Pa zato je i uveden VSC. Tu nema vozačeve procjene koliko će usporiti, nego mu je obaveza kretati se propisanom brzinom. Ti kao da prvi put gledaš utrku. Koliko si do sada puta mogao viditi crvenu zastavu za ovako banalnu situaciju? Ili koliko si puta mogao viditi SC i za još gore udese, koji su se zaista desili na stazi, gdje su bolidi i ostali? Ovo je samo pretjerana reakcija, jer su se na prvu prepali da je došlo do većeg incidenta. Staza nije bila ni blizu tako lošem stanju da se utrka treba prekinuti. Barem sudeći po prijašnjim utrkama sa SC situacijom.Ferrari1345 je napisao/la:Bolidi su na stazi... Ne na trkačem dijelu ali na stazi. Imaš i ono nepisano pravilo koje glasi da će vozač proć kroz žutu zastavu što je brže moguće. Gledao biš vozače koji napaljeno voze cijelim dijelom staze i onda se zaustavljaju pred žutim zastavama. Ti vozači, pogotovo onaj iza će pokušat biti što bliže a ovaj će pokušat biti što dalje. Tu može doći do krive procjene, sudara i svega što može poć krivosenja je napisao/la: Ali bolidi nisu uopšte na stazi. Ni blizu. Nego su na kraju preduge izletne zone. Ne lupetam ja...
Nego zanima me dal biš ti bez SC tamo nosio bolid i čistio stazu...Ovo i Bianchiju nije mjesto ni vrijeme rasprave ali ako već kriviš Bianchija onda znači da su vozači opasni pod dijelovima žutih zastava? Kako onda opravdavaš ne uvođenje SC?
VN Australije (Albert Park) 18. - 20. ožujka 2016.
-
senja
- Baniran
- Postovi: 1248
- S nama već: 9 god 10 mj
- Navija za: Vettel
- dakako
- Formula 4
- Postovi: 286
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Mercedes
- Lokacija: jug Hrvatske
Rosberg je prije safeta uzeo zute,a Hamilton bijeleMedicinar je napisao/la:Medicinar je napisao/la:.
Ne znam zašto ti imaš potrebu da stavljaš toliko uzvičnika, šta misliš da ćeš dobiti? Natjerati nekoga da misli da si ti upravu? Daj ohladi čovječe, previše postavljaš nekih "da je ovo, da je ono", gledaj malo činjenično stanje i ne pokušavaj objasniti ono o čemu pojma nemaš (aludiram na obrtaje, čuvanje guma i slično, niko od nas ne zna šta su radili po tom pitanju), a činjenično stanje da Vettel na SS nije mogao da se odvoji od Rosberga, slabijem vozača Mercedesa, da je bio u panici od Kimijevog problema ne bi onda onako pritiskao da stigne Hamiltona.
Sljedeća stvar, Vettel do jutra da je vozio ne bi prešao Hamiltona, 5 krugova mu je bio u repu i nije imao aposlutno ni JEDNU JEDINU SITUACIJU POVOLJNU DA PROĐE. Ono što me brine je taj Mercedesov stint na mediumu, koji ponavljam DUPLO STARIJE GUME, zadržava Ferrari na softu sa duplo mađim gumama.
Ne sporim da si upravu glede rješenja s kojim je Ferrari došao ovdje, kao ni to da je Ferrari smanji zaostatak, ili da nema onih 35 sekundi zaostatka, samo me brine taj medium njihov na koji su se oni cijelo vrijeme fokusirali u Barceloni, to je sve što ja potenciram u cijeloj priči. Hamilton je usput na medium otišao prije SC na Medium, kao i Rosberg, dok su Ferrariji otišli na SS, i sjebali su tu utrku, taj izbor je bio pogrešan, i bez SC tu je utrka izgubljena. Pozdrav i tebi.
Timski igrac
-
senja
- Baniran
- Postovi: 1248
- S nama već: 9 god 10 mj
- Navija za: Vettel
Ma nemoj ti nikome govoriti da nema pojma. Šta je to posebno u Mercedesovom stintu na mediumu, kada je i masa drugih vozača završila utrku sa isto toliko krugova na istoj gumi?Medicinar je napisao/la:Slavenowsky je napisao/la:Prvo jesi li ti gledao utrku?Medicinar je napisao/la:.
Zasto onda "SUPERIORNI" Mercedes nije mogao preci Toro Rosso i Ferrari na startu!!!!???? Vettel drugi stint nije imao izbora nego da cuva gume, a ko zna mozda je oborio obrtaje motora, da se ne bi desio i njemu sliican scenarij kao kod Kimija!!!!! Danas je taktika Ferrarija zakazala, zakazao je opcenito cijeli tim i strategija! Da se nije desio SC, Ferrari bi uzeo pobjedu cistu kao suza! Vettel je taktizirao da ustedi gume pa da napravi veci broj krugova, da na kraju barem Hamiltona sustigne.
Na kraju su imali gresku u boxu, no i opet je sustigao Hamiltona, no Vettel gresku pravi, ako mozes pogledat Vettel je isao malo vise van staze da ne pokupi dio Verstapeovog bolida, tu se nada sva ugasila, ko zna mozda bi presao Hamiltona do kraja, no kako bilo, Mercedes nije pobjedio Ferrari sa + 35 s zaostatka, zaostatak je mizeran!!!!
Ferrari jos nije koristio s - duct, nisu jos dosli sa novijom varijantom spojlera, dakle ovaj bolid ima prostora za napredak, Mercedes je danas bio kompletan paket.
Premotaj malo sezonu - dvije unazad,pa vidi prava stanja!!! Ferrari je danas imao mnogo vode u usima, pogubili su se nakon Kimijevog odustajanja, a ko je to ZNAO da ce se desiti udes na stazi, pa da idu na SS!!!??? To su nepredvidljive stvari, da se nije desio SC, utrka bi bila neizvjesna, Ferrari bi morao jos koji put u box, ali ne bi vozio ko po jajima, vec bi stvarao tih 15 s da mogu sigurno otici u box, da se na kraju bore za pobjedu!!!!! Pogledaj samo zaostatak Red Bull-a i pogotovo Williamsa, sve ce ti biti jasno!!!
Sve u svemu Ferrari je itekako napravio dobar iskorak, niko ne sanja titule i dominaciju Ferrarija, vec slavimo taj neki pomak, optimiste smo, no tvoj pesimizam je tvoja stvar.
Ne znam zašto ti imaš potrebu da stavljaš toliko uzvičnika, šta misliš da ćeš dobiti? Natjerati nekoga da misli da si ti upravu? Daj ohladi čovječe, previše postavljaš nekih "da je ovo, da je ono", gledaj malo činjenično stanje i ne pokušavaj objasniti ono o čemu pojma nemaš (aludiram na obrtaje, čuvanje guma i slično, niko od nas ne zna šta su radili po tom pitanju), a činjenično stanje da Vettel na SS nije mogao da se odvoji od Rosberga, slabijem vozača Mercedesa, da je bio u panici od Kimijevog problema ne bi onda onako pritiskao da stigne Hamiltona.
Sljedeća stvar, Vettel do jutra da je vozio ne bi prešao Hamiltona, 5 krugova mu je bio u repu i nije imao aposlutno ni JEDNU JEDINU SITUACIJU POVOLJNU DA PROĐE. Ono što me brine je taj Mercedesov stint na mediumu, koji ponavljam DUPLO STARIJE GUME, zadržava Ferrari na softu sa duplo mađim gumama.
Ne sporim da si upravu glede rješenja s kojim je Ferrari došao ovdje, kao ni to da je Ferrari smanji zaostatak, ili da nema onih 35 sekundi zaostatka, samo me brine taj medium njihov na koji su se oni cijelo vrijeme fokusirali u Barceloni, to je sve što ja potenciram u cijeloj priči. Hamilton je usput na medium otišao prije SC na Medium, kao i Rosberg, dok su Ferrariji otišli na SS, i sjebali su tu utrku, taj izbor je bio pogrešan, i bez SC tu je utrka izgubljena. Pozdrav i tebi.
Vettel je vozio nekoliko brzih krugova na SS, i odmakao na 4 sekunde. Potom je spustio tempo i držao razmak na nekih 3 sekunde. Što je i logično, jer da je nastavio voziti najbrži krug za najbržim krugom, morao bi još dva puta u boks...
- Medicinar
- Karting
- Postovi: 198
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
Ne govorim mu da nema pojma o F1, nego da ne znamo niko na kojem setupu i programu su bili Vettel i Ferrari poslije izbacivanja Kimija iz utrke.
Nije poenta u završavanju utrke na mediumu i broju krugova, nego o tome što su vozili toliko kvalitetno na mediumu. Može i Manor vozikati se cijeli dan na mediumu sa 15 sekundi sporijim vremenima, msm bubam, nije to poenta.
Nije poenta u završavanju utrke na mediumu i broju krugova, nego o tome što su vozili toliko kvalitetno na mediumu. Može i Manor vozikati se cijeli dan na mediumu sa 15 sekundi sporijim vremenima, msm bubam, nije to poenta.
- Medicinar
- Karting
- Postovi: 198
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
Da ne bude zabune, Slaven je izvrstan poznavalac F1, u dosta dijelova sam se već složio s njim, on je malo previše optimističan, ja možda previše pesimističan, a istina je vjerovatno negdje na sredini. Međutim, ovdje nam se mišljenja razilaze, i puno sretniji bi bio da on bue upravu na kraju, a ne ja. 

- Ferrari1345
- Formula 1
- Postovi: 1708
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Glasniju F1
- Lokacija: Crikvenica
Ma odličan je taj VSC i "propisana brzina".... Na VN USA prije uvođenja virtualnog SC Ricciardo je bio 2 sekunde ispred Rosberga. Na kraju VSC je bio tik uz njega i pretekao ga je. Ja ne gledam prvi put utrku i ovo nije prvi put da je uveden SC nakon nesrece pa bi mogao tebe pitat isto pitanje. Odjednom se cudis i to ti je glavno pitanje nakon ove utrke. Nitko o ovome ne prica osim tebe.senja je napisao/la: Pa zato je i uveden VSC. Tu nema vozačeve procjene koliko će usporiti, nego mu je obaveza kretati se propisanom brzinom. Ti kao da prvi put gledaš utrku. Koliko si do sada puta mogao viditi crvenu zastavu za ovako banalnu situaciju? Ili koliko si puta mogao viditi SC i za još gore udese, koji su se zaista desili na stazi, gdje su bolidi i ostali? Ovo je samo pretjerana reakcija, jer su se na prvu prepali da je došlo do većeg incidenta. Staza nije bila ni blizu tako lošem stanju da se utrka treba prekinuti. Barem sudeći po prijašnjim utrkama sa SC situacijom.
Računica je jednostavna, ako je nesreća na nezgodnoj poziciji onda treba uvest SC. Valjda je to svima jasno nakon Bianchija... VSC ostavi za banalne stvari ali ovo nisu... Crvena zastava je dobro došla, vjerovao ti ili ne. Bolje gledat utrku nego vožnju iza SC ili žutih zastava. Još je ušlo unutar 2 sata pa ih i za to treba pohvalit.
Tokom žutih zastava utrka je "zaustavljena" na neki postotak, vozači se i dalje "utrkuju". Kod SC je skroz zaustavljena pa samim time nema opasnosti. Ovo je nezgodan zavoj i izletna zona
[ link do slike ]
E sad reci mi kako bi oni ovo učinili sa žutim zastavama ili virtualnim SC? Kako? Šta su trebali ovdje metlat dok su se ovi "utrkivali". Pa mislim mogli su onda i fanove izvest na stazu, slikat selfiee sa vozačima pa možda probat i dobit koji autogram ako su vozači slučajno dobre volje. Dovrga sa opasnosti
@dakako
Brawn


"Formula 1 je jedini sport čiji problem rješavaju tako što naprave još jedan problem"
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
@Medicinar
Hajd posto si ti ocigledno kompetentan, nama laicima objasni kako je to Vettel uspio na startu odmaglit Hamiltonu 10 s i Rosbergu 4 s, na istim gumama!? Kako onda Vettel na potpuno istim gumama SS, koje su btw. brze od softa ne moze da se odvoji od Rosberga? Kojom to logikom?
Hajmo onda redom:
Vettel je prvi stint vozio najbrze, otisao je u box i i logicno izasao ispred Mercedesa, tad je Vettel imao brze gume, svjezije, za 2 kruga Vettel ie imao prednost od skoro 3sek. Tacnije 2,5 s, sto znaci vozio ke bukvalno 1-1,5 s brze od Mercedesa! Onda se desio famozni udes, gdje se je ponovio start.
Nakon ponovnog starta Vettel opet se odvojio od Rosberga na 3-4 s, sto je ocit dokaz da je bio brzi od Mercedesa na SS-u, nije proslo 2 kruga Kimi je imao problem sa "MOTOROM" sto niie mala stvar, koji je razlog bio to je znamo, jednostavno defekt se desio, nakon toga ocigledno je uslijedio plan B (logicna neka pretpostavka, jer ne vidim neki drugi razlog) da Vettel ne guli svoj bolid, jer trebaju cuvat gume, a isto tako motor koji je pokazao slabost.
Pogledaj samo nakon 23 kruga kad je Kimi odustao kako su vremena Vettela strasno padala, sa skoro 1 sek prednosti na + 0,2 zaostatka???
[ link do slike ]
Vettel na SS gumama vozi +\- 20 krugova, sto je itekako puno za te gume, ocigledno su kontali, da ce doci na meke gume, bice svjeziji i mozda ce moc sustici Mercedes, no prave gresku u boxu i to ne malu, Vettel je izgubio 4 sek, na kraju prednost Hamiltona je iznosila 14, dok Rosberga 25 sek.
Tokom utrke Vettel je skidao vremena Mercedesu dosao je Hamiltonu jako blizu, ocigledno manjak koncetracije ie doveo do toga da napravi gresku, vidjelo se na voznji Vettela da je bio dosta nesiguran, napravio je gresku i odustao od borbe.
Dakle sustina nase pocetne euforije je bila, da je Ferrari napao Mercedes na startu, prvi stint bolje vozio, sto je ocit dokaz Ferrarijevog napretka! Losa taktika je uticala na to da Ferrari ispusti pobjedu. Do duse niko nije mogao predvidjet SC te da ce Kimiju riknut motor, to su svi faktori koji te okrecu naglavacke.
Ferrari je danas mogao do pobjede, Ferrariju danas nije bio saveznik Sunce, te losa strategija.Mercedesa, Ferrari je danas pokazao misice! Ako je Mercedes dobar na medium gumama, onda su losi na super softu!
Dakle da se nije desio kvar na Kimijevom bolidu Vettel bi sasvim sigurno stiskao svoj bolid i ne bi vozio 20 krugova, vec dosta manje i presao onda na medium gume!
I mogu uzet za oravo da budem euforican i optimistican, jer ovakav start je dokaz da Ferrari moze namucit Mercedes i to mnogo vise nego prosle godine. Niko ovdje ne spominje nekakve titule, vec spominju jasan napredak.
Mercedes je u australiji bio full paket, dok Ferrari ima jos mnogo toga da radi na sebi, pogotovo se tu spominje novi nos i krilce koje ce sasvim sigurno donijeti malo boosta.
Ti druze ako si bio corav danas pored svojih ociju, onda ja tu nista ne mogu, pa valjda ti kao navijac Ferrarija mozes osjetit malu razliku da je Ferrari danas bio jako kompetentan. Samo pgledaj RBR i Williams i sve ce ti biti jasno!
Hajd posto si ti ocigledno kompetentan, nama laicima objasni kako je to Vettel uspio na startu odmaglit Hamiltonu 10 s i Rosbergu 4 s, na istim gumama!? Kako onda Vettel na potpuno istim gumama SS, koje su btw. brze od softa ne moze da se odvoji od Rosberga? Kojom to logikom?
Hajmo onda redom:
Vettel je prvi stint vozio najbrze, otisao je u box i i logicno izasao ispred Mercedesa, tad je Vettel imao brze gume, svjezije, za 2 kruga Vettel ie imao prednost od skoro 3sek. Tacnije 2,5 s, sto znaci vozio ke bukvalno 1-1,5 s brze od Mercedesa! Onda se desio famozni udes, gdje se je ponovio start.
Nakon ponovnog starta Vettel opet se odvojio od Rosberga na 3-4 s, sto je ocit dokaz da je bio brzi od Mercedesa na SS-u, nije proslo 2 kruga Kimi je imao problem sa "MOTOROM" sto niie mala stvar, koji je razlog bio to je znamo, jednostavno defekt se desio, nakon toga ocigledno je uslijedio plan B (logicna neka pretpostavka, jer ne vidim neki drugi razlog) da Vettel ne guli svoj bolid, jer trebaju cuvat gume, a isto tako motor koji je pokazao slabost.
Pogledaj samo nakon 23 kruga kad je Kimi odustao kako su vremena Vettela strasno padala, sa skoro 1 sek prednosti na + 0,2 zaostatka???
[ link do slike ]
Vettel na SS gumama vozi +\- 20 krugova, sto je itekako puno za te gume, ocigledno su kontali, da ce doci na meke gume, bice svjeziji i mozda ce moc sustici Mercedes, no prave gresku u boxu i to ne malu, Vettel je izgubio 4 sek, na kraju prednost Hamiltona je iznosila 14, dok Rosberga 25 sek.
Tokom utrke Vettel je skidao vremena Mercedesu dosao je Hamiltonu jako blizu, ocigledno manjak koncetracije ie doveo do toga da napravi gresku, vidjelo se na voznji Vettela da je bio dosta nesiguran, napravio je gresku i odustao od borbe.
Dakle sustina nase pocetne euforije je bila, da je Ferrari napao Mercedes na startu, prvi stint bolje vozio, sto je ocit dokaz Ferrarijevog napretka! Losa taktika je uticala na to da Ferrari ispusti pobjedu. Do duse niko nije mogao predvidjet SC te da ce Kimiju riknut motor, to su svi faktori koji te okrecu naglavacke.
Ferrari je danas mogao do pobjede, Ferrariju danas nije bio saveznik Sunce, te losa strategija.Mercedesa, Ferrari je danas pokazao misice! Ako je Mercedes dobar na medium gumama, onda su losi na super softu!
Dakle da se nije desio kvar na Kimijevom bolidu Vettel bi sasvim sigurno stiskao svoj bolid i ne bi vozio 20 krugova, vec dosta manje i presao onda na medium gume!
I mogu uzet za oravo da budem euforican i optimistican, jer ovakav start je dokaz da Ferrari moze namucit Mercedes i to mnogo vise nego prosle godine. Niko ovdje ne spominje nekakve titule, vec spominju jasan napredak.
Mercedes je u australiji bio full paket, dok Ferrari ima jos mnogo toga da radi na sebi, pogotovo se tu spominje novi nos i krilce koje ce sasvim sigurno donijeti malo boosta.
Ti druze ako si bio corav danas pored svojih ociju, onda ja tu nista ne mogu, pa valjda ti kao navijac Ferrarija mozes osjetit malu razliku da je Ferrari danas bio jako kompetentan. Samo pgledaj RBR i Williams i sve ce ti biti jasno!
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- HeatBlast44
- Baniran
- Postovi: 1781
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Mc'Laren, Lewis, Wehrlein
ne znam kad je to Hamilton nekoga gurao na startu dok se nalaze jedan kraj drugoga... kada su se lansirali u prvih 100 metara Vettel je bio na sred staze, a Rosberg nekoliko metara od linije staze, a na ulazu u prvu krivinu Rosberg tik uz liniju i odmah do njega Vettela... korektno jeste, prostor je ostavljen, ali guranje je nekorektno.Frantic je napisao/la:HeatBlast44 je napisao/la:....Vettel kao i u Mađarskoj si daje za pravo gurati druge prema unutrašnjoj strani, Rosberg je skoro na travi bio na ulazu u prvu krivinu.
Ne smeta ti kad istu (ili još goru) stvar radi Hamilton.![]()
Sad se odjednom brineš za Rosberga![]()
Uostalom, sve je čisto ko suza bilo na startu, tako da.....
Ferrari definitvno ima mjesta za napredak, gotovo pa cjeli prednji kraj se ima šta uradit' ali dns bi teško oni došli do pobjede sa taktikom SS-SS-S, jednostavno na SS nisu mogli napravit dovoljan razmak da bi napravili box iz kojeg bi izašli iza Nice na par sekundi te ga u tri kruga stigli. Bez SC i

@Slavenowsky može link stranice na kojoj se mogu tako uporedit vremena vozača na trci



- Ferrari Maniac
- Formula 1
- Postovi: 3162
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: Zagreb
Naravno da je Seb imao šanse za pobjedu da nije biloHeatBlast44 je napisao/la:ne znam kad je to Hamilton nekoga gurao na startu dok se nalaze jedan kraj drugoga... kada su se lansirali u prvih 100 metara Vettel je bio na sred staze, a Rosberg nekoliko metara od linije staze, a na ulazu u prvu krivinu Rosberg tik uz liniju i odmah do njega Vettela... korektno jeste, prostor je ostavljen, ali guranje je nekorektno.Frantic je napisao/la:HeatBlast44 je napisao/la:....Vettel kao i u Mađarskoj si daje za pravo gurati druge prema unutrašnjoj strani, Rosberg je skoro na travi bio na ulazu u prvu krivinu.
Ne smeta ti kad istu (ili još goru) stvar radi Hamilton.![]()
Sad se odjednom brineš za Rosberga
Uostalom, sve je čisto ko suza bilo na startu, tako da.....
Ferrari definitvno ima mjesta za napredak, gotovo pa cjeli prednji kraj se ima šta uradit' ali dns bi teško oni došli do pobjede sa taktikom SS-SS-S, jednostavno na SS nisu mogli napravit dovoljan razmak da bi napravili box iz kojeg bi izašli iza Nice na par sekundi te ga u tri kruga stigli. Bez SC ibi bili P2 i P3 da je Kimi ostao, o P1 su mogli samo sanjat sa takvom taktikom, jer jednostavno nisu mogli napravit dovoljan razmak u odnosu na Nicu. Optimističan treba biti, ima mjesta za napredak, ali da bi dns pobjedili sa onom taktikom, msm da je suludo razmišljat o tome... na SS su izjednačeni, no na ostale dvije komponente ne znamo ništa osim da je Mercedes na Medium strašan. Hamiltonov tempo na medium je bio strašan kada je bio u čistom zraku, čak i sekundu brži nego Rosberg. U Bahreinu ako bude vrućina, što je uobičajeno, Ferrari ima još veće šanse, samo da se ne desi da o5 ne smiju stavit tvrđe komponente jer nemaju podataka...



EDIT: Evo link HeatBlast, vidim da si ga tražio, kolega Spaceguy ga je ostavio na prethodnoj stranici:
http://en.mclarenf-1.com/index.php?page ... 956&graf=3
Sisu (fin.)
- MrDoomroom
- Formula 1
- Postovi: 1792
- S nama već: 10 god
@Heat malo ga kakis a? Pa zgurao je Rosberga u Austinu ili nije 
Rosberg je počeo odlično tamo gdje je i završio sezonu da bude ispred Hamitona.
Sent from my GT-I8190 using Tapatalk

Rosberg je počeo odlično tamo gdje je i završio sezonu da bude ispred Hamitona.
Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
- alonso5
- Formula 1
- Postovi: 1742
- S nama već: 9 god 9 mj
- Navija za: Alonso & Lorenzo
@heat kakve nebuloze to pises koga je to Vettel zgurao!?
Pa Vettel je prije prvog zavoja prije kocenja miljama naprijed bio ispred svih pogotovo ispred Hamiltona jedino je Rosberg zatvorio Hamiltona sto je najnormalnije a u Madjarskoj je na startu ipak bila napetija borba jer je tada Lewis bolje startao ali Seb je najnormalnije ostavio svima prostora ali je on prvi usao u zavoj i imao dobru trakciju na izlazu iz zavoja bas kao i Kimi.
Pa Vettel je prije prvog zavoja prije kocenja miljama naprijed bio ispred svih pogotovo ispred Hamiltona jedino je Rosberg zatvorio Hamiltona sto je najnormalnije a u Madjarskoj je na startu ipak bila napetija borba jer je tada Lewis bolje startao ali Seb je najnormalnije ostavio svima prostora ali je on prvi usao u zavoj i imao dobru trakciju na izlazu iz zavoja bas kao i Kimi.
"postoje 22 pilota,šest od njih su dobri,tri su izuzetna,ali postoji samo genije,to je Alonso" #JackieStewart
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18288
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
HeatBlast44 je napisao/la:ne znam kad je to Hamilton nekoga gurao na startu dok se nalaze jedan kraj drugoga...Frantic je napisao/la:HeatBlast44 je napisao/la:....Vettel kao i u Mađarskoj si daje za pravo gurati druge prema unutrašnjoj strani, Rosberg je skoro na travi bio na ulazu u prvu krivinu.
Ne smeta ti kad istu (ili još goru) stvar radi Hamilton.![]()
Sad se odjednom brineš za Rosberga![]()
Uostalom, sve je čisto ko suza bilo na startu, tako da.....

Jel se ti to zayebavaš, ili se praviš malo luckast, ili šta već, ..... ?
Reci da je zayebancija, pa da se možemo nasmijati i da stavimo ovo ad acta!
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Gilles
- GP3
- Postovi: 833
- S nama već: 9 god 8 mj
- Navija za: Ferrari
Brawn GP, ne samo da je uzeo bodove, vec i 1-2 na kraju. Button je osvojio i titulu, i to bi bio prvi i jedni put do sada da je jedan "debitanski" tim to uspeo.dakako je napisao/la:Ajde nek netko izbaci podatak,ako ima volje kad je zadnji put ili uopce neki tim u prvoj sezoni,a i utrci uzeo bodove.
Navodni ci su tu, posto je Brawn GP ustavri Honda sa Mercovim motorom.
Eh taj lisac Ross

- HeatBlast44
- Baniran
- Postovi: 1781
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Mc'Laren, Lewis, Wehrlein
dobro onda, ajde nek bude, šta onda niko ne komentira na taktiku... Ferrari Maniac kakav crni soft ti spominjes kad su obe mečke prešle na Medium još prije onog sudara... mješaš kruške i jabuke, a onda govoriš da bi ovaj mogao do pobjede doći... fakat nema smisla, batali ovu raspravu 
[ link do slike ]

[ link do slike ]


- Clark
- F1puls suradnik
- Postovi: 376
- S nama već: 10 god 5 mj
Kratki osvrt.
Bojao sam se da će ova utrka biti procesija, no srećom pa je start zakomplicirao stvari i priuštio nam zanimljivu utrku.
Rosberg - sudar u drugom slobodnom treningu, kvalifikacije protkane sitnim greškama, no u utrci je Nico bio na visokoj razini. Kao i Lewisov, ni njegov start nije bio najbolji, no napokon mu je pokazao zube i zatvorio vrata u prvom zavoju. Malo je nedostajalo da zgrabi vodstvo odmah nakon prvih zaustavljanja, ali nakon crvene zastave manje-više kontrolira tempo i dolazi do zaslužene pobjede.
Hamilton - sve je bilo idealno do starta utrke, a tada je nastupilo mučenje. Loš start nakon kojeg je uslijedilo gubljenje vremena u više od pola utrke provedene iza Toro Rossovih vozača. Profitirao je zaustavljanjem utrke, inače bi vjerojatno ostao bez podija.
Vettel - šteta, ovo je bila propuštena prilika. Vettel bi bio glavni kandidat za pobjedu da nije bilo crvene zastave. Lako je biti general nakon bitke i reći da bi sa soft - soft ili samo medium strategijom zadržao prvo mjesto, ali upitno je da li bi se to dogodilo.
Ricciardo - odličan nastup. U prvom stintu je pretekao i Hulkenberga i Massu u direktnim dvobojima. Nakon restarta napravio je najviše što je mogao, a to je bila obrana od vozača Toro Rossa.
Massa - na papiru peto mjesto izgleda odlično. Massa je zaista bio odličan i u kvalifikacijama i u utrci. Ipak ostaje dojam da je Williams u određenoj mjeri podbacio. Da li je to samo zbog konfiguracije staze, vidjet ćemo u nastavku sezone.
Grosjean - što reći osim - bravo! Vozač utrke. Da, sreća ga je pomazila, no to je ipak zasluženo osvojeno šesto mjesto.
Hulkenberg - još jedan vrlo dobar nastup. Crvena zastava je pokvarila zamišljenu taktiku koja bi mu vjerojatno omogućila borbu s Massom za peto mjesto. Mali minus (ako to uopće je) je neprelazak Grosjeana za šestu poziciju.
Bottas - dosta loš vikend za Bottasa, ponajviše zbog loših kvalifikacija i dodatne kazne za promjenu mjenjača koji su ga bacili daleko niz poredak. Na koncu je ipak izvukao solidan rezultat.
Dojma sam da su deveto i deseto mjesto za Toro Rosso razočaravajući rezultat, za koji su podjednako krivi i vozači i momčad. Loše, loše.
Renaultov povratak je u granicama očekivanog. Palmer je imao vrlo dobar debi, i šteta je što za to nije nagrađen barem bodom. Magnussenova utrka bila je odmah kompromitirana, no nakon restarta je imao solidnu brzinu i možda bi završio u bodovima da nije bilo puknute gume u prvom krugu.
Perez - problematična utrka od samog početka. Gubitak nekoliko pozicija na startu, pa gubljenje vremena iza McLarenovih vozača kroz dobar dio utrke, te za kraj problemi s kočnicama.
Premda je jedan vozač završio utrku s krugom zaostatka, a drugi imao zastrašujući udes, McLaren može biti optimističan za nastavak sezone. Pokazali su solidnu brzinu u kvalifikacijama, kao i u početku utrke.
Ne izgleda dobro za Sauber. Ako ovako nastave predstoji im grčevita borba s Manorom da izbjegnu posljednje mjesto u ukupnom poretku. Žalosna situacija za četvrtu momčad po stažu u F1 koja se još uvijek natječe.
Vrlo dobar nastup za Wehrleina i Manor. Odlično su držali tempo sve do drugog zaustavljanja u boksu, nakon čega su se pojavili problemi s gumama i kočnicama.
Nakon ovakve utrke vući nekakve zaključke o razlici između Mercedesa i Ferrarija je teško. U kvalifikacijama Mercedes još uvijek ima osjetnu prednost. Kroz utrku nisam siguran, teško je suditi jer ovo nije bila "normalna" utrka.
U prvog odlaska u boks Vettel je ostvario 3,5 sek prednosti pred Rosbergom, no ponajviše jer je imao Raikkonena kao osigurača i činjenice da Mercedes više nije zvijer koja u DRS zoni lako proždire svoje suparnike.
Da je kojim slučajem Rosberg bio na drugoj poziciji, sumnjam da bi razlika između njega i Vettela bila veća od 1.5 sek, a to bi Rosbergu s undercutom gotovo sigurno donijelo P1 nakon prvih boksova. Onaj Rosbergov krug iz boksova bio je nenormalno brz.
Kako bi se odvijao drugi stint, s Vettelom na SS, a Rosbergom na softu, teško je prosuditi iz samo tri kruga.
Nakon crvene zastave Vettel u šest krugova radi 4 sek prednosti koja se onda počela topiti jer su gume otišle. Do ulaska u boks prednost je pala na 1.5 sek.
Također, indikativne su Vettelove riječi "I was racing flat out until to the end", ne znajući za razloge Raikkonenovog odustajanja. A to može biti razlog za brigu iz ovog razloga. Nakon što je stavio soft gume, u prvih šest-sedam krugova skinuo je zaostatak za Rosbergom za šest sekundi. Rosberg tada podiže svoj tempo i par krugova parira Vetelovim vremenima. To je pomalo zastrašujuće s obzirom da je bio na sporijim gumama koje su već odradile 25 krugova.
Uglavnom, ovo je prošle sezone bila jedna od najlošijih staza za Ferrari, a danas su bili ozbiljni kandidati za pobjedu. Razloga za optimizam je dosta.
Bojao sam se da će ova utrka biti procesija, no srećom pa je start zakomplicirao stvari i priuštio nam zanimljivu utrku.
Rosberg - sudar u drugom slobodnom treningu, kvalifikacije protkane sitnim greškama, no u utrci je Nico bio na visokoj razini. Kao i Lewisov, ni njegov start nije bio najbolji, no napokon mu je pokazao zube i zatvorio vrata u prvom zavoju. Malo je nedostajalo da zgrabi vodstvo odmah nakon prvih zaustavljanja, ali nakon crvene zastave manje-više kontrolira tempo i dolazi do zaslužene pobjede.
Hamilton - sve je bilo idealno do starta utrke, a tada je nastupilo mučenje. Loš start nakon kojeg je uslijedilo gubljenje vremena u više od pola utrke provedene iza Toro Rossovih vozača. Profitirao je zaustavljanjem utrke, inače bi vjerojatno ostao bez podija.
Vettel - šteta, ovo je bila propuštena prilika. Vettel bi bio glavni kandidat za pobjedu da nije bilo crvene zastave. Lako je biti general nakon bitke i reći da bi sa soft - soft ili samo medium strategijom zadržao prvo mjesto, ali upitno je da li bi se to dogodilo.
Ricciardo - odličan nastup. U prvom stintu je pretekao i Hulkenberga i Massu u direktnim dvobojima. Nakon restarta napravio je najviše što je mogao, a to je bila obrana od vozača Toro Rossa.
Massa - na papiru peto mjesto izgleda odlično. Massa je zaista bio odličan i u kvalifikacijama i u utrci. Ipak ostaje dojam da je Williams u određenoj mjeri podbacio. Da li je to samo zbog konfiguracije staze, vidjet ćemo u nastavku sezone.
Grosjean - što reći osim - bravo! Vozač utrke. Da, sreća ga je pomazila, no to je ipak zasluženo osvojeno šesto mjesto.
Hulkenberg - još jedan vrlo dobar nastup. Crvena zastava je pokvarila zamišljenu taktiku koja bi mu vjerojatno omogućila borbu s Massom za peto mjesto. Mali minus (ako to uopće je) je neprelazak Grosjeana za šestu poziciju.
Bottas - dosta loš vikend za Bottasa, ponajviše zbog loših kvalifikacija i dodatne kazne za promjenu mjenjača koji su ga bacili daleko niz poredak. Na koncu je ipak izvukao solidan rezultat.
Dojma sam da su deveto i deseto mjesto za Toro Rosso razočaravajući rezultat, za koji su podjednako krivi i vozači i momčad. Loše, loše.
Renaultov povratak je u granicama očekivanog. Palmer je imao vrlo dobar debi, i šteta je što za to nije nagrađen barem bodom. Magnussenova utrka bila je odmah kompromitirana, no nakon restarta je imao solidnu brzinu i možda bi završio u bodovima da nije bilo puknute gume u prvom krugu.
Perez - problematična utrka od samog početka. Gubitak nekoliko pozicija na startu, pa gubljenje vremena iza McLarenovih vozača kroz dobar dio utrke, te za kraj problemi s kočnicama.
Premda je jedan vozač završio utrku s krugom zaostatka, a drugi imao zastrašujući udes, McLaren može biti optimističan za nastavak sezone. Pokazali su solidnu brzinu u kvalifikacijama, kao i u početku utrke.
Ne izgleda dobro za Sauber. Ako ovako nastave predstoji im grčevita borba s Manorom da izbjegnu posljednje mjesto u ukupnom poretku. Žalosna situacija za četvrtu momčad po stažu u F1 koja se još uvijek natječe.
Vrlo dobar nastup za Wehrleina i Manor. Odlično su držali tempo sve do drugog zaustavljanja u boksu, nakon čega su se pojavili problemi s gumama i kočnicama.
Nakon ovakve utrke vući nekakve zaključke o razlici između Mercedesa i Ferrarija je teško. U kvalifikacijama Mercedes još uvijek ima osjetnu prednost. Kroz utrku nisam siguran, teško je suditi jer ovo nije bila "normalna" utrka.
U prvog odlaska u boks Vettel je ostvario 3,5 sek prednosti pred Rosbergom, no ponajviše jer je imao Raikkonena kao osigurača i činjenice da Mercedes više nije zvijer koja u DRS zoni lako proždire svoje suparnike.
Da je kojim slučajem Rosberg bio na drugoj poziciji, sumnjam da bi razlika između njega i Vettela bila veća od 1.5 sek, a to bi Rosbergu s undercutom gotovo sigurno donijelo P1 nakon prvih boksova. Onaj Rosbergov krug iz boksova bio je nenormalno brz.
Kako bi se odvijao drugi stint, s Vettelom na SS, a Rosbergom na softu, teško je prosuditi iz samo tri kruga.
Nakon crvene zastave Vettel u šest krugova radi 4 sek prednosti koja se onda počela topiti jer su gume otišle. Do ulaska u boks prednost je pala na 1.5 sek.
Također, indikativne su Vettelove riječi "I was racing flat out until to the end", ne znajući za razloge Raikkonenovog odustajanja. A to može biti razlog za brigu iz ovog razloga. Nakon što je stavio soft gume, u prvih šest-sedam krugova skinuo je zaostatak za Rosbergom za šest sekundi. Rosberg tada podiže svoj tempo i par krugova parira Vetelovim vremenima. To je pomalo zastrašujuće s obzirom da je bio na sporijim gumama koje su već odradile 25 krugova.
Uglavnom, ovo je prošle sezone bila jedna od najlošijih staza za Ferrari, a danas su bili ozbiljni kandidati za pobjedu. Razloga za optimizam je dosta.
-
senja
- Baniran
- Postovi: 1248
- S nama već: 9 god 10 mj
- Navija za: Vettel
Tu je očigledno Rosberg nešto zajebao. Možda vozio presporo, ili široko i sl. Gledao sam video, staza je tu poprilično čista. Tu krivina ide udesno, i imalo je sasvim dovoljno prostora da bolidi neometano tuda prolaze unutrašnjom stranom krivine pod žutom zastavom, ili VSC-om, dok ovi čiste vanjsku stranu koja je jedina bila prljava. A bolidi su bili ohoho od staze. Zašto bi se neko brinuo da će neko drugi tu izletiti ako imaš dvostruku žutu na tom dijelu, ili VSC? Slučaj Bianchi je bio po kiši, uz prebrzu vožnju (nepoštivanje pravila određenih na tom dijelu staze u tom trenutku). Zatvoren slučaj.Ferrari1345 je napisao/la:Ma odličan je taj VSC i "propisana brzina".... Na VN USA prije uvođenja virtualnog SC Ricciardo je bio 2 sekunde ispred Rosberga. Na kraju VSC je bio tik uz njega i pretekao ga je. Ja ne gledam prvi put utrku i ovo nije prvi put da je uveden SC nakon nesrece pa bi mogao tebe pitat isto pitanje. Odjednom se cudis i to ti je glavno pitanje nakon ove utrke. Nitko o ovome ne prica osim tebe.senja je napisao/la: Pa zato je i uveden VSC. Tu nema vozačeve procjene koliko će usporiti, nego mu je obaveza kretati se propisanom brzinom. Ti kao da prvi put gledaš utrku. Koliko si do sada puta mogao viditi crvenu zastavu za ovako banalnu situaciju? Ili koliko si puta mogao viditi SC i za još gore udese, koji su se zaista desili na stazi, gdje su bolidi i ostali? Ovo je samo pretjerana reakcija, jer su se na prvu prepali da je došlo do većeg incidenta. Staza nije bila ni blizu tako lošem stanju da se utrka treba prekinuti. Barem sudeći po prijašnjim utrkama sa SC situacijom.
Računica je jednostavna, ako je nesreća na nezgodnoj poziciji onda treba uvest SC. Valjda je to svima jasno nakon Bianchija... VSC ostavi za banalne stvari ali ovo nisu... Crvena zastava je dobro došla, vjerovao ti ili ne. Bolje gledat utrku nego vožnju iza SC ili žutih zastava. Još je ušlo unutar 2 sata pa ih i za to treba pohvalit.
Tokom žutih zastava utrka je "zaustavljena" na neki postotak, vozači se i dalje "utrkuju". Kod SC je skroz zaustavljena pa samim time nema opasnosti. Ovo je nezgodan zavoj i izletna zona
[ link do slike ]
E sad reci mi kako bi oni ovo učinili sa žutim zastavama ili virtualnim SC? Kako? Šta su trebali ovdje metlat dok su se ovi "utrkivali". Pa mislim mogli su onda i fanove izvest na stazu, slikat selfiee sa vozačima pa možda probat i dobit koji autogram ako su vozači slučajno dobre volje. Dovrga sa opasnosti
@dakako
Brawnjoš uvjerljivije
Ali haj mi nađi još jednu situaciju sa crvenom zastavom za ovako blagu situaciju na stazi. A ja ću tebi naći puno gorih situacija gdje nismo vidjeli ni SC... Nekonzistentnost u donošenju odluka, glavni FiA-in problem. I kod kazni, i kod ovakvih situacija na stazi. Uvijek nekoga kazne za nešto, a drugome ništa za gore. Ili negdje SC, a negdje ništa. Ali ovo je do sada najveći apsurd, crvena zastava ni za šta.
@Heat sine, pogledaj tu gdje si gledao usporedbu tih vremena. Rosberg je poslije odlaska u boks uzeo žute gume. Nakon crvene zastave medium. Bez prekida bi išao dvaput u boks, kao i Vettel. I tu bi ga Vettel lako pokrivao, jer je već bio u prednosti.
- Ferrari Maniac
- Formula 1
- Postovi: 3162
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: Zagreb
HeatBlast44 je napisao/la:dobro onda, ajde nek bude, šta onda niko ne komentira na taktiku... Ferrari Maniac kakav crni soft ti spominjes kad su obe mečke prešle na Medium još prije onog sudara... mješaš kruške i jabuke, a onda govoriš da bi ovaj mogao do pobjede doći... fakat nema smisla, batali ovu raspravu
[ link do slike ]
Ne neću bataliti raspravu, ne razumijem jel ti to mene sad zahebavaš ili što. Na stranici čiji link imaš stavi rosberga kao jednog od vozača da mu vidiš vremena. U 19 krugu kada su bili u boksevima tijekom

Zadnja izmjena: Ferrari Maniac, dana/u 20.03.2016., 19:57, ukupno mijenjano 1 put.
Sisu (fin.)