zekohonda je napisao/la:Ok, vetma.
Mada, ono, laik sam, ali kad vas (nas) hosting kosta 10x vise nego prije zar ne bi to trebalo pokrivat sve?
Trebalo bi. A hoće li - to ćemo vidjet. Hosting je čudan biznis, a svašta se da pročitati ako se malo istražuje po internetu. Ukucajte "hostgator reddit" pa pročitajte što se piše...
Ukratko, EIG (Endurance International Group) je hosting kompanija koja ima poslovni model da kupuje druge hosting kompanije (sad ih imaju čak pedesetak, između njih i gigante poput Hostgatora i Bluehost) i onda otpuste hrpu sposobnih ljudi koji su radili u podršci, pojačaju ljudstvo u odsjeku prodaje i tako guraju. Poslovni model? Srušiti nekome stranicu i onda ga uvjeriti da treba veći hosting paket, a mnogi su eto kao i mi dovedeni u situaciju da moraju odjednom odabrati hoće li pustiti da stranica ode offline zauvijek ili će uplatiti veći paket pa se kasnije krpati kako zna i umije.
Poznato vam je da smo zahtjev za migracijom na novi server poslali u petak 24. veljače, a nakon osam dana mi je puknuo film i odradio sam taj posao sam. Šest sati je trajao cijeli proces. Znači, u to ulazi i moje učenje zanata oko web servera kojeg sam znao vrlo površno i kompletna migracija stranice i baze podataka. Mislim da nije pogrešno zaključiti kako su oni to mogli napraviti u sat vremena max, s tim da imaju brže internet veze od mene doma i ne moraju ništa učiti nego im je to rutina. Kakvih sat vremena, pola sata! I što se dogodilo? Ne samo da nisu obavili posao nego su mi jučer poslali mail u kojem kažu da nisu još stigli početi migraciju i da se strpim još malo. Pazi, jučer! A stranica već postavljena i radi. Takav odnos prema klijentima može imati samo netko koga boli pipa za to hoću li ostati ili otići od njih. Jer, ako i odem od njih - vrlo je velika vjerojatnost da ću se preseliti kod nekih od 50 drugih firmi koje posjeduju.
Kažeš da bi trebao novi hosting to pokriti, trebao bi. Ali logika ne igra veliku ulogu u odnosu s našim dragim hosting providerom. Ja sam odmah istu večer kad nam je pala stranica pitao je li nam dovoljan jedan određeni njihov VPS paket (koji košta 600 dolara), na što su odgovorili da nije dovoljan jer je taj paket isti kao ono što smo tada koristili (a košta 200 dolara). Znači, agent mi je doslovno tim riječima rekao - taj paket od 600 dolara ima iste specifikacije kao vaš dosadašnji paket od 200 dolara. Nakon toga čovjek više ne zna na koji način da komunicira s njima.
Jedan od chatova, kao primjer.
System James H has joined the chat!
5:25:37 PM James H Hello. How can I assist you today?
5:25:44 PM Ante Vetma Hello, I've been on this chat several times regarding f1puls.com website. We had a shared hosting and on last friday (February 24th) we paid for new VPS and transfer was requested. That was 120 hours ago. Could you please check what's going on with that? Thank you!
5:27:52 PM James H Doesn't appear to be any updates yet. You will get a response once it's completed though. Also we've been experiencing a higher than average volume but at this time I don't have an exact ETA that I could be able to give, if it's been this long then it should be looked into and completed shortly.
5:31:07 PM Ante Vetma This is really unfortunate, because your collegue said that it'll be done "minimum 72 hours and hopefully sooner". I waited extra day, and now it's fifth day without any update. What can I do to make that happen? Fee was paid in about 30 minutes from our first chat.
5:33:42 PM James H Minimum 72 hours would be the opposite of what you are referring to. That means At least 72 hours. Not at most.
5:34:35 PM Ante Vetma I am quoting your agent; 11:04:34 PM John O It will take a minimum of 72 hours but hopefully sooner.
5:35:10 PM Ante Vetma Also; "11:05:04 PM John O Your welcome. It is my top priority to make sure that this is resolved for you today."
5:35:40 PM Ante Vetma Regardless of false promises, that's a shame, but I just want it resolved.
5:35:53 PM James H Minimum is the least or smallest amount or quantity possible, attainable, or required.
5:37:19 PM Ante Vetma What about "It is my top priority to make sure that this is resolved for you today?" 120 hours later - you say there are no updates.
5:39:50 PM James H Looking at the chat from when you talked to him the context was that resolving your issues was top priority that didn't actually mean the ticket given that is required by the admins to get done.
5:42:01 PM Ante Vetma Unbelieveable. Okay, I appreciate your patience, and I am sorry for tensions running high here, but I believe you can understand why that's the case. I hope this will be resolved soon.
Nevezano za temu, evo jedan dokaz kako imamo najvjernije posjetitelje. Bez obzira na pad portala čak 8 dana - danas i jučer se posjeti vratili kao da se nije ništa dogodilo
22. veljače - 17 tisuća otvaranja stranica
6. ožujka (danas) - 20 tisuća
