Gdje ima dima ima i vatre.
Kako je manja FIA-ina izmjena mogla imati dramatičan učinak na Red Bull
Krajem srpnja FIA je prepisala članak 11.2.1 tehničkih propisa, nakon jednoglasnog glasovanja timova, koji je prethodno glasio: "Svaki sustav ili mehanizam koji može sustavno ili namjerno proizvesti asimetrične momente kočenja na danoj osi je zabranjen.
Intrigantno je da je članak ponovno napisan i da problem nije samo riješen tehničkom direktivom, mehanizmom koji se inače koristi kada se tehničko pitanje razjasni nakon zahtjeva tima.
Tada je moguće zaključiti da je do izmjene samog članka došlo kada postoji bojazan da je rupa u pravilima već iskorištena.
U praksi, najnovija verzija članka 11.2.1 sugerira da je tim već razmišljao o asimetričnom kočenju na početku godine, što je u suprotnosti s duhom pravila, ali nije prekršeno niti jedno.
Najnovija verzija glasi: "Sustav kočenja mora biti projektiran tako da, unutar svakog kruga kočenja, sile koje se primjenjuju na kočione pločice budu iste veličine i djeluju kao suprotni parovi na određenom kočionom disku. Svaki sustav ili mehanizam koji može sustavno ili namjerno proizvesti asimetrične momente kočenja na određenoj osi je zabranjeno."
https://racingnews365.com/how-a-minor-f ... n-red-bull