
Aston Martin
- Grah0 Verified
- Formula 1
- Postovi: 1739
- S nama već: 9 god 9 mj
- Navija za: KMag, Seb
- Lokacija: 48.196667, 16.380861
Znači, sve su prilike da je tatica pukao lovu da mu sin u najboljem slučaju bude viceprvak 

- pigmalion
- Formula 1
- Postovi: 2224
- S nama već: 9 god 3 mj
- Navija za: Fernanda, Ocon (Qatar23 )
Bar jednu za Maestra, a ostale za sinčića.Frantic je napisao/la: 02.07.2024., 14:31 Možda je $trulović "kupio" par prvenstava od 2026. pa nadalje![]()
......ne mogu, ali hoću......
.....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can.
A gentleman will walk, but never run

Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can.
A gentleman will walk, but never run
- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4543
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Još Neweya dopeljati....
-
Alonso king
- GP3
- Postovi: 974
- S nama već: 9 god 6 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Neki izvori kazu da je Enrico Cardille doveden na upit Neweya dok drugi tabor ipak misli da u Ferrariju prave mjesta za Neweya. Treci izvor u Jeremy Clarksonu kaze da Adrian trazi kucu u Oxfordu (blizu sjedista Williamsa) dok se oni zadnji hvataju za nove vijesti kako je Newey posjetio tvornice u Mclarenu i Mercedesu. U svakom slucaju, mislim da konacnu odluku necemo saznati do 9./10. mjeseca sto je i on sam rekao, ali za sada su i dalje najvece glasine oko Astona i Ferrarija s blagim naginjanjem prema Aston Martinu. Sve vise se spominje Strollovo nezsdovoljstvo s Fallowsom i trenutnim timom, ali istovremeno su svi zajedno (plus spanjolski novinari) neocekivano optimisticni oko nadogradnji u Madarskoj. Ako se te nadogradnje pokazu vrlo uspjesnima tko zna onda kako ce se rasplesti cijela situacija. Negdje se cak spominje da je Stroll dao ponudu za jos nekog inzinjera iz Ferrarija, no taj ih je na prvu odbio.
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Ja nešto kontam da baš hoće u Ferrari.Ferrari je napisao/la: 10.07.2024., 09:51 Ma nece Newey u Ferrari, šta vam je. To se radi mjesta za Serru iz Mercedesa.
U Williamsu mi nema smisla, osim ako hoće da ode na protokolarnu misiju prije penzije. Nije on više u godinama da ga zanima početak od nule.
Aston Martin mi nema smisla dok je Fallows tamo.
Ostaju Ferrari i Mercedes. Slabo se nešto povezuje sa Mercedesom, tako da mi je Ferrari najlogičniji izbor.
-
Alonso king
- GP3
- Postovi: 974
- S nama već: 9 god 6 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Fallows: “Next year will be an evolution of this. Everything they learn now is relevant for next season. You have to find the most significant areas for performance”
Jel se ovaj lik sprda s javnoscu i timom? Gotovo cijeli godisnji budzet je potrosen na nadogradnje iz Imole i sada Madarske, mislim da je sada sveukupno doneseno 30 nadogradnji i svaka ta nadogradnja bila je osjetni korak unazad. Cinjenica da su se morali vratiti proslu utrku na pocetnu specifikaciju podnice ne bi li izvukli nesto od bodova (u uvjetima koji su im bili idealni) je alarmantna sama po sebi. Ako sada na FP2 ne bude napredak vidljiv (a 99% da nece) bit cu sokiran ako vec u ponoc ne dobije otkaz od Strolla. Jedno je ne napraviti dovoljan pomak u odnosu na konkurenciju (ono sto trenutno muci Ferrari), a totalno druga stvar je svakom iducom nadogradnjom unazaditi bolid. Jednostavno neprihvatljivo i neodrzivo. Pojma nemam sta ce biti do kraja 2025. i ovog pravilnika, ali ako imalo dobro poznajem Alonsa nakon godina pracenja, mislim da bi ovaj vikend u kombinaciji s proslih 5-6 mogla biti zadnja kap. Cisto sumnjam da Stroll uziva u ovom trosenju novca, vremena i zivaca. Fallows i njegov tim ocito pojma nemaju sto rade s bolidom dok istovremeno govore kako sve razumiju. Cak i ova podnica koja je danas stavljena na Alonsov bolid (3. ili 4. samo ove sezone) je vecim dijelom kopija Red Bulla i Mclarena. Cirkus i sramota. Htjeli mi prihvatiti ovo ili ne, trenutna situacija je nista drugo nego repriza Mclaren Honde. Jos kad cujem PR od Pedra de la Rose i Kracka tocno mi se smuci od pracenja i navijanja.
Jel se ovaj lik sprda s javnoscu i timom? Gotovo cijeli godisnji budzet je potrosen na nadogradnje iz Imole i sada Madarske, mislim da je sada sveukupno doneseno 30 nadogradnji i svaka ta nadogradnja bila je osjetni korak unazad. Cinjenica da su se morali vratiti proslu utrku na pocetnu specifikaciju podnice ne bi li izvukli nesto od bodova (u uvjetima koji su im bili idealni) je alarmantna sama po sebi. Ako sada na FP2 ne bude napredak vidljiv (a 99% da nece) bit cu sokiran ako vec u ponoc ne dobije otkaz od Strolla. Jedno je ne napraviti dovoljan pomak u odnosu na konkurenciju (ono sto trenutno muci Ferrari), a totalno druga stvar je svakom iducom nadogradnjom unazaditi bolid. Jednostavno neprihvatljivo i neodrzivo. Pojma nemam sta ce biti do kraja 2025. i ovog pravilnika, ali ako imalo dobro poznajem Alonsa nakon godina pracenja, mislim da bi ovaj vikend u kombinaciji s proslih 5-6 mogla biti zadnja kap. Cisto sumnjam da Stroll uziva u ovom trosenju novca, vremena i zivaca. Fallows i njegov tim ocito pojma nemaju sto rade s bolidom dok istovremeno govore kako sve razumiju. Cak i ova podnica koja je danas stavljena na Alonsov bolid (3. ili 4. samo ove sezone) je vecim dijelom kopija Red Bulla i Mclarena. Cirkus i sramota. Htjeli mi prihvatiti ovo ili ne, trenutna situacija je nista drugo nego repriza Mclaren Honde. Jos kad cujem PR od Pedra de la Rose i Kracka tocno mi se smuci od pracenja i navijanja.
-
Alonso king
- GP3
- Postovi: 974
- S nama već: 9 god 6 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Ma nesto fundamentalno u bolidu ne valja. Neozbiljno je uopce usporedivati vise performanse s top 4 tima. Nesposobnost tima koji radi na ovim nadogradnjama i nemilice trosi ograniceni budzet je najcistiji pokazatelj stanja u kojem se Aston Martin trenutno nalazi. Oni pojma nemaju sta je problem, a jos manje kako ga rijesiti. Bolid je slab u svim uvjetima, neovisno bili oni mokri, suhi, vreli ili hladni.
Volio bih kad bi postojao netko tko ce laiku poput mene objasniti kako je moguce donijeti 30 nadogradnji u pola sezone, od kojih je svaka bila drugacija filozofija i vidljiva promjena na bolidu, a da rezultati ostaju isti ili se vozne karakteristike i stabilnost bolida toliko pogorsa da su jednostavno sporiji. Povrh svega toga, pojavi se onda covjek odgovoran za sav taj debakl i direktno kaze da nas nagodinu ceka jos jedna evolucija ovoga…
Svaka promjena na ovom bolidu bila je najavljivana kao korak unaprijed. Konkretno, 2 tjedna su se ove nadogradnje najavljivale sa statusom “biti ili ne biti”. Ovo je bio paket koji odreduje u kojem smjeru idu 2024. i 2025. godina. To su bile najave iz tabora Aston Martina. Dosao je cetvrtak i prica se vec lagano mijenjala. Pojavljuju se de la Rosa i Lobato s izjavama da ovaj paket ipak ne donosi performanse vec sluzi za poboljsanje voznih karakteristika i stabilnosti…Dosao je petak i bolid nikad nestabilniji i nikad sporiji u long runovima. Totalna promjena filozofije podnice (po treci puta samo ove sezone) u kombinaciji s jos 6 vidljivih noviteta rezultirala je jos jednim debaklom koji je kostao tko zna koliki dio ogranicenog budzeta.
Sada je nazalost prekasno za jos jednu turu velikih revizija. Ili sezonu i pol ovoga ili vec od danas uzeti nacrte AMR23 iz proslogodisnjeg Bahreina i poceti polako od pocetka.
Nista drugo nego cirkusantski pristup donosenja hrpe novih dijelova, replika s top timova, trositi nemilo budzet i onda na stazi ovako provjeravati po 10. puta u nadi da ce profunkcionirati. Nije vise stvar ni u ovoj sezoni koja je tako i tako za zaborav. Ovim potezom su vrlo vjerojatno i zapecatili 2025. , a svatko tko vjeruje da ce preko noci iz ove pozicije skociti na vrh u 2026. i odraditi masterclass neka se spremi na vrlo vjerojatno razocarenje.
Kada tim nije sposoban razviti bolid u stabilnim pravilima vec 3 sezone, malo je smijesno nadati se cudima u prvoj sezoni s vlastitim tunelom, novim motorom i potpuno novim timom ljudi. Kao i svaki Alonsovac, mogu se samo nadati da ce ubosti kao i one 2023. i da ce dovoljno dugo trajati da ih odvede u borbu za vrh. Trenutno mi vise nije ni do gledanja.
Volio bih kad bi postojao netko tko ce laiku poput mene objasniti kako je moguce donijeti 30 nadogradnji u pola sezone, od kojih je svaka bila drugacija filozofija i vidljiva promjena na bolidu, a da rezultati ostaju isti ili se vozne karakteristike i stabilnost bolida toliko pogorsa da su jednostavno sporiji. Povrh svega toga, pojavi se onda covjek odgovoran za sav taj debakl i direktno kaze da nas nagodinu ceka jos jedna evolucija ovoga…
Svaka promjena na ovom bolidu bila je najavljivana kao korak unaprijed. Konkretno, 2 tjedna su se ove nadogradnje najavljivale sa statusom “biti ili ne biti”. Ovo je bio paket koji odreduje u kojem smjeru idu 2024. i 2025. godina. To su bile najave iz tabora Aston Martina. Dosao je cetvrtak i prica se vec lagano mijenjala. Pojavljuju se de la Rosa i Lobato s izjavama da ovaj paket ipak ne donosi performanse vec sluzi za poboljsanje voznih karakteristika i stabilnosti…Dosao je petak i bolid nikad nestabilniji i nikad sporiji u long runovima. Totalna promjena filozofije podnice (po treci puta samo ove sezone) u kombinaciji s jos 6 vidljivih noviteta rezultirala je jos jednim debaklom koji je kostao tko zna koliki dio ogranicenog budzeta.
Sada je nazalost prekasno za jos jednu turu velikih revizija. Ili sezonu i pol ovoga ili vec od danas uzeti nacrte AMR23 iz proslogodisnjeg Bahreina i poceti polako od pocetka.
Nista drugo nego cirkusantski pristup donosenja hrpe novih dijelova, replika s top timova, trositi nemilo budzet i onda na stazi ovako provjeravati po 10. puta u nadi da ce profunkcionirati. Nije vise stvar ni u ovoj sezoni koja je tako i tako za zaborav. Ovim potezom su vrlo vjerojatno i zapecatili 2025. , a svatko tko vjeruje da ce preko noci iz ove pozicije skociti na vrh u 2026. i odraditi masterclass neka se spremi na vrlo vjerojatno razocarenje.
Kada tim nije sposoban razviti bolid u stabilnim pravilima vec 3 sezone, malo je smijesno nadati se cudima u prvoj sezoni s vlastitim tunelom, novim motorom i potpuno novim timom ljudi. Kao i svaki Alonsovac, mogu se samo nadati da ce ubosti kao i one 2023. i da ce dovoljno dugo trajati da ih odvede u borbu za vrh. Trenutno mi vise nije ni do gledanja.
- CrashOverride Verified
- Formula 1
- Postovi: 9682
- S nama već: 8 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: AlfaQuadrant
Los feedback Alonsa kao vodje ekipe.Alonso king je napisao/la: 19.07.2024., 20:59
Volio bih kad bi postojao netko tko ce laiku poput mene objasniti kako je moguce donijeti 30 nadogradnji u pola sezone, od kojih je svaka bila drugacija filozofija i vidljiva promjena na bolidu, a da rezultati ostaju isti ili se vozne karakteristike i stabilnost bolida toliko pogorsa da su jednostavno sporiji..
Fino Alla Fine
-
Alonso king
- GP3
- Postovi: 974
- S nama već: 9 god 6 mj
- Navija za: Fernando Alonso
CrashOverride je napisao/la: 19.07.2024., 21:35Los feedback Alonsa kao vodje ekipe.Alonso king je napisao/la: 19.07.2024., 20:59
Volio bih kad bi postojao netko tko ce laiku poput mene objasniti kako je moguce donijeti 30 nadogradnji u pola sezone, od kojih je svaka bila drugacija filozofija i vidljiva promjena na bolidu, a da rezultati ostaju isti ili se vozne karakteristike i stabilnost bolida toliko pogorsa da su jednostavno sporiji..
A sto da kazem, uvijek moguce. U Mclaren Hondi se cini da su on kao dvostruki i Button kao jednostruki svjetski prvaci bili zapravo dva nesposobna matora vozaca na zalasku karijere. Renault je od 2003. do 2005. napredovao iskljucivo slusajuci feedback Trullija i Villeneuvea, a za 2006. cak i Fisichelle. Ferrari je nazalost sve 4 godine V8 ere (u kojima su cak dva puta usli u zadnju utrku kao potencijalni prvaci) patio zbog loseg Alosnovog i Massinog feedbacka, a posljedice toga su i nesposobnost ijedne sezone nakon tog perioda da razviju bolid. Vettel, Raikkonen, Leclerc i Sainz su ocito puno bolji u tome iako nakon 2012. niti jedan vozac (od svih nabrojanih) nije dosao niti blizu borbe za naslov. O Alpineovom padu nakon 2022. ne moramo onda ni pricati jer je to sve Alonsova krivica.
Pretpostavljam da je u komentaru ipak bilo malo sale, ali morao sam napisati jer nije prvi puta da sam procitao kako neciji feedback je zapravo krivac lose forme tima. Osobno ne vjerujem u to jer se sve manje razvija bolid po osjecaju, a sve vise po podatcima koji se dobivaju iz XY razlicitih izvora. Uostalom, cak i da je tako, davno bi onda svaki tim napustio filozofije vozaca uslijed losih rezultata. Regulacije su komplicirane i ovo nije prvi put da forma Aston Martina (nekada Racing Pointa) znacajno opada. Tim je sklon kopiranju tudih rjesenja i usavrsavanjem pravilnika jednostavno nisu sposobni pratiti konkurenciju jer ni sami ne razumiju u potpunosti sto imaju. Mislio sam da ce nakon pada u 2021. tim se malo uozbiljiti jer ipak sa sobom nosi ime velikog branda i iako se na prvu tako cinilo (jedinstvena inovacija pocetkom 2022. ) losim rezultatima su pribjegli nazad kopiranju vodecih timova (Spanjolska i Red Bull 2.0.). Velik su hype stvorili kako izjavama tako i vrhunskim rezultatima pocetkom 2023. U samo 2 godine postojanja imali su dva vozaca za koje bi mnogi rekli da su najbolji ikada i ocekivalo se da ce biznismen Stroll s milijardama, ambiciozni tim u rastu i razvoju zajedno s prvacima donijeti pobjednicki tim na grid. To je trenutno proces u tijeku (svida mi se kako velik broj novih i velikih imena pristize u tim) i sama cinjenica da se Neweyevo ime spominje uopce u ovoj prici je ogroman uspjeh za novi tim. Nazalost, ne rade si trenutno dobru stvar, ne cine se poslozeni i sto duze nastave tim pravcem to se pobjede cine dalje i dalje. Frustracija nas Alonsovaca je opet razumljiva jer taj covjek zaista kao prstom u govno svaki put, a vremena sve manje. Najvise boli sto je pokazao da jos moze, a opet, po tko zna koji put, bolid mu ne dopusta…Nikad necu zaboraviti naziv jednog videa na youtubeu - “When being best is not enough”.
- Grah0 Verified
- Formula 1
- Postovi: 1739
- S nama već: 9 god 9 mj
- Navija za: KMag, Seb
- Lokacija: 48.196667, 16.380861
@Alonso king potpisujem.
Eno bagra koja glasa za Landa kao DOTD pljuje istog tog Fernanda jer "ne zna" razvijati bolid.
Eno bagra koja glasa za Landa kao DOTD pljuje istog tog Fernanda jer "ne zna" razvijati bolid.
-
Alonso king
- GP3
- Postovi: 974
- S nama već: 9 god 6 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Prica oko napetosti u timu se produbila jer kako prenosi AMUS i jos netko, Stroll je bio ljut na cinjenicu kako Alonso dobiva nadogradnje na FP1, a ne on. Navodno se cak nije pojavio i na tehnickom debriefu nakon treninga iz tog razloga…Ocito je nedjeljni cin ne vracanja pozicije bio potaknut i time. Vec su neki nagadali da njegov rast forme proizlazi iz donosenja nadogradnji i namjestanja bolida prema njegovim preferencijama, ali u to ne vjerujem. U svakom slucaju, logicno je da je zasticen kao bijeli medvjed u timu, ali ovakvo ponasanje nakon svega sto je pokazao u F1 je smijesno i nedopustivo. Svaki drugi vozac razlicitog prezimena bi nakon 2023. letio van iz sporta da je imao sezonu kao on.
Kad smo kod AMUS-a, dobru stvar je rekao Schmidt koju sam i spomenuo gore u petak. Iako je subota prosla bolje od ocekivanog, a nedjelja pokazala da su bili 5. najbrza momcad, oni su ponovno usrali stvar s nadogradnjama. Izvlace ih nize temperature vec vikendima i bolid (iako i onda slab i nestabilan) funkcionira samo u takvim uvjetima. Da se njega pita vratio bi se na onaj bolid iz prvog dijela 2023. i ispocetka radio nadogradnje inace ce ovakav amaterizam ic u nedogled. Opetovano se usporeduju s Red Bullom, Mclarenom i Mercedesom, a dok spomenuti timovi jednom nadogradnjom odu u pobjede, ovi donose 5. paket nadogradnji i izjavljuju da im treba “nekoliko” utrka da vide na cemu su. Sto god tko rekao (opravdavao da im je Madarska losa konfiguracija za AMR24), vrijeme je da se prizna da je stvar opet zeznuta. Konkurencija je pocela funkcionirat na svim stazama i svakom iducom nadogradnjom se sve vise odljepljuju od ostatka grida. Ako je ovo bio zadnji metak Astona u ovim regulacijama, kako neki spominju, onda ce ova i iduca sezona biti jako, jako dugacke i bolne za navijace.
Kad smo kod AMUS-a, dobru stvar je rekao Schmidt koju sam i spomenuo gore u petak. Iako je subota prosla bolje od ocekivanog, a nedjelja pokazala da su bili 5. najbrza momcad, oni su ponovno usrali stvar s nadogradnjama. Izvlace ih nize temperature vec vikendima i bolid (iako i onda slab i nestabilan) funkcionira samo u takvim uvjetima. Da se njega pita vratio bi se na onaj bolid iz prvog dijela 2023. i ispocetka radio nadogradnje inace ce ovakav amaterizam ic u nedogled. Opetovano se usporeduju s Red Bullom, Mclarenom i Mercedesom, a dok spomenuti timovi jednom nadogradnjom odu u pobjede, ovi donose 5. paket nadogradnji i izjavljuju da im treba “nekoliko” utrka da vide na cemu su. Sto god tko rekao (opravdavao da im je Madarska losa konfiguracija za AMR24), vrijeme je da se prizna da je stvar opet zeznuta. Konkurencija je pocela funkcionirat na svim stazama i svakom iducom nadogradnjom se sve vise odljepljuju od ostatka grida. Ako je ovo bio zadnji metak Astona u ovim regulacijama, kako neki spominju, onda ce ova i iduca sezona biti jako, jako dugacke i bolne za navijace.
-
Brane FA14
- Karting
- Postovi: 71
- S nama već: 7 god 3 mj
- Navija za: Alonso
Ne očekujem ja ništa, kako kažeš, ni od ove ni iduče sezone, ali pravo da ti kažem, ni od 2026., pa čak i da im Newey dođe, jer ovoj ekipi fundamentalno smeta mali razmaženko, i možda još pokoji lik...o gazdi da ne pričamAlonso king je napisao/la: 23.07.2024., 21:50 Prica oko napetosti u timu se produbila jer kako prenosi AMUS i jos netko, Stroll je bio ljut na cinjenicu kako Alonso dobiva nadogradnje na FP1, a ne on. Navodno se cak nije pojavio i na tehnickom debriefu nakon treninga iz tog razloga…Ocito je nedjeljni cin ne vracanja pozicije bio potaknut i time. Vec su neki nagadali da njegov rast forme proizlazi iz donosenja nadogradnji i namjestanja bolida prema njegovim preferencijama, ali u to ne vjerujem. U svakom slucaju, logicno je da je zasticen kao bijeli medvjed u timu, ali ovakvo ponasanje nakon svega sto je pokazao u F1 je smijesno i nedopustivo. Svaki drugi vozac razlicitog prezimena bi nakon 2023. letio van iz sporta da je imao sezonu kao on.
Kad smo kod AMUS-a, dobru stvar je rekao Schmidt koju sam i spomenuo gore u petak. Iako je subota prosla bolje od ocekivanog, a nedjelja pokazala da su bili 5. najbrza momcad, oni su ponovno usrali stvar s nadogradnjama. Izvlace ih nize temperature vec vikendima i bolid (iako i onda slab i nestabilan) funkcionira samo u takvim uvjetima. Da se njega pita vratio bi se na onaj bolid iz prvog dijela 2023. i ispocetka radio nadogradnje inace ce ovakav amaterizam ic u nedogled. Opetovano se usporeduju s Red Bullom, Mclarenom i Mercedesom, a dok spomenuti timovi jednom nadogradnjom odu u pobjede, ovi donose 5. paket nadogradnji i izjavljuju da im treba “nekoliko” utrka da vide na cemu su. Sto god tko rekao (opravdavao da im je Madarska losa konfiguracija za AMR24), vrijeme je da se prizna da je stvar opet zeznuta. Konkurencija je pocela funkcionirat na svim stazama i svakom iducom nadogradnjom se sve vise odljepljuju od ostatka grida. Ako je ovo bio zadnji metak Astona u ovim regulacijama, kako neki spominju, onda ce ova i iduca sezona biti jako, jako dugacke i bolne za navijace.
Meni ovo sve miriši da će Ferdo opet mijenjati team ili u penziju, nažalost...
- avetma
- Administrator
- Postovi: 5730
- S nama već: 10 god 4 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Ako je ikad i postojala šansa da Newey pregovara o dolasku u AM mislim da su tu šansu prokockali zbog neozbiljnosti oko izbora drugog vozača. Nezamislivo mi je da Newey sjedi na pit-wallu ekipe koja je poligon za razvoj Lancea.
-
Brane FA14
- Karting
- Postovi: 71
- S nama već: 7 god 3 mj
- Navija za: Alonso
Slažem seavetma je napisao/la: 24.07.2024., 08:19 Ako je ikad i postojala šansa da Newey pregovara o dolasku u AM mislim da su tu šansu prokockali zbog neozbiljnosti oko izbora drugog vozača. Nezamislivo mi je da Newey sjedi na pit-wallu ekipe koja je poligon za razvoj Lancea.
-
Alonso king
- GP3
- Postovi: 974
- S nama već: 9 god 6 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Nepouzdani spanjolski izvori kazu da bi Aston Martin sutra trebao staviti nove sidepodse (ili barem nesto vidljivo drukcije oko tog podrucja). S obzirom da se to vec najavljivalo za ovaj period, svakako mozemo ocekivati promjene, a sada je samo pitanje hoce li to biti sutra ili za Nizozemsku. Ocekuju se neka bitnija poboljsanja na stoperici pa opet se mi ludi nadamo cudima.
Do sada videno, ovaj vikend su donijeli drugaciji beam wing, a barem na Alonsovom bolidu (koji je danas slikan) starija verzija podnice je bila s malim preinakama. To vrlo vjerojatno znaci da ako uopce ima kakvih promjena na bolidu za ovaj vikend, nadogradnje ce biti prvo na Strollovom pa tek onda mozda na Alonsovom bolidu. Zivi bili pa vidjeli. Nadaju se suhom vremenu, Alonso spomenuo da po prvi puta podatci iz tunela odgovaraju rezultatima, a Stroll najavio kako bi mogli biti brzi ovaj vikend. Bilo bi lijepo da zatvore prvi dio sezone s dobrim rezultatom.
Do sada videno, ovaj vikend su donijeli drugaciji beam wing, a barem na Alonsovom bolidu (koji je danas slikan) starija verzija podnice je bila s malim preinakama. To vrlo vjerojatno znaci da ako uopce ima kakvih promjena na bolidu za ovaj vikend, nadogradnje ce biti prvo na Strollovom pa tek onda mozda na Alonsovom bolidu. Zivi bili pa vidjeli. Nadaju se suhom vremenu, Alonso spomenuo da po prvi puta podatci iz tunela odgovaraju rezultatima, a Stroll najavio kako bi mogli biti brzi ovaj vikend. Bilo bi lijepo da zatvore prvi dio sezone s dobrim rezultatom.
- LH44
- Formula 1
- Postovi: 4505
- S nama već: 6 god 7 mj
- Navija za: McLaren, HAM, RIC, NOR
- Lokacija: Woking
Bilo bi dobro da se Aston umiješa, ja još uvijek ne pamtim neku borbu Alonsa i Verstappena, to bih volio vidjeti dok Fernanda nije prenijelo pa se oprostio od F1, ovaj put stvarno.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk

