Već se vozi u Kneževini.
Evans u vodstvu, ispred Ogiera, Neuville standardno treći.
Zasad.
Kalendar

Dobili smo Latviju, te ponovo Poljsku.
Postave i ekipe (Rally 1)

Odranije znamo da će Kalle "odmoriti" i neće nastupiti na svim rallyima. Ne znamo na koliko.
Kao i Ogier. Njih dvojica će da "dijele" treću, Toyotu.
E sad, najbitnije, kao šlag na kraju.
U WRC su se takođe potrudili da pariraju F1 i Moto GPu.
Ali neu vidu sprintova, već u sistemu bodovanja.
Dakle, nakon subote se (za petak+subotu) dijele bodovi po principu 18–15–13–10–8–6–4–3–2–1.
Ali, ovi bodovi će se dobiti SAMO ako posada završi kompletan rally, dakle i nedjelju.
Ako neko od "nosioca, NAKON-subotnjih" bodova odustane u nedjelju, dobija šipak, a njegovi se bodovi prenose, na narednog u poretku.
U nedjelju se dijele bodovi prvoj sedmorici po principu 7-6-5-4-3-2-1.
Naravno, to se sabira sa subotom, te pobjednik opet dobija 25 poena, ali drugoplasirani dobija 21, a trećeplasirani 18, itd... (naravno, ako završe i subotu i nedjelju u istom poretku).
Kao razlog navode, da se u nedjelju, prije Power stagea, kada su razmaci, u većini slučajeva, veliki (veći), onako, malo dizala noga sa gasa, kako bi se gume (i auto, u cjelini) čuvale za Power stage.
bodovi na Power (fala Bogu) ostaju isti.
Poprilično pobezveze.
Kao du su htjeli pokazati ovima u F1 i onima Moto GPu, da mogu i oni izmisliti priličnu 3.14zdariju i uvesti to u pravilnik.
Nije mi jasno onih 13 bodova za 3. mjesto nakon subote, logičnije bi mi bilo 12, jel.


Mislim, veći razmak između 3. i 4. mjesta, nego između 2. i 3.
Ali to je ništa, jer tek sad slijedi prava nebuloza.

Pobjednik rallya je i dalje ona posada sa ukupno najboljim vremenom kroz sva 3 dana (kao i do sada).
Ali, može se desiti (pročitao sam na jednom mjestu da se može desiti ovakva situacija, pa sam provjerio na još nekoliko) da pobjednik rallya osvoji npr. 18 bodova (18+0+0; dakle u nedjelju da ima tek 8. vrijeme, bez boda na Poweru), a drugoplasirani 21 (15+4+2, 4. u nedjelju, 4. na poweru), trećeplasirani takođe 21 (13+5+3), četvrtoplasirani 20 (10+6+4), petoplasirani 20 (8+7+5).
Čak i šestoplasirani nakon subote, ako bude najbrži "u nedjelju" i najbolji na poweru (a ostane šestoplasirani po ukupnom vremenu) može uzeti isto bodova (6+7+5=18), kao i ukupni pobjednik rallya, koji je bio najbolji nakon subote, a u nedjelju imao 8. vrijeme, bez boda na poweru.
Što je debilizam epskih proporcija!!
Naravno, mala je vjerovatnoća da će se desiti ovako nešto, ali sistem bodovanja koji uopšte "dozvoljava" postojanje ovakve mogućnosti mi je, ono,....



Podsjetimo se, ranije, pobjednik je uzimao 25 bodova (dakle, bez boda na poweru), a drugoplasirani je mogao uzeti maksimalno 23 boda (18+5 na poweru i tjt).