U svakom slučaju svaka čast, sljedeće godine ce biti osmerostruki svjetski prvak, a pitanje je hoce li dominacija njegove momcadi stati pocetkom novih regulativa 2022.?
Za mene nema sumnje, subjektivno je, ali Michael Schumacher je najveci.


Jača je u odnosu i na nedavne 80-e i 90-e, a kamoli u odnosu na davna vremena. Mislim svaka čast Fangiju, trebalo je tada puno više hrabrosti, pameti i sreće nego danas da bi vozač uopće završio utrku i ostao živ. Ali sami pristup natjecanju u vidu ozbiljnosti, rada i discipline iz čega proizlazi jaka konkurencija je smiješan. Ozbiljnija su danas regionalna Formula 4 prvenstva, nego je 50-ih bila F1. Zamisli da danas imaš razne prinčeve, grofove, saksofoniste, novinare i zubare na gridu kojima je F1 tek hobi? Šta bi rekli o takvom natjecanju? Daleko od toga da i tada nije bilo odličnih, brzih i na kraju profesionalnih vozača, ali taj broj je gotovo nemjeriv u usporedbi šta imamo danas.Har Kl je napisao/la: 06.10.2020., 12:44 Ono šta se ne slažem, je vezano za današnje vozače. Možda Jackie ne gleda istim očima kao ja, ali ja tačno vidim razliku koje rade vozači tipa LH, MV, CL u odnosu na konkurenciju. A konkurencija je danas IMO puno jača nego u neka davna vremena.
Nijedan od nabrojanih današnjih zvijezdica se nebi usudila voziti stare bolide kako su ih u ono vrijeme vozili. Ovi današnji se zaseru na prve znake kiše.Mazzacane je napisao/la:Jača je u odnosu i na nedavne 80-e i 90-e, a kamoli u odnosu na davna vremena. Mislim svaka čast Fangiju, trebalo je tada puno više hrabrosti, pameti i sreće nego danas da bi vozač uopće završio utrku i ostao živ. Ali sami pristup natjecanju u vidu ozbiljnosti, rada i discipline iz čega proizlazi jaka konkurencija je smiješan. Ozbiljnija su danas regionalna Formula 4 prvenstva, nego je 50-ih bila F1. Zamisli da danas imaš razne prinčeve, grofove, saksofoniste, novinare i zubare na gridu kojima je F1 tek hobi? Šta bi rekli o takvom natjecanju? Daleko od toga da i tada nije bilo odličnih, brzih i na kraju profesionalnih vozača, ali taj broj je gotovo nemjeriv u usporedbi šta imamo danas.Har Kl je napisao/la: 06.10.2020., 12:44 Ono šta se ne slažem, je vezano za današnje vozače. Možda Jackie ne gleda istim očima kao ja, ali ja tačno vidim razliku koje rade vozači tipa LH, MV, CL u odnosu na konkurenciju. A konkurencija je danas IMO puno jača nego u neka davna vremena.
Iz toga i proizlazi onaj mit da su prije vozači mogli izvlačiti više iz slabijih bolida, a danas su dobri koliko je dobar bolid. Đavla crnog su mogli izvlačit više, i oni su bili dobri koliko je im je bolid dopuštao. Samo naravno kad se sretnu profesionalni vozač (što je danas kompletan grid) i poluamater koji se u F1 doša zajebavat (kojih danas na gridu ima ravno 0), naravno da će se stječi dojam da se nekad moglo izvlačiti više iz bolida nego danas.
Pročitao te i Mr. GoogleIceman je napisao/la: 07.10.2020., 20:46 Moze link na tu vijest ? Pokusavam naci i cijelo vrijeme mi izbacuje Spygate u kojem je glavni okrivljeni McLaren-Mercedes