Uvijek je u ocima navijaca emocija ono sto kroji odredene stavove. Meni kao Alonsovcu otkada znam za sebe uvijek je tako bilo i vjerojatno ce tako biti i upravo me zbog toga i ne cudi skepticizam u trenutnoj situaciji. Meni ova situacija ne mirise na dobro vec duze vrijeme. Svatko tko je pratio Alonsovu karijeru zna snagu i moc koju Alonso posjeduje ne samo kao vozac vec i kao politicar i osoba u paddocku, a pogotovo kada su u pitanju unutartimski odnosi. Vratio se prosle godine kao nova verzija Alonsa - miran, stalozen, poslusan, iznimno motiviran, kao poput nekog rookieja kojemu je cilj dovesti tim do maksimuma. Dobar dio sezone smo gledali Alonsa kako se muci i kako je postao ”fan favorite” (nesto sto moze biti i prirodan tijek dogadaja kada se pod stare dane boris za nize pozicije i slovis za legendu sporta). Nekima lijepo za vidjeti, ali priznati se mora to nije okruzenje i ugodaj u kojem smo naucili gledati Alonsa. Ova sezona pocela je ocekivano - Alonso se vratio na staro preuzimanje vodeceg u ekipi i postavljanju bolida tamo gdje mu nije mjesto. Svatko tko kaze da Alonso prica gluposti o kolicini izgubljenih bodova neka ponovi matematiku. Odmah u Bahreinu problem s pogonskom jedinicom zbog koje je bio sporiji tijekom cijele utrke, Jeddah kvar motora sa 6. pozicije nakon borbe s Oconom pri kojoj toga dana nisu vrijedile timske odredbe u Alpineu…Australija, treci vikend i treci kvar na bolidu zajedno sa safety carom u najgore vrijeme unistavaju Alonsove sanse za bodove. U Miamiju dvije kazne uzimaju bodove iz ruku. U Imoli kontakt sa Schumacherom nakon cega se ide u Spanjolsku gdje Alonso uzima jos jedan motor i starta posljednji. U Kanadi splet jako kontroverznih timskih odredbi i jos jedan kvar unistavaju sanse za bilo kakav rezultat. Najnovija VN Austrije ponovni kvar bolida i jos jedna timska greska sprjecavaju Alonsa da ostvari dobar rezultat. Sve u svemu, vise od 50 izgubljenih bodova i svega 3 ciste utrke u kojima je deklasirao Ocona i maksimizirao rezultate s obzirom na Alpineovu brzinu. Nisam pobornik nikakvih teorija zavjere, ali cudne stvari se dogadaju. Tim je, kako god to zvucalo, u nekoliko navrata favorizirao Ocona, kvarovi se zaista dogadaju velikim dijelom na Alonsovom bolidu i u kljucnim trenutcima, odluka o vozackoj postavi maksimalno se oduzuje zbog Piastrijeve buducnosti. Tko prati primjetit ce da tim na drustvenim mrezama i intervjuima ne opravdava previse Alonsove kvarove, bodovno je stanje totalno nereprezentativno za nas koji znamo, no za milijunski auditorij je to jedini pokazatelj. Ponavljam se kao pokvarena ploca, ali nova generacija neupucenih fanova zeljnih kaosa i drustvenih mreza vidi mladog Piastrija, starog Alonsa i bodovno stanje na kojem Ocon daleko bolje stoji. To spojeno s (barem meni) jako cudnom timskom atmosferom i okolnostima u kojima se odvija sezona ne mirise na dobro. Ovaj Alpine nije ni pocetno slovo od sampionskog Renaulta 2005. Sto god se dogodilo volio bih da samo bude posteno. Alonso nije taj koji zauzima nekome mjesto vec 40-godisnji fenomen koji i dalje grize za treci naslov. Sve moze, ali Alonso tiho otici ne moze.
P.S. sjecam se kolege Avalona s portala koji je nosio titulu clana s najduzim komentarima. Zao mi je ako sam nadmasio i njega, ali eto negdje moram napisati (citaj izbaciti) frustracija, a da nisu psovke za vrijeme tragicnih utrka ove sezone za nas Alonsovce
