Lewis Hamilton
- Ciki-F1
- Formula 2
- Postovi: 1198
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Raikkonen Vettel Rosberg
- Lokacija: Istra (vajku srcu)
Da je slika napravljena tako da Lewis zamišlja tu sliku ok, ovako, meni osobno ke na granici ukusa ali ajde.
Ne vjerujem da bi bio ponosan jer i sam je rekao kada se borio protiv Williamsa da se ne moze boriti protiv bolida i da treba vozac biti taj koji pravi razliku.
Svima je pretpostavka da bi Senna bio fan ili prijatelj Lewisu ali to uopce ne znaci da bi bilo. Zo sto su oba vozila za Mclaren ne znaci ništa kao ni to što je on bio uzor Lewisu.
Lijepo je zamišljate ali na tome bi i trebalo stati.
Ne vjerujem da bi bio ponosan jer i sam je rekao kada se borio protiv Williamsa da se ne moze boriti protiv bolida i da treba vozac biti taj koji pravi razliku.
Svima je pretpostavka da bi Senna bio fan ili prijatelj Lewisu ali to uopce ne znaci da bi bilo. Zo sto su oba vozila za Mclaren ne znaci ništa kao ni to što je on bio uzor Lewisu.
Lijepo je zamišljate ali na tome bi i trebalo stati.
Kimi, zadnji Ferrarijev prvak......
- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
Zasto ne bi bio ponosan?
Pa vozac kojem je on idol je porusio ili izjednacio sve rekorde. Ja sam ubjedjen da bi mu on licno predao onu svoju kacigu.
Ali naravno razumijem intenciju posta-Hamiltonu je bolid napravio razliku, a ne on, po ko zna koji put vise...
Pa eto sve i da jeste tako, a nije.....Je li to Senna osvajao titule u kantama od bolida? Je li i tad kad je osvakao titule govorio kako vozac treba raditi razliku a ne bolid?
Ili je ta pjesma krenula kad su Mansell i Prost dobili pobjednicku masineriju u ruke, a on sa ekipom koja mu je sve dala potpisivao zaseban ugovor za svaku pojedinacnu trku, cekajuci da mu Julien Jacobi javi da je sve dogovorio sa Franckom i Patrickom....
Kad se vec pravimo grbavi....
Pa vozac kojem je on idol je porusio ili izjednacio sve rekorde. Ja sam ubjedjen da bi mu on licno predao onu svoju kacigu.
Ali naravno razumijem intenciju posta-Hamiltonu je bolid napravio razliku, a ne on, po ko zna koji put vise...
Pa eto sve i da jeste tako, a nije.....Je li to Senna osvajao titule u kantama od bolida? Je li i tad kad je osvakao titule govorio kako vozac treba raditi razliku a ne bolid?
Ili je ta pjesma krenula kad su Mansell i Prost dobili pobjednicku masineriju u ruke, a on sa ekipom koja mu je sve dala potpisivao zaseban ugovor za svaku pojedinacnu trku, cekajuci da mu Julien Jacobi javi da je sve dogovorio sa Franckom i Patrickom....
Kad se vec pravimo grbavi....

- Ciki-F1
- Formula 2
- Postovi: 1198
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Raikkonen Vettel Rosberg
- Lokacija: Istra (vajku srcu)
Ja kazem sta je Senna govorio, dali bi bio ponosan mozemo nagađati.
Za predaju kacige se slažem iako je to vise formalnost a ne neka ljubav.
I da kolega uvijek ce ostati ta nepoznanica veze Lewisa, dali je dobar samo u top bolidu ili bi bio dobar i u kantama kao ostali top vozači, Senna, Šumi......
A ova sezona je samo zrno kako bi to izgledalo da Lewus ima slabiji bolid.
Dobar dio sezone su u gram s bolidima odnosno neke staze bi bile u korist jednih ili drugih.
Zanimljivo kako se rasplice sezona da niti ne spominjemo prljave poteze ili greške vozača.
Za predaju kacige se slažem iako je to vise formalnost a ne neka ljubav.
I da kolega uvijek ce ostati ta nepoznanica veze Lewisa, dali je dobar samo u top bolidu ili bi bio dobar i u kantama kao ostali top vozači, Senna, Šumi......
A ova sezona je samo zrno kako bi to izgledalo da Lewus ima slabiji bolid.
Dobar dio sezone su u gram s bolidima odnosno neke staze bi bile u korist jednih ili drugih.
Zanimljivo kako se rasplice sezona da niti ne spominjemo prljave poteze ili greške vozača.
Kimi, zadnji Ferrarijev prvak......
- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
Za Sennu nazalost mozemo samo hipotetisati i tu se slazemo.
Sto se ostalog tice, Lewis vise nema nikome nista dokazivati. Pa ni to sto si ti navodio.
Osvojio je titulu u losijem bolidu 2008. Check.
Vozio je kantu 2009. Check.
Za ovu sezonu se slazem da jeste malo podbacio, ali necu biti uobrazen i tvrditi da znam sta je razlog.
Vjerujem da je vise razloga u pitanju i da je glupo svoditi sve na jedan, ali nije moje da se bavim time. Ko god uzme titulu ove sezone nece biti nezasluzeno.
Sto se ostalog tice, Lewis vise nema nikome nista dokazivati. Pa ni to sto si ti navodio.
Osvojio je titulu u losijem bolidu 2008. Check.
Vozio je kantu 2009. Check.
Za ovu sezonu se slazem da jeste malo podbacio, ali necu biti uobrazen i tvrditi da znam sta je razlog.
Vjerujem da je vise razloga u pitanju i da je glupo svoditi sve na jedan, ali nije moje da se bavim time. Ko god uzme titulu ove sezone nece biti nezasluzeno.

- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
2016. i?
Ako ubrajas rookie sezonu, odoh skocit sa balkona
Ako ubrajas rookie sezonu, odoh skocit sa balkona


- Ciki-F1
- Formula 2
- Postovi: 1198
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Raikkonen Vettel Rosberg
- Lokacija: Istra (vajku srcu)
Jesi upravo 3. Bolid na gridu po brzini nazvao kantom, bravo.
Niti jednom nije osvojio titulu u slabijem bolidu pa pogotovo 2008. Moze se reci da su bili alapari.
Niti jednom nije osvojio titulu u slabijem bolidu pa pogotovo 2008. Moze se reci da su bili alapari.
Kimi, zadnji Ferrarijev prvak......
- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
Koju je onda kantu MSC vozio?

- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
F310 i na istoj je odvezao najbolji utrku u karijeri, cak je imao 3 ili 4 pobjede s njom i bio 3 u šampionatu, pogodi godinu?
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
Ili ovdasnjom logikom u drugom bolidu po brzini.Slavenowsky je napisao/la: 12.11.2021., 22:27
F310 i na istoj je odvezao najbolji utrku u karijeri, cak je imao 3 ili 4 pobjede s njom i bio 3 u šampionatu, pogodi godinu?

Hvala za odgovor


- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 2 mj
- Navija za: Seb
Da, 2007, jbg najbolji bolid je najbolji bolid... I 2012._bataziv_0809 je napisao/la: 12.11.2021., 19:23 2016. i?
Ako ubrajas rookie sezonu, odoh skocit sa balkona![]()
- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
Uh to je bas prestrog kriterij. Ali posto imamo iste standarde za sve, je li tako, onda mozemo konstatovati da su u najboljem bolidu titule takodjer prosuli i Prost, Senna, Schumacher, Alonso, Piquet, Mansell, J.Villeneuve i Vettel.Pastor je napisao/la: 13.11.2021., 05:35Da, 2007, jbg najbolji bolid je najbolji bolid... I 2012._bataziv_0809 je napisao/la: 12.11.2021., 19:23 2016. i?
Ako ubrajas rookie sezonu, odoh skocit sa balkona![]()

- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
Jok ja sam vozio Red Bull RB5.

- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Brawn je bio brži bolid te godine kada se uzme sve u obzir. Da činjenica je da se Brawn krpao do kraja sezone s lovom i dijelovima, ali s obzirom da su Button i Rubens uspjeli osvajati utrke i biti konkurentni sve do kraja...stavi Vettela, Alonsa, Hamiltona pa i Kimija iz tog vremena i rezultati bi bili i uvjerljiviji.
Isto tako, Button nije baš vozio uvjerljivo u drugoj polovici sezone. Kada bi se sve oduzelo i dodalo, Brawn je bio najbrži kroz sezonu, ponajviše zbog tog prvog dijela sezone, a i nisu baš imali sreće u nekim situacijama (kao i Seb i RBR, ali jebiga)
Mislim da nitko ne bi argumentirao da je Brawn bio sporiji od Red Bulla te godine kao što više manje svi znaju da je McLaren 2012 imao objektivno najbrži bolid kroz sezonu i sve uvjete.
Isto tako, Button nije baš vozio uvjerljivo u drugoj polovici sezone. Kada bi se sve oduzelo i dodalo, Brawn je bio najbrži kroz sezonu, ponajviše zbog tog prvog dijela sezone, a i nisu baš imali sreće u nekim situacijama (kao i Seb i RBR, ali jebiga)
Mislim da nitko ne bi argumentirao da je Brawn bio sporiji od Red Bulla te godine kao što više manje svi znaju da je McLaren 2012 imao objektivno najbrži bolid kroz sezonu i sve uvjete.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
McLaren je imao najbrži bolid 2012. otprilike kao što je Ferrari imao najbrži bolid 2019. Pole position bez prave brzine u utrci i uz lošu pouzdanost ti ne znači puno. Kad se doda još šlampavost mehaničara, zaista ne znam kako neko iole objektivan može bubati takve gluposti.
Tako da to što ovdje ne bi niko argumentirao, ne znači da je to zaista tako
Što se tiče Buttona i njegove vožnje, ako Button nije bio uvjerljiv u drugoj polusezoni (slažem se da nije bio impresivan), za Vettela se može reći je bio šampion neuvjerljivosti u 1. Polusezoni.
Tako da to što ovdje ne bi niko argumentirao, ne znači da je to zaista tako

Što se tiče Buttona i njegove vožnje, ako Button nije bio uvjerljiv u drugoj polusezoni (slažem se da nije bio impresivan), za Vettela se može reći je bio šampion neuvjerljivosti u 1. Polusezoni.
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Našao sam jedan interesantan članak na f1technical, od Adauto Silve, koji nam donosi uvid šta se sve dešavalo u Mercedesu prošlog vikenda.
S obzirom da članak nije na engleskom, kopirat ću prevod.
https://www.autoracing.com.br/exclusivo ... n-o-homem/
S obzirom da članak nije na engleskom, kopirat ću prevod.
https://www.autoracing.com.br/exclusivo ... n-o-homem/
This Exclusive of Lewis Hamilton's 2021 Brazilian GP is brought to us by Adauto Silva, his previous Exclusive being the details of Mercedes' reliability tweaks.
For clarity, in the article "Dude" is the anonymous source inside Mercedes, "the man" is of course Lewis Hamilton.What Lewis Hamilton did this weekend at Interlagos track was unprecedented, at least for me, who was or watched all the Brazilian Grand Prix at the José Carlos Pace Circuit, except for three or four. I even went in 1972 to the inaugural race that was not worth for the championship.
I didn't go in 1979 because I lived in the United States and in the two or three remaining because I was travelling outside of Brazil. But the times I didn't go to Interlagos when I was in Brazil, I watched it on TV.
I haven't seen anything like it at Interlagos in these 49 years. It started on Friday with FP1 and then a dominant qualifying, always being the fastest in every session without giving any chance to his opponents. He drove with a knife in his teeth every time he went on track, tested several racing lines, did the straights many times in practice without using DRS and tested lines and braking for the two most important corners of the track - the S of Senna and Junction - in every way. He saw very quickly that he couldn't enter these two key corners of the circuit 'sold', because he would lose on the next straight.
He also saw that in those curves he couldn't brake as he likes, inside, because he also lost in the two straights doing that. He found a way to help not to overheat the tyres by doing Pinheirinho on the outside in a way I've never seen anyone do.
But he was disqualified. 0.2 millimeters on one side of his DRS were beyond the allowed, while the other side was right. His DRS was "crooked", which definitely didn't help him at all, but it did break the regulations.
Mercedes knew about the disqualification on Friday night itself, although it was not announced until Saturday. The suspense is part of F1's marketing. Almost everything is decided long before it is made public, but I am lucky enough to have a friend inside the Mercedes team, Dude, who told me the following:
"Adawtow, we knew the man would be disqualified early on Friday night. Of course it was a DRS fitting error, a legitimate 0.2 millimetre error that didn't help but hindered the man, because the wing when it opened was crooked by 0.2 millimetres."
"The FIA knows that, the opponents know that, but the regulations are clear, even though they are badly written. The possibility was mooted that we could appeal and run on Saturday starting from pole under protest. We all wanted to do that, but two people didn't; Wolff and the man himself."
"The man interrupted the discussion by asking, 'Can I use full power in the sprint race all the time?'
"Then Shovlin said: 'You can, but the rear tyres won't cope with that, you're already running less downforce at the rear' So Bono suggested that if we weren't going to run under protest, that would be our best chance."
"From there the man, looking at Wolff, said that's what we should do, he would make sure the tyres would hold up by driving round mainly from 5 (Orange) to 12 (Junction). Then Wolff asked us all, 'Why not'?"
"At that point I would say the man decided he would run 24 qualifying laps in the short race on Saturday. But for Sunday, Wolff called the factory and asked for new simulations for PU considering that strategy. Less than 1 hour later the simulations arrived and we started studying the three most risky and the three least."
Then, on Saturday, the fans at Interlagos and the millions watching on TV witnessed the mind-boggling 24 laps of qualifying without a single mistake from Hamilton, who pulled off an impressive 15 overtakes and still had the tyre for half a dozen more laps.
"He came in ecstatic after the (sprint) race, he said he couldn't remember feeling like that before. Even so he was calm, focused, he said he learned all the ways of the track, it was like Silverstone, a track where he has been about 50 times more than Interlagos. And that atmosphere helped him too, he said that himself.
But the next day we would have the race, so the work wasn't finished, but Lewis Hamilton wanted more.
"We honestly didn't think he would win the race. A podium yes, but not the win. But I don't think anyone told him that, because he went in to win. We only really believed it when he was in P2 closing in on Verstappen. We thought Max was saving his tyres for when that happened, but the truth is he wasn't. The man was getting closer with every lap and then the near certainty of victory took over the pits. The mood changed inside, the grandstand roared every time he passed in front of us and we started clenching our fists, just as he certainly was inside the car."
"That manoeuvre on lap 48 from Max didn't scare us, the man knew that was going to happen, so much so that he sidestepped Max very easily. Then he knew he needed to lead Max into the error to get by before the braking at either turn 1 (Senna's S) or turn 4 (Lake turn). So he threatened at 1, Max went inside and then it was over, we knew he would pass on the opposite straight next."
"I didn't ask anyone, not even him, but for me it was the best performance I've seen a driver put in since I've been working in Formula 1 for almost 20 years."
"I don't know what will happen next, but that weekend was Lewis Hamilton's masterpiece. I don't know if or when we will see that again."