Povijest F1
- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6036
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Čestitke Dave na pobjedi, Mazzacaneu i Zeki čestitke na upotpunjavanju podija
Ja deveti s 20, za jednog debitanta čisto solidno
Trebalo je biti 22, ali sam u brzini slučajno stisnuo Prosta za Estoril '85. i nisam dobro pročitao brojku za Ferrarijeve pobjede pa sam samouvjereno stisnuo isti broj umjesto +1. Cijelo vrijeme sam mislio da brzina nosi neke bodove ko na Kahootu jer mi je u obavijesti za kviz pisalo nešto tipa "be fastest" pa ću i to dodati u opravdanja
Pohvale za kviz @dmj, nadam se da će biti još sličnih

Ja deveti s 20, za jednog debitanta čisto solidno


Pohvale za kviz @dmj, nadam se da će biti još sličnih

- avetma
- Administrator
- Postovi: 5730
- S nama već: 10 god 4 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Ma šalim se ja, to mi je mantra "previše povijesti".
Bravo za kviz 


- DaveGilmour
- Formula 2
- Postovi: 1317
- S nama već: 9 god 3 mj
- Navija za: Sve driven by Verstappen
- Lokacija: Zagreb
I od mene pohvale za kviz
Mislim da si dobro pogodio omjer između aktualnosti i povijesti (s tim da ja ''aktualnim" smatram sve unazad 10-15 godina
). Drago mi je da si išao opcijom da točan odgovor vrijedi jedan bod i da nema dodatnih bodova za brzinu pa ja na škakljivijim pitanjima bilo i vremena za razmisliti. Odaziv je, ako sam dobro primjetio, bio jako dobar s oko 70-80 igrača pa se nadam da razmišljaš o još kojem kvizu u skorije vrijeme 

Mislim da si dobro pogodio omjer između aktualnosti i povijesti (s tim da ja ''aktualnim" smatram sve unazad 10-15 godina


- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7157
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
imam samo jedno pitanje za kraj: đe je frantic?
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18176
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Ođe

Nisam u toku

Sad vidim da je Dino napravio kviz, ali ako je trebalo "biti negdje u određeno vrijeme", vjerovatno sam bio zauzet nečim drugim
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Ferrari Maniac
- Formula 1
- Postovi: 3162
- S nama već: 10 god
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: Zagreb
Jeb*mu miša tulavog, ja zaboravio...
trebat ću staviti nekakav podsjetnik za sljedeći kviz...

Sisu (fin.)
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7157
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
imate reprizu danas u 5, nemojte zajebat!
kad se registrirate, dolazi vam na mejl podsjetnik.
https://myquiz.org/p/194564

kad se registrirate, dolazi vam na mejl podsjetnik.
https://myquiz.org/p/194564
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Ferrari Maniac
- Formula 1
- Postovi: 3162
- S nama već: 10 god
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: Zagreb
Ovo 'Ozbiljno težak kviz...' zvuči vrlo zloslutno za moj rezultat
Ako ništa drugo, barem će croatic znat da mu čuvam leđa.

Ako ništa drugo, barem će croatic znat da mu čuvam leđa.
Sisu (fin.)
- fjaka
- Formula 4
- Postovi: 417
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: jordan
@dmj
da je piquet osta u williamsu bi li ostala i honda? i onda pretpostavljam ni mcl nebi dobio hondin motor niti bi mp4/4 bio dragulj kakav je bio? poznato je da su oba brazlica tada bili hondini igrači ali jeli moguće da bi piqetov ostanak značio i ostanak honde? jeli znaš ti išta o ovome? oko ovoga je puno verzija a nemogu sve bit točne
da je piquet osta u williamsu bi li ostala i honda? i onda pretpostavljam ni mcl nebi dobio hondin motor niti bi mp4/4 bio dragulj kakav je bio? poznato je da su oba brazlica tada bili hondini igrači ali jeli moguće da bi piqetov ostanak značio i ostanak honde? jeli znaš ti išta o ovome? oko ovoga je puno verzija a nemogu sve bit točne

- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
Zato što mislim da su Damon i Nico tu negdje, vrlo slični vozači. Mada će zbog ličnih simpatija, a naročito zbog Mađarske 1997 i Belgije 1998, za mene Damon uvijek biti nešto bolji vozač, ono što su isporučivali na stazi je vrlo slično. Naizgled imaju dosta zajedničkog-sinovi šampiona, jednostruki prvaci, vozili za Williams, ali su im životni putevi jako različiti. Zbog toga Damon ima moje simpatije, jer je sve postigao na teži način, usprkos slavnom ocu odrastao u oskudici, radio svakakve poslove, došao „star“ u formulu 1, preživio sve pritiske i poniženja 1994 i 1995, te napokon 1996 i smogao snage za tu jednu titulu iako je već dobio šut kartu iz Williamsa.Har Kl je napisao/la: 21.04.2020., 10:47
Zašto misliš da Rosberg ne bi bolje riješio neke stvari od Hilla i zašto si ga stavio u isti koš sa KR?
Rosberg je jako podcijenjen vozač, od svih navijača. Momak je izgubio od Hamiltona 3:1 i u prvenstvima 2:1. Da je jednu šampionsku sezonu okrenuo u svoju korist, uz pobjede nad MS 3:0 bio smatran jednim od best of. Spominjali bi ga kao vozača, koji je pobijedio MS, LH, a nije to toliko nemoguće za zamisliti.
Sa druge strane Nico cijeli svoj život živi kao princ, odrastao u Monaku, čak je i birao „nacionalnost“ tako da može imati jake sponzore, otac mu je jako uticajan čovjek koji mu je krčio put....sve je to legitimno, svijet tako funkcioniše otkako smo kao ljudska vrsta sa nomadskog prešli na statični način života, ali imam pravo da mi se to ne sviđa. O njegovoj tituli je valjda sve rečeno, istoj vrijednost daje manje više Lewis Hamilton i to je uvijek prvi ili drugi argument kada neko „brani“ njegovu titulu. Opet svaka mu čast za sve što je morao žrtvovati da bi pobjedio i tog indisponiranog i čudnovatim kvarovima podložnog Hamiltona. Skontao na vrijeme ko je i šta je i skontao da mu je bolje da se zajebava po padocku, snima vlogove i reklame i voda onu svoju ružnjikavu Vivan po crvenim tepisima

Kimi je vozač o kojem manje više sve znamo, ali i vozač koji ne zna čuvati bolid kojem pouzdanost i nije baš najjača strana, pa je moja procjena da bi u tom scenariju iz 1995 gledali nešto slično njegovoj sezoni 2005.
Ne možemo filozofirati, jer se filozofira o apstraktnim stvarima, a ne o stvarima koje se lako kvanficiraju. Moramo prihvatiti da su rezultati posljedica puno kompleksnih sistema i ne možemo nikad ali nikad pojave ocjenjivati isključivo po rezultatu, nego po procesu koji je doveo do rezultata.Frantic je napisao/la: 21.04.2020., 12:03 Ah vidi @bato, možeš sada filozofirat do sutra, ostaje činjenica (a ne mit) da je dobrim dijelom on napravio toliku razliku. Međutim, koliko je ko imao udjela u tome, on sam, ekipa, mehaničari, Ross, Williams sa nekim šlampavim potezima, Hill sa greškama (i to nešto govori o MSu) o tome možemo do kraja svijeta i vremena. Čak i da je tako, kao što kažeš, to se opet uklapa u moje mišljenje da bi MS (sa FW19) Jacquesa (sa F310B) odradio sa 30-ak bodova. I ne uklapa u tvoje mišljenje da je mogao napraviti takvu prednost samo u dominantnom bolidu. Takođe je činjenica da je 1995. jedna od boljih predstava nekog vozača i jedna od "bolje" osvojenih titula (pod ovim mislim, jedna od titula gdje je vozač "iznio" titulu). Vrlo lako zaboravljamo Belgiju, Evropu i slične predstave.
Što se tiče kvarova, da, ne zanimaju me kvarovi, niti DCa niti Herberta. Nisu predmet priče.
Dalje, da li vozač može "uticati" na kvar?
Naravno da može.
Prvi primjer koji mi pada na pamet je 1989.
Jbga, Senna vodi trku, gazi, gazi i gazi,.... i razvali mjenjač. Stane sa strane, izađe iz bolida i to traje taman nekih pola minute.
Utom prođe Prost (kasnio pola minute, jel), vidi crveno-bijeli bolid sa brojem 1 parkiran sa strane i onda do kraja trke hladno "pjevuši Marseljezu ispod kacige do kraja trke" (kako to neko fino opisa).
Samo kažem.....
Hamiltona (i ostatak ekipe) si ti uveo u priču, a ne ja. Ja sam se držao MSa, Damona i JVa.
Ako te ne zanimaju kvarovi DC i Herberta zašto onda uvodiš sada novu varijablu u priču? Da, moguće je vozač utiče na kvar. Ali da bi to zaključio potrebno je puno stvari uzeti u obzir. Ali situaciju može spasiti filozofija koju si spomenuo i tzv. „Okamova britva“ koja kaže: "Ako imate dvije teorije koje predviđaju isto, odaberite jednostavniju."

Hamiltona sam naveo kao paralelu, koju si radio iskoristio da priču trasiraš u tom smjeru. Poenta priče je bila na prenaglašenom fokusu na Hamiltonove izjave. Na ovom portalu se njegove izjave uvijek tumače u maniru šta je pisac htio da kaže, navlače se neki zaključčci, pa mi se paralela učinila zgodnom. Ne mogu ni da zamislim šta bi se ovdje pisalo da je Hamilton izjavio da su ga sporiji vozači puštali bez problema, jer su znali da nema svrhe da se trkaju sa njim za poziciju, ali zaboga Damon Hill to nije htio uraditi

Odmah da budemo jasni, Hamiltonova osobnost mi se uopće ne sviđa. Uvijek sam zazirao od ljudi koji su svakom loncu poklopac i trude se da o svemu imaju mišljenje usprkos neznanju i oskudom obrazovanju i svaki trend slijepo slijede bez obzira koliko retardiran bio. Nešto kao Severina



Što se tiče odnosa između statusne pozicije Barrichella i Bottasa, Barrichello je zamijenio Irvinea, a ovaj Rosberga. Kontekst je bitan, Ferrari 2000. i Mercedes 2017. nisu isto. Ferrariju je trebao broj 1 i broj 2, Mercedesu je bilo svejedno, toliko su bili bolji od ostatka grida. Hamilton nikad nije ni imao vodonošu, a Schumacher je otišao u prijevremenu penziju kad je saznao da će voziti sa Kimijem. Negdje kasnije si napisao da je Barrichello imao dugoročnije ugovore za razliku od Bottasa. Valjda se dugoročni ugovori daju onome sa kime si zadvoljan, a kratkorčni uz poruku da mora podići nivo igre (Toto Wolf) onome ko mora napredovati.Frantic je napisao/la: 21.04.2020., 12:03
Kad smo kod njega, Bottas je Hamiltonova kučka skoro pa isto toliko kao što je Rubens bio Michaelova. Jedina razlika je u tome što je između Bottasa i Hamiltona možda (kažem možda, što ne znači i da jeste) manja razlika nego što je to između Rubensa i Michaela (ne samo zbog Bottasa, već i zbog Michaela).
To ko ne vidi, jbga, ja mu ne mogu pomoći.
Plus što Totto ipak daje malo više slobode Bottasu, nego što je to Todt davao Rubensu. Rubens i da je imao više slobode, opet bi imao karijeru kakvu je imao , s pobjedom-dvije više i određenim brojem bodova više na svom kontu.
U krajnoj liniji mogu se složiti da Rubens vjerovatno ne bi nešto puno više napravio i da je imao slobodu, navijao sam da uzme tu 2009, ali nažalost nesreća 1994 i ljudsko poštenje su mu odnijeli killer instinct i tu nije bilo povratka.
Što se tiče Botasa, on je pobjeđivao ispred Hamiltona u situacijama kada prvenstvo još nije bilo rješeno (to je Barrichellu pošlo za rukom samo jednom ili ako hoćeš dva puta ako ćemo brojati Japan 2003 kada je opet i tom pobjedom išao Michaelu u korist). Što se tiče Singapura, poslužit ću se tvojom rečenicom za DC 1995-zar ti stvarno misliš da je on mogao nešto bez obzira na žive matematičke šanse

Ovdje opet dolazimo na zanimljiv teren. Znači za pobijediti u Williamsu FW17 treba biti Alain Prost. Naravno da ćeš ti fokus prebaciti na Schumachera, ali si i sam priznao da to nije bio baš pobjednički bolid sam od sebe. I nisam ti zamjerio ŠTO RAZDVAJAŠ dobre i loše godine, nego ŠTO NE RAZDVAJAŠ svima.Frantic je napisao/la: 21.04.2020., 12:03
Prost - isti lik i 1984. (ma i 1982.) i 1993. Puno prije 1993. je zaradio nadimak "Profesor".
Alonso - isti lik i 2006. i 2016. (samo što je 2016. vozio "kantu").
Hamilton - Mclaren (više vukao na Sennu, da se razumijemo 2007. je najbolje odvežena rookie sezona ili barem jedna od najboljih).
Hamilton - Mercedes (puno više vuče na Prosta)
Mika - jbga, iako je bio prvak te, 1999. godine, tu sezone nije odvozio na nivou kao sezonu prije (isto prvak) i sezonu poslije te (drugi).
Jacques - mogu se složiti da nije bio isti 1997. i 2005. Ali on je za mene 1996.-1997. bio "solidno-prosječan-srednja žalost" vozač sa najboljim bolidom u rukama (otuda i oni smileyi), a 2005. je možda stvarno bio indisponiran (zanimljivo, i ti isto kao i ja uzimaš različite periode karijere, tj. razdvajaš dobre i loše godine, a meni zamjeraš za isto)
Kao i u svakom poslu, tako i vozači formule 1 godinama napreduju ili stagniraju. Puno je tu faktora van kontrole vozača, ali najteže je zadržati kontinuitet dobrih nastupa bez obzira šta voziš, ali manje više svako doživi peak karijere u određenom trenutku.
Iz tog razloga mi je bilo nelogično upuštati se u takve procjene, ali zagrizao sam udicu jer je zanimljivo. Zašto to kažem? Pa recimo teško mi je vući paralelu između Schumachera 1997 i 2001, kad je i ta 1997 doprinijela da on bude ono što je bio 2001. Jedna bez druge ne postoje.
Zato smatram da bismo ipak trebali razdvojiti i pokušati podvesti sa približnim mometima u karijerama tih vozača.
Što se tiče Villeneuvea, teško da solidno-prosječan-srednja žalost vozač osvoji Indy 500, Cart PPG Indy i uspješno se prilagodi sa američkih serija na Formulu 1 i tu bude uspješan. Teško da se oko solidno-prosječnog-srednja žalost vozača gradi cijela nova ekipa, koja jeste kratkoročno ispala teški flop, ali vraćamo se na početak-treba suditi po procesu ne po rezultatu. Imao je on i u tim smećima od bolida jako dobrih nastupa, pa ako hoćeš dogurao ga je ipak do 2 podija, ali meni lično najbolja vožnja je bila u famoznoj Austriji 2002, samo što se toga niko živ ne sjeća zbog poznatih dešavanja i činjenice da mu je bolid otkazao. Ponuda McLarena iz 1999. također dosta govori.
Frantic je napisao/la: 21.04.2020., 12:03
Kad pominješ MSove "mrlje", čovjek je uredno kažnjen za svaku. Ako i nije za svaku, definitivno je vozač koji je popio ubjedljivo najviše kazni. I to onih rigoroznih.
JV Japan 1997. - MS Belgija 1998. - žute zastave. JVu se bilo "nakupilo" otprije (takva su nekakva pravila bila), MSu koliko znam nije (barem ne kao JV prije Japana 1997). JV DSQ, Williams uložio žalbu, JV startovao, završio 5., Williams povukao žalbu, ovaj DSQ.![]()
U Belgiji 1998. MSu izbrisano vrijeme.
I šta ti to govori o tvom omiljenom vozaču?

- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18176
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Odgovoriću ti prvo na ovo zadnje.
Šta mi to govori?
Govori mi da je vozio na nož, da je bio beskrupulozan i beskompromisan na stazi (kao i većina prvaka), govori mi da se ne razlikuje od nekih drugih velikana, samo što se u "njihovo" vrijeme (prije MSa) manje kažnjavalo (a postoji barem jedan slučaj prije Jereza 1997. koji je trebao biti kažnjen na isti način kako je kažnjen i MS), ali takođe mi govori (između redova) da je bio malo i u "nemilosti" britanskog lobija (sudačkog i rukovodećeg) prilikom nekih sudačkih odluka, dok se nekim drugima, pogotovo zadnjih par godina (kada imamo puno veći dijapazon kazni) gdje imamo 2 eklatantna primjera (vozača), gledalo kroz prste
Znaš, nešto kontam, mogli su i njemu reći da se 2006. u kvalifikacijama za VN Monaca, malo "zbunio" u Rascasseu....
Takođe, u Benzu sam se smijao na par odluka i kazni za njega.
Prvo mi pada na pamet kontak sa Brunom Sennom u Catalunyi 2012., zgog čega je ostao bez PPa u Monacu.
Za usporedbu, ista situacija se desila između Webbera i Kovalainena (s tim što je Webber poletio, pa je izgledalo dosta opasnije) u Valenciji.
I Senna i Kovalainen su se malko micali (pomaknuli), dobili udarac odazada, u Webberovom slučaju je bio racing accident u MSovom je to bio +5 grid places penalty
Dalje
1. Čovjek je uredno kažnjen za svaku. I ako nije za svaku, jeste skoro za svaku. Međutim, za skoro svaki "tip" prekršaja (pa čak i za onaj iz Jereza 1997.) koji je on napravio, bilo je je slučajeva da su neki drugi vozači, prije ili poslije njega, napravaili apsolutnu identičnu stvar, a nisu svi bili kažnjavani (da ne govorim sad o tome, da su i kod dodijeljenih kazni, te kazne bile različite od slučaja do slučaja).
2. Čovjek sa ubjedljivo najviše kazni. Ovdje računam i kazne koje, po mom mišljenju, možda i nije trebao dobiti,m ili je trebao dobiti blaže.
Npr. one dvije trke 1994. Zar nije bilo dovoljno da dobije DSQ za Britaniju (iako uopšte nije bila čista odluka sudaca, ne u smislu prekršaja - prekršaj je postojao, već u smislu da su nešto laprdali s Benettonom cijelu vječnost, pa nakon toga i neodrađene kazne, blackflagovan, pa suci povuku blackflag, pa ipak na kraju odradi tu kaznu,)? Ili DSQ + jednu trku kazne.
A ne, nego izgleda da se nakupilo "doljevanje goriva", istraga TCa, to ignorisanje crne zastave (sa sudijskom zavrzlamom), pa famozna "fosna" u Belgiji, pa hajde fino opalit 2 trke bana, a 16 bodova je već skinuto sa konta (a od svega nabrojanog MSa možeš kriviti samo za crnu zastavu u Britaniji).
Onaj gore opisani primjer dok je vozio Mercedes je minoran i nebitan, jer nije igrao nikakvu ulogu (osim što mu je uskratio PP sa skoro 43,5 godine na leđima), ali i to govori nešto.
Pošto čitam između redova kao da se možda "prepao" Kimija
Bourdais nakon 4 titule (dok su "tamo" bile 2 serije) nije u F1 ništa pokazao, ali nije niti sjeo najbolji bolid po dolasku u F1.
Montoya je, kad je imao u rukama dobru-odličnu alatku (2003.), mogao osvojiti titulu. Samo da ga je Frank malo pogurao u odnosu na Ralfa na par trka.
Indy 500 trka ima mitsko značenje, što jest, jest (ne čini džaba 1/3 trostruke krune motorsporta), ali pobjeda baš i nije neko mjerilo (jeste prestiž, bez daljnjeg), jer te može "posrat" fortuna sa nekim sudarom u 180.-190. krugu, postavit te na prvo mjesto, i gdje trebaš nakon silaska pace cara sa staze samo zadržati vodstvo par krugova do kraja.
A1995. bi možda i Scott Goodyear pobijedio da nije napravio sa pace carom to što je napravio.
I nakon te trke su se vukli repovi, mada je kasnije jasno dokazano da je lik prešao pace car, ipak pod žutim svjetlima.
Šta mi to govori?
Govori mi da je vozio na nož, da je bio beskrupulozan i beskompromisan na stazi (kao i većina prvaka), govori mi da se ne razlikuje od nekih drugih velikana, samo što se u "njihovo" vrijeme (prije MSa) manje kažnjavalo (a postoji barem jedan slučaj prije Jereza 1997. koji je trebao biti kažnjen na isti način kako je kažnjen i MS), ali takođe mi govori (između redova) da je bio malo i u "nemilosti" britanskog lobija (sudačkog i rukovodećeg) prilikom nekih sudačkih odluka, dok se nekim drugima, pogotovo zadnjih par godina (kada imamo puno veći dijapazon kazni) gdje imamo 2 eklatantna primjera (vozača), gledalo kroz prste
Znaš, nešto kontam, mogli su i njemu reći da se 2006. u kvalifikacijama za VN Monaca, malo "zbunio" u Rascasseu....

Takođe, u Benzu sam se smijao na par odluka i kazni za njega.
Prvo mi pada na pamet kontak sa Brunom Sennom u Catalunyi 2012., zgog čega je ostao bez PPa u Monacu.
Za usporedbu, ista situacija se desila između Webbera i Kovalainena (s tim što je Webber poletio, pa je izgledalo dosta opasnije) u Valenciji.
I Senna i Kovalainen su se malko micali (pomaknuli), dobili udarac odazada, u Webberovom slučaju je bio racing accident u MSovom je to bio +5 grid places penalty
Dalje
1. Čovjek je uredno kažnjen za svaku. I ako nije za svaku, jeste skoro za svaku. Međutim, za skoro svaki "tip" prekršaja (pa čak i za onaj iz Jereza 1997.) koji je on napravio, bilo je je slučajeva da su neki drugi vozači, prije ili poslije njega, napravaili apsolutnu identičnu stvar, a nisu svi bili kažnjavani (da ne govorim sad o tome, da su i kod dodijeljenih kazni, te kazne bile različite od slučaja do slučaja).
2. Čovjek sa ubjedljivo najviše kazni. Ovdje računam i kazne koje, po mom mišljenju, možda i nije trebao dobiti,m ili je trebao dobiti blaže.
Npr. one dvije trke 1994. Zar nije bilo dovoljno da dobije DSQ za Britaniju (iako uopšte nije bila čista odluka sudaca, ne u smislu prekršaja - prekršaj je postojao, već u smislu da su nešto laprdali s Benettonom cijelu vječnost, pa nakon toga i neodrađene kazne, blackflagovan, pa suci povuku blackflag, pa ipak na kraju odradi tu kaznu,)? Ili DSQ + jednu trku kazne.
A ne, nego izgleda da se nakupilo "doljevanje goriva", istraga TCa, to ignorisanje crne zastave (sa sudijskom zavrzlamom), pa famozna "fosna" u Belgiji, pa hajde fino opalit 2 trke bana, a 16 bodova je već skinuto sa konta (a od svega nabrojanog MSa možeš kriviti samo za crnu zastavu u Britaniji).
Onaj gore opisani primjer dok je vozio Mercedes je minoran i nebitan, jer nije igrao nikakvu ulogu (osim što mu je uskratio PP sa skoro 43,5 godine na leđima), ali i to govori nešto.
Uozbilji se....Schumacher je otišao u prijevremenu penziju kad je saznao da će voziti sa Kimijem.

Pošto čitam između redova kao da se možda "prepao" Kimija


Po mom mišljenju se u Bottasovom slučaju daju ugovori na godinu dana najvećim dijelom kako bi se "držao na uzici".Valjda se dugoročni ugovori daju onome sa kime si zadvoljan, a kratkorčni uz poruku da mora podići nivo igre (Toto Wolf) onome ko mora napredovati.
PPG Indy seriju su osvajali (ili bili prilično uspješni u istoj) i drugi prosječni vozači F1. Oni koji su bili vrlo dobri (odlični) u F1 su bez problema osvajali PPG, Cart ili kako se već u kojem vremenskom periodu zvala....Što se tiče Villeneuvea, teško da solidno-prosječan-srednja žalost vozač osvoji Indy 500, Cart PPG Indy i uspješno se prilagodi sa američkih serija na Formulu 1 i tu bude uspješan.
Bourdais nakon 4 titule (dok su "tamo" bile 2 serije) nije u F1 ništa pokazao, ali nije niti sjeo najbolji bolid po dolasku u F1.
Montoya je, kad je imao u rukama dobru-odličnu alatku (2003.), mogao osvojiti titulu. Samo da ga je Frank malo pogurao u odnosu na Ralfa na par trka.
Indy 500 trka ima mitsko značenje, što jest, jest (ne čini džaba 1/3 trostruke krune motorsporta), ali pobjeda baš i nije neko mjerilo (jeste prestiž, bez daljnjeg), jer te može "posrat" fortuna sa nekim sudarom u 180.-190. krugu, postavit te na prvo mjesto, i gdje trebaš nakon silaska pace cara sa staze samo zadržati vodstvo par krugova do kraja.
A1995. bi možda i Scott Goodyear pobijedio da nije napravio sa pace carom to što je napravio.
I nakon te trke su se vukli repovi, mada je kasnije jasno dokazano da je lik prešao pace car, ipak pod žutim svjetlima.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
-
dmj
- GP3
- Postovi: 975
- S nama već: 5 god 3 mj
Jučer je riješenost kviza bila nešto malo ispod 50%.Ferrari Maniac je napisao/la: 24.04.2020., 09:39 Ovo 'Ozbiljno težak kviz...' zvuči vrlo zloslutno za moj rezultat![]()
Ako ništa drugo, barem će croatic znat da mu čuvam leđa.
Najbolji rezultat je bio 27/30, a s 19/30 se upadalo u top 10.
Naravno da ima i lakših pitanja, nije mi cilj da se ljudi osjećaju nemoćno, to je samo igra.
- Ferrari Maniac
- Formula 1
- Postovi: 3162
- S nama već: 10 god
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: Zagreb
stižem



Sisu (fin.)
-
dmj
- GP3
- Postovi: 975
- S nama već: 5 god 3 mj
Moje mišljenje je da to nije imalo nikakve veze s Piquetom. Williams i Head su notorno teški za suradnju, i nisu dozvoljavali nikakvo petljanje u vođenje momčadi. Lotus je pristao uzeti, odnosno zadržati Nakajimu, a dolazak Piqueta, koji je već imao iskustva s motorom bio je samo bonus. U Williamsu im je pak ostao Mansell, koji isto nije baš bio premija po pitanju suradnje i PR-a, ma koliko ga Englezi voljeli. Po mnogo toga preteča Alonsa u pritužbama i prigovorima na račun svih oko sebe...fjaka je napisao/la: 24.04.2020., 12:05 @dmj
da je piquet osta u williamsu bi li ostala i honda? i onda pretpostavljam ni mcl nebi dobio hondin motor niti bi mp4/4 bio dragulj kakav je bio? poznato je da su oba brazlica tada bili hondini igrači ali jeli moguće da bi piqetov ostanak značio i ostanak honde? jeli znaš ti išta o ovome? oko ovoga je puno verzija a nemogu sve bit točne![]()
Odnos Honde sa Sennom je već bio poseban i kada je on odlučio preći u McLaren to je najvjerojatnije, mada pravu istinu znaju samo direktno uključeni, bio okidač za odluku... A bio je i no-brainer htjeti doći u momčad koja ima i Prosta i Sennu.
- Ferrari Maniac
- Formula 1
- Postovi: 3162
- S nama već: 10 god
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: Zagreb
16/30
Super kviz, zeznuo sam onaj s književnim likom, ja sam krivo pročitao književnikom i onda pogađao...
Bilo ih je doduše par na pogađanje...
Super kviz, zeznuo sam onaj s književnim likom, ja sam krivo pročitao književnikom i onda pogađao...
Bilo ih je doduše par na pogađanje...

Sisu (fin.)
- JP Renault
- Karting
- Postovi: 107
- S nama već: 9 god 9 mj
- Navija za: Renault, ALO, VER
- Kontakt:
Prvi put sam bio na kvizu, htio sam sudjelovati i u prošlima ali se ne bih sjetio termina
(i na ovom sam propustio prva 3 pitanja
).
Čitav kviz je savršeno napravljen. Prijava izravno preko Pulsa, težina pitanja i vrijeme za odgovor su odlični, i zadovoljan sam sa svojim rezultatom.


Čitav kviz je savršeno napravljen. Prijava izravno preko Pulsa, težina pitanja i vrijeme za odgovor su odlični, i zadovoljan sam sa svojim rezultatom.
1992 1993 1994 1995 1996 1997 2005 2006 2010 2011 2012 2013
- DaveGilmour
- Formula 2
- Postovi: 1317
- S nama već: 9 god 3 mj
- Navija za: Sve driven by Verstappen
- Lokacija: Zagreb
Jučerašnji kviz me potaknuo da i ja opet napravim jedan kviz pa sam tako složio abcd kviz od trideset pitanja preko stranice MyQuiz. Kviz je mix povijesti i sadašnjosti i malo naginje ka težim pitanjima. E sad, startno vrijeme kviza sam postavio za sutra u 21:00h, ali ne znam kako ''reklamirati'' kviz
.
I još me jedna stvar muči, koliko osoba može sudjelovati u mom kvizu? Znaš li ti Dino možda odgovor? Ako sam dobro shvatio, sa svojim besplatnim accountom mogu imati najviše 50 ljudi na kvizu što nije nešto, ali bolje išta nego ništa

I još me jedna stvar muči, koliko osoba može sudjelovati u mom kvizu? Znaš li ti Dino možda odgovor? Ako sam dobro shvatio, sa svojim besplatnim accountom mogu imati najviše 50 ljudi na kvizu što nije nešto, ali bolje išta nego ništa
