Kvizovi
-
vexthevexter
- Karting
- Postovi: 1
- S nama već: 1 god 7 mj
- Navija za: Sebastian Vettel
Pozdrav čitatelji Pulsmedia Foruma!
Ovaj tjedan 16.11. u četvrtak u 19h održavamo drugi F1 kviz pod pokroviteljstvom HFL-a, a i kafića Crni Mačak, čija je lokacija mjesto održavanja. Kafić se nalazi u centru grada. Kotizacija je 7 eura, a nagrade su osigurane.
Ostale detalje možete pogledati na sljedećem linku:
Vidimo se!
Ovaj tjedan 16.11. u četvrtak u 19h održavamo drugi F1 kviz pod pokroviteljstvom HFL-a, a i kafića Crni Mačak, čija je lokacija mjesto održavanja. Kafić se nalazi u centru grada. Kotizacija je 7 eura, a nagrade su osigurane.
Ostale detalje možete pogledati na sljedećem linku:
Vidimo se!
-
dmj
- GP3
- Postovi: 979
- S nama već: 5 god 3 mj
Evo jednog pitanja gdje vas neću pitati ni tko ni što ni kada nego zašto…
Utrka je VN Nizozemske 1960. Na startu se svi bolidi pojavljuju, kako je bilo uobičajeno sve do 1980-ih, s punim spremnicima goriva. No Maurice Trintignant u Cooper-Maseratiju Scuderie Centro Sud starta s vrlo malo goriva u rezervoaru, te već nakon 11 krugova mora otići u boks na nadolijevanje. Što je, ne varam li se, bilo i posljednje planirano dolijevanje goriva u F1 u gotovo četvrt stoljeća.
Dakako, svi vjerojatno znate da je Fangio s planiranim nadolijevanjem goriva uspio osvojiti VN Njemačke tri godine ranije, no usprkos hepiendu to baš nije bilo najsretnije izvedeno, te težnja za čim boljim konačnim rezultatom nije bila povod ove odluke – a Centro Sud baš i nije bila ekipa koja je očekivala neki ekstra rezultat, mada je u prvoj utrci te sezone Carlos Menditeguy uspio doći do respektabilnog četvrtog mjesta…
Dakle, zašto su se Centro Sud i Trintignant odlučili na ovaj krajnje neobičan potez?
Utrka je VN Nizozemske 1960. Na startu se svi bolidi pojavljuju, kako je bilo uobičajeno sve do 1980-ih, s punim spremnicima goriva. No Maurice Trintignant u Cooper-Maseratiju Scuderie Centro Sud starta s vrlo malo goriva u rezervoaru, te već nakon 11 krugova mora otići u boks na nadolijevanje. Što je, ne varam li se, bilo i posljednje planirano dolijevanje goriva u F1 u gotovo četvrt stoljeća.
Dakako, svi vjerojatno znate da je Fangio s planiranim nadolijevanjem goriva uspio osvojiti VN Njemačke tri godine ranije, no usprkos hepiendu to baš nije bilo najsretnije izvedeno, te težnja za čim boljim konačnim rezultatom nije bila povod ove odluke – a Centro Sud baš i nije bila ekipa koja je očekivala neki ekstra rezultat, mada je u prvoj utrci te sezone Carlos Menditeguy uspio doći do respektabilnog četvrtog mjesta…
Dakle, zašto su se Centro Sud i Trintignant odlučili na ovaj krajnje neobičan potez?
- monkeyseat
- Formula 2
- Postovi: 1282
- S nama već: 8 god 8 mj
- Navija za: Diversity
Davno sam negdje pročitao da su davali neke pare za startninu ili tako nešto ako uspiju dohvatit prvo mjesto u početnim krugovima (ili sam krivo shvatio. Jbg tad još nisam ni bio u planu
).

ˇU jednom vrtu među cvijećem, sićušan grad se sakrio. U njemu žive mala bića, kažu da Graškograd je to.
To znamo samo ti i ja, hajmo ih posjetiti sad i vidjet ćete sitno zrnje i njihov Graškograd!ˇ
To znamo samo ti i ja, hajmo ih posjetiti sad i vidjet ćete sitno zrnje i njihov Graškograd!ˇ
-
dmj
- GP3
- Postovi: 979
- S nama već: 5 god 3 mj
Načelno, to je to. Samo 15 najboljih u kvalifikacijama dobivalo je startninu, a oni iza samo ako se u nekom trenutku tijekom utrke probiju u top 10.
Trintignant je nekako došao do desetog mjesta i, nakon što je to učinio, odmah otišao u boks po gorivo.
Trintignant je nekako došao do desetog mjesta i, nakon što je to učinio, odmah otišao u boks po gorivo.
- monkeyseat
- Formula 2
- Postovi: 1282
- S nama već: 8 god 8 mj
- Navija za: Diversity
Za prvi dio rečnice sam znao, ali za drugi nisam. Hvaladmj je napisao/la: 24.11.2023., 14:55 Načelno, to je to. Samo 15 najboljih u kvalifikacijama dobivalo je startninu, a oni iza samo ako se u nekom trenutku tijekom utrke probiju u top 10.

ˇU jednom vrtu među cvijećem, sićušan grad se sakrio. U njemu žive mala bića, kažu da Graškograd je to.
To znamo samo ti i ja, hajmo ih posjetiti sad i vidjet ćete sitno zrnje i njihov Graškograd!ˇ
To znamo samo ti i ja, hajmo ih posjetiti sad i vidjet ćete sitno zrnje i njihov Graškograd!ˇ
-
dmj
- GP3
- Postovi: 979
- S nama već: 5 god 3 mj
Max Verstappen oborio je mnoge rekorde ove sezone, no u jednom je statističkom segmentu „samo“ izjednačio dosadašnji rekord. Nakon Vegasa može se pohvaliti da je jedan od samo dvojice vozača u povijesti koji je osvajao prvenstvene F1 utrke u tri različite američke savezne države. Kome je prije njega to pošlo za rukom?
- Grah0
- Formula 1
- Postovi: 1768
- S nama već: 9 god 10 mj
- Navija za: #93, #33
Alan Jones?
-
dmj
- GP3
- Postovi: 979
- S nama već: 5 god 3 mj
Malo mozganja za razdoblje bez novih utrka, koje bi nam mogle odvratiti pozornost od važnijih stvari, poput kvizova…
Šest pitanja, sedam odgovora, poredanih prema rezultatima, počevši od vozača koji se nikada nije kvalificirao za F1 utrku, preko onog koji jest, ali nije osvojio bodove, pa onih koji su osvajali bodove, ali ne i bili na postolju, podijumaša bez pobjede i pobjednika bez titule, sve do prvaka.
1. Koji je vozač, mada ga je Michael Schumacher u intervjuu spomenuo kao jednog od svojih trkaćih uzora (zbog uspjeha u kartingu), kronološki posljednji vozač koji je sudjelovao u F1 kvalifikacijama, no nije uspio i nastupiti na barem jednoj utrci u karijeri? Presudilo mu je pravilo 107%, a momčad se do sljedeće utrke dezintegrirala.
2. Godina je 1969. i SSSR je prilično zatvorena država, no ipak se događaju i neka međunarodna automobilistička natjecanja. Na jednom od njih sudjeluje (i završava kao drugi) vozač koji će se pet godina kasnije zauvijek upisati u povijest Formule 1, i to u jedinoj utrci za koju se uspio kvalificirati. Prilično je izvjesno da je ovo prvi, a lako moguće i jedini slučaj da je neki F1 vozač nastupio u SSSR-u. O kome je riječ?
3. Olimpijske igre, natjecanje u jedrenju, godinu i klasu vam neću reći. U natjecanju sudjeluju dvojica tada već bivših F1 vozača. Jedan završava na 17, drugi na 19. mjestu. O kojoj dvojici vozača je riječ? Pomoć: i jednom i drugom vozaču najbolji je rezultat u nekoj utrci Svjetskog prvenstva 4. mjesto, pri čemu su ga obojica ostvarili u više od jednog navrata.
4. Često ga se smatra jednim od najpraznovjernijih F1 vozača u povijesti. Posebno je pazio da od trenutka kada sjedne u kokpit više nitko osim mehaničara zaduženog za pomoć oko namještanja sigurnosnih pojaseva ne dotakne bolid. Ako bi se to ipak dogodilo, nije bilo neobično vidjeti ga kako u zadnji tren iskoči iz bolida i ponovo uđe u njega. O kome je riječ?
5. Do kraja prvenstva bilo je još sedam utrka, a on se u prvenstvu nalazio visoko, na manje od 20 bodova zaostatka za vodećim. U prethodne četiri utrke osvojio je više bodova od ma koga, uz jednu pobjedu, te po jedno treće i četvrto mjesto. Na toj razini forme, izgledao je čak kao kandidat za titulu, no do kraja sezone – i karijere - više nije uspio završiti niti jednu utrku. Na kraju godine otišao je iz momčadi, koja će izdominirati sljedećom sezonom, te potpisati za novu, ambicioznu ekipu, od koje se mnogo očekivalo. No za njih, kao ni za koga drugog, neće više nikada nastupiti. O kome je riječ?
6. Ascarija isključujem iz priče, jer je Monza ipak zaseban grad, a ne predgrađe Milana. Fittipaldija isključujem iz priče, jer je Svjetsko prvenstvo stiglo u Interlagos tek kada je on već bio F1 vozač. Tko je kronološki prvi svjetski prvak koji je u djetinjstvu mogao gledati prvenstvene F1 utrke u svom rodnom gradu?
Šest pitanja, sedam odgovora, poredanih prema rezultatima, počevši od vozača koji se nikada nije kvalificirao za F1 utrku, preko onog koji jest, ali nije osvojio bodove, pa onih koji su osvajali bodove, ali ne i bili na postolju, podijumaša bez pobjede i pobjednika bez titule, sve do prvaka.
1. Koji je vozač, mada ga je Michael Schumacher u intervjuu spomenuo kao jednog od svojih trkaćih uzora (zbog uspjeha u kartingu), kronološki posljednji vozač koji je sudjelovao u F1 kvalifikacijama, no nije uspio i nastupiti na barem jednoj utrci u karijeri? Presudilo mu je pravilo 107%, a momčad se do sljedeće utrke dezintegrirala.
2. Godina je 1969. i SSSR je prilično zatvorena država, no ipak se događaju i neka međunarodna automobilistička natjecanja. Na jednom od njih sudjeluje (i završava kao drugi) vozač koji će se pet godina kasnije zauvijek upisati u povijest Formule 1, i to u jedinoj utrci za koju se uspio kvalificirati. Prilično je izvjesno da je ovo prvi, a lako moguće i jedini slučaj da je neki F1 vozač nastupio u SSSR-u. O kome je riječ?
3. Olimpijske igre, natjecanje u jedrenju, godinu i klasu vam neću reći. U natjecanju sudjeluju dvojica tada već bivših F1 vozača. Jedan završava na 17, drugi na 19. mjestu. O kojoj dvojici vozača je riječ? Pomoć: i jednom i drugom vozaču najbolji je rezultat u nekoj utrci Svjetskog prvenstva 4. mjesto, pri čemu su ga obojica ostvarili u više od jednog navrata.
4. Često ga se smatra jednim od najpraznovjernijih F1 vozača u povijesti. Posebno je pazio da od trenutka kada sjedne u kokpit više nitko osim mehaničara zaduženog za pomoć oko namještanja sigurnosnih pojaseva ne dotakne bolid. Ako bi se to ipak dogodilo, nije bilo neobično vidjeti ga kako u zadnji tren iskoči iz bolida i ponovo uđe u njega. O kome je riječ?
5. Do kraja prvenstva bilo je još sedam utrka, a on se u prvenstvu nalazio visoko, na manje od 20 bodova zaostatka za vodećim. U prethodne četiri utrke osvojio je više bodova od ma koga, uz jednu pobjedu, te po jedno treće i četvrto mjesto. Na toj razini forme, izgledao je čak kao kandidat za titulu, no do kraja sezone – i karijere - više nije uspio završiti niti jednu utrku. Na kraju godine otišao je iz momčadi, koja će izdominirati sljedećom sezonom, te potpisati za novu, ambicioznu ekipu, od koje se mnogo očekivalo. No za njih, kao ni za koga drugog, neće više nikada nastupiti. O kome je riječ?
6. Ascarija isključujem iz priče, jer je Monza ipak zaseban grad, a ne predgrađe Milana. Fittipaldija isključujem iz priče, jer je Svjetsko prvenstvo stiglo u Interlagos tek kada je on već bio F1 vozač. Tko je kronološki prvi svjetski prvak koji je u djetinjstvu mogao gledati prvenstvene F1 utrke u svom rodnom gradu?
-
dmj
- GP3
- Postovi: 979
- S nama već: 5 god 3 mj
Nakon što je Williams potvrdio Narednika, imamo po prvi puta u povijesti situaciju da sve momčadi na gridu ulaze u novu sezonu s identičnom vozačkom postavom kao i na kraju prethodne sezone.
Koja je sezona bila jedina/posljednja* u koju niti jedna momčad nije ušla s identičnom vozačkom sezonom kao godinu ranije?
*Ovdje bih dao disclaimer da u pedesetima, pa dijelom i šezdesetima, jedva da su i postojale vozačke postave u današnjem smislu, odnosno da su dogovori često vrijedili samo za po jednu ili nekoliko utrka, tako da ipak tražim relativno modernu sezonu, lako je moguće da bi se u prvih 15-20 godina prvenstva mogao naći još poneki primjer...
Koja je sezona bila jedina/posljednja* u koju niti jedna momčad nije ušla s identičnom vozačkom sezonom kao godinu ranije?
*Ovdje bih dao disclaimer da u pedesetima, pa dijelom i šezdesetima, jedva da su i postojale vozačke postave u današnjem smislu, odnosno da su dogovori često vrijedili samo za po jednu ili nekoliko utrka, tako da ipak tražim relativno modernu sezonu, lako je moguće da bi se u prvih 15-20 godina prvenstva mogao naći još poneki primjer...
- JP Renault
- Karting
- Postovi: 107
- S nama već: 9 god 10 mj
- Navija za: Renault, ALO, VER
- Kontakt:
1993. ?
1992 1993 1994 1995 1996 1997 2005 2006 2010 2011 2012 2013
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7173
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
bez guglanja...ms je bio u benettonu.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18282
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Ali mu je 1992. timski kolega bio Martin, a 1993. Ricardo.
Dakle, nije identična postava.
I meni je (vodeći se metodom uzaludnih pokušaja, idući unazad) zapelo na 1993.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7173
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
aha, nisam dobro shvatio pitanje. 

The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
-
dmj
- GP3
- Postovi: 979
- S nama već: 5 god 3 mj
Jedan od vjerojatno najslavnijih oglasa povezanih s automobilizmom ikada napravljenih referira se na jednu određenu utrku. Na oglasu se mogu vidjeti imena četiri različita proizvođača automobila. Tri od njih proizvode i cestovne i trkaće automobile, a jedan samo trkaće. U trenutku izlaska oglasa, samo se jedan od njih mogao pohvaliti pobjedom na toj utrci, no u međuvremenu su i ostala tri to uspjela učiniti.
1. Koji proizvođač se reklamirao tim oglasom? Njihov je naziv spomenut u tekstu preko nekoliko puta.
2. Tko su ostala tri proizvođača, spomenuta samo po jednom? Dva su spomenuta u zajedničkom kontekstu, a zajedno će ostvariti i neke od svojih najvećih sportskih uspjeha, no tada će poredak njihovih naziva biti obrnut. Četvrti se spominje samo u sitnim slovima na dnu teksta, u poslovnoj kombinaciji s onim prvim. Ista kombinacija njihovih naziva mogla se vidjeti na nekim vrlo snažnim trkaćim autima, desetak godina prije ovog oglasa, na drugom kontinentu.
Ah da, a naslov oglasa je pak citat iz jednog kultnog filmskog klasika iz 1950-ih.
1. Koji proizvođač se reklamirao tim oglasom? Njihov je naziv spomenut u tekstu preko nekoliko puta.
2. Tko su ostala tri proizvođača, spomenuta samo po jednom? Dva su spomenuta u zajedničkom kontekstu, a zajedno će ostvariti i neke od svojih najvećih sportskih uspjeha, no tada će poredak njihovih naziva biti obrnut. Četvrti se spominje samo u sitnim slovima na dnu teksta, u poslovnoj kombinaciji s onim prvim. Ista kombinacija njihovih naziva mogla se vidjeti na nekim vrlo snažnim trkaćim autima, desetak godina prije ovog oglasa, na drugom kontinentu.
Ah da, a naslov oglasa je pak citat iz jednog kultnog filmskog klasika iz 1950-ih.