Scuderia Ferrari
- Unwoken European
- Karting
- Postovi: 163
- S nama već: 2 god 10 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: BBŽ
Kad smo kod cestovnih Ferrarija nisam ljubitelj moderne "oblosti" karoserije. Sve mora biti okruglo i kružno. Omiljeni mi je Ferrari 288 GTO, a kod Lambe definitivno Countach. Volim onaj odrezani izgled strijele koji je bio popularan kod euro sportskih automobila 1980ih, i naravno ona svjetla koja se podižu.
- vlado Verified
- Formula 1
- Postovi: 1513
- S nama već: 10 god 3 mj
Frantic je napisao/la: 17.08.2023., 07:26 Uh Vlado, što se ti nalupa i nadrobi![]()
Stvarno si takvog stava??
Ajde da si rekao da su postali "vic" od ekipe (kao što jesu), ali da ih je gnusno gledati, ne kontam.....
Problem Ferrarija i stručnjaka je prvenstveno lokacija (Italija) a ne neki "strah da se postane klaun".
Drugi problem je lik na čelu firme (ne Fred, već onaj dilber Elkann).
Bili su još veći vic, kada su im dolazili, redom, JT, MS, RB i RB, ali su im ipak došli.
Tada je glava bio LDM, a stari Agneli je bio u FIATu.
Što se tiče CL-a, ne znam, možda nije cvjećka, ali stavljati njega na čelo ekipe, uz potencioniranje neke odvratnosti mi je ono....., isto ne kontam.
I Ferrari nije prošlost. Bez Ferrarija Formula 1 neće izgledati ni blizu isto (neko bi bio sklon reći da bi sport propao na niske grane mal' te ne, ukinuo bi se).
RB možda ode nekad iz sporta, za Benz je ta šansa još veća,....., Ferrari, a-a, teško, vrlo teško....
Glede cestovnih auta, SUV je jedini koji je većini "svijeta" pobezveze (kao i s i ostali SUVovi, kod tih luksuznih i ultraluksuznih brandova, mada ima masa bogatih likova koji se pale na takvo nešto). Sve ostalo su prvoklasni slatkiši....![]()
Frantic, ti drobis o prici kako je lokacija problem. Cuj, najveci problem je zivjeti u jednoj Italiji. Daj, molim vas.
Vic su, slazemo se. Gnusno je gledati njihve akcije zadnjih, koliko godina? Kao amateri ili klauni.
Koliko su velikih prvaka sazvakali od 2008? CL nije problem, on je samo prirodan put, sjeti se samo kako je tretirao Vettela.
Znas sto, mozda je to vrijedilo prije desetak godina. Ali danas, Ferrari vise treba f1 nego ona njih.
Da malo usporim, generalno, super automobili me vise ne uzbudjuju. Svi manje-vise izgledaju isto. Dosadno. I jos hibridi uz sve to.
No!
- vlado Verified
- Formula 1
- Postovi: 1513
- S nama već: 10 god 3 mj
Unwoken European je napisao/la: 17.08.2023., 16:12 Kad smo kod cestovnih Ferrarija nisam ljubitelj moderne "oblosti" karoserije. Sve mora biti okruglo i kružno. Omiljeni mi je Ferrari 288 GTO, a kod Lambe definitivno Countach. Volim onaj odrezani izgled strijele koji je bio popularan kod euro sportskih automobila 1980ih, i naravno ona svjetla koja se podižu.
To.
Danas sto vidim na ulici je tako dosadno. Svi izgledaju isto. Alfa 156 pa 159 i dalje vrti krugove oko ovih koji kostaju par stotina k.
No!
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18186
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Ja i dalje 100% tvrdim da je lokacija (selidba u Italiju) najveći (možda i jedini) problem kod privlačenja anglosaksonskih (njih je najviše) stručnjaka.
Ok, drugačijeg si mišljenja, Bože moj, agree to disagree
A i dalje ne shvatam ove pridjeve "gnusno" i "odvratno", al' hajde....
Pa tako ni najveći hejteri Benza-Lewisa-Vuka nisu pisali za njih tokom godina dominacije.
Glede dizajna, pa volim i ja klasiku, 288, 308, 355, Testarossa, F40, u vraga, 250GTO je lutka (jbga, odoh ja sad 60 godina nazad, jel), ali nema više farova na izvlačenje i auta sa koef. otpora 0.40.
I dalje, u moru "zaobljenosti" opet su slatkiši (izuzev SUVa).
Ok, drugačijeg si mišljenja, Bože moj, agree to disagree
A i dalje ne shvatam ove pridjeve "gnusno" i "odvratno", al' hajde....
Pa tako ni najveći hejteri Benza-Lewisa-Vuka nisu pisali za njih tokom godina dominacije.
Glede dizajna, pa volim i ja klasiku, 288, 308, 355, Testarossa, F40, u vraga, 250GTO je lutka (jbga, odoh ja sad 60 godina nazad, jel), ali nema više farova na izvlačenje i auta sa koef. otpora 0.40.
I dalje, u moru "zaobljenosti" opet su slatkiši (izuzev SUVa).
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- vlado Verified
- Formula 1
- Postovi: 1513
- S nama već: 10 god 3 mj
Dozvoli mi sljedece:
Imas zenu/djevojku pa djecu, zivis u UK. I sada sljedi ponuda da radis u Italiji. Gdje te zena inace vuce na svaki godisnji. Vrhunsko maslinovo, sirevi, mortadela, vina, pizze... more, plaze... Molim te, Frantic. I onda UK sa druge strane.
To za lokaciju je izmisljena prica. Nasjeo si.
Gnusno mi je gledati takvu ekipu koja se bori za mrvice. Dobro, ja sam odrastao u MS eri, tako da. Subjektivan sam.
Sve osim pobjede je poraz.
Mi se ustvari slazemo, samo ono...
Danasnja super auta izgledaju kao los face lifting.
Jos je ostao Horacio Pagani i djelimicno Koenigsegg. A i on je krenuo sa hibridiskim pogonima. Sto je po meni zlocin.
Gledaj samo Vettela sto bunca ovih dana kako broji kilometre i karbon otisak. Ludilo. Sada skrecem sa teme, ali kontas.
Imas zenu/djevojku pa djecu, zivis u UK. I sada sljedi ponuda da radis u Italiji. Gdje te zena inace vuce na svaki godisnji. Vrhunsko maslinovo, sirevi, mortadela, vina, pizze... more, plaze... Molim te, Frantic. I onda UK sa druge strane.
To za lokaciju je izmisljena prica. Nasjeo si.
Gnusno mi je gledati takvu ekipu koja se bori za mrvice. Dobro, ja sam odrastao u MS eri, tako da. Subjektivan sam.
Sve osim pobjede je poraz.
Mi se ustvari slazemo, samo ono...
Danasnja super auta izgledaju kao los face lifting.
Jos je ostao Horacio Pagani i djelimicno Koenigsegg. A i on je krenuo sa hibridiskim pogonima. Sto je po meni zlocin.
Gledaj samo Vettela sto bunca ovih dana kako broji kilometre i karbon otisak. Ludilo. Sada skrecem sa teme, ali kontas.
No!
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18186
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Nisam ja nasjeo, već se ti varaš.
Pa Barnardu su onomad, dok je stari bio živ, otvorili office u Britaniji, kad je došao u Ferrari.
Dakle, pričamo o 1987.-88. godini.
Meni su (zadnjih 5-10 ili više, godina) mahom smiješni, nekad žalosni, u zadnje vrijeme sam i prilično ravnodušan (sa izuzetkom početka prošle sezone), ali prvi put čujem da je nekome "gnusno" ih gledati (znači, gade ti se), navijao ti za njih ili ne.....
Ljudi tako nisu govorili kontra Benza/Lewisa/Vuka
Odrastao sam za vrijeme najveće suše Ferrarija ikad u F1. I tad se govorilo kako nikad više neće uzeti titulu, pogotovo nakon što je stari odapeo, pa su ih naslagali još 14 (6+8), u 10 sezona. I da je još samo 6 trka završeno malo drugačije imali bi još 7 titula (6+1), počevši od 1997., zaključno sa 2012.
Pa Barnardu su onomad, dok je stari bio živ, otvorili office u Britaniji, kad je došao u Ferrari.
Dakle, pričamo o 1987.-88. godini.
Meni su (zadnjih 5-10 ili više, godina) mahom smiješni, nekad žalosni, u zadnje vrijeme sam i prilično ravnodušan (sa izuzetkom početka prošle sezone), ali prvi put čujem da je nekome "gnusno" ih gledati (znači, gade ti se), navijao ti za njih ili ne.....
Ljudi tako nisu govorili kontra Benza/Lewisa/Vuka
Odrastao sam za vrijeme najveće suše Ferrarija ikad u F1. I tad se govorilo kako nikad više neće uzeti titulu, pogotovo nakon što je stari odapeo, pa su ih naslagali još 14 (6+8), u 10 sezona. I da je još samo 6 trka završeno malo drugačije imali bi još 7 titula (6+1), počevši od 1997., zaključno sa 2012.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- AlkY
- Formula 1
- Postovi: 3821
- S nama već: 8 god 1 mj
- Navija za: McLaren
- Lokacija: Gorski kotar
Ni ja ne razumijem zasto je toliki problem zivjeti u Italiji. Vjerojatno nisam upucen ili ima nesto sta neznam.
Mozda je kod F1 osoblja drukcije nesto.
Recimo , kod nogometasa vecinom nije problem preseljenje iz druge zemlje u Italiju sa obitelji. I to kad dolaze u raznozane klubove. A da dolaze u najtrofejniji klub svijeta nebi razmisljali niti sekunde.
Dali bas F1 populacija toliko cjepidlaci ili sta
Nije da bi dosli raditi u Alpha Tauri , nego u instituciju Formule 1.
Mozda je kod F1 osoblja drukcije nesto.
Recimo , kod nogometasa vecinom nije problem preseljenje iz druge zemlje u Italiju sa obitelji. I to kad dolaze u raznozane klubove. A da dolaze u najtrofejniji klub svijeta nebi razmisljali niti sekunde.
Dali bas F1 populacija toliko cjepidlaci ili sta

Nije da bi dosli raditi u Alpha Tauri , nego u instituciju Formule 1.



-
Realista
- Karting
- Postovi: 230
- S nama već: 6 god 6 mj
- Navija za: AlonsoForever
Mislim da nije isto otici na godisnji, biti par tjedana tamo ili zivit. Dok si na godisnjem ne moras znat talijanski. Kad se preselis, ti, zena i djeca morate nauciti jezik, sto nije jednostvano za svakog. Posebno roditelji gledaju da djeca, ako su manja, ne dozive sok selidbe.vlado je napisao/la: 17.08.2023., 18:49 Dozvoli mi sljedece:
Imas zenu/djevojku pa djecu, zivis u UK. I sada sljedi ponuda da radis u Italiji. Gdje te zena inace vuce na svaki godisnji. Vrhunsko maslinovo, sirevi, mortadela, vina, pizze... more, plaze... Molim te, Frantic. I onda UK sa druge strane.
Osobno sam se selio u drugu cetvrt u gradu dok sam bio klinac i tesko mi je palo, nisam se htio selit. Ne znas nikog, nema vise starih prijatelja, nova okolina... Prezivi se, ali nije neko najbolje iskustvo.
Sad zamisli sve to, i jos ne znas ni jezik.
- Unwoken European
- Karting
- Postovi: 163
- S nama već: 2 god 10 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: BBŽ
Loš primjer kod nogometaša. U načelu engleski nogometaši ne vole na kontinent. Slaveni odu u Njemačku, pa Englesku pa Španjolsku. Englezi su veoma zatvoreni. Tek u penziji razmišljaju o kući na jugu Španjolske. Zato sve druge firme imaju bazu u Engleskoj. Englezima je bitna komocija i njihov način života. Ostali se prilagođavaju, a Englezi žele da se njima prilagođava.
-
wapi Verified
- GP3
- Postovi: 950
- S nama već: 8 god 2 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Zagreb
Gle, F1 inženjeri za razliku od nogometaša uglavnom nisu oženjeni šupljoglavim manekenkama nego ženama koje možda imaju svoje karijere i koje ih također moraju premjestiti negdje drugdje. To nije uvijek jednostavno jer nemaju svi poslove koji se mogu raditi od bilo kuda.AlkY je napisao/la: 18.08.2023., 07:58 Recimo , kod nogometasa vecinom nije problem preseljenje iz druge zemlje u Italiju sa obitelji. I to kad dolaze u raznozane klubove. A da dolaze u najtrofejniji klub svijeta nebi razmisljali niti sekunde.
Dali bas F1 populacija toliko cjepidlaci ili sta![]()
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18186
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
F1 inženjeri za razliku od nogometaša uglavnom nisu oženjeni šupljoglavim manekenkama nego ženama koje možda imaju svoje karijere i koje ih također moraju premjestiti negdje drugdje.



Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- vlado Verified
- Formula 1
- Postovi: 1513
- S nama već: 10 god 3 mj
Ovaj post nema veze sa vezom.Frantic je napisao/la: 19.08.2023., 18:52F1 inženjeri za razliku od nogometaša uglavnom nisu oženjeni šupljoglavim manekenkama nego ženama koje možda imaju svoje karijere i koje ih također moraju premjestiti negdje drugdje.![]()
![]()
![]()
Predrasude prskaju iz njega.
No!
- AlkY
- Formula 1
- Postovi: 3821
- S nama već: 8 god 1 mj
- Navija za: McLaren
- Lokacija: Gorski kotar
Ma to je istina.wapi je napisao/la: 19.08.2023., 11:40Gle, F1 inženjeri za razliku od nogometaša uglavnom nisu oženjeni šupljoglavim manekenkama nego ženama koje možda imaju svoje karijere i koje ih također moraju premjestiti negdje drugdje. To nije uvijek jednostavno jer nemaju svi poslove koji se mogu raditi od bilo kuda.AlkY je napisao/la: 18.08.2023., 07:58 Recimo , kod nogometasa vecinom nije problem preseljenje iz druge zemlje u Italiju sa obitelji. I to kad dolaze u raznozane klubove. A da dolaze u najtrofejniji klub svijeta nebi razmisljali niti sekunde.
Dali bas F1 populacija toliko cjepidlaci ili sta![]()
Ali sad je tu pitanje svega i svacega. Treba dublje ulaziti u zivot svake osobe , o cemu mi pojma nemamo. Privatne stvari , osobna razmisljanja itd.
Ali misljenja sam , ako je nekome Ferrari institucija , pojam F1 , vrh F1 , sve sta u F1 mozete pozeljeti , zivotni san biti dio Ferrarija. Onda ce ostatak obitelji se malo zrtvovati , neke druge stvari cete ostaviti po strani jer ipak idete biti dio Ferrarija.
Ali ocito "najvece mange" u F1 ne misle bas tako , da bi pola zivota dali samo da budu u Ferrariju.
Ako ti ljudi gledaju to cisto poslovno , onda je apsolutno razlog zivot u Italiji.
Tko to gleda osobno , i kome je to zivotna zelja onda zivot u Italiji nesmije biti i nije razlog da se to ne dogodi.



- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
@Alky - kad kazes ako je nekome Ferrari institucija mozes li malo vise obrazloziti? Ime i prezime? Na koga se referiras? Tebi je institucija? Marku Markovicu? Jozi Beslicu?
Poznato je da je Ferrari nekoliko puta pokusavao dovesti Adriana Neweya i svaki puta bez uspjeha. Razlozi koji su bili navedeni od strane Neweya, ali Ferrarijevih glavesina su: zeli da mu djeca idu u britanske skole, voli okruzenje u RB-u. Onda jedan od razloga je bio da je ozbiljno razmisljao da potpise za Ferrari, ali citava vijest je izasla po talijanskim medijima i shvatio je koliko su ovi neozbiljni.
Mozda je Neweyju Ferrari povijesna institucija, ali to su i McLaren i Williams i Sauber. Ono sto je cinjenica je da je ovaj covjek institucija u RB-u i F1 i ima sve i dobio je sve sto je trazio, mozda i vise od toga. Jedan od komentara je bio: zena te vuce na godisnji u Italiju, imas sve sunce, plaze, vina, mortadele itd. Vrlo prozirno gledanje na stvari. Ocigledno ne znate anglo-saksonce.
Vecina njih kupuje kuce, apartmane i vile kad su na zalasku karijere ili idu u mirovinu. Obicno gledaju Spanjolsku i Francusku rivijeru. Vecina sitne raje ode negdje na mediteran, uzivaju 10 dana i vrate se nazad na otok i komentiraju kako im je dolje vruce. Njima je heat wave sve iznad 24-25 stupnjeva.
Ovi bogati idu na prestizna britanska sveucilista (ne talijanska, spanjolska). Gro tehnoloskih/inzenjerskih firmi se nalazi u britaniji.
Tu je naravno i pitanje jezika. Britanci su uzasno lijeni za nauciti bilo koji strani jezik. Eventualno prvi strani jezik koji uce tokom skolovanje je francuski.
A sto se samog Ferrarija tice. Tektonske promjene se trebaju dogoditi da bi poceo privlaciti top inzenjere. Neki od njih su i radili za Ferrari kao npr Aldo Costa ili James Allison pa su ipak negdje drugdje ostvarili znacajne uspjehe (ako iskljucimo Schumi eru ranih 2000tih). Danas top momcadi mogu financijski parirati Ferrariju bez ikakvih problema, tako da vise nije ni do novaca. Takodjer budget cap sprjecava "arapski" stil privlacenja potencijalne klijentele. Tako da igranje na kartu institucije vise ne prolazi. Najbolji primjer su Hamilton, Verstappen i Vettel. Nitko od njih nije dosao voziti za Ferrari dok osvajaju naslove sa najboljim momcadima u svom zenitu karijere.
Poznato je da je Ferrari nekoliko puta pokusavao dovesti Adriana Neweya i svaki puta bez uspjeha. Razlozi koji su bili navedeni od strane Neweya, ali Ferrarijevih glavesina su: zeli da mu djeca idu u britanske skole, voli okruzenje u RB-u. Onda jedan od razloga je bio da je ozbiljno razmisljao da potpise za Ferrari, ali citava vijest je izasla po talijanskim medijima i shvatio je koliko su ovi neozbiljni.
Mozda je Neweyju Ferrari povijesna institucija, ali to su i McLaren i Williams i Sauber. Ono sto je cinjenica je da je ovaj covjek institucija u RB-u i F1 i ima sve i dobio je sve sto je trazio, mozda i vise od toga. Jedan od komentara je bio: zena te vuce na godisnji u Italiju, imas sve sunce, plaze, vina, mortadele itd. Vrlo prozirno gledanje na stvari. Ocigledno ne znate anglo-saksonce.
Vecina njih kupuje kuce, apartmane i vile kad su na zalasku karijere ili idu u mirovinu. Obicno gledaju Spanjolsku i Francusku rivijeru. Vecina sitne raje ode negdje na mediteran, uzivaju 10 dana i vrate se nazad na otok i komentiraju kako im je dolje vruce. Njima je heat wave sve iznad 24-25 stupnjeva.
Ovi bogati idu na prestizna britanska sveucilista (ne talijanska, spanjolska). Gro tehnoloskih/inzenjerskih firmi se nalazi u britaniji.
Tu je naravno i pitanje jezika. Britanci su uzasno lijeni za nauciti bilo koji strani jezik. Eventualno prvi strani jezik koji uce tokom skolovanje je francuski.
A sto se samog Ferrarija tice. Tektonske promjene se trebaju dogoditi da bi poceo privlaciti top inzenjere. Neki od njih su i radili za Ferrari kao npr Aldo Costa ili James Allison pa su ipak negdje drugdje ostvarili znacajne uspjehe (ako iskljucimo Schumi eru ranih 2000tih). Danas top momcadi mogu financijski parirati Ferrariju bez ikakvih problema, tako da vise nije ni do novaca. Takodjer budget cap sprjecava "arapski" stil privlacenja potencijalne klijentele. Tako da igranje na kartu institucije vise ne prolazi. Najbolji primjer su Hamilton, Verstappen i Vettel. Nitko od njih nije dosao voziti za Ferrari dok osvajaju naslove sa najboljim momcadima u svom zenitu karijere.
- AlkY
- Formula 1
- Postovi: 3821
- S nama već: 8 god 1 mj
- Navija za: McLaren
- Lokacija: Gorski kotar
Nisam se referirao na nikoga individualno. Nego je netko ranije napisao komentar tipa "Da svi znaju sta je Ferrari u F1 i da samo to ime Ferrari bi trebalo biti dovoljno da se privuku najbolji/najvjestiji/najsposobniji ljudi sporta."Iceman je napisao/la: 20.08.2023., 10:26 @Alky - kad kazes ako je nekome Ferrari institucija mozes li malo vise obrazloziti? Ime i prezime? Na koga se referiras? Tebi je institucija? Marku Markovicu? Jozi Beslicu?
Tako dolazimo do sljedece tvoje recenice , koja je , izgleda apsolutna istina.
To je takoder ocito tocno.
Jer ako nekome zivotna ljubav Ferrari , progutao bi neka g**na i dosao zivjeti u Italiju , jer ce ipak raditi tamo gdje je oduvijek htio.
Ali evidentno toga vise nema.



- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Ti pouzdano znas da je Jean Todtu ili Ross Brawnu zivotna zelja bila raditi za Ferrari? Mozda je njima dovoljna motivacija bila replicirati ono sto su napravili u Bennetonu jer eto tada Williams je bio u opadanju, u Mclarenu je bio Dennis i Newey, a poziv Ferrarija se tesko mogao odbiti. Plus naravno zov novca.AlkY je napisao/la: 20.08.2023., 10:49Nisam se referirao na nikoga individualno. Nego je netko ranije napisao komentar tipa "Da svi znaju sta je Ferrari u F1 i da samo to ime Ferrari bi trebalo biti dovoljno da se privuku najbolji/najvjestiji/najsposobniji ljudi sporta."Iceman je napisao/la: 20.08.2023., 10:26 @Alky - kad kazes ako je nekome Ferrari institucija mozes li malo vise obrazloziti? Ime i prezime? Na koga se referiras? Tebi je institucija? Marku Markovicu? Jozi Beslicu?
Tako dolazimo do sljedece tvoje recenice , koja je , izgleda apsolutna istina.
To je takoder ocito tocno.
Jer ako nekome zivotna ljubav Ferrari , progutao bi neka g**na i dosao zivjeti u Italiju , jer ce ipak raditi tamo gdje je oduvijek htio.
Ali evidentno toga vise nema.
Jedina osoba u bliskoj proslosti koja je javno pokazivala opcinjenost Ferrarijem je bio Vettel, nitko prije i nitko nakon njega.
Kakti 25 novih inzinjera od nekuda dolazi raditi za Ferrari. Kakti jedino jako ime za koje ja pak nisam cuo je neki Serra iz Mercedesa. Dal njih motivira CV i novac ili svi redom dolaze raditi u Italiju jer su spremni gutati govna samo da rade za instituciju? Ako je ovo drugo stvarno “mogu zamisliti” recimo 25 britanskih inzinjera koji dolaze raditi u Italiju zbog opcinjenosti Ferrarijem
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Mislim da je jedino Newey imao muda da kaže Ferrariju ne. Ili možda ih nije imao da prihvati vruć krompir!? Ko će ga znati... Ferrari dovodi dosta inženjera iz drugih timova, tako da lokacija nije baš upitna.
U F1, jedinom timu kojem sve ide od ruke jeste Red Bull, a u RB-u je - ko? Opet Newey.
Jednostavno Ferrariju treba iskustvo, a jedina zlatna koka je u RB-u koja ne želi da ide nikud.
Kad se sve sabere i oduzme, selidba Ferrarija u Britaniju bi koštala bogatstvo, a najviše to bi bio šutanj u muda Italijanskoj tradiciji. Jednostavno Ferrari, kao i svi ostali drugi timovi neka se mole da Newey ubrza proces starenja...
U F1, jedinom timu kojem sve ide od ruke jeste Red Bull, a u RB-u je - ko? Opet Newey.
Jednostavno Ferrariju treba iskustvo, a jedina zlatna koka je u RB-u koja ne želi da ide nikud.
Kad se sve sabere i oduzme, selidba Ferrarija u Britaniju bi koštala bogatstvo, a najviše to bi bio šutanj u muda Italijanskoj tradiciji. Jednostavno Ferrari, kao i svi ostali drugi timovi neka se mole da Newey ubrza proces starenja...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- AlkY
- Formula 1
- Postovi: 3821
- S nama već: 8 god 1 mj
- Navija za: McLaren
- Lokacija: Gorski kotar
Ponavljam na nikoga individualno nisam mislio.Iceman je napisao/la: 20.08.2023., 14:12 Ti pouzdano znas da je Jean Todtu ili Ross Brawnu zivotna zelja bila raditi za Ferrari?
Ali eto , ti si rekao da spomenuti vjerojatno nisu dosli u Italiju zbog opcinjenosti Ferrarijem.
Znaci njima nije bio problem presljenje u Italju. Znaci postoje razne motivacije da se dode zivjeti u Italiju. Novac , zelja za uspjehom s Ferrarijem , zelja za opcenito biti dijelom Ferrarija. Znaci moze se. Nije preseljenje u Italiju glavni i ogoroman problem svima.
A o tome ja cijelo vrijeme pricam , da preseljenje u Italiju sigurno nije glavni razlog zasto ljudi ne dolaze u Ferrari , kako je ovdje spominjano kao glavni razlog.


