General tema
Slobodan offtopic o svim temama koje vas zanimaju, a nemaju veze s ostalim podforumima.
- Majki2111
- Formula 2
- Postovi: 1193
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Red Bull, Alonso
- Lokacija: Samo Zagreb
U Zagrebu -6 trenutno. Po noći je bilo -7, -8. Pao je snijeg nešto malo, par centimetara. Vjetra nema. Ako se obuče dobro sve je uredu. Meni je problem bio jedino kaj mi je za stopala bilo malo mrzlo. Znači treba debele čarape obuč. Čak i dva para ako treba. Rukavice, jakna, pidžama i doljni dio trenirke. I sve je OK.
Ja nisam doživio temperature ispod -13. Jedne godine je bilo tako u ZG. Ispod nikada.
Ja nisam doživio temperature ispod -13. Jedne godine je bilo tako u ZG. Ispod nikada.
Lomi te, al se nedaš
22.03.2020. 6:24
22.03.2020. 6:24
- DaveGilmour
- Formula 2
- Postovi: 1324
- S nama već: 9 god 4 mj
- Navija za: Sve driven by Verstappen
- Lokacija: Zagreb
Ako se dobro sjećam prije 2-3 godine se spominjala temperatura od -20 za staru godinu. Nikad u životu se nisam tako smrznuo, bio sam biser i otišao vani bez rukavica i šala odmahujući rukom na upozorenja da je vani hladnoMajki2111 je napisao/la: Ja nisam doživio temperature ispod -13. Jedne godine je bilo tako u ZG. Ispod nikada.

- Majki2111
- Formula 2
- Postovi: 1193
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Red Bull, Alonso
- Lokacija: Samo Zagreb
Da prije par godina al nezz točno koje... Tad je fakat bilo hladno.DaveGilmour je napisao/la:Ako se dobro sjećam prije 2-3 godine se spominjala temperatura od -20 za staru godinu. Nikad u životu se nisam tako smrznuo, bio sam biser i otišao vani bez rukavica i šala odmahujući rukom na upozorenja da je vani hladnoMajki2111 je napisao/la: Ja nisam doživio temperature ispod -13. Jedne godine je bilo tako u ZG. Ispod nikada.
Lomi te, al se nedaš
22.03.2020. 6:24
22.03.2020. 6:24
- Explorer
- F1puls suradnik
- Postovi: 2507
- S nama već: 10 god 5 mj
- Navija za: Vettel
- Kontakt:
-19 je bilo na dočeku 2015. u Zagrebu.
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.
- alonso5
- Formula 1
- Postovi: 1742
- S nama već: 9 god 10 mj
- Navija za: Alonso & Lorenzo
100% ima vode u gorivu zato ti je to tako samo pazi da auto nesmrzne zbog te vode u gorivu pa je moguce da filter za gorivo ode pa moze sve kvragu otic.gjoko-mkd je napisao/la:Meni se juče je po durgi put zaledio auspuh!!!!!!!!!!!!!!!!! i sada se spremam da ga vrućom vodom otopim i zapalim auto. Neznam zašto, ali mi auto puno sakuplja vode u auspuhu. Nikada mi ne nedostaje rashladna tekućina u hladnjaku. Mora da je do benzina.
Prvog puta sam burgijom probušio ispušnu granu na nekoliko mesta, i potpoio vrućom vodom. Posle toga je iz grane izlazila čista vodena para:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=FtAUZ6XwjQY[/youtube]
"postoje 22 pilota,šest od njih su dobri,tri su izuzetna,ali postoji samo genije,to je Alonso" #JackieStewart
- gjoko-mkd
- Formula 2
- Postovi: 1080
- S nama već: 9 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
Ponovio sam postupak danas i to je to. Prvo sam pre katalizatora bušilicom otvorio rupu, i upalio motor. Odma je kresnuo ali zbog malog promera rupa radio samu u leru i sa pištanjem . Iz zadnjeg lonca ništa nije izlazio. Otvorio još jednu manju rupu na zadnji lonac i ceo auspuh od katalizatora pa do zadnjeg lonaca sam polivao vrućom vodom. I od rupica je pocelo da izlazi voda, a za 2-3 minuta je počeo da radi i zadnji lonac.
Šta da se kaže......šta kupujemo? Benzina ili vodu?
Šta da se kaže......šta kupujemo? Benzina ili vodu?
- Explorer
- F1puls suradnik
- Postovi: 2507
- S nama već: 10 god 5 mj
- Navija za: Vettel
- Kontakt:
Ovisi gdje uliješ gorivo. Kod nas je ok, u BiH je loše.
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.
- gjoko-mkd
- Formula 2
- Postovi: 1080
- S nama već: 9 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
Makina mi najbolje radi sa benzinom iz Lukoil-a, to je ruski brend kod nas,ali od njihovo gorivo redovno imam ovakve probleme.
Sa benzinima iz Makpetrola(to što je bila državna firma) nema tih problema, ali motor radi bučnije i grublje.
Naša rafinerija više ne rafinira sirovu naftu, već joj je isplatlivije da uvezuje gotove derivate.
Obrni okreni...nevalja
Sa benzinima iz Makpetrola(to što je bila državna firma) nema tih problema, ali motor radi bučnije i grublje.
Naša rafinerija više ne rafinira sirovu naftu, već joj je isplatlivije da uvezuje gotove derivate.
Obrni okreni...nevalja
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18307
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
gjoko-mkd je napisao/la:Makina mi najbolje radi sa benzinom iz Lukoil-a, to je ruski brend kod nas,ali od njihovo gorivo redovno imam ovakve probleme.
Sa benzinima iz Makpetrola(to što je bila državna firma) nema tih problema, ali motor radi bučnije i grublje.
Naša rafinerija više ne rafinira sirovu naftu, već joj je isplatlivije da uvezuje gotove derivate.
Obrni okreni...nevalja
Promijeni makinu.

Uzmi neki električni auto.


Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Hmm.. kod nas to nije slučaj. Koliko sam skužio, nije stvar toliko do proizvođača, već do rada same benzinske. U pravilu na frekfentnijim benziskama je kvalitetnije gorivo, iz jednog prostog razloga. Gorivo se drži u podzemnim cisternama koje ako se redovito nepune i neisprazne stvaraju visoku kondezaciju, i time dobivate loše gorivo puno vode. Nažalost benzinske imaju dozvolu da rade sa poprilično visokim postocima vode. Sve je praćeno senzorima i lijepo grafički dočarano na monitoru, jedan lik koji radi na benzinskoj sve mi lijepo pokazao i objasnio.Explorer je napisao/la:Ovisi gdje uliješ gorivo. Kod nas je ok, u BiH je loše.
Ina ima najviše poslovnica.. pa i u pripizdinama gdje se očito iz nekih razloga samo njima isplati držat benzinsku. Lukoil, Tifon, i ostale "jače" benzinske postavljaju ziheraški benz. pumpe koje su samo na najfrekfentnijim dijelovima, što garantira veći promet i bržu izmjenu u podzemnoj cisterni, što je glavni razlog čistoće goriva.
Blizu mog mijesta je BiH granica, i uglavnom velika većina odlazi tamo u šoping (alkohol duplo jeftiniji, špeceraj barem za 30%, ruke za nešto popravit ili napravit su smiješno jeftine i puno stručnije.. ćevapi i janjetina onakvi kakvi bi trebali biti).
I da, nitko se nije još pritužio na benzin, a u Kladuši ima barem 4-5 benziski koje rade punom parom.. imena neka bijesna, nikad čuo.
...i ono što je nama najbitnije cijena benzina za razliku od našeg je jeftiniji dve i više kuna. Sa punim tankom uštediš si put i još ti ostane za ćevape, janjetinu i pijaču sa frendom jer je tamo sve kudikamo jeftinije. Pa vi recite..

Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18307
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
A evo i malo BH humora
[ link do slike ]
[ link do slike ]
[ link do slike ]
[ link do slike ]
[ link do slike ]
Kažu kome je juče ujutro upalio Golf 2 dizel, neka ga ne daje ispod 4.000,00 KM
[ link do slike ]
[ link do slike ]
[ link do slike ]
[ link do slike ]
[ link do slike ]

Kažu kome je juče ujutro upalio Golf 2 dizel, neka ga ne daje ispod 4.000,00 KM

Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Jester
- Formula 4
- Postovi: 392
- S nama već: 9 god 8 mj
- Navija za: Merc (6)
Neznam kako je kod tebe, ali tu kod mene je gorivo sa Lukoila najveće smeće koje možemo kupiti. U to se uvjerio na vlastite oči kad je kolega natočio motor, a ja vozio iza njega. Plavi dim, smrdi ko kuga, motor trokira i ne uspijeva postići visoke okretaje...odmah okret doma, ispraznili rezervoar i promijenili benzinsku, nakon toga sve ok tako da ti savjetujem da ako ikako možeš - izbjegavaj Lukoil.gjoko-mkd je napisao/la:Makina mi najbolje radi sa benzinom iz Lukoil-a, to je ruski brend kod nas,ali od njihovo gorivo redovno imam ovakve probleme.
Sa benzinima iz Makpetrola(to što je bila državna firma) nema tih problema, ali motor radi bučnije i grublje.
Naša rafinerija više ne rafinira sirovu naftu, već joj je isplatlivije da uvezuje gotove derivate.
Obrni okreni...nevalja
S druge strane, ima još jedna stvar koja bi te mogla zezati, a to su vožnje zimi na kratke relacije. Događa se to da ti se motor i ispušni sustav ne zagriju dovoljno (najbolje vidljivo zimi po pari iz ispuha) te se nakon gašenja kondenzira vlaga na stijenkama ispuha. U kombinaciji sa lošim gorivom i vrlo niskim temperaturama, kondenzat se smrzava, zbog kratkih relacija i nedovoljnog zagrijavanja se polako nakuplja i polako blokira ispuh.Probaj dobro zagrijati motor i ispušni sustav prije nego što ugasiš auto i vidi da li ti se to i dalje događa. Ako imaš lambda sondu, zbog bušenja rupa po ispuhu bi mogao imati problema.
I would like to apologize to anyone I have not yet offended. Please be patient. I will get to you shortly.
- gjoko-mkd
- Formula 2
- Postovi: 1080
- S nama već: 9 god 4 mj
- Navija za: Ferrari

Da, kada sam upalio motor na displeju je zasvetila signalna žarulja za elektroniku motora...i tako je bilo oko 20 minuta kada sam provozio auto. Da, ima lambda sonda, a rupa je na oko 1 metar dalje.Jester je napisao/la:Neznam kako je kod tebe, ali tu kod mene je gorivo sa Lukoila najveće smeće koje možemo kupiti. U to se uvjerio na vlastite oči kad je kolega natočio motor, a ja vozio iza njega. Plavi dim, smrdi ko kuga, motor trokira i ne uspijeva postići visoke okretaje...odmah okret doma, ispraznili rezervoar i promijenili benzinsku, nakon toga sve ok tako da ti savjetujem da ako ikako možeš - izbjegavaj Lukoil.gjoko-mkd je napisao/la:Makina mi najbolje radi sa benzinom iz Lukoil-a, to je ruski brend kod nas,ali od njihovo gorivo redovno imam ovakve probleme.
Sa benzinima iz Makpetrola(to što je bila državna firma) nema tih problema, ali motor radi bučnije i grublje.
Naša rafinerija više ne rafinira sirovu naftu, već joj je isplatlivije da uvezuje gotove derivate.
Obrni okreni...nevalja
S druge strane, ima još jedna stvar koja bi te mogla zezati, a to su vožnje zimi na kratke relacije. Događa se to da ti se motor i ispušni sustav ne zagriju dovoljno (najbolje vidljivo zimi po pari iz ispuha) te se nakon gašenja kondenzira vlaga na stijenkama ispuha. U kombinaciji sa lošim gorivom i vrlo niskim temperaturama, kondenzat se smrzava, zbog kratkih relacija i nedovoljnog zagrijavanja se polako nakuplja i polako blokira ispuh.Probaj dobro zagrijati motor i ispušni sustav prije nego što ugasiš auto i vidi da li ti se to i dalje događa. Ako imaš lambda sondu, zbog bušenja rupa po ispuhu bi mogao imati problema.
I nikad ne vozim ovaj auto(Citroen ax) duže od 1 km, a najčešće je vozim oko 600-700 metara. Na dulje putovanje koristim drugi auto
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
- gjoko-mkd
- Formula 2
- Postovi: 1080
- S nama već: 9 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
Sada je sve u redu...motor je odmah proradio bez ikakvog seckanja još kada je bila samo rupica ispred katalizatora. Dok nije se pročistio cjeli auspuh, motor je disao samo na tu rupicu ....ali samo u leru.
Motor je vrlo vrlo dobar, i ako nema ovakvih problema sa zapzšenim loncem, pali sa sekundu-dve i na najnižim temperaturama i to bez dodavanja turaže. Dovoljno je reći da se taj motor još proizvodi(sa unapregjenim ubrizgavanjem).
Tako parkiram auto da mi je lakše da ga otključam sa suvozačke strane, otvorim, izvadim iz brzine i kresnem ključem. Motor radi dok grebim mraz sa prozora i krećem. Nema potrebe od verglanja
Ali višak vlage u benzinu stvara probleme a i moja težnja perfekciji što ne ostavljam kao što mi savetuju stariji mehaničari, jedna mala tupica da se kondenzat sam izlije sa najniže tačke auspuha.
Kada sam menjao lonac, to mi je savetovao majstor. Alu da ne bušim nov lonac......a trebalo je samo sa f3 mm burgiju izbušiti na najnižu tačku
Motor je vrlo vrlo dobar, i ako nema ovakvih problema sa zapzšenim loncem, pali sa sekundu-dve i na najnižim temperaturama i to bez dodavanja turaže. Dovoljno je reći da se taj motor još proizvodi(sa unapregjenim ubrizgavanjem).
Tako parkiram auto da mi je lakše da ga otključam sa suvozačke strane, otvorim, izvadim iz brzine i kresnem ključem. Motor radi dok grebim mraz sa prozora i krećem. Nema potrebe od verglanja
Ali višak vlage u benzinu stvara probleme a i moja težnja perfekciji što ne ostavljam kao što mi savetuju stariji mehaničari, jedna mala tupica da se kondenzat sam izlije sa najniže tačke auspuha.
Kada sam menjao lonac, to mi je savetovao majstor. Alu da ne bušim nov lonac......a trebalo je samo sa f3 mm burgiju izbušiti na najnižu tačku
- MrDoomroom
- Formula 1
- Postovi: 1792
- S nama već: 10 god
Nemam tih problema a još sam na dizelu. Tocim kod jednog privatnika i sve radi po PSu
Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
- alonso5
- Formula 1
- Postovi: 1742
- S nama već: 9 god 10 mj
- Navija za: Alonso & Lorenzo
A zavisi gdje sipas po meni su INA i EP(energopetrol) sasvim u redu a HIFA je za mene najgore moguce mjesto za tocit gorivo,osobno znam nekad i na Nestro pumpu otic i nasuti gorivo i mogu reci da nije lose bar ovdje u BIH,a kao sto Hattrick kaze gorivo je ovdje dosta jeftinije nego u HR kod nas je prosjek od 1,8 -2,05 KM zavisi gdje recemo na INI je 2,06 a to je malo jace od 8 kuna dok je u HR-u najmanje 2 kune skuplje.Explorer je napisao/la:Ovisi gdje uliješ gorivo. Kod nas je ok, u BiH je loše.
"postoje 22 pilota,šest od njih su dobri,tri su izuzetna,ali postoji samo genije,to je Alonso" #JackieStewart
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2460
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Pozz ekipa... Evo deset dana kasnije, sve najbolje u 2017. godini. Malo se rijeđe javljam 1) jer ste mi dosadili
, 2.) tipkovnica od laptopa mi je otkazala poslušnost (naravno iz čista mira), pa se evo dopisujem sa tuđeg laptopa dok čekam da mi se moj vrati sa servisa 3) čekam predstavljanje novih bolida i predsezonska testiranja ko ozeblo sunce, jer to mi je najuzbudljiviji dio F1 sezone, šta ćeš
No ono zbog čega se javljam je to da sam prošle godine u 12. mjesecu posjetio svoju "omiljenu" Englesku. Išao sa zbog poslovnih razloga tj. morao sam obaviti nekoliko razgovora za posao + registraciju u komori, pa sam bio vrlo blizu Silverstonea, Milton Keynes, Brackley....
S obzirom da sam bio ograničen vremenom i novcima nije bilo šanse da barem nešto vidim ili razgledam od F1 svijeta, ali da ne bi bilo da se nisam vratio sa barem nečim što ima veze sa F1, kupio sam si ovo:
[ link do slike ]
Ovog sa Rosbergom sam valjda uhvatio 5 do 12 dok sam hodao prema pultu da se prijavim za let prema Ljubljani. Pročitao sam na netu da dolazi 16.12 na kioske, a ja sam se vraćao doma 15.12. I onako si mislim idem još jednom u trgovinu sa novinama u nadi da će se pojaviti. I eto...
Osim toga sreo sam jednu Australku. Naravno osim razgovora o našim zemljama, hrani, vremenu i što nas dovodi u Englesku, morao sam pitati o australskim F1 vozačima i izgovoru njihovih prezimena.


No ono zbog čega se javljam je to da sam prošle godine u 12. mjesecu posjetio svoju "omiljenu" Englesku. Išao sa zbog poslovnih razloga tj. morao sam obaviti nekoliko razgovora za posao + registraciju u komori, pa sam bio vrlo blizu Silverstonea, Milton Keynes, Brackley....
S obzirom da sam bio ograničen vremenom i novcima nije bilo šanse da barem nešto vidim ili razgledam od F1 svijeta, ali da ne bi bilo da se nisam vratio sa barem nečim što ima veze sa F1, kupio sam si ovo:
[ link do slike ]
Ovog sa Rosbergom sam valjda uhvatio 5 do 12 dok sam hodao prema pultu da se prijavim za let prema Ljubljani. Pročitao sam na netu da dolazi 16.12 na kioske, a ja sam se vraćao doma 15.12. I onako si mislim idem još jednom u trgovinu sa novinama u nadi da će se pojaviti. I eto...

Osim toga sreo sam jednu Australku. Naravno osim razgovora o našim zemljama, hrani, vremenu i što nas dovodi u Englesku, morao sam pitati o australskim F1 vozačima i izgovoru njihovih prezimena.
