Trebao si ovo staviti u temu "Kako i gdje gledati trku?"
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Prost managed his tyres to win the 1985 season opener
Is the tyre management Hamilton complains about in F1 today no different to what we had three decades ago?
What is ironic about Hamilton’s comments about tyre management is that I was just watching my season review video of 1985 (because I’m an F1 Fanatic of course) and race 1 Rio was narrated by Prost, the winner. Corner one, loses a place to Senna but doesn’t care because he says he is ‘managing the tyres’. He then slowly picks off the guys in front as his tyres come into their own. Wins the race and credits his car and tyre management
Has F1 changed? Or have we changed? Thoughts?
By the way he credited his team for a fast pit stop of only 11 seconds!
Mark Young (@terry-fabulous)
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Tim likovima koji su izvukli ove statistike mogu samo poručiti da mi je vrijednije 1 kvalitetno preticanje bez ikakvih pomagala, za koje se neko dobro potrudi i koje priprema nekoliko krugova, nego 10 ovih umjetnih DRS preticanja.
Što se tiče odustajanja, isto im mogu poručiti da mi je draže gledati nabrijane motore i ostale komoonente "do bola" koje se češće kvare nego ove ultra pouzdane motore koji traju po 4-5 GP vikenda (dakle po cca. 2000-3000km).
A kada pričamo o razlici, upravo su današnja pravila gdje se mora paziti na motor i komponente, i gdje su kvarovi vrlo rijetki, razlog da neko ko je u vodstvu i ko može nabiti pola minute ili minutu ispred drugoplasiranog, lagamo krstari, čuva bolid i komponente i održava tih 8, 10 ili 15 sec prednosti.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Zanimljivost iz Hrvatske..
Naš je novopečeni inžinjer brodogradnje i strojarstva Robert Keser napisao diplomski rad koji mu je otvorio vrata Formule 1, točnije stažiranje u ToroRossu na CFD softverskom sistemu aero simulacije.
Čestitke Robertu!! ..u nadi da će nam se pridružiti u diskusijama.