog pouzdanosti i razvoja gdje ih je rb na kraju stigao...
Mercu je najbitnija pouzdanost sada jer sve ostalo imaju. Mislim da ce mercovi motori izvzci sezonu sa 3 motora po glavi u vecini situacija i to je bolesno. Motori koji skidaju rekorde saovako teskim bolidima jos traju toliko dugo i trose toliko malo... Mozda jedan kosta 18 miliona ali to je bagatela naspram onih od prije 10-20 godina jer su onda kostali par miliona i crkavali svakih 300km. Kroz sezonu ih se po vozacu promjenilo 30-40 komada valjda
svaka utrka i kvale i testiranja novi motor a sada jedna jedinica odradi tisuce i tisuce kilometara u svakakvim uvjetima. Strasno 
Poslano sa mog LG-D855 koristeći Tapatalk
Lani ih je ferr na prvih 5-6 utrka stisnuo ali kasnije je pao zbog pouzdanosti i razvoja gdje ih je rb na kraju stigao...
Mercu je najbitnija pouzdanost sada jer sve ostalo imaju. Mislim da ce mercovi motori izvzci sezonu sa 3 motora po glavi u vecini situacija i to je bolesno. Motori koji skidaju rekorde saovako teskim bolidima jos traju toliko dugo i trose toliko malo... Mozda jedan kosta 18 miliona ali to je bagatela naspram onih od prije 10-20 godina jer su onda kostali par miliona i crkavali svakih 300km. Kroz sezonu ih se po vozacu promjenilo 30-40 komada valjda


Poslano sa mog LG-D855 koristeći Tapatalk
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 8 god
- Navija za: Mercedes
Nisam siguran da ne trebaju mijenjati.
Prosle godine su lako mogli izgubiti vozacki naslov. Spasili su ih greske Ferrarija I Vettela.
Ako je ove godine Ferrari napravio dva koraka naprijed, a Mercedes jedan, onda bi se lako situacija mogla okrenuti kontra njih.
Ja se nadam da je ovo suplja prica. Vidjet cemo kakav ce bolid dovesti na drugo testiranje.
Prosle godine su lako mogli izgubiti vozacki naslov. Spasili su ih greske Ferrarija I Vettela.
Ako je ove godine Ferrari napravio dva koraka naprijed, a Mercedes jedan, onda bi se lako situacija mogla okrenuti kontra njih.
Ja se nadam da je ovo suplja prica. Vidjet cemo kakav ce bolid dovesti na drugo testiranje.
-
zelot
- Formula 1
- Postovi: 2638
- S nama već: 9 god 9 mj
mozda se nisam dobro izjasnio... naravno da trebaju mijenjati i da jesu ali nije to onako da se od oka odmah vidi da je tu sve promjenjeno da imaju neto sto nitko nema ili nisu imali itd... ne treba tu sad traziti sekunde.. treba pouzdanost rijesiti i to su sigurno napravili. mozda malo brzine dobivene gorivom elektronikom i mozda malo aerodinamikom... ostatak ih nece moci napadati po brzini jer nitko nema pouzdanost kao merc tako da svi ostali rvo moraju rijesiti pouzdanost tako da ne vjerujem da ce se po nazi PU itko pribliziti jos vise. njima jednostavno ne treba da love sekunde i ne znam kakvu brzinu. ionako su blizu limita vec i sad preostaju samo finese te stoga razumijem i prihvacam da bolid na oko izgleda skoro isto kao i stari. pa i rbr je 4 godine radio samo evoluciju proslogodisnjeg bolida. Kad imas pobjednicki paket u svakom segmentu onda nema smisla raditi velike promejene i korake.. samo ga malo po malo lickati i to je to 
zanima me kako ce jadna hondica proci. zna li netko koliko su lani motora iskoristili ukupno? kako ce oni izdrzat sa 3 motora po sezoni bas me zanima. mislim ni 6 komada nece biti dosta

zanima me kako ce jadna hondica proci. zna li netko koliko su lani motora iskoristili ukupno? kako ce oni izdrzat sa 3 motora po sezoni bas me zanima. mislim ni 6 komada nece biti dosta

-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 8 god
- Navija za: Mercedes
Ma znam, Ali nekao imam osjecaj da je Ferrari nabacio vise "materijala" na svoj bolid.
Zato Sam I rekao da se nadam da ce na testiranjima biti druga prica. Pogotovo na drugim gdje se vecina karata pokaze
Hondi i Alfi nikad ne znas kad ce bljesnuti
Zato Sam I rekao da se nadam da ce na testiranjima biti druga prica. Pogotovo na drugim gdje se vecina karata pokaze

Hondi i Alfi nikad ne znas kad ce bljesnuti

-
zelot
- Formula 1
- Postovi: 2638
- S nama već: 9 god 9 mj
I meni se cini da je ferr (a i svi drugi skoro) nabacio vise ali to ne mora znaciti brzinu. A naravno i moze.
Osobno bih volio da svi budu blizi i neka merces izazove bilo tko. Ovu sezonu, kao hamiltonov navijac, navijat cu za alonsa i mclaren. Vjerujem da moze uzeti naslov jer ce bit gusto na vrhu i ako mclaren odradi svoj posao i renault svoj alonso je vrlo jak.
Vrijeme mu curi a od gazde do danas je najbolji vozac i volio bih jos jedan naslov za njega ili barem drugo trece mjesto koje jedino on moue svojim voznjama jos jednom pretvorit u pobjedu. Znaci, alonsovac ove godine jer je uvijek bio moj protivnik ali bilo bi steta meni kao dugogodicnjem prstiocu f1 da nikada ne navijam za njega
Uglavnom grid ce sigurno biti jako stisnut i bit ce svega. Pogotovo olu red bullu gdje ipak mislim da ce max pobjediti riccia a onda mouda ricci u ferr ode...
Poslano sa mog LG-D855 koristeći Tapatalk
Osobno bih volio da svi budu blizi i neka merces izazove bilo tko. Ovu sezonu, kao hamiltonov navijac, navijat cu za alonsa i mclaren. Vjerujem da moze uzeti naslov jer ce bit gusto na vrhu i ako mclaren odradi svoj posao i renault svoj alonso je vrlo jak.
Vrijeme mu curi a od gazde do danas je najbolji vozac i volio bih jos jedan naslov za njega ili barem drugo trece mjesto koje jedino on moue svojim voznjama jos jednom pretvorit u pobjedu. Znaci, alonsovac ove godine jer je uvijek bio moj protivnik ali bilo bi steta meni kao dugogodicnjem prstiocu f1 da nikada ne navijam za njega

Uglavnom grid ce sigurno biti jako stisnut i bit ce svega. Pogotovo olu red bullu gdje ipak mislim da ce max pobjediti riccia a onda mouda ricci u ferr ode...
Poslano sa mog LG-D855 koristeći Tapatalk
-
Schumi
- Baniran
- Postovi: 167
- S nama već: 7 god 10 mj
- Navija za: Schumi, Seb
Ova zadnja aerodinamička pravila tek ulaze u drugu sezonu. Mislim da tu ima prostora za dobar napredak, i da nije dovoljno promijeniti par sitnica. Mislim da će Red Bull napraviti veliki skok u aerodinamici. A i Ferrari bi mogao napredovati, po do sada prikazanom, više nego Mercedes.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
To što su ga smanjili nazad i povećali undercut između motora i mjenjača donosi 0.250...lijepa svota.Har Kl je napisao/la: 02.03.2018., 21:53 Ja se nadam da će ga malo poružniti na sjedećem testu.
Ili oni jedini pametni, ili svi ostali pametniji od njih.
Meni vuče na ono drugo.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 8 god
- Navija za: Mercedes
Meni nikako nije jasno šta to Mercedes krije ispod haube? Odakle sad tolika prednost bez nekih vidljivih promjena?Ferrari je napisao/la: 06.03.2018., 20:49 To što su ga smanjili nazad i povećali undercut između motora i mjenjača donosi 0.250...lijepa svota.
- Ferrari Maniac
- Formula 1
- Postovi: 3162
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: Zagreb
To sve uzduž i poprijeko paddocka zanima...

Sisu (fin.)
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2460
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Hm teško je nešto pametno reći prije prve utrke, ali možemo se složiti da imaju lijepo zaokružen paket. Jesu li oni toliko napredovali u odnosu na prošlu sezonu ili je prvi pratitelj Ferrari nazadovao u odnosu na prošlu sezonu, a RB napredovao (ali i dalje nedovoljno zbog slabe karike u lancu a to je Renaultov PU), to će se tek vidjeti. Možda je na stvari i jedno i drugo. Ako gledamo da je motor srce cijelog bolida onda se možemo složiti da imaju pravi dragulj pod "haubom". Nitko ne može osporiti da Ferrari ne pokušava, ali jednostavno redovito su barem jedan korak iza Mercedesa po tom pitanju.