Dakle, nije me "odbila" od praćenja sporta ni najveća ikad zapamćena dominacija (na moguće i sumnjivim osnovama), ekipe automobilskog branda kojeg ne volim, uz iritantnog šefa ekipe i još iritantnijeg prvog vozača, koji je sa takvim dominantnim bolidima postao statistički najbolji (a mnogi bi ga, uz dobro volju, strpali u donju polovinu all-time top 10) i to sve dok im se čitavo to vrijeme gledalo kroz prste i išlo niz dlaku, kako u vozačkom smislu i tako i u konstruktorskom (tehničkom) smislu.
Neće me odbiti ni nova dominacija (koja se dobro zahuktala), uz isto tako prilično mi iritantnog vozača, koji će možda napucati i još bolje brojke, nego gore pomenuti.
Nije me odbila (niti će me odbiti) od praćenja sporta ni dugogodišnja suša ekipe za koju navijam (najveće i najtrofejnije), kao ni činjenica da su postali "vic" kako u političkom, tehničkom, tako i u "operativnom" smislu (dakle, izvedbe svih njih u toku takmičarskog dijela, s naglaskom na one što sjede na pit-wallu).
Nisu problem ni novopečene umjetne staze (Singapur mi se neće prestati nikada gaditi, iako je tu već 15 godina), od kojih neke imaju npr. PVC jezera i makete jahti i slična sranja.
Neće me otjerati ni sprint trke, kao ni "raspucavanja"


Pa ni uporan otpor ulasku novih ekipa u sport.
Kao ni sva ostala sranja i gluposti u potrazi za dodvoravanjem potencijalnim novim fanovima (od kojih dobar dio njih ima mogućnost zadržavanja pažnje max. 5sec, te ne ispuštaju mobilni iz ruku, uz cjelodnevno laprdanje po društvenim mrežama), te naravno i u potrazi za novcem (nikad dosta).
Ili licemjerje kada nedaleko od staze padaju granate/rakete, a ovamo se za malo jači pljusak prekidaju trke, zarad sigurnosti....
Eh, dođoh ja napokon do onog, "potencijalno odbijajućeg" detalja.
Odmah da se razumijemo, neću ja prestati gledati, ali npr. ako se desi situacija, kao u Spa prije 2 godine, neće Frantic više blejati pred TVom čekajući da se smiluje vrijeme, već ako imam nešto za obaviti ili negdje otići, uradiću to, nastavila se trka ili ne. Ako se ne nastavi, Bože moj, ako se nastavi, ima repriza na F1TV i tjt.
Znači, u tom konktekstu je to "propuštanje" i "zaboli me qratz" stav.
Koji dolazi od lika koji prati sport skoro 40 godina i koji je od 1996. (nakon svega što se dešavalo u BiH) propustio direktno pogledati trka, da ih možeš nabrojati na 10 prstiju, i to zato što se većinom radilo o putu, eventualno o nedostatku "TV-a sa adekvatnim kanalom" (a opet sam ih pogledao sve naknadno).
Znači, gledao pred gostima, u gostima, odgađao nedjeljne roštilje, igrom slučaja nije se potrefila ničija bolnica (moja ili da moram posjetiti nekoga) u vrijeme trke, niti se potrefila ničija dženaza/sahrana za vrijeme trke.
Shvatam ja argumente sigurnosti, shvatam da ovi bolidi podižu više vode nego ranija generacija.
Jasno mi je i da izlijetanje, te veće oštećenje bolida, kao i oštećenje barijere, po pravilima znači izlazak Safeta/red flag.
Ali, majku mu, zar se ne može nešto uraditi po pitanju full-wet guma (ponekad se zapitam, koji će im qratz, jer kada je vrijeme takvo da se koriste full-wet gume, onda se ne vozi).
Ne zazivam ja da se vozi po potopima/poplavama, po monsunima, i sl., i ranije su se trke zbog toga prekidale, ali ovo malo postaje pretjerano. Jučer čitam, za vrijeme red flaga, komentare i svi se, manje-više slažemo.
Što @zelot (čini mi se) napisa: Lakrdija.
Plus, većina ovih vozača kao princeze na zrnu graška, nema gripa, ovo-ono,...., otiđi po full-wet, pa vozi 40km/h ako ne može brže, za šta si plaćen. Neko, ko se bolje snalazi po kiši će voziti 50km/h i biti ispred tebe.