nekima nije suđeno, jbga sarma, pardon karma je k....! - šala, nemam ništa protiv njega, to je tako, u dvije najjače serije je bio u najboljem autu i nije uzeo najvažnije, ovdje je bar uzeo prvenstvo lani, ove će godine prije uzet 2. audi nego 1. porsche, ali to je tako u enduranceu, ova je sezona bar po tome zanimljiva, puno preokreta i prosutih bodova, i u konstruktorskom je poretku ipak sve jasnije, no u vozačkom, ako se trend nastavi, biti će još svega
dallara dobra, podsjeća na porsche sa bulimijom, u svakom slučaju dobra na oko, vidjet ćemo hoće li biti bolja od ligiera novog, mislim da će nova oreca biti opet najjača u paru sa nissanovim pogonom, ovisi i od timova, jer koliko se kužim u pravila, sve p2 šasije moraju biti na raspolaganju timovima za uparivanje s pogonom koji oni odaberu, pa ćemo još vidjeti što će tu biti, moglo bi biti još zanimljivije, zapavo to je i zagarantirano sa takvim imenom, a tjera i konkurente da i oni i dalje ulažu maximum u razvoj, obzirom da talijanima dobro ide i da šasijama opskrbljuju dosta serija (što znači puno profita) očekivao sam već neko vrijeme povratak na neku veliku scenu, pa sam zimus pomislio da će im rad s haasom biti zadovoljavajući, no i tu su samo dobavljači i zaboravlja se njihov doprinos, bar od strane F1 medija, tako da je ovo pravo osvježenje
što se tiće bavaraca, to je još sve daleko i što će biti neznam, nisam se baš ni stigao informirati, dali se zna na kojem bi modelu temeljili prototip, ili će prvo izbaciti novi model koji će biti temelj, jer koliko sam vidio iz linka, to je sve vezano za budućnost i novi set pravila vezanih za novu tehnologiju (ne više novu, ali još nestandardnu)?
u svakom slučaju njihovi konkurenti (benz i vw) su prisutni puno više u top serijama, pa čak i na specijalnim eventima kao što je recimo daqar, iako je i to preraslo u seriju, neki wec-rally, pa već poduže očekujem da se pojave negdje, tu je ziher najbolje ako neće (nemogu financ.) u F1, jer ih WRC program nebi koštao ništa manje, a manja je šansa (imo) da bi tamo bili bolji u odnosu na WEC, zapravo i zanemariva, jer to nije njihova niša, dok asfaltna pista u bilo kojem obliku je tu uvijek za njih opravdanija za ulaganje velike love i zaradu još veće, ako uzmemo da ulaze ne samo zbog reklame, već i zbog nove tehnologije, WEC im je jedini i očiti izbor, opet treba ulupati puno para, ali mislim da nemaju baš ni izbora, jer im glavni konkurenti drmaju velikim serijama, a oni su prisutni u jeftinijim pandanima, tvornički osim DTM-a, se ne sjećam zadnjih godina neke jače, skuplje, serije gdje ih se moglo vidjeti, tako da će prije ili kasnije morati u nešto zagaziti, inače gube marketinšku bitku.