Esteban Ocon
- Krstas
- Formula 1
- Postovi: 1593
- S nama već: 8 god 6 mj
- Navija za: Liam Lawson
- Lokacija: Herceg Novi
Esteban Ocon, #31, R.S.20-04
Free Practice 1: P13, 1:05.874, 35 laps
Free Practice 2: P10, 1:04.746, 32 laps
Esteban: “It’s been a great day in terms of learning on our side. Our day ran smoothly, and we completed the planned programme, which was good. It was unfortunate to see Daniel not end the session, but the most important thing is that he is OK from a health point of view. There are a few little things to improve, but there are also some good areas and good points where we know we’re strong. It’s definitely been a useful day and we want more tomorrow.”
Free Practice 1: P13, 1:05.874, 35 laps
Free Practice 2: P10, 1:04.746, 32 laps
Esteban: “It’s been a great day in terms of learning on our side. Our day ran smoothly, and we completed the planned programme, which was good. It was unfortunate to see Daniel not end the session, but the most important thing is that he is OK from a health point of view. There are a few little things to improve, but there are also some good areas and good points where we know we’re strong. It’s definitely been a useful day and we want more tomorrow.”

- Explorer
- F1puls suradnik
- Postovi: 2506
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Kontakt:
Evo Ocona nazad onakvog kakvog ga poznajemo, onda kad je tukao Pereza.
Da se sad pokaže protiv Ricciarda, puno bi mu značilo za karijeru.
Da se sad pokaže protiv Ricciarda, puno bi mu značilo za karijeru.
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.
- Krstas
- Formula 1
- Postovi: 1593
- S nama već: 8 god 6 mj
- Navija za: Liam Lawson
- Lokacija: Herceg Novi
Ne znam zasto su odjedaput digli ruke od njega. I poceli da osporavaju njegovu voznju to jest talenat. Odjedaput ovi su dokazni talenti, a on mora da se dokazuje jos.
Momak je talentovaniji od 90% ovih talenata. Samo da sredi glavi i promjenu menagera...
Ljudi toliko ograniceni da je to za anale.
Momak je talentovaniji od 90% ovih talenata. Samo da sredi glavi i promjenu menagera...
Ljudi toliko ograniceni da je to za anale.

- Krstas
- Formula 1
- Postovi: 1593
- S nama već: 8 god 6 mj
- Navija za: Liam Lawson
- Lokacija: Herceg Novi
Hvala Zekooo
Esteban Ocon, #31, R.S.20-04, Q: P5, 1:20.922
“It definitely feels great to be inside Q3 and even better to be inside the top five! The car felt great and I felt confident straight away in very challenging conditions. When there’s rain, I feel comfortable, so I’m very happy to put the car in that position. Everything went well, but there are always a few little things we can improve. We have a good car in the dry for the race, so for tomorrow I’m feeling good and hopefully we can have more of the same.”

Esteban Ocon, #31, R.S.20-04, Q: P5, 1:20.922
“It definitely feels great to be inside Q3 and even better to be inside the top five! The car felt great and I felt confident straight away in very challenging conditions. When there’s rain, I feel comfortable, so I’m very happy to put the car in that position. Everything went well, but there are always a few little things we can improve. We have a good car in the dry for the race, so for tomorrow I’m feeling good and hopefully we can have more of the same.”

- Krstas
- Formula 1
- Postovi: 1593
- S nama već: 8 god 6 mj
- Navija za: Liam Lawson
- Lokacija: Herceg Novi
Ne znam sta bih napisao nakon kvalifikacija. Prizeljkivao sam podijum na kraju P5 sto je OK rezultat sto za tim sto za njega. Nesto iznenenadjen nisam pozicijom. Moze i mora bolje. Jer moze!!
Sutra cemo vidjet(ako bude lijepo vrijeme) koliko moze Reno i Esteban, u onim drugim okolnostima. Iskreno ne znam kakva ce biti vrijeme, prepostavljam suncano, tako d fina kolicina bodova su obavezna. Uz poneko odustajanje, podijum, sto da ne...
Da se dotaknem malo proslog vikenda. Naravno mogao je bolje, ali malo ga je strategija na trci kostala cak 6 mjesta. U periodu kad je bio na 9 mjestu, iza Kvjata(krug oko 50) uslijedio je sefti Kar jer je Rasel odustao. Kvjat ide na (2)promjenu guma, dok Estaban ostaje i napreduje 2 pozicije. Sa 9 ide na 8. Jer je Sainc takodje isao u Boks. E te gume koje je imao u 48 il kojem vec krugu bile su stare 20+ krugova. Znaci na kraju trke je imao gume stare 40tak krugova. Elem.
Da se vratim borbi sa Kvajtom.
Nakon sefti kara Kvjata zadrzava iza sebe, bez obzira sto ima nove gume a Sainc naravno prolazi. I nalazi se na 8 mjestu. I stize Gaslija koji je bio 7. Naknadjivao je razliku neku. Ne znam i ja tacno koju ali je naknadjivao. Koji ako se ne varam takodje nije bio u boksu nakon tog sefti kara. I naravno sustigao ga. Vozili se jedno iza drugog 7,8 krugova i bilo je kontakta! Esteban je imao vise napada ali bezupjesno. E sada cije su gume bile starija, Estebanove ili Pijerove ne znam. Nisam ispratio. Ali samim time sto je sa 16 dosao na 8 je OK rezultat. Nije za neku pohvalu pogotovo nakon brojnih odustajanja ali nemam razloga da ne ga pljujem. Imao je grozan start, i on sam je to rekao ali prva je trka za njega nakon 586 dana pauze. Prva trka sezone. Mnogo toga ne štima. I ako gledamo to tako da osvaja bodove nakon ispadanja iz forme, naravno da nece rizikovati. Nije u pitanju podijum. Da je otisao u Pit stop u tom 48 mislim krugi nakon sefti kara, mogao je lagano doc do 6 pozicije, ali bi morao da prestize vozace koji nisu isli u boks kao i Kvjata koji je bio ispred njega. Cjelokupna slika je da Rikardo kao protiv-partner nije balavac. Nije osrednji vozac. Ljudi to je vozac po kvalitetu u top 5 vozaca na gridu. Esteban nakon Pacala i Pereza koji su takodje predobri vozaci za timskoh kolegu ima Danila. Nije imao Latifija, nije imao Eriksena, ni Strola no vozace koji su talentovani i imaju epitet vrhunskog vozaca. Da je imao te balvane(Latifija, Strola i Markusa) vjerovatno bi ga sada nazivali nasljednikom nekog od sampiona. Njegov put nije jednostavan. Iza sebe ima titule. Titule u F3 i Gp3. Gp3 u ruki sezoni, ako se ne varam. Na sebi ima pritisak koji tezi 1 tonu. Nije lako ocarati Mercedes iliti Volfa odnosno daleko najbolji tim unazad godina. Ima tezak zadatak. I naravno kao rivala Rasela koji mora jos da vozi. I naravno Botasa koji je ono kao Serhio Ramos u fudbalu. Radi sve kako bi drugi postigao gol, pa makar glavom kroz zid.
Imao je ispade poput Monaka i Brazila. To mu ne treba. Prvi ja na pocetku sam to posmatrao kao jbg mora to tako, i jbg desava se, svakom se to desilo. Ali danas to gledam kao mrlju u karijeri. Mrlju karijeri da bi zastitio tudju guzicu i 20 godisnji obraz. I to je sto mu treba. Vjerujem da to sto iza sebe ima Tota ima neke pozitivne strane, nije sve crno tome ali mislim da mu vise skodi nego sto dobija u tome svemu. Koje su sanse da ce ocerati Botasa da bi doveo Okona, koji bi bio poput Rosberga. Bez pardona. Sve mi ovo lici na to da cekaju da padnu kao sampionu pa da imaju 2 mlada vozaca koji ce ih podici a ne kao nasljednoci Luisa. To je jedna glupost koji su svi ali bas svi nasjeli na to.
Okon je vjerujte pretalentovan. Nije naj. Mora da radi. Mora da slusa sebe ne druge. Da nema pritiska. Protiv sva 3 protivnika pokazao je da nije balavac. Da nije osrednji vozac. No talenat koji ce parirati Lekleru, Maksu, Norisu, Albonu za titulu svjetskog prvaka!
Sutra cemo vidjet(ako bude lijepo vrijeme) koliko moze Reno i Esteban, u onim drugim okolnostima. Iskreno ne znam kakva ce biti vrijeme, prepostavljam suncano, tako d fina kolicina bodova su obavezna. Uz poneko odustajanje, podijum, sto da ne...
Da se dotaknem malo proslog vikenda. Naravno mogao je bolje, ali malo ga je strategija na trci kostala cak 6 mjesta. U periodu kad je bio na 9 mjestu, iza Kvjata(krug oko 50) uslijedio je sefti Kar jer je Rasel odustao. Kvjat ide na (2)promjenu guma, dok Estaban ostaje i napreduje 2 pozicije. Sa 9 ide na 8. Jer je Sainc takodje isao u Boks. E te gume koje je imao u 48 il kojem vec krugu bile su stare 20+ krugova. Znaci na kraju trke je imao gume stare 40tak krugova. Elem.
Da se vratim borbi sa Kvajtom.
Nakon sefti kara Kvjata zadrzava iza sebe, bez obzira sto ima nove gume a Sainc naravno prolazi. I nalazi se na 8 mjestu. I stize Gaslija koji je bio 7. Naknadjivao je razliku neku. Ne znam i ja tacno koju ali je naknadjivao. Koji ako se ne varam takodje nije bio u boksu nakon tog sefti kara. I naravno sustigao ga. Vozili se jedno iza drugog 7,8 krugova i bilo je kontakta! Esteban je imao vise napada ali bezupjesno. E sada cije su gume bile starija, Estebanove ili Pijerove ne znam. Nisam ispratio. Ali samim time sto je sa 16 dosao na 8 je OK rezultat. Nije za neku pohvalu pogotovo nakon brojnih odustajanja ali nemam razloga da ne ga pljujem. Imao je grozan start, i on sam je to rekao ali prva je trka za njega nakon 586 dana pauze. Prva trka sezone. Mnogo toga ne štima. I ako gledamo to tako da osvaja bodove nakon ispadanja iz forme, naravno da nece rizikovati. Nije u pitanju podijum. Da je otisao u Pit stop u tom 48 mislim krugi nakon sefti kara, mogao je lagano doc do 6 pozicije, ali bi morao da prestize vozace koji nisu isli u boks kao i Kvjata koji je bio ispred njega. Cjelokupna slika je da Rikardo kao protiv-partner nije balavac. Nije osrednji vozac. Ljudi to je vozac po kvalitetu u top 5 vozaca na gridu. Esteban nakon Pacala i Pereza koji su takodje predobri vozaci za timskoh kolegu ima Danila. Nije imao Latifija, nije imao Eriksena, ni Strola no vozace koji su talentovani i imaju epitet vrhunskog vozaca. Da je imao te balvane(Latifija, Strola i Markusa) vjerovatno bi ga sada nazivali nasljednikom nekog od sampiona. Njegov put nije jednostavan. Iza sebe ima titule. Titule u F3 i Gp3. Gp3 u ruki sezoni, ako se ne varam. Na sebi ima pritisak koji tezi 1 tonu. Nije lako ocarati Mercedes iliti Volfa odnosno daleko najbolji tim unazad godina. Ima tezak zadatak. I naravno kao rivala Rasela koji mora jos da vozi. I naravno Botasa koji je ono kao Serhio Ramos u fudbalu. Radi sve kako bi drugi postigao gol, pa makar glavom kroz zid.
Imao je ispade poput Monaka i Brazila. To mu ne treba. Prvi ja na pocetku sam to posmatrao kao jbg mora to tako, i jbg desava se, svakom se to desilo. Ali danas to gledam kao mrlju u karijeri. Mrlju karijeri da bi zastitio tudju guzicu i 20 godisnji obraz. I to je sto mu treba. Vjerujem da to sto iza sebe ima Tota ima neke pozitivne strane, nije sve crno tome ali mislim da mu vise skodi nego sto dobija u tome svemu. Koje su sanse da ce ocerati Botasa da bi doveo Okona, koji bi bio poput Rosberga. Bez pardona. Sve mi ovo lici na to da cekaju da padnu kao sampionu pa da imaju 2 mlada vozaca koji ce ih podici a ne kao nasljednoci Luisa. To je jedna glupost koji su svi ali bas svi nasjeli na to.
Okon je vjerujte pretalentovan. Nije naj. Mora da radi. Mora da slusa sebe ne druge. Da nema pritiska. Protiv sva 3 protivnika pokazao je da nije balavac. Da nije osrednji vozac. No talenat koji ce parirati Lekleru, Maksu, Norisu, Albonu za titulu svjetskog prvaka!

- Dani Verified
- Formula 1
- Postovi: 2320
- S nama već: 9 god 11 mj
- Navija za: Hamilton, Leclerc, Ricci
Zato što mu nisu oprostili neke izjave vezane za mercedes. A dečko je bio volji od Pereza koji je većinu te razlike neutralizirao međusobnim sudarima .Krstas je napisao/la: 11.07.2020., 18:12 Ne znam zasto su odjedaput digli ruke od njega. I poceli da osporavaju njegovu voznju to jest talenat. Odjedaput ovi su dokazni talenti, a on mora da se dokazuje jos.
Momak je talentovaniji od 90% ovih talenata. Samo da sredi glavi i promjenu menagera...
Ljudi toliko ograniceni da je to za anale.

- Wehrlein94
- GP3
- Postovi: 997
- S nama već: 5 god 1 mj
- Navija za: Raikkonen
@krstas,lijepo sve napisano... super rezultat na kvalama,u svakom slučaju.
- LH44
- Formula 1
- Postovi: 4504
- S nama već: 6 god 7 mj
- Navija za: McLaren, HAM, RIC, NOR
- Lokacija: Woking
Ma dobro nije Ocon ništa pogrešno uradio u Brazilu, dovoljno je što je Lewis rekao "Ocon nije imao šta da izgubi, ti Max si imao pobjedu da izgubiš"
Monako je već beskičmenjak ispao realno, još ona izjava u fazonu pitajte šefa jesam li dobio naredbu.
A da je talent, to niko ne spori.
Sent from my ATU-L21 using Tapatalk
Monako je već beskičmenjak ispao realno, još ona izjava u fazonu pitajte šefa jesam li dobio naredbu.
A da je talent, to niko ne spori.
Sent from my ATU-L21 using Tapatalk


- Wehrlein94
- GP3
- Postovi: 997
- S nama već: 5 god 1 mj
- Navija za: Raikkonen
Pita sada Button Ocona dal je set up što mijenjao za mokro jučer, kaže Esteban "not really" .
- Vettel-Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 6163
- S nama već: 10 god
- Navija za: Vettel, Sainz, Ferrari
Ja mu ono ponašanje i izjave u Monaku teško da ikad oprostim, iako mi je dotad bio jako drag vozač.
Da je brz i da pripada Formuli 1 je teško osporiti, ali ga želim gledati što više kao neovisnog, a što manje kao djete korporacije, koje ne zna ili ne smije napraviti samostalni korak jer je ubjeđen u to da tako neće uspjeti. Pauza u 2019. mislim da mu je više odmogla već pomogla iz mog kuta gledanja, pogotovo jer se uspio ponovo vratiti u Formulu 1. Kad mu dođe Alonso u momčad, morat će se uzdati samo u svoje sposobnosti.
Da je brz i da pripada Formuli 1 je teško osporiti, ali ga želim gledati što više kao neovisnog, a što manje kao djete korporacije, koje ne zna ili ne smije napraviti samostalni korak jer je ubjeđen u to da tako neće uspjeti. Pauza u 2019. mislim da mu je više odmogla već pomogla iz mog kuta gledanja, pogotovo jer se uspio ponovo vratiti u Formulu 1. Kad mu dođe Alonso u momčad, morat će se uzdati samo u svoje sposobnosti.
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18151
- S nama već: 9 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Ferdo preuzeo funkciju "lakmus-papira" od Hulka
Kad razmislim - Marques, Yoong, Trulli, Villeneuve, Fisichella, Hamilton, Piquet, Grosjean, Massa, Raikkonen, Button, Vandoorne i evo Ocon

Kad razmislim - Marques, Yoong, Trulli, Villeneuve, Fisichella, Hamilton, Piquet, Grosjean, Massa, Raikkonen, Button, Vandoorne i evo Ocon
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Wehrlein94
- GP3
- Postovi: 997
- S nama već: 5 god 1 mj
- Navija za: Raikkonen
Krstas,mislim da bi Ocon bio oko P10 da nije bilo problema. Vidiš kako je Renaultu pao "pace", a Ricci je još to dobro i održavao. Nekako mislim da bi Ocon eto uzeo P10 i zadnji bod , tako da na kraju,nemaš za čim žaliti.
- LH44
- Formula 1
- Postovi: 4504
- S nama već: 6 god 7 mj
- Navija za: McLaren, HAM, RIC, NOR
- Lokacija: Woking
Znači od 2021 se vraća jedinica kvalitete vozača u SI sistem?Frantic je napisao/la:Ferdo preuzeo funkciju "lakmus-papira" od Hulka![]()
Kad razmislim - Marques, Yoong, Trulli, Villeneuve, Fisichella, Hamilton, Piquet, Grosjean, Massa, Raikkonen, Button, Vandoorne i evo Ocon
Sent from my ATU-L21 using Tapatalk


- Krstas
- Formula 1
- Postovi: 1593
- S nama već: 8 god 6 mj
- Navija za: Liam Lawson
- Lokacija: Herceg Novi
Imali su drugacije strategiju odnosno gume. Ne znam. Ne znam koliko dugu je imao taj problem ali vozio je sve normalno. Kad ga je prestigao Rikardo, 4,5 krugova je bio 0.700s iza njega. Drzao je tu razliku. Cak je na odnosu na Strola koji je bio iza njega povecao razliku, i odjedanput boks i odustajanje. A inace bas pad Rikarda. Sa sigurne 5pozicije na 8. Bas pad. Jel do guma il da bolida, ne znam ali pokazatelj da nisu bas u sjajnoj poziciji. Mogli bi biti 7,8 tim u sampionatuWehrlein94 je napisao/la: 12.07.2020., 16:58 Krstas,mislim da bi Ocon bio oko P10 da nije bilo problema. Vidiš kako je Renaultu pao "pace", a Ricci je još to dobro i održavao. Nekako mislim da bi Ocon eto uzeo P10 i zadnji bod , tako da na kraju,nemaš za čim žaliti.

- Krstas
- Formula 1
- Postovi: 1593
- S nama već: 8 god 6 mj
- Navija za: Liam Lawson
- Lokacija: Herceg Novi
Esteban Ocon, started P5, DNF
“We had a cooling issue with the car and that was very unfortunate. These things happen in motorsport, but we know we had a great opportunity today and it’s a shame where we were running to retire the car. Hopefully it won’t happen again this year. It was good to have some fun with Daniel; we were both on different strategies and I think he had a bit more on tyres. We looked on for a good team result, so it’s a shame what happened. We have another opportunity next week to score some points.”
“We had a cooling issue with the car and that was very unfortunate. These things happen in motorsport, but we know we had a great opportunity today and it’s a shame where we were running to retire the car. Hopefully it won’t happen again this year. It was good to have some fun with Daniel; we were both on different strategies and I think he had a bit more on tyres. We looked on for a good team result, so it’s a shame what happened. We have another opportunity next week to score some points.”
