Alonso king je napisao/la:Horor sta im se dogada. Alonso je nekim cudom ponovno za volanom backmarkera. Zadnje nadogradnje ove sezone navodno su prouzrocile i poskakivanje bolida i potvrdile osjecaj od petka da se radi o jos jednom promasaju…Grozno mi i za gledat vise, umjesto uzivanja u sportu samo zivce izgubim nakon svakog trkaceg vikenda.
Brate moj, nemoj se ljutiti, ali ti si gori od nas Ferrarijevaca.
Mi smo odavno (većina) prestali da se nadamo bilo čemu, tako da ako se nešto pozitivno desi, obradujemo se.
A očekujemo "najgore".
Uživajte u činjenici da imade Nanda još uvijek u Formuli nakon 20 i kusur godina. Bit će tu još dobrih poteza, pretjecanja i možda koji podij.
Slično je bilo i nama navijačima Schumachera kad smo ga gledali u Mercedesu. Život je kurva, često ne znamo što imamo dok to ne izgubimo.
Nakon ovog vikenda u Brazilu, konacno malo pozitivnih vijesti. Iskreno lijepa gesta Aston Martina sto ga uopce zadrzavaju u timu nakon ovakvog debakla. Naravno da nije on jedini krivac, ali visoke pozicije znace i snosenje odgovornosti. Bob Bell preuzima njegovu poziciju, a onda cemo vidjeti dolazi li Cardille ili cak Newey. Mislim da su se mnogi i iznenadili u devetom mjesecu sa cinjenicom koliko je Newey posvecen, to jest ukljucen u tim i projekt.
Potpisana i suradnja s Pumom. Sponzora im ne fali unatoc trenutnim performansama. Sve u svemu, radi se i ozbiljno ulaze u buducnost. Sve to lijepo izgleda na papiru, samo da prebace i na stazu. Navodno im je zracni tunel znanstvena fantastika, a pale ga odmah pocetkom 2025. Necu se puno nadati, ali mozda nije sve izgubljeno i za solidnu iducu sezonu. Neovisno o promjenama pravilnika mislim da je izuzetno vazno uhvatit momentum i dobre rezultate 2025.
Kufare je napisao/la: 13.11.2024., 08:22
Teško da ova ekipa može polučiti uspjeh, za takvo nešto treba im netko poput hornera
Navodno Fallows nije jedina glava koja je odletila/leti iz tehnickog odjela, samo se cekaju sluzbene potvrde. Izgleda da je to sve radeno na rijec Cowella koji je tek odnedavno dosao na poziciju. Ako moram pogadat tko bi od velikih imena jos mogao odletiti do pocetka iduce sezone onda su to zasigurno McCullough i Krack.
zekohonda je napisao/la: 10.01.2025., 11:19
Andy Cowell assumes the role of CEO and Team Principal of Aston Martin, with Mike Krack moving to Chief Trackside Officer
ne znam što mislit o ovoj promjeni.
najradije bi da andy radi u sakuri.
Može li on raditi posao bolje od Binota u Ferrariju (kao TP)? Baš me interesuje
Njima novi počeci nikako ne idu. Setimo se RA615H iz 2015 pa potom RA617H koji konceptualno i dalje živi u bolidu RBR RB20 pa i finalnu sezonu sa njima i RB21.
Predviđam tek sredinu 2027 da nađu brzinu ako fejlaju, 2026 će biti godina dečijih bolesti za sve btw.
Vijest današnja s portala: Newey je spomenuo što se tiče novih pravila- ice ako zajebeš najebo si.
Ispravavite me ako griješim:
u drugoj godini su dozvoljene određene izmjene, a treće bi trebo bit zamrznut razvoj ice-a. Tako sada stoji, možda opet promjene pravila pa dopuste razvoj ko za 2017.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
zekohonda je napisao/la: 29.01.2025., 00:29
Vijest današnja s portala: Newey je spomenuo što se tiče novih pravila- ice ako zajebeš najebo si.
Ispravavite me ako griješim:
u drugoj godini su dozvoljene određene izmjene, a treće bi trebo bit zamrznut razvoj ice-a. Tako sada stoji, možda opet promjene pravila pa dopuste razvoj ko za 2017.
ispravljam se, neće bit skroz zamrznut razvoj ice-a od treće godine, a i oni koju budu zaostali više od 3 % imaju mogućnost nadogradnji po toj osnovi.
svezi zamrzavanja pu kompomenti više na: https://www.fia.com/sites/default/files ... 2-11_1.pdf
od stranice 226.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
Kako se priblizava predstavljanje bolida tako nazalost pojacavaju glasine da cemo pocetkom sezone gledati Aston Traktor. Za razliku od pocetka 2024. ovaj puta smo imali niska ocekivanja, ali po onome sto ja mogu zakljuciti je da ce ovoga puta stvarno biti slab ulaz u sezonu. Tuzno, ali cini se da je tim s Alonsom opet dotaknuo dno po pitanju performansi. Ipak, nije sve tako crno.
Za razliku od proslih sezona kada se malo toga znalo, 2025. u postavi imaju Neweya i Cardillea zajedno s novim vodstvom Cowella i jos nekoliko ljudi. Nevjerojatan posao su odradili s izgradnjom zracnog tunela i cijelog kompleksa. Oni prvi zadani rokovi su ispunjeni. Promijenili su vodece ljude i obavili vjerojatno sve vazne reforme prije velike promjene pravilnika. Cijena koju ce vjerojatno morati platiti (i koju vec placaju s onako jadnim razvojem bolida) je nadolazeca sezona. Kada bi to bila garancija za pobjede u 2026. odmah bih potpisao, ali svi znamo da to tako ne ide. Mclaren je u zadnjih godinu i pol dana pokazao da je sve moguce pa bi bilo glupo ista prognozirati, ali malo sam skeptican oko toga da “preko noci” mogu skociti na vrh i uzeti naslov. Vidjet cemo. Bila bi steta da bace cijelu 2025. kada postoji mogucnost dobrog rezultata, a onda opet valjda znaju sta rade. Sada imaju creme de la creme u timu, nema sanse da budu backmarkeri dugo.
Prve slike pravog bolida izasle jutros. Na ovoj se mogu najbolje vidjeti koliko je razlicit od rendera koji je jucer objavljen. Ima dosta noviteta u odnosu na prethodnika, ali najupecatljivije je koliko su ga usko upakirali. Vidjet cemo kroz koji dan gdje otprilike stoje. Nakon pocetnog skepticizma, porasla su ocekivanja za ovu sezonu, ali treba biti oprezan pogotovo nakon onog kraja 2024.
Prve slike pravog bolida izasle jutros. Na ovoj se mogu najbolje vidjeti koliko je razlicit od rendera koji je jucer objavljen. Ima dosta noviteta u odnosu na prethodnika, ali najupecatljivije je koliko su ga usko upakirali. Vidjet cemo kroz koji dan gdje otprilike stoje. Nakon pocetnog skepticizma, porasla su ocekivanja za ovu sezonu, ali treba biti oprezan pogotovo nakon onog kraja 2024.
Opreza nikad dosta.
Fernando Alonso...... forever.......
......ne mogu, ali hoću...... .....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can. A gentleman will walk, but never run