Brumica je napisao/la:Kaže Hulk na RTL-u da mu je P7 pravo iznenaÄenje i da nema pojma koji rezultat može postiÄi sutra u utrci. S druge strane, Palmer P18 Ista stvar i s Perezom i Oconom, ne razumijem isplati li se ekipama imati toliku razliku u klasi izmeÄu vozaÄa.
nemoj da te Krstas cuje
Imaju prava.
On je kriv sto je zavisio od zadnjeg kruga. Vozi bolid koji je u top10.
Sve je cisto i jasno.
Neka ga pljuju.
Super kvale, do zadnjeg trenutka je bilo napeto. Super je opet vidjeti dva tima kako se bore za pole.
Hulkenberg me oduÅ”evio, za mene vozaÄ dana.
A mislim da bi trebalo obratiti pozornost i na Kvyata. Äovjek se preporodio ove sezone.
Nakon FP, Q1,Q2 oÄekivao sam lagani P1 za Vettela, ali Mercedes opet pali svoj prepoznatljivi quali mode i nalazi Äak 8 deseta izmeÄu q2 i q3. Pomalo zabrinjavajuÄe sa Ferrari, ovo mi se Äinila kao prava prigoda za pole nakon Singapura.
gidra je napisao/la:Nakon FP, Q1,Q2 oÄekivao sam lagani P1 za Vettela, ali Mercedes opet pali svoj prepoznatljivi quali mode i nalazi Äak 8 deseta izmeÄu q2 i q3. Pomalo zabrinjavajuÄe sa Ferrari, ovo mi se Äinila kao prava prigoda za pole nakon Singapura.
ZabrinjavajuÄe?!
Lagani pole? Na osnovu Äega? FP-a i Q1 i Q2?
Kao da prvi puta gledaÅ” kvale...
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Usporedba Vet vs Ham
Izgleda da je Vettel izgubio desetinku- dvije u zavoju broj 12...imao je dosta understeera na tom dijelu.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=kfWhKBBEGEo[/youtube]
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Haha, gledam sad vremena. Dok svi uglavnom idu sve brže od Q1 do Q3, Stroll iŔao sve sporije. Najbolje vrijeme postavio u Q1, pa malo sporije u Q2, i onda joŔ sporije u Q3.
Strollov krug u Q1 je bio za svaku pohvalu, gledo sam bas onboard tokom kvala i stvarno je odlucno kocio i napadao krivine, bilo je idalje onih korekcija, ali ne kao u Australiji, vise je djelovalo kao nestabilnost bolida, sto je mana Williamsa zadnje 2 sezone, pa i ovu sezonu... mozda je mjenjao setap pa je tu izgubio prednost, uglavnom utisak je za mene popravio
Ferrari je napisao/la:Usporedba Vet vs Ham
Izgleda da je Vettel izgubio desetinku- dvije u zavoju broj 12...imao je dosta understeera na tom dijelu.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=kfWhKBBEGEo[/youtube]
Neka Hamilton uzima pole pozicije, a Vettel pobjede j ja zadovoljan
HeatBlast44 je napisao/la:Strollov krug u Q1 je bio za svaku pohvalu, gledo sam bas onboard tokom kvala i stvarno je odlucno kocio i napadao krivine, bilo je idalje onih korekcija, ali ne kao u Australiji, vise je djelovalo kao nestabilnost bolida, sto je mana Williamsa zadnje 2 sezone, pa i ovu sezonu... mozda je mjenjao setap pa je tu izgubio prednost, uglavnom utisak je za mene popravio
Mislim da ne možeÅ” mjenjati setup nakon Å”to izaÄeÅ” iz garaže u Q1.
Parc ferme
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Ne vjerujem, jer u kvalifikacijama se daje maximum, pa dok si na limitu mozes uocit neke sitne nedostatke koje mozes promjenit, parc ferme stupa na snagu posle kvala i od tad do kraja trke se nista ne mjenja... u biti ono sto se napravi u FP3 je 95%, u kvalama ja msm mogu sitnice promjenit, msm mogu oni i ostalo, ali samo se tu nesto sitno dira, jer je setap zbog parc ferme fokusiran na trku a ne kvale, nema svrhe sve postavit za brzo krug ako ces na trci spalit gume... opet mozda sam u krivu sto se toga tice, ali kroz pracenje sam to skontao... pa Kimi se dns zalio na zadnji kraj kad je prvi krug fulao sve zivo, sljedeci put kad je izasao popravio je, samo voznjom bez diranja setapa mi je nekako nerealno...
HeatBlast44 je napisao/la:Ne vjerujem, jer u kvalifikacijama se daje maximum, pa dok si na limitu mozes uocit neke sitne nedostatke koje mozes promjenit, parc ferme stupa na snagu posle kvala i od tad do kraja trke se nista ne mjenja... u biti ono sto se napravi u FP3 je 95%, u kvalama ja msm mogu sitnice promjenit, msm mogu oni i ostalo, ali samo se tu nesto sitno dira, jer je setap zbog parc ferme fokusiran na trku a ne kvale, nema svrhe sve postavit za brzo krug ako ces na trci spalit gume... opet mozda sam u krivu sto se toga tice, ali kroz pracenje sam to skontao... pa Kimi se dns zalio na zadnji kraj kad je prvi krug fulao sve zivo, sljedeci put kad je izasao popravio je, samo voznjom bez diranja setapa mi je nekako nerealno...
However, the cars are deemed to be under parc ferme conditions for a much longer period - from the time they first exit the pits during qualifying until the start of the formation lap immediately prior to the race Fuel may be added to the cars, tyres changed and brakes bled. Minor front wing adjustments are also allowed, but little else. These controls mean that teams cannot make significant alterations to the set-up of a car between qualifying and the race.
Nema promjene na setupu. MožeÅ” samo odrediti koliÄinu goriva, mod motora i možeÅ” dirati prednja krila kao i balans koÄnica, ali taj balans koÄnica ionako mijenjaju u krugu tako da nije neka velika stvar.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Mercedes oÄito joÅ” ima tu rezervu u kvalifikacijama i famozni "magic boost" u Q3 ali bez obzira na to Ferrari je opako blizu. Gotovo sam siguran da ukoliko nastave ovim tempom da Äe uzeti jednom taj pole. Pogotovo ako mehaniÄari budu sabotirali Hamiltonov bolid *khm* Sutra ako ne bude bilo kiÅ”e gotovo sam siguran da Äe Ferrari biti najbrži bolid. Samo eto pretjecati je izuzetno teÅ”ko pa je ova dobra forma Ferrarija pala u nezgodno vrijeme. A to bi se moglo odraziti na buduÄe utrke i prvenstvo. Mercedes najbrži u kvalifikacijama sa Äime bi se mogli obraniti u utrci.
Red Bull je opako iza vodeÄeg dvojca. Izgleda da cijeli Renault nije problem veÄ i sami bolid. Opako je Red Bull zeznuo svoj bolid za ovu sezonu. Renault je pola sekunde iza. Ponovno dobar nastup Hulkenberga, Pereza i Masse ali spomenut Äu i Kvyata koji Äe ozbiljno konkurirati Sainzu ove godine. Preporodit Äe se nakon proÅ”le pjuske od strane Red Bulla
VeÄ spomenuti Mercedesov famozni boost od Äak 3457 KmH
Ferrari je proslu utrku dominirao sa Soft gumama, a iste u ovoj utrci ce imati veliki znacaj. Pritisak je opet na Hamiltonu, ako Vettel ga bude pritiskao kao u Australiji, Merc ce opet ici prvi u box, ako Ferrari ne uradi neki dobar undercut, pa na Softu bude vrtio dobra vremena.