F1 Vijesti
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8148
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Ma ne ne kažem ja ništa loše o V10-tki...ali i industrija se kreće u takvom smjeru da sve ide na turbo. Slijedeće godine mislim GP2 dobije V6 turbače umjesto V8.
Jbg.
Ja samo kažem da trenutni motori nisu nikakav veliki problem. Imaju više nego dovoljno snage, zvuk je takav kakav je, ali nije sada kraj svijeta. V10 se neće vraćati...eventualno V8 turbo.
Jbg.
Ja samo kažem da trenutni motori nisu nikakav veliki problem. Imaju više nego dovoljno snage, zvuk je takav kakav je, ali nije sada kraj svijeta. V10 se neće vraćati...eventualno V8 turbo.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Firemarshall
- Karting
- Postovi: 166
- S nama već: 9 god 7 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Zabok
@Ferrari
Sve pet, poštujem tvoje mišljenje i argumente.
Sve pet, poštujem tvoje mišljenje i argumente.
- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6085
- S nama već: 10 god 5 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Iako sam veliki fan V10-tki i njihovog zvuka, smatram da njihov povratak ne bi bio pametna odluka za F1. Koliko god one zvuče moćno i koliko god ih mi želimo natrag, povratak na takve motore bio bi korak u nazad. Autoindustrija sve se više okreće hibridima, uskoro će biti i puno više potpuno električnih automobila i F1 ne smije ostati zaglavljena u prošlosti. Problem je što su pravila Formule 1 previše ograničavajuća, i što se tiče razvoja i što se tiče rada tih motora. Limit protoka goriva i same količine goriva su pretjerani i po meni besmisleni - pa proizvođači bi sami naginjali prema što efikasnijem motoru koji bi davao čim više snage i brzine uz što manju potrošnju. Podržavam novu tehnologiju, ali ne i sterilizaciju te tehnologije kroz ovakva pravila.
I što se tiče štednje koju je @zelot spomenuo u postu koji je pokrenuo raspravu, @Ferrari je rekao da je i prije bilo štednje - istina, bilo je, ali u puno manjoj mjeri nego danas. Vozači su mogli pritiskati puno više, nisu morali svake sekunde paziti na gorivo, gume i ostalo i mogli su voziti pri samom maksimumu.
I što se tiče štednje koju je @zelot spomenuo u postu koji je pokrenuo raspravu, @Ferrari je rekao da je i prije bilo štednje - istina, bilo je, ali u puno manjoj mjeri nego danas. Vozači su mogli pritiskati puno više, nisu morali svake sekunde paziti na gorivo, gume i ostalo i mogli su voziti pri samom maksimumu.
-
renato2107
- GP3
- Postovi: 764
- S nama već: 9 god 4 mj
Tako je...ovima ne fali ni obujma, nego samo okretaja malo, a to je limitima protoka ograničeno. Da to pomaknu prema više to je to. A i neusporedivo je s V10, tad je bilo više aerodinamike, dok je sad manje, i ovaj motor izdržava 5 puta višeFerrari je napisao/la: Da i onda se vraćamo na obujam trenutnih motora i njihovu trajnost...1.6 V6. I nisu to "pomagala" poput baterije...to je hibridni motor. Motor kao motor razvija daleko preko 800 konja + hibridni sustav to je barem 960-970 konja...znači to nije problem, ako gledamo tako. I to sve na 10-12 tisuća okretaja.
Da ga odvrnu sa većim protokom goriva i okretaja laganih 1100 konja bi razvijali. I ovako ce razvijati 1000 konja na početku 2017., a na kraju sezone vjerojatno 1100. Većina motora 2004. je imala od 880-950 konja...
Znači snaga nije nikakav problem. Problem je u ograničenju aerodinamike i samog prijenosa snage na stazu (u tome će pomoći šire gume) , a aerodinamika će imati nešto veću slobodu.
Zamisli kako će letiti 2019. primjerice? Ako smo u ove 3 godine po ovim pravilima nadoknadili barem 3-4 sekunde , slijedeće godine ćemo imati 4 sec brže bolide (barem u kvalama), a tamo za 3 godine ko zna.
Taj argument o V10 mi je baš zastario...ok zvuk je takav kakav je, ali brate mili pa V4 motor je osvojio 1983...a da ne kažemo da je veći dio 80-ih proveli uz V6 zvijeri...nitko nije plakao tada.
-
zelot
- Formula 1
- Postovi: 2639
- S nama već: 9 god 9 mj
Jednostavno su danas bolidi preosjetljivi. Tehnologija je toliko zahtjevna i komplicirana da vozaci i momcadi moraju paziti na milijardu stvari da bi mogli zavrsiti utrku.
Cijeli paket je previse kompliciran. 90% vozaca ne bi znalo odvest 5 krugova da nemaju vojsku inzinjeza na liniji.
Danas i najmanji milimetar stvara zbrku cijelog bolida. Prije nisu biki tako osjetljivi. Danas se vise na setupu radi elektronski i mapiranjima nego sto se stezu opruge i savijaju krila...
Trebalo bi to malo pojednostavniti. Malo se vise vrstiti prema onim najbitnijim stvarima. Volan. Gas. Malo kocnica. Velika snaga. Dobre gume i to je bit svega...
Istina da se uvijek stedilo ali ovo je previse. Motor prije nisu cuvali nego jbg. Ako prdne imas novi i bok.. A gume i benga vrlo malo. Ionako su doljevali pa bi izasli sa 40ak litara i cilj je bio sto prije ih potrosit. Gume nisu bile tako sjebane da ih prva 3 zavoja barcelone spale ako ides max kolko mozes. Itd...
Cijeli paket je previse kompliciran. 90% vozaca ne bi znalo odvest 5 krugova da nemaju vojsku inzinjeza na liniji.
Danas i najmanji milimetar stvara zbrku cijelog bolida. Prije nisu biki tako osjetljivi. Danas se vise na setupu radi elektronski i mapiranjima nego sto se stezu opruge i savijaju krila...
Trebalo bi to malo pojednostavniti. Malo se vise vrstiti prema onim najbitnijim stvarima. Volan. Gas. Malo kocnica. Velika snaga. Dobre gume i to je bit svega...
Istina da se uvijek stedilo ali ovo je previse. Motor prije nisu cuvali nego jbg. Ako prdne imas novi i bok.. A gume i benga vrlo malo. Ionako su doljevali pa bi izasli sa 40ak litara i cilj je bio sto prije ih potrosit. Gume nisu bile tako sjebane da ih prva 3 zavoja barcelone spale ako ides max kolko mozes. Itd...
- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6085
- S nama već: 10 god 5 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Momčadi bi se mogle razdvojiti na predsezonskim testiranjima 2017.
http://www.autosport.com/news/report.ph ... ting-split
http://www.autosport.com/news/report.ph ... ting-split
- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6085
- S nama već: 10 god 5 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Napokon je službeno: Perez ostaje u Force Indiji
https://twitter.com/ForceIndiaF1/status/782642287771779072
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18332
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
http://www.f1puls.com/forum/viewtopic.p ... &start=940
Pobjedom vozača f1zd, ekipa Cavallino Rampante se izdvojila na prvom mjestu F1Puls prvenstva 2016 sa 131 bodom, a sam f1zd se probio na 3 mjesto u poretku sa 12 bodova zaostatka za vodećim Cikijem-F1.
Pobjedom vozača f1zd, ekipa Cavallino Rampante se izdvojila na prvom mjestu F1Puls prvenstva 2016 sa 131 bodom, a sam f1zd se probio na 3 mjesto u poretku sa 12 bodova zaostatka za vodećim Cikijem-F1.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7188
- S nama već: 10 god 5 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
možda da još ispeče zanat sa neweyom, pa zauzme njegovo mjesto kad ovaj pođe u penziju.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
-
renato2107
- GP3
- Postovi: 764
- S nama već: 9 god 4 mj
E to ne bi bilo nikako dobro za sport, mislim da bi Mercedes za tu dominaciju bio nula
- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6085
- S nama već: 10 god 5 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Azerbajdžan shvatio da nije u Europi pa se želi riješiti titule VN Europe od iduće sezone
http://www.gpupdate.net/en/f1-news/3451 ... -gp-label/
http://www.gpupdate.net/en/f1-news/3451 ... -gp-label/
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7188
- S nama već: 10 god 5 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
-
senja
- Baniran
- Postovi: 1248
- S nama već: 9 god 10 mj
- Navija za: Vettel
https://twitter.com/andihaupt1/status/776769143127285760
Prema ovome razlika između Ferrarijevog motora i Renaultovog je minimalna. Tako da nije baš Ferrarijev bolid toliko lošiji od Red Bullovog. Jesu lošiji, to znamo, ali nije velika razlika, jer je po ovome i Renaultov motor je skoro na Ferrarijevom nivou. Da nije rano stao razvoj ovoga bolida, vjerovatno su mogli malo zaprijetiti Mercedesu. Ali jbg, sezona je loše startala...
- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4551
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
85bhp deficita a blizu su Williamsa i Force Indie.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8148
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
http://www.motorsport.com/f1/news/hamil ... ce-836143/
Hamilton otišao sa presice...izgleda da je nervozan.
Hamilton otišao sa presice...izgleda da je nervozan.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari


