
Paddock
- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1951
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
Halo je također vrlo siguran, "oprobao" sam ga na Kvjatu radi male osvete s VN Austrije..



- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
vidim da po internetu kruže nerelane "simulacije" pogleda koristeći halo zaštitu... pa red je da stavimo i onu realnu.

Nico Rosberg: You don't even notice Halo in the car

Nico Rosberg: You don't even notice Halo in the car
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1951
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
A Grozni, predsednik asocijacije vozača? On je mislim najveći protivnik haloa:
“I’m against every Halo or shield or whatever, it’s not Formula 1.”
Generalno mislim da je sad najbolje vreme za implemetaciju neke vrste zaštite vozača, ja jednostavno ne vidim Formulu 1 za 30 godina s otvorenim kokpitom. Ultimativna verzija zaštite vozača bi bila kao u WECu, vozač u potpunosti okružen ugljeničnim vlaknima i visoko otpornim staklom. U sudaru bi se sve raspadalo oko ćelije za preživljavanje i u najtežem udesu bolid bi sličio kapsuli iz F1H20.
“I’m against every Halo or shield or whatever, it’s not Formula 1.”
Generalno mislim da je sad najbolje vreme za implemetaciju neke vrste zaštite vozača, ja jednostavno ne vidim Formulu 1 za 30 godina s otvorenim kokpitom. Ultimativna verzija zaštite vozača bi bila kao u WECu, vozač u potpunosti okružen ugljeničnim vlaknima i visoko otpornim staklom. U sudaru bi se sve raspadalo oko ćelije za preživljavanje i u najtežem udesu bolid bi sličio kapsuli iz F1H20.

- senna66 Verified
- Formula 1
- Postovi: 7778
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
ti mislis da je to potrebno....a jedan vozac F1 je strogo protiv toga. Nije jedini. Bar 80 posto vozaca također. Zna covjek da je sigurnost na visokoj razini, postoje rizici i to kao vozac F1 ili bilo koje druge kategorije motosporta moras prihvatiti. Ako se osjecaju dovoljno sigurno i ako ne zele unistavati DNA F1....zasto im FIA nije ispunila zelju? Glasali su...vecina je bila protiv halo ali jbg.Alen13ASC je napisao/la:A Grozni, predsednik asocijacije vozača? On je mislim najveći protivnik haloa:
“I’m against every Halo or shield or whatever, it’s not Formula 1.”
Generalno mislim da je sad najbolje vreme za implemetaciju neke vrste zaštite vozača, ja jednostavno ne vidim Formulu 1 za 30 godina s otvorenim kokpitom. Ultimativna verzija zaštite vozača bi bila kao u WECu, vozač u potpunosti okružen ugljeničnim vlaknima i visoko otpornim staklom. U sudaru bi se sve raspadalo oko ćelije za preživljavanje i u najtežem udesu bolid bi sličio kapsuli iz F1H20.

- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18192
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Ona peticija što je linkao @flywalker
Između ostalog:
@zeko - closed cockpit or nothing
@croaatic - say no to halo
@senna66 - Because HALO won't save lives and looks bad. If you want to protect drivers use something better than this stupid thing. It only saves from tires....
Dalje kako sam išao i loadovao komentare (nekih 150-200 komentara), nisam naletio na još nekog sa foruma.
Što ne znači da nas nema.
Ja sam si dao truda i dao 2 glasa protiv haloa.
Jbte, a najviše Mađara na peticiji. Izgleda kako se bliži njihov GP, pa se aktivirali maksimalno.
Između ostalog:
@zeko - closed cockpit or nothing
@croaatic - say no to halo
@senna66 - Because HALO won't save lives and looks bad. If you want to protect drivers use something better than this stupid thing. It only saves from tires....
Dalje kako sam išao i loadovao komentare (nekih 150-200 komentara), nisam naletio na još nekog sa foruma.
Što ne znači da nas nema.
Ja sam si dao truda i dao 2 glasa protiv haloa.

Jbte, a najviše Mađara na peticiji. Izgleda kako se bliži njihov GP, pa se aktivirali maksimalno.

Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1951
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
Joj kako obožavam ljude koji celi celcijati život prate F1 iz udobnosti sofe ili onih plastičnih stolica na samoj stazi i nađu se na svim društvenim mrežama naći i otvoreno pljuvati po halu. Vozači rizikuju njihove živote da nam pruže spektakl a mi smo se eto našli da sputavamo razvoj uređaja koji bi jednom mogao spasiti život našem heroju, gladijatoru, ljubimcu. Ako bi glasao protiv haloa i na koncu bude izglasano da se izbaci halo a Alonso pogine zbog hebenog dela koji ga je pogodio u glavu kako bi se tad trebao osećati.
Aman ljudi, halo nije tako loš pobogu. On je samo hebena stepenica ka poluzatvorenom ili potpuno zatvorenom kokpitu. Kakav DNK F1 kakvi bakrači.
Open wheel, open cocpit,....
F1 je takmičenje koje uvek traga za svetim gralom brzine na kružnim stazama, to je DNK F1. Ako F1 to ispunjava ja sam zadovoljan.
Neka F1 bolid izgleda kao najružnija karbon veštica na svetu ali ako može postizati rekordna vremena na Spa Francorschampsu meni apsolutno ne smeta.
Aman ljudi, halo nije tako loš pobogu. On je samo hebena stepenica ka poluzatvorenom ili potpuno zatvorenom kokpitu. Kakav DNK F1 kakvi bakrači.
Open wheel, open cocpit,....
F1 je takmičenje koje uvek traga za svetim gralom brzine na kružnim stazama, to je DNK F1. Ako F1 to ispunjava ja sam zadovoljan.
Neka F1 bolid izgleda kao najružnija karbon veštica na svetu ali ako može postizati rekordna vremena na Spa Francorschampsu meni apsolutno ne smeta.

- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Da li bi HALO sprijecio onu oprugu sa Button-ovog bolida, sto je letio u Masu? Da li bi HALO mogao spasiti Sennu? Na kraju, da li mislis da bi HALO spasio Bianchi-ja?
Faktor rizika ce uvijek postojati, no nikad ne mozes predvidjeti sta bi se moglo desiti! Bizarnih slucajeva smrti se desavalo i desavati ce se, to se ne moze sprijeciti.
FIA sa ovim HALO uredjajem, samo skida svoju griznju savjesti koju osjeca prema Bianchi-ju, te njegovoj porodici, a i opcenito da se kao interesuju za vozace i njihovu sigurnost!
Ako vozaci izglasaju da im treba ovo cudo, onda hvala i dovidjenja, buni se koliko hoces, oni zele to! Ali, ako vise od 50 % vozaca kaze NE, onda sta koji vrag ima nametati ovo cudo!
Moto GP je jos vise rizican, pa eto, postoji sam motor i vozac.
Ako HALO zazivi na bolidima, tu je pocetak kraja F1, jer koncept ce se nadogradjivati i onda za 2-3 godine cemo imati LMP prototipe!
Faktor rizika ce uvijek postojati, no nikad ne mozes predvidjeti sta bi se moglo desiti! Bizarnih slucajeva smrti se desavalo i desavati ce se, to se ne moze sprijeciti.
FIA sa ovim HALO uredjajem, samo skida svoju griznju savjesti koju osjeca prema Bianchi-ju, te njegovoj porodici, a i opcenito da se kao interesuju za vozace i njihovu sigurnost!
Ako vozaci izglasaju da im treba ovo cudo, onda hvala i dovidjenja, buni se koliko hoces, oni zele to! Ali, ako vise od 50 % vozaca kaze NE, onda sta koji vrag ima nametati ovo cudo!
Moto GP je jos vise rizican, pa eto, postoji sam motor i vozac.
Ako HALO zazivi na bolidima, tu je pocetak kraja F1, jer koncept ce se nadogradjivati i onda za 2-3 godine cemo imati LMP prototipe!
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- senna66 Verified
- Formula 1
- Postovi: 7778
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
potpis.....sve si rekoSlavenowsky je napisao/la:Da li bi HALO sprijecio onu oprugu sa Button-ovog bolida, sto je letio u Masu? Da li bi HALO mogao spasiti Sennu? Na kraju, da li mislis da bi HALO spasio Bianchi-ja?
Faktor rizika ce uvijek postojati, no nikad ne mozes predvidjeti sta bi se moglo desiti! Bizarnih slucajeva smrti se desavalo i desavati ce se, to se ne moze sprijeciti.
FIA sa ovim HALO uredjajem, samo skida svoju griznju savjesti koju osjeca prema Bianchi-ju, te njegovoj porodici, a i opcenito da se kao interesuju za vozace i njihovu sigurnost!
Ako vozaci izglasaju da im treba ovo cudo, onda hvala i dovidjenja, buni se koliko hoces, oni zele to! Ali, ako vise od 50 % vozaca kaze NE, onda sta koji vrag ima nametati ovo cudo!
Moto GP je jos vise rizican, pa eto, postoji sam motor i vozac.
Ako HALO zazivi na bolidima, tu je pocetak kraja F1, jer koncept ce se nadogradjivati i onda za 2-3 godine cemo imati LMP prototipe!

- senna66 Verified
- Formula 1
- Postovi: 7778
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
Voze prvenstveno zbog sebe. Ne zbog nas.Alen13ASC je napisao/la:Joj kako obožavam ljude koji celi celcijati život prate F1 iz udobnosti sofe ili onih plastičnih stolica na samoj stazi i nađu se na svim društvenim mrežama naći i otvoreno pljuvati po halu. Vozači rizikuju njihove živote da nam pruže spektakl a mi smo se eto našli da sputavamo razvoj uređaja koji bi jednom mogao spasiti život našem heroju, gladijatoru, ljubimcu. .

- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1951
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
Jeeee, a za šta potpis molim te?potpis.....sve si reko
- FIA sa ovim HALO uredjajem, samo skida svoju griznju savjesti koju osjeca prema Bianchi-ju,
Šta bre koji peršun, halo mu ne bi pomogao pa ni stotinu drugih rešenja. Bolid koji uleće pri 200 km/h ispod traktora od nekoliko tona s veoma tvrdom podnicom nema šanse da na bilo koji način pomogne vozaču spasiti život. FIA je uvela VSC radi sprečavanja vrućih glava u nastojanju da voze brzo pod duplim žutim zastavama a i radi pokrivanja svojih guzova jer su veliko fulali u ne dovođenju SCa u periodu kada je kran na stazi.
- Ako vozaci izglasaju da im treba ovo cudo, onda hvala i dovidjenja, buni se koliko hoces, oni zele to! Ali, ako vise od 50 % vozaca kaze NE, onda sta koji vrag ima nametati ovo cudo!
Evo ti citat Alonsa nakon horora u Australiji prošle godine na ovu temu:
"I didn't feel any risk at all in the middle of the accident apart from my head that I wanted not to crash with anything. The Halo was probably very welcome in my crash as well because I would avoid that concern while I'm flying."
Alonso želi izbeći scenarije Camposove smrti i kaže da je halo dobrodošao kod takvih scenarija.
- Moto GP je jos vise rizican, pa eto, postoji sam motor i vozac.
I MotoGP će se jednom menjati i doživeće slične rekacije ko F1 s halom, mada u ovu tematiku nisam toliko upućen jer ne pratim.
- Ako HALO zazivi na bolidima, tu je pocetak kraja F1, jer koncept ce se nadogradjivati i onda za 2-3 godine cemo imati LMP prototipe!
LMP bolid je oličenje izdržljivosti i napravljen je kao takav, radi aerodinamike na primer Audi je odbacio otvoren kokpit radi zatvorenog kada su dizajnirali dominantni R18 + bolja aerodinamika pomaže u ekonomiji potrošnje goriva (ili ERSa). Uglavnom LM prototipovi i F1 imaju u DNK da ispune svoje kriterije: nalaženje svetog grala izdržljivosti odnosno postizanje rekordnog kruga na zatvorenim stazama u bilo kakvom obliku.
A voliš preformulisati rečenice u svoju korist, jel?Voze prvenstveno zbog sebe. Ne zbog nas.

- avetma
- Administrator
- Postovi: 5730
- S nama već: 10 god 4 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Imaš pravo oko toga da je vrlo lako kritizirati iz naslonjača, ali Formula 1 je tamo gdje jest upravo zbog gledatelja. Čudni automobili od prije 30-40 godina su dobro brendirani i u trenutku kad su postali zanimljivi publici - upravo tada je F1 postala vrhunski proizvod koji se razlikuje od ostalih kategorija koje mogu biti brže, luđe, na dva kotača, na šest kotača, po šumama i pijesku, po asfaltu i tako dalje. Publika je jedan od dva najjača aduta Formule 1 u konkurenciji s drugim motorsport kategorijama, i čak u odnosu na sve ostale sportove. Prema tome, nema smisla odvajati F1 od publike. Ako publika ne želi halo, i ako to iduće godine bude izgledalo toliko nakaradno da tribine budu prazne i gledanost padne - nema teoretske šanse da se nastavi s tim. Naći će se izlika i halo će se ukinuti. Da se razumijemo, vozači voze jer vole raditi to što rade i strašno su dobro plaćeni pa ni to ne škodi, nitko od njih ne stavlja navijače na prvom mjesto; ali vlasnici Formule 1 itekako stavljaju navijače vrlo visoko na listi prioriteta jer im oni donose profit. Bez navijača = slaba gledanost i slaba posjećenost = otkazivanje staza zbog neprofitabilnosti i otkazivanje premium tv kanala = katastrofa za F1. Nema to veze sa "gralom brzine", to je sportski mit, a F1 je najprije biznis, a onda sve ostalo.Alen13ASC je napisao/la: 22.07.2017., 00:34 Joj kako obožavam ljude koji celi celcijati život prate F1 iz udobnosti sofe ili onih plastičnih stolica na samoj stazi i nađu se na svim društvenim mrežama naći i otvoreno pljuvati po halu. Vozači rizikuju njihove živote da nam pruže spektakl a mi smo se eto našli da sputavamo razvoj uređaja koji bi jednom mogao spasiti život našem heroju, gladijatoru, ljubimcu. Ako bi glasao protiv haloa i na koncu bude izglasano da se izbaci halo a Alonso pogine zbog hebenog dela koji ga je pogodio u glavu kako bi se tad trebao osećati.
Aman ljudi, halo nije tako loš pobogu. On je samo hebena stepenica ka poluzatvorenom ili potpuno zatvorenom kokpitu. Kakav DNK F1 kakvi bakrači.
Open wheel, open cocpit,....
F1 je takmičenje koje uvek traga za svetim gralom brzine na kružnim stazama, to je DNK F1. Ako F1 to ispunjava ja sam zadovoljan.
Neka F1 bolid izgleda kao najružnija karbon veštica na svetu ali ako može postizati rekordna vremena na Spa Francorschampsu meni apsolutno ne smeta.
Ova zadnja rečenica je potpuno promašena jer gledaš iz perspektive sebe kao ljubitelja brzine, umjesto iz perspektive jednog prosječnog pratitelja F1. F1 koja ne izgleda dobro jednostavno ne može opstati jednostavno zato jer će se takvi navijači, vozači, broadcasteri i staze prebaciti na drugu seriju, možda neku postojeću, možda neku novu. F1 mora izgledati atraktivno, isto kao što bilo koji drugi proizvod mora izgledati atraktivno da bi se prodao. Čak je i lošiji zvuk zadao ogroman udarac, a kamoli ne bi nekakav smiješni izgled. Ostali bi onakvi fanatici kakvi sada prate recimo Isle of the man tt, a to je za ovu Formulu 1 kataklizma.
Problem je što je Jean Todt najavio zaštitu cockpita kao svoj veliki projekt i sad je prekasno da se povuče iz toga, ali budi siguran da će svi tražiti rupu da se ovo ipak ne uvede, a jednom kad se uvede, onda će se tražiti rupa da se ukine.
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Istina.. F1 je velika nula bez navijača. Pogotovo danas kad je postala papreno skupa i ovisna o novcu kao nikad do sad. Netko to treba platit... a bez gledatelja i atraktivnosti to šira publika neće "pušit". Pogotovo danas, kada je šuo u svim sportovima karika No1, i bez njega vjerovatno propada i sam sport. Ja čak vjerujem da za 30 godina nitko neće više gledat nogomet... jednostavno zbog tiga što će biti predosadan... zamjenit će ga neki drugi sportovi koji su danas u "ilegali" i uglavnom su vrlo ekstremni, tipa parkour discipline i borilačke derivacije ultimate borbi. Brijem da će se i vozački sportovi trebat prilagođavati sve zahtjevnijoj publici, kao i sve ostalo.
Ako se jećate, prije 15-tak godina veselili smo se PC igricama i filmovima čije su danas tematike i dostignuća totalno izglajzana... i sada da bi nas nešto tako ushitilo u ovom preproduciranom svijetu gdje je sve "već viđeno" treba uložiti hrpetinu truda, inovacija i novaca, puno više nego prije. A do toga je danas kudikamo teže doći.
Danas klinci samo što se prokljuve imaju sve, ne čeznu za ničim, kad uđu u pubertet jedino što vidim u njihovim glavama je dosada i obijest... u glavnom praznina jer ih ništa u životu nije iznenađivalo, nikad nisu nešto toliko isčekivali, i u pravilu su se u svemu izguštali prijevremeno. E za takvu publiku, kada oni budu bili financijsko sposobni, treba nešto izmišljat što bi njima privuklo pažnju... sve mi se čini da će to biti na granici Sizifovog posla.
Ako se jećate, prije 15-tak godina veselili smo se PC igricama i filmovima čije su danas tematike i dostignuća totalno izglajzana... i sada da bi nas nešto tako ushitilo u ovom preproduciranom svijetu gdje je sve "već viđeno" treba uložiti hrpetinu truda, inovacija i novaca, puno više nego prije. A do toga je danas kudikamo teže doći.
Danas klinci samo što se prokljuve imaju sve, ne čeznu za ničim, kad uđu u pubertet jedino što vidim u njihovim glavama je dosada i obijest... u glavnom praznina jer ih ništa u životu nije iznenađivalo, nikad nisu nešto toliko isčekivali, i u pravilu su se u svemu izguštali prijevremeno. E za takvu publiku, kada oni budu bili financijsko sposobni, treba nešto izmišljat što bi njima privuklo pažnju... sve mi se čini da će to biti na granici Sizifovog posla.

Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Ja se svega nacitah, ali nista nisam nasao od afirmacije, za moju negaciju! Ni sam ne znas zasto ce HALO, a branis teoriju iste. Niko tebi ne brani sto podrzavas ovo cudo, al nemoj biti odvjetnik onih, koji ovo cudo ne zeleAlen13ASC je napisao/la: 22.07.2017., 17:26Jeeee, a za šta potpis molim te?potpis.....sve si reko
- FIA sa ovim HALO uredjajem, samo skida svoju griznju savjesti koju osjeca prema Bianchi-ju,
Šta bre koji peršun, halo mu ne bi pomogao pa ni stotinu drugih rešenja. Bolid koji uleće pri 200 km/h ispod traktora od nekoliko tona s veoma tvrdom podnicom nema šanse da na bilo koji način pomogne vozaču spasiti život. FIA je uvela VSC radi sprečavanja vrućih glava u nastojanju da voze brzo pod duplim žutim zastavama a i radi pokrivanja svojih guzova jer su veliko fulali u ne dovođenju SCa u periodu kada je kran na stazi.
- Ako vozaci izglasaju da im treba ovo cudo, onda hvala i dovidjenja, buni se koliko hoces, oni zele to! Ali, ako vise od 50 % vozaca kaze NE, onda sta koji vrag ima nametati ovo cudo!
Evo ti citat Alonsa nakon horora u Australiji prošle godine na ovu temu:
"I didn't feel any risk at all in the middle of the accident apart from my head that I wanted not to crash with anything. The Halo was probably very welcome in my crash as well because I would avoid that concern while I'm flying."
Alonso želi izbeći scenarije Camposove smrti i kaže da je halo dobrodošao kod takvih scenarija.
- Moto GP je jos vise rizican, pa eto, postoji sam motor i vozac.
I MotoGP će se jednom menjati i doživeće slične rekacije ko F1 s halom, mada u ovu tematiku nisam toliko upućen jer ne pratim.
- Ako HALO zazivi na bolidima, tu je pocetak kraja F1, jer koncept ce se nadogradjivati i onda za 2-3 godine cemo imati LMP prototipe!
LMP bolid je oličenje izdržljivosti i napravljen je kao takav, radi aerodinamike na primer Audi je odbacio otvoren kokpit radi zatvorenog kada su dizajnirali dominantni R18 + bolja aerodinamika pomaže u ekonomiji potrošnje goriva (ili ERSa). Uglavnom LM prototipovi i F1 imaju u DNK da ispune svoje kriterije: nalaženje svetog grala izdržljivosti odnosno postizanje rekordnog kruga na zatvorenim stazama u bilo kakvom obliku.
A voliš preformulisati rečenice u svoju korist, jel?Voze prvenstveno zbog sebe. Ne zbog nas.

🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- f1zd
- F1puls konstruktorski prvak
- Postovi: 4872
- S nama već: 9 god 5 mj
- Navija za: Vettel,Ferrari
- Lokacija: Zadar
[youtube]https://m.youtube.com/watch?v=TCxf8bm6KaY[/youtube]
Jedna od boljih epizoda.
Moram se pohvaliti da sam znao pitanje o Alfi
Jedna od boljih epizoda.
Moram se pohvaliti da sam znao pitanje o Alfi

- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6042
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Haha, odlični su, dobro sam se nasmijao uz ovu epizodu
Alonso dominira (kao i na stazi
):
"Which McLaren driver has won the most races for the team?" - "Not us"
"You have his [Vettel's] number?" - "I don't have, only Lewis has."
"Are we in Q3 at least?"


Alonso dominira (kao i na stazi

"Which McLaren driver has won the most races for the team?" - "Not us"
"You have his [Vettel's] number?" - "I don't have, only Lewis has."
"Are we in Q3 at least?"



- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=xJMDbdvrSto[/youtube]
Zanimljiva emisija u kojj je ugošćen vrhunski karting majstor koji dijeli savijete za početnike... preporučam svim povremenim kartingašima.
--možete slobodno početi gledati video od 12:30min
Zanimljiva emisija u kojj je ugošćen vrhunski karting majstor koji dijeli savijete za početnike... preporučam svim povremenim kartingašima.
--možete slobodno početi gledati video od 12:30min
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

-
luke flywalker Verified
- GP3
- Postovi: 878
- S nama već: 8 god 7 mj
- Navija za: Mika Hakkinen
- Lokacija: Sarajevo