Hamilton vs. Max
- Ciki-F1
- Formula 2
- Postovi: 1198
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Raikkonen Vettel Rosberg
- Lokacija: Istra (vajku srcu)
I tako, ham vodi, Merc vodi.
Kako to, kako to.....
možda je vlada (fia)
možda su Srbi (sky)
možda masoni (liberty)..........
Netko nas (rb i max) sabotira.
Zanimljiva taktika.
Kako to, kako to.....
možda je vlada (fia)
možda su Srbi (sky)
možda masoni (liberty)..........
Netko nas (rb i max) sabotira.
Zanimljiva taktika.
Kimi, zadnji Ferrarijev prvak......
-
zelot
- Formula 1
- Postovi: 2622
- S nama već: 9 god 8 mj
Stanje bi bilo kud i kamo drugacije da max barem nekada hoce popustiti kao sto je ham par puta napravio. Max ne voli prepustiti poziciju makar bio i 3 sekunde sporij dok je ham najbolji primjer u francujskoj pokazao kad ga je rosberg kritizirao. Bottas se grcio oa izletio van, a ham ga je samo pustio bez ikakve obrane jer je znao da ne moze dobit nista a moze izgubit 18 bodova...
Spanjolska i imola bi takodjer mogle posluziti kao neki primjer gdje je ham ipak malo popustio.
Max je, po meni, trebao znati da ham nece proci copse onom brzinom i putanjom i mogao je mozda cekati da vidi. A i da je ovaj uspio ostati na stazi, i dalje je cije utrka ispred, idi na undercut, ako ne uspije ok, p2 i danas bi bio vodeci.
Ham mi od pocetka izgleda kao da ceka svoje trenutkei staze i to iskoristava jako dobro, a ostalo je kontrola stete. Max mi izgleda kao da pod svaku cijenu hoce sve izdominirat i niposto ne voli prepustiti poziciju u svrhu viseg dobra, dugorocnijeg.
Vjerojatno iskustvo i godine igraju veliku ulogu.. ipak je max decko od svega 23-4 godine a glava nije ni priblizno ista sa 24 i 34, kao niti iskustvo, mudrost, pronicljivost, politicnost i sve ostalo...
Spanjolska i imola bi takodjer mogle posluziti kao neki primjer gdje je ham ipak malo popustio.
Max je, po meni, trebao znati da ham nece proci copse onom brzinom i putanjom i mogao je mozda cekati da vidi. A i da je ovaj uspio ostati na stazi, i dalje je cije utrka ispred, idi na undercut, ako ne uspije ok, p2 i danas bi bio vodeci.
Ham mi od pocetka izgleda kao da ceka svoje trenutkei staze i to iskoristava jako dobro, a ostalo je kontrola stete. Max mi izgleda kao da pod svaku cijenu hoce sve izdominirat i niposto ne voli prepustiti poziciju u svrhu viseg dobra, dugorocnijeg.
Vjerojatno iskustvo i godine igraju veliku ulogu.. ipak je max decko od svega 23-4 godine a glava nije ni priblizno ista sa 24 i 34, kao niti iskustvo, mudrost, pronicljivost, politicnost i sve ostalo...
- Gilles
- GP3
- Postovi: 833
- S nama već: 9 god 7 mj
- Navija za: Ferrari
Da li možemo mi Srbi da budemo masoni a ostalo raspodeli opet po željiCiki-F1 je napisao/la:I tako, ham vodi, Merc vodi.
Kako to, kako to.....
možda je vlada (fia)
možda su Srbi (sky)
možda masoni (liberty)..........
Netko nas (rb i max) sabotira.
Zanimljiva taktika.



Prosto je neverovatno da je Max u manjku bar 40tak bodova ako ne i više zbog nesrećnih okolnosti. S druge strane Hamilton se izvukao sa dve ogromne greške, Imola i Baku. RB je baš imao dobar zamah, pobednički i izgledalo je da je to to za ovu sezonu ali dve ovakve trke bez bodova koje itekako utiču na psihu i raspoloženje. Biće ovo nadam se tesna borba do kraja.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
- Ciki-F1
- Formula 2
- Postovi: 1198
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Raikkonen Vettel Rosberg
- Lokacija: Istra (vajku srcu)
Gilles je napisao/la: 02.08.2021., 11:16Da li možemo mi Srbi da budemo masoni a ostalo raspodeli opet po željiCiki-F1 je napisao/la:I tako, ham vodi, Merc vodi.
Kako to, kako to.....
možda je vlada (fia)
možda su Srbi (sky)
možda masoni (liberty)..........
Netko nas (rb i max) sabotira.
Zanimljiva taktika.
Prosto je neverovatno da je Max u manjku bar 40tak bodova ako ne i više zbog nesrećnih okolnosti. S druge strane Hamilton se izvukao sa dve ogromne greške, Imola i Baku. RB je baš imao dobar zamah, pobednički i izgledalo je da je to to za ovu sezonu ali dve ovakve trke bez bodova koje itekako utiču na psihu i raspoloženje. Biće ovo nadam se tesna borba do kraja.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
Kimi, zadnji Ferrarijev prvak......
- 1883
- Karting
- Postovi: 248
- S nama već: 9 god 5 mj
- Lokacija: Nederland
Doslo vrijeme za naplatu od ljeta Gospodnjega 2015. pa sve do dana danasnjega.
Ne moze se pobjeci od placanja dugova. Nikom nije uspjelo pa tako nece niti njemu. Tek je pocelo.
Zao mi je neduznih Norisa i Leclerca. Bottas ce zbog ovoga, nadam se, napokon dobiti otkaz za iducu sezonu. Covjek je pogubljen i na stetu je momcadi.
Russella bih stavio u drugi bolid vec od Spa. Treba osvojiti konstruktorski naslov, a Lujo neka se bori za vozacki. Sada opet ima bolid sposoban za naslov.
Ne moze se pobjeci od placanja dugova. Nikom nije uspjelo pa tako nece niti njemu. Tek je pocelo.
Zao mi je neduznih Norisa i Leclerca. Bottas ce zbog ovoga, nadam se, napokon dobiti otkaz za iducu sezonu. Covjek je pogubljen i na stetu je momcadi.
Russella bih stavio u drugi bolid vec od Spa. Treba osvojiti konstruktorski naslov, a Lujo neka se bori za vozacki. Sada opet ima bolid sposoban za naslov.
- Ciki-F1
- Formula 2
- Postovi: 1198
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Raikkonen Vettel Rosberg
- Lokacija: Istra (vajku srcu)
A kada će doći ovom drugome naplata? Od 2007 pa do sada?1883 je napisao/la: 02.08.2021., 11:22 Doslo vrijeme za naplatu od ljeta Gospodnjega 2015. pa sve do dana danasnjega.
Ne moze se pobjeci od placanja dugova. Nikom nije uspjelo pa tako nece niti njemu. Tek je pocelo.
Zao mi je neduznih Norisa i Leclerca. Bottas ce zbog ovoga, nadam se, napokon dobiti otkaz za iducu sezonu. Covjek je pogubljen i na stetu je momcadi.
Russella bih stavio u drugi bolid vec od Spa. Treba osvojiti konstruktorski naslov, a Lujo neka se bori za vozacki. Sada opet ima bolid sposoban za naslov.
Kimi, zadnji Ferrarijev prvak......
- 1883
- Karting
- Postovi: 248
- S nama već: 9 god 5 mj
- Lokacija: Nederland
Naplacao se crni Senna (kako ga vole nazvati pojedinci, a inace izuzetan kompliment) kroz vrijeme puno toga.
Samo dio. Voznja na "bijelim" gumama u Kini 2007., bombardiranja od strane Webbera u Singaporeu 2010. Silni kvarovi 2012. Silni kvarovi 2016. u Kini i Rusiji na MGU-H zbog cega je kasnije startao zadnji u Spa. U Kini su ga jos i pobrali na startu utrke, bas kao i sada ovog Nizozemca. Kvar na motoru u Sepangu s vodece pozicije. Drugi bolid je imao samo jedan problem, i to u Austriji zbog promjene mjenjaca +5 mjesta na startu.
Ovdje sam iznio samo dio onoga sto ga je kostalo potencijalnog osvajanja naslova. Platio je skupo i dovoljno za sranja koja je radio Massi i ostalim vozacima. Nizozemac nije platio nista do Silberstonea.
Samo dio. Voznja na "bijelim" gumama u Kini 2007., bombardiranja od strane Webbera u Singaporeu 2010. Silni kvarovi 2012. Silni kvarovi 2016. u Kini i Rusiji na MGU-H zbog cega je kasnije startao zadnji u Spa. U Kini su ga jos i pobrali na startu utrke, bas kao i sada ovog Nizozemca. Kvar na motoru u Sepangu s vodece pozicije. Drugi bolid je imao samo jedan problem, i to u Austriji zbog promjene mjenjaca +5 mjesta na startu.
Ovdje sam iznio samo dio onoga sto ga je kostalo potencijalnog osvajanja naslova. Platio je skupo i dovoljno za sranja koja je radio Massi i ostalim vozacima. Nizozemac nije platio nista do Silberstonea.
- Ciki-F1
- Formula 2
- Postovi: 1198
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Raikkonen Vettel Rosberg
- Lokacija: Istra (vajku srcu)
Kada mi netko kaže "silni kvarovi" za Ham. A frajer ima, možda ikada, najmanje kvarova bolida kroz karijeru.1883 je napisao/la: 02.08.2021., 11:51 Naplacao se crni Senna (kako ga vole nazvati pojedinci, a inace izuzetan kompliment) kroz vrijeme puno toga.
Samo dio. Voznja na "bijelim" gumama u Kini 2007., bombardiranja od strane Webbera u Singaporeu 2010. Silni kvarovi 2012. Silni kvarovi 2016. u Kini i Rusiji na MGU-H zbog cega je kasnije startao zadnji u Spa. U Kini su ga jos i pobrali na startu utrke, bas kao i sada ovog Nizozemca. Kvar na motoru u Sepangu s vodece pozicije. Drugi bolid je imao samo jedan problem, i to u Austriji zbog promjene mjenjaca +5 mjesta na startu.
Ovdje sam iznio samo dio onoga sto ga je kostalo potencijalnog osvajanja naslova. Platio je skupo i dovoljno za sranja koja je radio Massi i ostalim vozacima. Nizozemac nije platio nista do Silberstonea.
Kimi samo 2005 ima više kvarova nego ham u prvih 10god. Karijere.
A sve što si naveo nije dovoljno ni za naplatu što je napravio Massi 2011.
Kimi, zadnji Ferrarijev prvak......
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Bila su obostrana sranja. 2011. je bila kulminacija i kojoj Massa se nikako ne može smatrati žrtvom. Liku inžinjer doslovno kaže uništi mu (Hamiltonu) utrku, 30.sec prije udesa.1883 je napisao/la: 02.08.2021., 11:51 Naplacao se crni Senna (kako ga vole nazvati pojedinci, a inace izuzetan kompliment) kroz vrijeme puno toga.
Samo dio. Voznja na "bijelim" gumama u Kini 2007., bombardiranja od strane Webbera u Singaporeu 2010. Silni kvarovi 2012. Silni kvarovi 2016. u Kini i Rusiji na MGU-H zbog cega je kasnije startao zadnji u Spa. U Kini su ga jos i pobrali na startu utrke, bas kao i sada ovog Nizozemca. Kvar na motoru u Sepangu s vodece pozicije. Drugi bolid je imao samo jedan problem, i to u Austriji zbog promjene mjenjaca +5 mjesta na startu.
Ovdje sam iznio samo dio onoga sto ga je kostalo potencijalnog osvajanja naslova. Platio je skupo i dovoljno za sranja koja je radio Massi i ostalim vozacima. Nizozemac nije platio nista do Silberstonea.
- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 2 mj
- Navija za: Seb
Aj recimo da to možeš reći za Silverstone. Mogao je Max popustiti, iako je već dovoljno ostavio mjesta. Mogao je još malo, i da prođe bolje. Ipak to opet ostaje Hamiltonova greška koja ga je koštala puno bodova. Ali kakve veze ima njegovo popuštanje sa Bakuom, ili Mađarskom? Šta je tu krivo uradio, ili mogao drugačije?zelot je napisao/la: 02.08.2021., 11:15 Stanje bi bilo kud i kamo drugacije da max barem nekada hoce popustiti kao sto je ham par puta napravio. Max ne voli prepustiti poziciju makar bio i 3 sekunde sporij dok je ham najbolji primjer u francujskoj pokazao kad ga je rosberg kritizirao. Bottas se grcio oa izletio van, a ham ga je samo pustio bez ikakve obrane jer je znao da ne moze dobit nista a moze izgubit 18 bodova...
Spanjolska i imola bi takodjer mogle posluziti kao neki primjer gdje je ham ipak malo popustio.
Max je, po meni, trebao znati da ham nece proci copse onom brzinom i putanjom i mogao je mozda cekati da vidi. A i da je ovaj uspio ostati na stazi, i dalje je cije utrka ispred, idi na undercut, ako ne uspije ok, p2 i danas bi bio vodeci.
Ham mi od pocetka izgleda kao da ceka svoje trenutkei staze i to iskoristava jako dobro, a ostalo je kontrola stete. Max mi izgleda kao da pod svaku cijenu hoce sve izdominirat i niposto ne voli prepustiti poziciju u svrhu viseg dobra, dugorocnijeg.
Vjerojatno iskustvo i godine igraju veliku ulogu.. ipak je max decko od svega 23-4 godine a glava nije ni priblizno ista sa 24 i 34, kao niti iskustvo, mudrost, pronicljivost, politicnost i sve ostalo...
- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 2 mj
- Navija za: Seb
A kaže lik još da Max nije platio ništa do Silverstonea. Pa već je prošle godine imao hrpu odustajanja ne svojom krivicom... A ovo nabrajanje silnih Hamiltonovih kvarova, gdje se "nabroji" jedan ili dva po sezoni, i to u lošijim sezonama što se tiče kvarova. I za tu 2012 i četvrto mjesto u poretku im je glavno opravdanje silni kvarovi, a ne gledaju da nije imao ništa više kvarova od konkurenata koji su završili ispred...Ciki-F1 je napisao/la: 02.08.2021., 12:11Kada mi netko kaže "silni kvarovi" za Ham. A frajer ima, možda ikada, najmanje kvarova bolida kroz karijeru.1883 je napisao/la: 02.08.2021., 11:51 Naplacao se crni Senna (kako ga vole nazvati pojedinci, a inace izuzetan kompliment) kroz vrijeme puno toga.
Samo dio. Voznja na "bijelim" gumama u Kini 2007., bombardiranja od strane Webbera u Singaporeu 2010. Silni kvarovi 2012. Silni kvarovi 2016. u Kini i Rusiji na MGU-H zbog cega je kasnije startao zadnji u Spa. U Kini su ga jos i pobrali na startu utrke, bas kao i sada ovog Nizozemca. Kvar na motoru u Sepangu s vodece pozicije. Drugi bolid je imao samo jedan problem, i to u Austriji zbog promjene mjenjaca +5 mjesta na startu.
Ovdje sam iznio samo dio onoga sto ga je kostalo potencijalnog osvajanja naslova. Platio je skupo i dovoljno za sranja koja je radio Massi i ostalim vozacima. Nizozemac nije platio nista do Silberstonea.
Kimi samo 2005 ima više kvarova nego ham u prvih 10god. Karijere.
A sve što si naveo nije dovoljno ni za naplatu što je napravio Massi 2011.
- vlado Verified
- Formula 1
- Postovi: 1513
- S nama već: 10 god 3 mj
No!
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Izbrišeš sve osim ovih znakova iza = i taj code ubaciš u youtube.vlado je napisao/la: 13.09.2021., 19:28 Dobra analiza Scotta Mansella:
https://www.youtube.com/watch?v=k660y7johY0
[youtube] k660y7johY0 [/youtube]
Bez razmaka ispadne ovakvo:
- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
Zanimljivi osvrti dvojice ex F1 vozaca:
Jacques Villeneuve states that Max Verstappen is the big favourite for the world title. According to the Canadian, Lewis Hamilton makes too many mistakes, and the same goes for Mercedes.
https://www.gpblog.com/en/news/94089/ve ... sleep.html
According to Christijan Albers this is a direct consequence of the driving style and behaviour of Verstappen. This he says in the Formula 1 podcast of the Telegraaf.
"The reality of course is just that if you go and look at Imola, with the race start, you also see that he actually just pushes Hamilton to the outside. If you go and look at Barcelona exactly the same. If you look at Silverstone with the sprint race and the first few corners until they get to Copse. He takes the high road every time. And you can see that Hamilton has to continually cash in and he does go more to the safe side."
Hamilton stopped giving Verstappen the space
This was according to Albers in Silverstone. Before that Hamilton gave the Dutchman more than enough space according to Albers. But he wasn't going to keep doing that.
"At some point it stops. Hamilton is of the same calibre as Verstappen. Those are two great drivers. It's a Senna Prost situation we're in. Lewis always gave the millimeters and centimeters to Max, but once you have to draw a line. And since Silverstone that has happened."
https://www.gpblog.com/en/news/94073/al ... stone.html
Jacques Villeneuve states that Max Verstappen is the big favourite for the world title. According to the Canadian, Lewis Hamilton makes too many mistakes, and the same goes for Mercedes.

https://www.gpblog.com/en/news/94089/ve ... sleep.html
According to Christijan Albers this is a direct consequence of the driving style and behaviour of Verstappen. This he says in the Formula 1 podcast of the Telegraaf.
"The reality of course is just that if you go and look at Imola, with the race start, you also see that he actually just pushes Hamilton to the outside. If you go and look at Barcelona exactly the same. If you look at Silverstone with the sprint race and the first few corners until they get to Copse. He takes the high road every time. And you can see that Hamilton has to continually cash in and he does go more to the safe side."
Hamilton stopped giving Verstappen the space
This was according to Albers in Silverstone. Before that Hamilton gave the Dutchman more than enough space according to Albers. But he wasn't going to keep doing that.
"At some point it stops. Hamilton is of the same calibre as Verstappen. Those are two great drivers. It's a Senna Prost situation we're in. Lewis always gave the millimeters and centimeters to Max, but once you have to draw a line. And since Silverstone that has happened."
https://www.gpblog.com/en/news/94073/al ... stone.html

- LH44
- Formula 1
- Postovi: 4505
- S nama već: 6 god 7 mj
- Navija za: McLaren, HAM, RIC, NOR
- Lokacija: Woking
To sam ja odmah rekao, Hamilton je u Copse konacno uletio na nacin pusti me da prodjem ili se sudaramo, do tad je sa Maxom imao siguran pristup i izbjegavao ga je maksimalno i u duelima ostavljao i vise prostora nego sto treba i cesto popustao, a dobro se sjecam kad su vozace pitali na jednoj press konferenciji 2019. da li imaju poseban pristup kada se utrkuju sa Maxom, Seb i Lewis su odmah rekli da imaju 
Inace slazem se sa Villeneuveom, Hamilton i Mercedes su ove sezone napravili vise gresaka nego u cijeloj hibridnoj eri, Max i Red Bull su takodjer grijesili da se razumijemo, ali ipak su njihove greske bile sitne u odnosu na greske koje su radili Mercedes i Lewis. Ako Lewis i Merc uzmu i ovu sezonu uz sve kikseve svaka im cast.

Inace slazem se sa Villeneuveom, Hamilton i Mercedes su ove sezone napravili vise gresaka nego u cijeloj hibridnoj eri, Max i Red Bull su takodjer grijesili da se razumijemo, ali ipak su njihove greske bile sitne u odnosu na greske koje su radili Mercedes i Lewis. Ako Lewis i Merc uzmu i ovu sezonu uz sve kikseve svaka im cast.


- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
Pa meni je iskreno los start u oba sprinta puno veca greska nego Imola i Baku.
Imola je danak okolnostima van njegove kontrole, a Baku je nesto sto se desi jednom u 10 godina ili nikad.
Mercedes je imao nekoliko losih bokseva, sto zaustavljanja, sto momenta kada su ga povlacili u boks. Red Bull nije, bar ne do Monze.
Imola je danak okolnostima van njegove kontrole, a Baku je nesto sto se desi jednom u 10 godina ili nikad.
Mercedes je imao nekoliko losih bokseva, sto zaustavljanja, sto momenta kada su ga povlacili u boks. Red Bull nije, bar ne do Monze.

- CrashOverride Verified
- Formula 1
- Postovi: 9678
- S nama već: 8 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: AlfaQuadrant
Meni je drago da se napokon sudaraju jer mi je dopizdilo svrsavanje na Maxove poteze gdje je hladnija glava u drugome autu izbjegla sigurne sudare XY puta..
Fino Alla Fine
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Za neutralne poput nas Ferrarista, ovo je fantastično.
Barem se ne govori o našim tragedijama svaki vikend (jedino što svaki vikend jedan od naših razjebe bolid bilo na treningu ili kvalama, ali jbg)
Svejedno bi želio da Max osvoji titulu zbog MSC rekorda i zato što mislim da je RBR/Max više zaslužio ove godine od Merc/Lewis kombinacije.

Barem se ne govori o našim tragedijama svaki vikend (jedino što svaki vikend jedan od naših razjebe bolid bilo na treningu ili kvalama, ali jbg)
Svejedno bi želio da Max osvoji titulu zbog MSC rekorda i zato što mislim da je RBR/Max više zaslužio ove godine od Merc/Lewis kombinacije.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari


