F1 sezona 2015

📰 Trenutno aktualne vijesti u svijetu Formule 1.

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 6 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
Lady je napisao/la:
Slavenowsky je napisao/la:
Onda Ferrari 2004 ima strasnu dominaciju, ali konkurencija nije bila ogranicena pravilnicima, vec svojim idejama, a 2015 je samo preslikana 2014, sa zamjenjenim ulogama gdje je Ferrari zamjenio RBR u pobjedama, do duse Ferrari je mnogo napredovao, ali suvise je daleko da se bori za titulu!
OK, onda mi odgovori na ovo pitanje: šta bi bilo ove godine da je Red Bull toliko napredovao kao Ferrari? Odnosno, da je Renault napredovao kao Ferrari?
Ništa!
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

hattrick
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3913
S nama već: 10 god 6 mj
Navija za: Vettel
Lokacija: Topusko
Kontakt:
Ima šema za izračun.. evo kako je to uradio Hlawiczka:

Dominacija u postotcima:

slika
..navodi da je MP4/4 imao 82.9%, ostalo sami računajte.

Horner navodi da će Mercedes biti dominantan i sljedeće 2016g.
Izvor
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. slika

Post

Lady
Avatar
GP3
GP3
Postovi: 826
S nama već: 10 god 6 mj
Slavenowsky je napisao/la:
Lady je napisao/la:
Slavenowsky je napisao/la:
Onda Ferrari 2004 ima strasnu dominaciju, ali konkurencija nije bila ogranicena pravilnicima, vec svojim idejama, a 2015 je samo preslikana 2014, sa zamjenjenim ulogama gdje je Ferrari zamjenio RBR u pobjedama, do duse Ferrari je mnogo napredovao, ali suvise je daleko da se bori za titulu!
OK, onda mi odgovori na ovo pitanje: šta bi bilo ove godine da je Red Bull toliko napredovao kao Ferrari? Odnosno, da je Renault napredovao kao Ferrari?
Ništa!
šta ništa? Koliko je Red Bull lani zaostajao a koliko Ferrari? E pa sad izračunaj onu prednost koju je Ferrari ostvario od lani do ove godine i dodaj ju Red Bullu od lani.....
Ne kažem da Merc nebi bio najjači, ali bi se njihova dominacija ipak smanjila i to ful! Red Bull bi im bio prilično za petama....
slika

Post

alonso5
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1742
S nama već: 9 god 11 mj
Navija za: Alonso & Lorenzo
Sto se tice ove sezone nece mi bas ostat upamcena po necem specijalnom jer moj miljenik Alonso nije bas u dobroj situaciji.Imali smo par dobrih utrka izdvojio bi Maleziju,Madjarsku i Austin kao najbolje.Ferrari je dobro skocio u odnosu na proslu godinu i to je apsolutni hit ove godine.Nadam se da cemo sljedece godine gledati bolje i neizvjesnije utrke te da ce borba za vrh biti jako dobra i kvalitetna pritom mislim da se Honda i Renault priblize koliko je god moguce najboljim ekipama.
Znam da nije tema za to ali imali kakav link za pracenje vremena i broja krugova sa danasnjeg testiranja!?
"postoje 22 pilota,šest od njih su dobri,tri su izuzetna,ali postoji samo genije,to je Alonso" #JackieStewart

Post

hattrick
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3913
S nama već: 10 god 6 mj
Navija za: Vettel
Lokacija: Topusko
Kontakt:
Koliko imamo do prvih testova i utrka? Počinje me lagano hvatati kriza na sam pomisao.

[ link do slike ]
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. slika

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 6 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
2004

[ link do slike ]

2011

[ link do slike ]

2013

[ link do slike ]

2014

[ link do slike ]

2015

[ link do slike ]

Posto sam pricao 'o dominacij', evo kako to izgleda na papiru!

Nijedna momcad nije tako 100 % ponovila svoj ucinak kao Mercedes. Moglo bi se reci jos bolje popravila!

Lady to ŠBB KBB je nesto drugo u odnosu na ovo sto pricam. Kad bi Ferrari imao arodinamiku od RBR bio bi za vratom Mercu ili RBR kad bi imao Ferrarijev motor isto tako. No, ovu dominaciju drzi Mercedes, jer on je taj koji drzi kljuc do uspjeha, jer oni :gandalf: ne daju da se bilo sta caprka oko motora, ne znam kako su dopustili tokene, ali eto to je "ono sitno" da se sta uradi protiv njih. Ja uopste ne sumnjam u to da bi Red Bull, kao i Ferrari, pa mozda cak i McLaren sustigli Mercedes i cak prestigli da nema pravilnika, tj, da nema ogranicenja oko razvoja motora.

2004, 2011, 2013 su bile godine gdje su svi imali pravo da razvijaju aerodinamiku, ako i motor, ali konkurencija je bila u tom segmentu inferiorna naspram Ferrarija i RBR! Recimo 2005 Renault je nadmasio furiozni Ferrari i 2012, Alonso umalo da uzme titulu Vettelu, dakle pricam o dominaciji jednog tima koji nikad nije ponovio ovakav uspjeh, da dvi godine za redom ima slican scenarij!
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

hattrick
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3913
S nama već: 10 god 6 mj
Navija za: Vettel
Lokacija: Topusko
Kontakt:
Neznam zašto si sami nenapravite tabelu.. svake godine imate komad cijelog kruha (maksimalni bodovi po sezoni po jednom standardu, recimo ovom današnjem 1-25 bodova) koji se dijeli na gladne glave (konstruktorke timove).. izračunate postotak koji je pripao pobjedniku (konstruktorskom timu) i to iskažete kao postotak dominacije. Vrlo jednostavno, kao što je to napravio Hlawiczka. Možete to napraviti od početka F1.
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. slika

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 6 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
Evo sve ima na Wiki-ju ;)
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

MSC
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1679
S nama već: 9 god 10 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: Kutina
Kontakt:
Za mene sezona kada sam F1 počeo gledati iz navike. Pamtiti ću je po prgavosti Mercedesa, umjetnim i recitiranim izjavama njihovih vozača, iznimno neukusnom pa i neodgojenom ponašanju Lewisa Hamiltona (svakako izjava da jedino sam sebe može pobijediti) i ponekad djetinjastom Nice Rosberga. Ovu sezonu Mercedesa treba definitivno zapamtiti i po predivnom bolidu za kojeg se svakako može reći da je uistinu najkompleksniji svih vremena, a svakako spada u uzak i ekskluzivan red onih najuvjerljivijih.

Oduševili su me ove godine svakako ponajviše Ferrari, Vettel i Verstapen. Da se biraju dva vozača godine svakako bih obojici dao glas. Tako je Vettel postao jedini koji u nekoj kombinaciji može pobijediti ovakav Mercedes, sa bolidom koji je realno puno slabiji od mercedesa, puno bolji (pogotovo u Sebovim rukama) od ostatka grida. Sezona odlična. Verstapen je krenuo kao maloljetnik, a već u prvih par nastupa dobio usporedbu sa najvećima. Uistinu impresivno, pogotovo kad se uzme stil vožnje koji nije ziceraški kao kod većine vozača već je umjesto toga agresivan ali i precizan. Palac gore.

Od ostatka grida nitko mi nije nešto posebno drag ili manje drag. Svakako mi je bilo mučno gledati prvenstveno Buttona, a onda i Alonsa u bolidu za koji je Honda pripremila motor koji inače koriste u kosilicama, a i pokoji „čuner“ ga ubacuje u spušteni Civic. Gluposti na stranu, motor nedostojan ikakve konkurentnosti u vrhu automobilizma.

Sauber i Williams sa ogromnim dojmom da je moglo to sve i puno bolje. Toro Rosso i Force Indija hajdemo reći prilično dobri. Manora mi je žao i nadam se da će ponovo do kojeg boda kako je to Jules napravio prošle godine u Monacu. Eh, Jules… Mogu reći samo da mi je jako žao. Uistinu, jako, jako žao. Nadao sam se boljem mada šanse od početka nisu tako savjetovale.

Red Bull mi ide na živce, bahati, arogantni, ni blijeda slika ekipe koja su bili dok su, eto ironije, s istim Renaultom pobjeđivali ali su tada u nebo dizali samo sebe. Kad se gubi, naravno – kriv je samo i isključivo renault. Kladim se da dobar dio fanova koji površno prate F1 za vrijeme dominacije Red Bulla nisu ni znali da ispod poklopca kuca Renaultovo V8 srce. No ajde, nakon 800 najava odlazaka – tu su. Koliko god bilo dobro za F1, a svakako je – meni je svejedno. Formula 1 su Ferrari, McLaren, Williams i Renault, a ostali moraju još puno krugova odvesti kako bi bili dostojni stati među njih.

I tri riječi za kraj: Keep fighting Michael!
"What a little star." May 26, 2012.

Post

hattrick
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3913
S nama već: 10 god 6 mj
Navija za: Vettel
Lokacija: Topusko
Kontakt:
@MCH, svoj glas možeš dati na twitteru:
https://twitter.com/F1/status/671615085551460353 ...samo pošali twitt sa hašom #F1FanVote i imenom za tebe najboljeg.. npr. " #F1FanVote Sebastian Vettel " :D

______________

Jako zanimljiva statistika:

FORENSICS: 2015 TECHNICAL AWARDS

1,058,437 Data points. That is how much info I have collected over the course of the 2015 season. This included lap times, PU usage, Session and race information, Driver team, and gearbox numbers too. The info is all broken down into more palletable pieces in the Chancery Archive, but here I will give us a broader overview of the raw numbers. As you know, the data includes all teams and drivers except for Manor, as they were running a 2014 Ferrari PU, and they were so far off the pace they never mattered. It also saved me a ton of time.

Lap/Distance Totals

Totals run by all 2015 competitors (except Manor)

46,019 Total Laps

231,194 Total Km

Most laps by a single driver:

1. Nico Rosberg 2,849 laps
2. Carlos Sainz 2,741 laps
3. Max Verstappen 2,734 laps

Fewest laps by a single driver:

1. Fernando Alonso 1,965 laps
2. Jenson Button 2,137 laps
3. Romain Grosjean 2,164 laps

(technically Fernando missed the first race, however Magnussen only managed to run 38 laps in Australia, so even if we added 38 to Fernando’s total he would still have the least)

Greatest distance covered during Free Practice:

1. Carlos Sainz Jr 7,015 Km
2. Rosberg & Verstappen tied 6,547 Km

This gives Toro Rosso the highest Team total with 13,561 Km of Practice.

Least distance covered during Free Practice:

1. Romain Grosjean 4,359 KM

However, Romain did not run in 13 FP1 sessions due to Joylon Palmer using his car, so if we exclude him..

1. Fernando Alonso 4,624 Km
2. Jenson Button 4,747 Km

Giving Mclaren the lowest Team total with 9,371 Km of practice.

Points Vs. Salary

You can see all the totals in the Archive, the ones that stand out are as follows:

Highest amount paid per point for a driver:

Fernando Alonso 11 points €35,000,000 = €3,181,818 per point

Least amount paid per point for a driver:

Max Verstappen 49 points €250,000 = €5,102 per point



Gearboxes

Most gearboxes used by a Driver:

1. Romain Grosjean 10
2. Pastor Maldonado 9
3. Raikonnen, Alonso, Kvyat 8

Most gearboxes used by a Team:

1. Lotus 19
2. Red Bull 13
3. Mclaren, Ferrari, TR 12

Fewest Gearboxes Used:

1. Massa, Hamilton, Rosberg, Hulkenberg, Perez, Ericcson, Nasr, Vettel all used only their allotted 4 Gearboxes.

2. Sauber, FI, and Mercedes were the only teams to not use more than 8 gearboxes total.

Greatest distance covered by a single Gearbox:

1. Valterri Bottas Gearbox #1, 6,132 Km.
2. Filipe Massa Gearbox #1 5,697 Km
3. Lewis Hamilton Gearbox #1 5,664 Km

Shortest distance covered by a single gearbox:

1. Fernando Alonso Gearbox #5, 121 Km.
2. Kimi Raikkonen Gearbox #6 306 Km
3. Dani Kvyat Gearbox #6 364 Km


Internal Combustion Engines

Most ICE’s Used:

1. Fernando Alonso 12
2. Jenson Button 11
3. Daniel Ricciardo 9

Least ICE’s Used:

1. Sauber, Mercedes, Force India, Williams, and Lotus all used only their allowed 4 ICE’s per driver.

Greatest distance covered by a single ICE:

1. Sergio Perez ICE #1 5,586 Km
2. Filipe Massa ICE #1 5,395 Km
3. Nico Rosberg ICE #1 5,390 Km

Shortest Distance Covered by a single ICE:

1. Daniel Ricciardo ICE #1 58 Km
2. Fernando Alonso ICE #1 202 Km (technically driven by Magnussen)
3. Fernando Alonso ICE #4 314 Km


Turbochargers

Most Turbo’s Used:

1. Jenson Button 12
2. Fernando Alonso 11
3. Riccardo & Sainz 6

Least Turbo’s Used:

1. Sauber, FI, Mercedes, Lotus, Williams, and Vettel all used only their 4 allowed Turbo’s per driver.

Greatest distance covered by a single Turbo:

1. Sergio Perez TC #1 5,586 Km
2. Filipe Massa TC #1 5,395 Km
3. Nico Rosberg TC #1 5,390 Km

Shortest Distance Covered by a single Turbo:

1. Jenson Button TC #10 39 Km
2. Daniel Ricciardo TC #1 58 Km
3. Fernando Alonso TC #1 202 Km (technically driven by Magnussen)


MGU-H

Most MGU-H’s Used:

1. Jenson Button 12
2. Fernando Alonso 11
3. Ricciardo & Sainz 6

Least MGU-H’s Used:

1. Sauber, FI, Mercedes, Lotus, Williams, and Vettel all used only their 4 allowed MGU-H’s per driver.

Greatest distance covered by a single MGU-H:

1. Sergio Perez MGU-H #1 5,586 Km
2. Filipe Massa MGU-H #1 5,395 Km
3. Nico Rosberg MGU-H #1 5,390 Km

Shortest Distance Covered by a single MGU-H:

1. Jenson Button MGU-H #10 39 Km
2. Daniel Ricciardo MGU-H #1 58 Km
3. Fernando Alonso MGU-H #1 202 Km (technically driven by Magnussen)


MGU-K

Most MGU-K’s Used:

1. Jenson Button 10
2. Fernando Alonso 8
3. Daniel Ricciardo 6

Least MGU-K’s Used:

1. Ferrari, Sauber, FI, Lotus, Mercedes, and Williams all used only their 4 allowed MGU-K’s per driver.

Greatest distance covered by a single MGU-K:

1. Daniel Ricciardo MGU-K #2 5,924 Km
2. Sergio Perez MGU-K #1 5,586 Km
3. Filipe Massa MGU-K #1 5,395 Km

Shortest Distance Covered by a single MGU-K:

1. Daniel Ricciardo MGU-K #1 58 Km
2. Fernando Alonso MGU-K #4 197 Km
3. Fernando Alonso MGU-K #5 429 Km


ENERGY STORE (battery)

Most ES’s used:

1. Raikkonen, Alonso, Ricciardo 5

Due to the rule change mid-season, Mclaren/Fernando was allowed to use 5 components without penalty, however Kimi and Ricciardo both took grid penalties for using 5 Energy Stores. All other drivers used 4 or LESS.

Least ES’s Used:

1. Lotus, Force India, and Williams, all used only THREE Energy Stores per driver over the course of the season, 1 less per driver than they are allowed. Obviously the batteries are the most reliable part of the Power Unit.

Greatest distance covered by a single ES:

1. Carlos Sainz jr. ES #2 10,161 Km
2. Max Verstappen ES #2 9,749 Km
3. Filipe Massa ES #1 5,697 Km

Shortest Distance Covered by a single ES:

1. Max Verstappen ES #1 196 Km
2. Fernando Alonso ES #1 706 Km
3. Carlos Sainz jr. ES #4 722 Km


CONTROL ELECTRONICS

Most CE’s used:

1. Fernando Alonso 7
2, Jenson Button 6
3. Raikkonen & Ricciardo 5

Least CE’s Used:

1. Lotus, Force India, and Williams, all used only THREE Control Electronics per driver over the course of the season, 1 less per driver than they are allowed.

Greatest distance covered by a single CE:

1. Lewis Hamilton CE #2 8,383 Km
2. Nico Hulkenberg CE #2 8,279 Km
3. Dani Kvyat CE #2 7,085 Km

Shortest Distance Covered by a single CE:

1. Lewis Hamilton CE #1 233 Km
2. Dani Kvyat CE #1 345 Km
3. Max Verstappen CE #1 557 Km

That about covers component use.
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. slika

Post

fap
Avatar
Baniran
Baniran
Postovi: 209
S nama već: 9 god 9 mj
Navija za: mclaren
Za mene kao navijaca Mclarena jako losa sezona .Jos od vremena Sene Mclaren nije imao ovakvu sezonu.
Sto se tice trkanja pa drago mi je da sam mogao gledati Sennu i Prosta ovo danas trkanje je strasno.Pogledajte samo da nema DRSa koliko bi imali preticanja na stazi znaci trke bi bile mrtvilo.Ne bi me cudilo da uvedu neko pravilo da vozaci u trci smeju jednom ispraviti sikanu da bi stekli bolju poziciju.
Sto se vozaca tice pa Mladi Max je ok mada mislim da su poceli mnogo rano ulaziti u F1 .
Sve u svemu jedva cekam sledecu sezonu u nadi da ce trke biti bilje a i da ce Mclaren konacno proraditi :jupije:
A ako bude ovako pa onda cemo svakako preci na motogp Gooooooooo Vale
Navijam za Mclaren,Ferrari,Mercedes,RB,Willijams.
Hamilton,Alonso,Vettel,Raikonen,Baton,Perez.,pa i ja de se pridruzim trendu navijanja za celu F1

Post

croatic f1
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 6109
S nama već: 10 god 6 mj
Navija za: najstarijeg i najmlađeg
Lokacija: Zaprešić
Što se mene tiče, sezona je razočarala i u subjektivnom i u objektivnom pogledu.

Moj favorit pretrpio je najgoru sezonu u karijeri još od davne 2001. i Minardija. Bilo je uistinu bolno pratiti njegovu sezonu, počevši od bezbrojnih kvarova i odustajanja, a i kad je bolid izdržao do kraja nije bilo ništa manje bolno pratiti tu nekonkurentnost. Iako smo se već naviknuli na ovakvu McLaren Hondu, za obje kompanije je ovo uistinu sramotno i neprofesionalno. Po meni je definitivno Honda glavni krivac i oni su ti koji su zakazali. S obzirom na ograničenost razvoja, teško je realno očekivati bilo što bolje iduće sezone.

Nadalje, same utrke bile su užasne. Bez pardona ću reći da je ovo bila najgora sezona Formule 1 koju sam ikad gledao: utrke dosadne, oba naslova riješena su praktički u startu, slaba konkurencija, jako loša sezona. Već spomenuta ograničena pravila ne daju veliku nadu za puno bolju 2016.

S one vedrije strane, definitivno me najviše oduševio Max Verstappen. Kad je objavljeno da dolazi u F1, nimalo to nisam odobravao, ali sad sam sretan što je bio dio ovogodišnje sezone. Upravo je on učinio većinu utrka gledljivima. I njegov kolega Sainz je također sjajan vozač i u prvom dijelu sezone smo vidjeli dobre borbe između njih dvojice, ali onda je Sainza "krenulo" s kvarovima i nekako je još više pao u Maxovu sjenu, valjda će iduće sezone i on moći bolje doći do izražaja.

Mora se pohvaliti i Seba Vettela i cijelu momčad Ferrarija na odličnom napretku naspram prošloj sezoni, zacrtali su 3 pobjede prije sezone - to su i ostvarili, a nakon prošlogodišnja 2 podija to je uistinu velik napredak, pogotovo jer su upravo oni postali najveća Mercedesova prijetnja.

Trenutno mi ne pada na pamet ništa više s ove pozitivne strane, pa bolje da ne nabrajam svu tu negativu :mrgreen:

Kao i svi nadam se bar malo boljoj sezoni 2016. :kockastazastava:

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18425
S nama već: 10 god 2 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

hattrick
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3913
S nama već: 10 god 6 mj
Navija za: Vettel
Lokacija: Topusko
Kontakt:
Jedan mali osvrt na zanimljive tim radije:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=TcdxvRT89NU[/youtube]
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. slika

Post

hattrick
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3913
S nama već: 10 god 6 mj
Navija za: Vettel
Lokacija: Topusko
Kontakt:
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. slika

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18425
S nama već: 10 god 2 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
F1 Fanatic viđenje duela timskih kolega u 2015.
http://www.f1fanatic.co.uk/2015/12/07/2 ... e-battles/
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

hattrick
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3913
S nama već: 10 god 6 mj
Navija za: Vettel
Lokacija: Topusko
Kontakt:
Neznam gdje bih stavio ovaj video koji grafički pokazuje redoslijed sljedeće sezone..

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=EEPtZBc2Wmk[/youtube]

..te brojevi kroz prošlu sezonu..

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=4DDNA7kJIvQ[/youtube]
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. slika

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18425
S nama već: 10 god 2 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18425
S nama već: 10 god 2 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

avetma
Avatar
Administrator
Administrator
Postovi: 5752
S nama već: 10 god 7 mj
Lokacija: Zagreb
Kontakt:
Izišla je kompletna rang-lista na F1fanatic koju radi inače odlični Keith Collantine. Iako se u nekim djelovima poretka dosta razlikuje od onog što sam ja napravio na F1pulsu, top2 vozača su nam jednako poredana :)

Linkovi:
1. Sebastian Vettel
2. Lewis Hamilton
Odgovori
👀 Registriraj se Prijavi se ⚡