Povijest F1

🕒 Razgovori o prošlim vremenima, mjesto za iskusne članove.

Post

DaveGilmour
Avatar
Formula 2
Formula 2
Postovi: 1317
S nama već: 9 god 3 mj
Navija za: Sve driven by Verstappen
Lokacija: Zagreb
Jedan fora kviz:

QUIZ: Name the Grand Prix from the podium line-up

Ja i više nego zadovoljan sa svojih 15/16.
Zeznuo me legendarni trojac. Uspio sam si suziti mogućnosti na 2 odgovora, ali sam onda krivo bubnuo :)

Post

avetma
Avatar
Administrator
Administrator
Postovi: 5730
S nama već: 10 god 4 mj
Lokacija: Zagreb
Kontakt:
10/16 - previše povijesti :mrgreen:

Post

croatic f1
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 6036
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: najstarijeg i najmlađeg
Lokacija: Zaprešić
15/16, pao na istom pitanju kao i Dave :bonk:

Post

Ferrari Maniac
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3162
S nama već: 10 god
Navija za: Scuderia Ferrari
Lokacija: Zagreb
10/16, bezveze sam zeznuo Azerbajdžan 2017. - mislio sam da je 2018. :facepalm: :bonk:
Sve u svemu zadovoljan, dosta sam ih dobro odgovorio iz prošlih era što mi je inače slabija strana...
Sisu (fin.)

Post

LH44
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4505
S nama već: 6 god 7 mj
Navija za: McLaren, HAM, RIC, NOR
Lokacija: Woking
13/16, I to fulao dvije skorije trke i jednu iz davnina

Sent from my ATU-L21 using Tapatalk

slikaslika

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18175
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
16/16
Legendarni trojac je samo jednom bio zajedno na postolju, pa bi se to trebalo znati.
Što se tiče starijih stvari, meni bolje idu stvari iz npr. 1980-ih, nego 2010-ih
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

zekohonda Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 7157
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: sve powered by honda
Lokacija: dubrovnik
12/16.
dobar kviz.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.

Post

_bataziv_0809
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1747
S nama već: 7 god 1 mj
Navija za: McLaren
Pozdrav drugovi :pivo: Čitam redovno, ne stignem pisati, u takvoj sam branši da nemam prilike za dosađivanje kod kuće ni u ova vremena kada je to trend...Nadam se da ste svi dobro i zdravo :pivo:

Mom dobrom @Franticu sam ostao dužan repliku na temu o sezoni 1995, a dug se izmiruje to je stvar časti, a bogme ostavlja se i bakšiš, to je stvar kućnog vaspitanja :zubo:

Oko nespornih činjenica nema se šta polemisati. Benettonu je to bila prva sezona na Renaultu, Williamsu sedma. To je jasno.

Također, nemam razloga da sumnjam u Dudotovo viđenje i sasvim sigurno da je taj motor bilo lakše upakovati tamo gdje se ima rutina i gdje se to naviklo. Možemo se i složiti i u dijelu oko dizajnera.....da mogu birati za svoj bolid, birao bih Neweya uvijek, iako mu zamjeram MP4/18 . Bolid sasvim sigurno jeste bio nestabilan, što vozaču koji voli oversteer poput Schumachera možda i nije toliko smetalo. Naravno kad se Schumacher žali na bolid to se uzima kao sveto slovo, a kad se Hamilton žali to se uzima kao plakanje, ali to je sad već druga tema :mrgreen:

Eh sad prelazimo na zanimljiviji dio, a to je ono gdje se razmimoilazimo :mrgreen: Ustvari gledamo stvari iz različitih perspektiva, nemam problem sa bilo čim što si napisao, nego sa onim što nisi, a smatram da je bitno za razumjevanje kompletne priče.

Schumacher jeste potpisao za Ferrari prije polovine sezone, pa nije bez pameti logika koja te navodi da je Renault možda mogao malo više gurati Williams ne bi li naredne godine bolid sa brojem 1 bio pogonjen njihovim motorom. Problem sa tom logikom je što je u Williamsu sjedio čovjek koji se njima parničio oko važenja ugovora i za kojeg se znalo da će naredne godine promijeniti ekipu i toi prije početka sezone 1995. Dečko se zove David Coulthard. Dakle moglo se desiti (kondicional kao i tvoje) da Renault gurajući Williams na kraju izgura broj 1 na McLarenovom bolidu kojeg je pogonio Mercedes. Vratimo se u kontekst 1995-ta je godina, DC se predviđala blistava budućnost, to je ipak dečko koji je 1994 uskočio umjesto Senne, izuzmemo li nekoliko trka koje je odvezao Nigel zbog pritiska tog istog Renaulta....Dakle tad se nije znalo koji su mu krajnji dometi. Hmmmm......

Dalje, ja sam svjestan da sam manje više sebi svezao ruke rečenicom da je Schumacher ostvarivao ogromne prednosti u bolidima boljim od konkurencije i imaš potpuno pravo da se na to pozivaš i ja neću kontrirati, ali poenta je trebala biti u cjelokupnom paketu.

Dakle, bolid je samo jedan dio slagalice, ako ćemo vjerovati Flaviu Briatoreu čak bolid i šasija nisu isto :mrgreen: tako da najbrži bolid na gridu ništa ne znači ako ga ne prate ostali sadržaji, odnosno ako nemaš cjelokupan paket.

A Benetton je prije svega bio pouzdaniji bolid te 1995 ili narodski rečeno-manje se kvario od Williamsa.

Pa krenimo redom:

-Hillovi kvarovi: 1.) Brazil-mjenjač/ovjes 2.) Španija hidraulika (završava četvrti, a većinu utrke provodi iza nominalno trećeg po brzini bolida na gridu-Ferrarija) 3.) Kanada-mjenjač (opet taj nominalno najbolji bolid na gridu lako prestižu oba Ferrarija) 4.) Njemačka-poluosovina.

-Coulthard kvarovi: 1.) Argentina-elektronika, 2.) Španija, 3.) Monako 4.) Belgija sve mjenjač i 5.) Italija-ovjes, točak/kotač

Sa druge strane Schumaher je imao odustajanje zbog mehaničkog kvara i to u 1.) Austriji i 2.) Mađarskoj, te famozno crkavanje elektronike u Kanadi kada je završio peti, dok je Herber samo na zadnjoj trci odustao zbog kvara motora.

Benetton je bio također bio bolja ekipa od Williamsa. Bolje uigrana, sa boljim pojedincima na pitwallu, kako godi ti je volja...ali su radili dobar posao i nadoknađovali zaostatke majstorski.

Taktikom, preko boksa su uzeli pobjede u Monaku, Francuskoj i Njemačkoj, a isto su im napravili u Velikoj Britaniji ali je utrka završila znamo kako.

Šta tek reći za 3 sekunde brža zaustavljanja u boksu na Nirburgringu ili ono brisanje patosa Williamsom u Aidi kad su zadnji ušli u boks a prvi izašli, a a ovi obratno....

Naposletku ti si uvek znala..... :mrgreen: Naposlijetku i Hill je doprinio svojim greškama i razbijanjima na Nirburgringu i u Japanu....a nekad i naprosto nije imao sreće kao u Belgiji.....

Dakle kad sve to stavimo u konektst, dobijamo poprilično drukčiju sliku, a evo neka kolege forumaši procjene. Nemam nikakvih dilema da je Schumacher bolji vozač od Hilla i smatram da je Hillu možda i teže bilo osvojiti tu jednu titulu u odnosu na Schumacherovih 7.

Tako da posluživši se tvojom logikom, smatram da bi Prost ili Hamilton na Hillovom mjestu riješio sezonu i prije zadnje trke, Hakkinen bi u najgorem slučaju došao sa blagom prednošću u Australiju, vjerovatno i Alonso i Villenueve, ali recimo od svjetskih sampiona za koje smatram da ne bi bili puno bolji od Hilla su Mansell, Vettel, Button, Rosberg, Kimi...

I još jedna stvar, nevezano za tebe, mada si i ti isto napisao jednu rekao bih općeprihvaćenu a samo djelomično tačnu sintagmu da je Hill Herbertu poklonio 2 pobjede....Hill jeste sebe i Schumachera izbacio iz trke, ali ipak je odigrala ulogu i jebena kamera na Ferrarijevom bolidu koja se odlomila, odnosno početnička greška Coultharda, ne bi li ovaj pobijedio....kad dodamo Europu 1999, onda se lako zaključi kako sva logika pada u vodu i da se bolje roditi bez one stvari nego bez sreće....jedan Alesi ostade zavijek na toj jednoj jedinoj Kanadi, a ovaj naizgled bez po muke i pameti uze 3 pobjede....1999 vala i neka je, uz sve ostalo pobjedničko postolje su činili timovi u vlasništvu bivših šampiona i nazvanih po njima....
slika

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18175
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Ja sam pričao o bolidima @bato
Isključivo o bolidima.
Ti si isto prvo pričao o bolidima, a sad pričaš o kompletnom paketu...... :chill:

Pa istom tom logikom se može reći da je Hamiltona u rijetkim situacijama od 2017. pa naovamo, kada i nije imao najbolji paket (a te trke možeš nabrojat na prste), izvlačila ekipa, pit wall, strategija, timski kolega, šef koji je lupio rukom od sto, ovo, ono, dsz, ....
Ah da, s vremena na vrijeme i pokojni Charlie usput i ove "niže" sudije :chill:

A ako sam dobro razumio sa FW17 protiv Michaela u B195
Tako da posluživši se tvojom logikom, smatram da bi Prost na Hillovom mjestu riješio sezonu i prije zadnje trke

Moguće, ipak je to Profesor :misli:

ili Hamilton na Hillovom mjestu riješio sezonu i prije zadnje trke
slika
Teško, ni ovaj sadašnji, a pogotovo onaj Hamilton iz prvih 6-7 godina karijere, taj bi se proveo nijansu bolje od Damona
Možda ovaj sadašnji Hamilton sa brzinom FW17 a Benettonovom ekipom u boxu i na pit wallu, a da MSu daš tadašnju Williams ekipu..., jedino tako (uostalom to je imao protiv Vettela u 2017. i 2018., pa je na kraju ispalo da ga je "uništio")

Hakkinen bi u najgorem slučaju došao sa blagom prednošću u Australiju,
Još teže, onaj Hakkinen iz 1999. definitivno ne bi, ali bi volio vidjeti sa Hakkinenom iz 1998. i 2000. :kokice:

vjerovatno i Alonso
Nije isključeno, on mi je najbliži Prostu, više nego Hamilton i to bi volio vidjeti :kokice:

i Villenueve
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Problem sa tom logikom je što je u Williamsu sjedio čovjek koji se njima parničio oko važenja ugovora i za kojeg se znalo da će naredne godine promijeniti ekipu i toi prije početka sezone 1995. Dečko se zove David Coulthard. Dakle moglo se desiti (kondicional kao i tvoje) da Renault gurajući Williams na kraju izgura broj 1 na McLarenovom bolidu kojeg je pogonio Mercedes.
Mogo si ba nać bolji i ozbiljniji argument.
Stvarno misliš da je DC mogao nešto?
Ja ne.
Pa već je u Francuskoj bilo 35:13 za Damona.
I zato puno više pije vode moja logika sa Damonom i brojem "1" nego tvoja sa Davidom i brojem "1".

Na kraju, kvarovi kod DCa i Herberta uopšte nisu bitni i ne zanimaju me.

Dakle, opet se vraćamo na činjenicu da MS imao čak 43 boda prednosti nad Damonom u slabijem bolidu, prije zadnje trke.
I na mišljenje "da je mogao osvojiti titule sa 30 bodova razlike samo u dominantnom bolidu", što nije tačno.
I zašto nisi replicirao npr. Clarku?
On je mišljenja da bi Michael sa FW19 odrao Jacquesa u F310B kao DCa 2001. (dakle, skoro sa 60 bodova prednosti).

BTW, MS se nikad (ili vrlo vrlo vrlo rijetko, ovo čisto da ne budem isključiv) nije žalio na bolid kada je imao sec prednosti po krugu ili kada je "znao" da je imao rezervu (u gumama, u gorivu, pa na kraju krajeva i u Rossu, ili čak Barrichellu), MS nikad nije (ili je to bila velika rijetkost) imao off vikend, pa čak ni u Mercedesu (dakle da je on lično, a ne bolid, krivac za off vikend), a ubijeđen sam da nikada nije htio "umiroviti" apsolutno ispravan bolid.....
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

_bataziv_0809
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1747
S nama već: 7 god 1 mj
Navija za: McLaren
Pa vidi druže, možemo mi do sutra sjeći tematski okvir i izvlačiti one aspekte priče koji idu u korist teze koju mi ovdje zastupamo. Uz dužno i nekurtoazno poštovanje prema tvom znanju koje je impresivno, u tome zaista nemam namjeru učestvovati.

Dakle što se mene tiče tu možemo podvući crtu.

Ali da ne ostanem nedorečen i zbog ljudi koji nas čitaju dovršit ću misao i osvrnuti se na tvoj odgovor.

Želimo li validne zaključke moramo sagledati priču iz što više uglova. Naučni rad da bi bio kvalitetan mora imati što više referenci i fus nota. Isti princip je i ovdje. Ja znam da je tebi riječ bolid šlagvort, isto sam već pojasnio u gornjem postu, što se mene tiče drži se istog kao pijan plota, potpuno je to legitimno, ali priča je šira od toga koliko god je mi sužavali.

Dakle ne možemo reći, čuj mene ne zanima što je DC-u 3 puta u toku sezone otišao samo mjenjač (pored drugih kvarova) u autu koje sam proglasio boljim (nisi samo ti, ali to je teza koju bespompromisno zastupaš), a auto koje sam proglasio lošijim (isto) kod oba vozača je toliko kvarova imalo ukupno u sezoni.....ne, ne mene zanimaju samo 43 boda i činjenica da je Renault 7 godina sa Williamsom a sa Benettonom tek prvu. Banaliziram, ali mislim da ti je poenta jasna, djeluješ kao bistar dečko.

Naravno da je Hamiltona Mercedes vadio u pojedinim situacijama. To niko ne spori sa elementarnim poznavanje formule 1. Uostalom zašto bi to bio problem? Pa najbolja su ekipa. Ali isto važi i za taj Benetton koji je Schumacheru dobrom taktikom, dobrom posloženošću u boksu namakao barem pola razlike od ta 43 boda. Uz dva poklona Hilla i nešto lošiju pouzdanost Williamsa, to je otpirilike to. Žao mi je što to očigledno ruši neke mitove, ali bože moj.

Opet valja sve to znati iskoristiti i poentirati. I Herbert je imao isto kao i Schumacher pa nije ništa napravio osim laprdanja da je ovaj dobijao preferencijalni tretman.

Kad već potežemo takve argumente, mada ne znam otkud fokus na Hamiltonu, mislim znam, ali ne bi trebao biti, ono mi se samo učinilo kao zgodna paralela..... onda vala niko ne spori ni da je Schumacher znao dobiti blažu kaznu za isti incident za koju je neko dobio težu (primjer iz guzice u ova doba mi je mozak blokirao za bolje rezultate: Villenueve Japan 1997, Schumacher Spa 1998). Hamilton nikad nije imao svog Eddiea Irvinea ni Rubensa Barichella. Ako kažeš da je to Bottas onda uporedi broj Barichellovih pobjeda u situaciji kad Schumacher nije već riješio prvenstvo i nije odustao tu istu trku sa Bottasom po istom aršinu i neće ti se svidjeti rezultat.

Što se umirovljavanja ispravnog bolida tiče, sad ću biti bezobrazno ciničan level Ross Brawn u Beyond the Grid. To se dakle desilo jednom (Njemačka 2019) u 250 trka znači u 0,4% slučajeva :chill: . Hamilton uz sve svoje objektivne lične mane i nema većih mrlja u karijeri osim Liegate afere, otkrivanja (pogrešne) Buttonove telemetrije i eto ti navedi još 5 primjera i svi će biti dječija igra naspram parkiranja bolida u Rasccase ili ignorisanje crne zastave.

Dalje, kako ti ovdje ocjenjuješ šta bi ko od vozača postigao u Williamsovom bolidu protiv Schumachera u Benettonu te 1995?

Prost iz 1984 ili 1993? Da ga jebeš to su dva različita vozača.

Onda za Hamiltona i Hakkinena imaš različit aršin jer njima ipak razdvajaš dobre i lošije godine karijere.

Pa za Alonsa opet isti aršin kao za Prosta, iako briljantni Alonso iz 2006 i Alonso koji ne može da obuzda rookiea u istom autu i na iskustvo uzme titulu iz 2007 nisu isto, kao ni Alonso iz 2012 koji zaglavi iza Petrova.

Argumenti smajlijima, mislim da je to ipak potcjenjivački sa tvoje strane, ako ništa prema meni koji iznosim mišljenje i imam argumente. Villenuve iz 1996, 1997, pa i 1998 sa "sjanim" Mechachromeom nije isto kao indisponirani Villenueve iz 2005 i 2006 kojem je bilo dosta svega.

Zasto nisam replicirao Clarku? Druže kakvo ti je to pitanje? :mrgreen: Ako nisam da li to znači da neću? I zašto mu glumiš advokata, pročitao sam njegovo mišljenje, ne moraš ga ponavljati.

Jasno mi šta je htio reći i vidim logiku iza takvog mišljenja. Za odgovor stay tooned, uhvatit ću opet nekad vremena :fakjea:
slika

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Mercedes
Lijepo vas je slušati, sjajni argumenti, nema šta kapa dole :thumbs:
@bataziv i @Clark, trebali bi ste češće navraćati :cool:

Ja ću se samo kratko osvrnuti na vaše postove:
_bataziv_0809 je napisao/la: 20.04.2020., 20:52 Tako da posluživši se tvojom logikom, smatram da bi Prost ili Hamilton na Hillovom mjestu riješio sezonu i prije zadnje trke, Hakkinen bi u najgorem slučaju došao sa blagom prednošću u Australiju, vjerovatno i Alonso i Villenueve, ali recimo od svjetskih sampiona za koje smatram da ne bi bili puno bolji od Hilla su Mansell, Vettel, Button, Rosberg, Kimi...
Zašto misliš da Rosberg ne bi bolje riješio neke stvari od Hilla i zašto si ga stavio u isti koš sa KR?
Rosberg je jako podcijenjen vozač, od svih navijača. Momak je izgubio od Hamiltona 3:1 i u prvenstvima 2:1. Da je jednu šampionsku sezonu okrenuo u svoju korist, uz pobjede nad MS 3:0 bio smatran jednim od best of. Spominjali bi ga kao vozača, koji je pobijedio MS, LH, a nije to toliko nemoguće za zamisliti.
Frantic je napisao/la: 20.04.2020., 23:07 BTW, MS se nikad (ili vrlo vrlo vrlo rijetko, ovo čisto da ne budem isključiv) nije žalio na bolid kada je imao sec prednosti po krugu ili kada je "znao" da je imao rezervu (u gumama, u gorivu, pa na kraju krajeva i u Rossu, ili čak Barrichellu), MS nikad nije (ili je to bila velika rijetkost) imao off vikend, pa čak ni u Mercedesu (dakle da je on lično, a ne bolid, krivac za off vikend), a ubijeđen sam da nikada nije htio "umiroviti" apsolutno ispravan bolid.....
MS-u je svaki vikend, osim onih u kojima je imao problema sa mehanikom, u kojima je završavao iza RB ili EI bio off vikend. Osim Rosberga (interesantno, zar ne ;) ) navedi njegovog timskog kolegu koji je bio materijal za šampiona.
Što se tiče umirovljenja bolida, nije ni Hamilton umirovljavao bolid kad je vozio u vremenima gdje se nije vodilo računa o komponentama. U današnje vrijeme svaka komponenta je bitna. Onaj vozač koji ne vodi računa o tome u sadašnjim vremenima nije ni vrijedan spomena.
Ali kad je MS vozio u modernim vremenima, znamo kako je prošao pored Rosberga ;)
Što se tiče "žaljenja", MS nije to nikad radio, jer MS nikad nije ni morao voditi računa o gumama, na način da u zadnjem krugu pomete cijelu konkurenciju i osvoji najbrži krug. Druga je stvar, što protivnički navijači, čim se on žali da nešto nije u redu, pomisle evo ga sad će mu se ugasiti bolid.
Treba naglasiti da Hamilton često i pretjeruje, što je dio njegovog karaktera, ali ako njegovim inžinjerima ne smeta zašto vama smeta? Nije to ni blizu loša karakterna crta, kao npr. kad te bivši timski kolega optuži za pokušaj ubistva, jer si ga htio zakucati u zid.

E sad, čovjek bi trebao poprilično nisko pasti pa nabrojati sve karakterne mane iz MS karijere, pri tom ignorisati zdravstveno stanje u kojem se MS nalazi, da bi dokazivao gluposti, koje će se opet i opet vraćati na dnevni red, u pokušaju da se dokaže nedokazivo i odbrani neodbranjivo :thumbs:

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18175
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Ah vidi @bato, možeš sada filozofirat do sutra, ostaje činjenica (a ne mit) da je dobrim dijelom on napravio toliku razliku. Međutim, koliko je ko imao udjela u tome, on sam, ekipa, mehaničari, Ross, Williams sa nekim šlampavim potezima, Hill sa greškama (i to nešto govori o MSu) o tome možemo do kraja svijeta i vremena. Čak i da je tako, kao što kažeš, to se opet uklapa u moje mišljenje da bi MS (sa FW19) Jacquesa (sa F310B) odradio sa 30-ak bodova. I ne uklapa u tvoje mišljenje da je mogao napraviti takvu prednost samo u dominantnom bolidu. Takođe je činjenica da je 1995. jedna od boljih predstava nekog vozača i jedna od "bolje" osvojenih titula (pod ovim mislim, jedna od titula gdje je vozač "iznio" titulu). Vrlo lako zaboravljamo Belgiju, Evropu i slične predstave.

Što se tiče kvarova, da, ne zanimaju me kvarovi, niti DCa niti Herberta. Nisu predmet priče.
Dalje, da li vozač može "uticati" na kvar?
Naravno da može.
Prvi primjer koji mi pada na pamet je 1989.
Jbga, Senna vodi trku, gazi, gazi i gazi,.... i razvali mjenjač. Stane sa strane, izađe iz bolida i to traje taman nekih pola minute.
Utom prođe Prost (kasnio pola minute, jel), vidi crveno-bijeli bolid sa brojem 1 parkiran sa strane i onda do kraja trke hladno "pjevuši Marseljezu ispod kacige do kraja trke" (kako to neko fino opisa).
Samo kažem.....

Hamiltona (i ostatak ekipe) si ti uveo u priču, a ne ja. Ja sam se držao MSa, Damona i JVa.
Kad smo kod njega, Bottas je Hamiltonova kučka skoro pa isto toliko kao što je Rubens bio Michaelova. Jedina razlika je u tome što je između Bottasa i Hamiltona možda (kažem možda, što ne znači i da jeste) manja razlika nego što je to između Rubensa i Michaela (ne samo zbog Bottasa, već i zbog Michaela ;) ).
To ko ne vidi, jbga, ja mu ne mogu pomoći.
Plus što Totto ipak daje malo više slobode Bottasu, nego što je to Todt davao Rubensu. Rubens i da je imao više slobode, opet bi imao karijeru kakvu je imao , s pobjedom-dvije više i određenim brojem bodova više na svom kontu.

Što se tiče vozača koje si pobrojao.
Prost - isti lik i 1984. (ma i 1982.) i 1993. Puno prije 1993. je zaradio nadimak "Profesor".
Alonso - isti lik i 2006. i 2016. (samo što je 2016. vozio "kantu").
Hamilton - Mclaren (više vukao na Sennu, da se razumijemo 2007. je najbolje odvežena rookie sezona ili barem jedna od najboljih).
Hamilton - Mercedes (puno više vuče na Prosta)
Mika - jbga, iako je bio prvak te, 1999. godine, tu sezone nije odvozio na nivou kao sezonu prije (isto prvak) i sezonu poslije te (drugi).
Jacques - mogu se složiti da nije bio isti 1997. i 2005. Ali on je za mene 1996.-1997. bio "solidno-prosječan-srednja žalost" vozač sa najboljim bolidom u rukama (otuda i oni smileyi), a 2005. je možda stvarno bio indisponiran (zanimljivo, i ti isto kao i ja uzimaš različite periode karijere, tj. razdvajaš dobre i loše godine, a meni zamjeraš za isto ;) )

Kad pominješ MSove "mrlje", čovjek je uredno kažnjen za svaku. Ako i nije za svaku, definitivno je vozač koji je popio ubjedljivo najviše kazni. I to onih rigoroznih.
JV Japan 1997. - MS Belgija 1998. - žute zastave. JVu se bilo "nakupilo" otprije (takva su nekakva pravila bila), MSu koliko znam nije (barem ne kao JV prije Japana 1997). JV DSQ, Williams uložio žalbu, JV startovao, završio 5., Williams povukao žalbu, ovaj DSQ. :neznam:
U Belgiji 1998. MSu izbrisano vrijeme.


MS-u je svaki vikend, osim onih u kojima je imao problema sa mehanikom, u kojima je završavao iza RB ili EI bio off vikend.
Znaš li koliko je bilo vikenda da je MS završio iza RB ili EI, a da nije imao problema sa bolidom, kvar, probleme u boxu, puknuće gume, neki kontakt, i/ili izlijetanje (hoćemo li kontakte/izlijetanja računati kao OFF vikende??, jedna greška nije off vikend, po meni), ili zbog zbrke u boxu kada na stazu istrči "ludi sveštenik" i sl., ili da ih nije s namjerom puštao ispred, odnosno da nije gazio koliko može i zna (Eddieja zbog njegove borbe za titulu, Rubensa zbog toga što su i MS i Ferrari već bili osigurali titule)?
Jedino mi pada na pamet VN Evrope 2002, kada je Rubens pobijedio sa čitavih 0,294 sec prednosti ispred Michaela. :chill:
E sad, ako ćemo takav zaostatak zvati OFF vikendom.....?
Ako ih i ima još (neka me neko ispravi), cifru možeš nabrojati na prste jedne ruke.
U ovo uključujem i 3 sezone u Benzu.
Osim Rosberga (interesantno, zar ne ;) ) navedi njegovog timskog kolegu koji je bio materijal za šampiona.
To mu je jedina "mana", da se tako izrazim.
Dobro, Jos će vjerovatno reći za sebe da je bio materijal za šampiona..... :rofl: :rofl:
Malčice Massa, ali nije osvojio titulu (malo je on ispod nivoa Rosberga i Buttona, a ni blizu Alonsa), a i vozio je sa njim samo jednu sezonu (i to Massinu prvu u Ferrariju).
Ali kad je MS vozio u modernim vremenima, znamo kako je prošao pored Rosberga
100x prežvakana tema, pa ne bih opet.
Avalon ne zalazi na forum, on bi napisao dugometražni post na ovo, možeš naći neki njegov post na ovu temu, pa pročitaj, uglavnom slažem se sa Avalonom.
E sad, čovjek bi trebao poprilično nisko pasti pa nabrojati sve karakterne mane iz MS karijere, pri tom ignorisati zdravstveno stanje u kojem se MS nalazi, da bi dokazivao gluposti, koje će se opet i opet vraćati na dnevni red, u pokušaju da se dokaže nedokazivo i odbrani neodbranjivo
:shock: WTF
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Mercedes
Jedina razlika je u tome što je između Bottasa i Hamiltona možda (kažem možda, što ne znači i da jeste) manja razlika nego što je to između Rubensa i Michaela (ne samo zbog Bottasa, već i zbog Michaela ).
Ovo nije tačno. Bottas nije ugovorom vezan da je drugi vozač.
Znaš li koliko je bilo vikenda da je MS završio iza RB ili EI, a da nije imao problema...

Ne znam ... znam da ih je bilo :chill:
Evo na prvu kliknuo na sezonu 2003 i odmah se sjetio VN Brazila i VN Velike Britanije.
Previše si zasljepljen sa MS pa neću dalje ni tražiti.
Rečenice:
Malčice Massa, ali nije osvojio titulu (malo je on ispod nivoa Rosberga i Buttona, a ni blizu Alonsa)
Bottas je Hamiltonova kučka skoro pa isto toliko kao što je Rubens bio Michaelova

su u koliziji jedna s drugom. Pogledati rookie sezonu Bottasa! Boldani dio je presmiješan.
100x prežvakana tema, pa ne bih opet.
Sve su ovo 100x prežvakane teme ... vidim da ti ne smeta pričati o sezonama gdje je MS bio brilijantan ;)
WTF
Znam da ti je čudno da u svijetu ima ljudi, koji se ne bave tuđim karakterima osoba koje ne poznaju.
Pogotovo ako te osobe prolaze kroz neke teške faze u životu. Jer osjećaju neki bljutav ukus u ustima, kao da cipelare čovjeka na zemlji.
Ali vjeruj mi da ima takvih ljudi. Tako da ću prljavi veš MS ostaviti za sebe. A vama ostavljam ostatak :thumbs:

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18175
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Har Kl je napisao/la: 21.04.2020., 12:46
Jedina razlika je u tome što je između Bottasa i Hamiltona možda (kažem možda, što ne znači i da jeste) manja razlika nego što je to između Rubensa i Michaela (ne samo zbog Bottasa, već i zbog Michaela ).
Ovo nije tačno. Bottas nije ugovorom vezan da je drugi vozač.
Znaš li koliko je bilo vikenda da je MS završio iza RB ili EI, a da nije imao problema...

Ne znam ... znam da ih je bilo :chill:
Evo na prvu kliknuo na sezonu 2003 i odmah se sjetio VN Brazila i VN Velike Britanije.
Previše si zasljepljen sa MS pa neću dalje ni tražiti.

Rečenice:
Malčice Massa, ali nije osvojio titulu (malo je on ispod nivoa Rosberga i Buttona, a ni blizu Alonsa)
Bottas je Hamiltonova kučka skoro pa isto toliko kao što je Rubens bio Michaelova

su u koliziji jedna s drugom. Pogledati rookie sezonu Bottasa! Boldani dio je presmiješan.


100x prežvakana tema, pa ne bih opet.
Sve su ovo 100x prežvakane teme ... vidim da ti ne smeta pričati o sezonama gdje je MS bio brilijantan ;)
WTF
Znam da ti je čudno da u svijetu ima ljudi, koji se ne bave tuđim karakterima osoba koje ne poznaju.
Pogotovo ako te osobe prolaze kroz neke teške faze u životu. Jer osjećaju neki bljutav ukus u ustima, kao da cipelare čovjeka na zemlji.
Ali vjeruj mi da ima takvih ljudi. Tako da ću prljavi veš MS ostaviti za sebe. A vama ostavljam ostatak :thumbs:
1. bold - niko ne priča o ugovornom "statusu" vozača, već o kvaliteti vozača i razlici u kvaliteti!!

2. bold - u Brazilu, je nakon što se maknuo SC, Michael u roku 3 kruga bio ispred Rubensa (Rubens je bio na PPu, Michael startao 7.)
U VB je ludi sveštenik izletio na stazu, pa je nastala gungula u boxu, Rubens je bio ispred (izašao kao 8.), Michael je morao čekati (izašao kao 15.). Rubens došao do pobjede, Michael do 4. mjesta....
Traži dalje......

Undeline - šta je u koliziji? :shock:
Zašto je presmiješna rečenica u kojoj kažem da je Massa malo ispod nivoa Rosberga i Buttona? Massa ne bi vidio borbe za titulu da nije vozio Ferrari, kao što se ni Rosberg ne bi popeo na pobjedničko postolje više od 5-6 puta da nije vozio onakav bolid 2014-2016, niti bi Button vidio titule da nije bilo double difuzora. Rekao sam da Massa nije osvojio titulu i da je, eto da dodam, u najbolju ruku, polumaterijal za prvaka.
Na kraju, falio mu je bod da osvoji titulu umjesto tvog miljenika.... :chill:
I kakve sad veze ima Bottasova rookie sezona i sa čim, u ovom kontekstu? :shock:

Što se tiče 100x prožvakanih tema, griješiš, pisao sam ja i o MSu u Mercedesu, samo nisi upratio, ili se ne sjećaš, ili šta već.
Doduše, ne kao Avalon, ali sam pisao. Poslije Avalona, ja sam možda i najviše pisao o MSovim vožnjama u Mercedesu.
Pisao sam i o Jerezu 1997., i o Rascasseu 2006., itd.... u više navrata.
I o ostalim "mrljama"....

Ovaj zadnji pasus pomalo ulazi u sferu "vrijeđanja", pa bi te samo napomenuo da ja nisam momčić 13-14-15 godina i nečiji fanboyčić, već zrela osoba, u 5. deceniji života, pretpostavljam malo starija od tebe (pošto si i ti, koliko znam, u 5. deceniji života), pa te stoga fino molim da se ne rasipaš sa rečenicama tipa kakve su ove zadnje dvije boldirane. Ako na svijetu ima ljudi koji se ne bave karakteristikama osoba koje ne poznaju (a naravno da ih ima, i nadam se da su u većini, a i ti sam za sebe kažeš da si među takvima, što je pohvalno :thumbs: ), onda te fino molim da se ne baviš između redova mojim karakteristikama, jer me ne poznaješ (a iznenadio bi se koliko si u krivu ;))
I ne znam šta nam to možeš reći o MSu (ili bilo kojem drugom vozaču), vezano i za F1, a i mimo toga, a da javnost nije upoznata s tim.....

Držimo se Formule, rezultata, mišljenja, i prepucavanja bolji ovaj, bolji onaj, itd,.... :thumbs:
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Mercedes
Ne vrijeđam te, već na moje izbjegavanje, da na tvoje tumačenje karaktera Hamiltona (gdje si pravio neke paralele između njih dvojice), da odgovorim sa mojim tumačenjem karaktera MS, ti mi odgovaraš WTF. To već može da spada u sferu vrijeđanja jer ima u svojoj kratici riječ fuck.
Ko biva nije ti jasno, a onda kad ti pojasnim, ti se praviš uvrijeđena diva. Izvini molim te gdje sam ja opisivao tvoj karakter?
Prvi bold, ako te je naveo na takvo nešto (jer sada uviđam da je zvuči drugačije nego što sam htio reći) je objašnjen u rečenici iznad.

A što se tiče MS i njegovog načina utrkivanja, ja nisam pisao o njegovim mrljama i ne želim da pišem. Upravo iz razloga što nemam šta reći, a da već nije rečeno i 100x ponovljeno.
Imam znanja toliko, da za pola sata googlanja mogu istresti vreću govana po njemu. Da znam da će donijeti neke koristi, to bih uradio. Ovako što se mene tiče to je završena stvar. I to nije zato što sam ja pohvalan ili ne, ili očekujem neku pohvalu, već zato što to jednostavno nigdje ne radim. Ne samo na forumima, već inače.
Nađi gdje sam ja to pisao o tim mrljama na način da prikažem njega kao lošu osobu ili lošeg sportistu. Ili ne samo o njemu, o nekom drugom.

Što se tiče tebe kao tebe i da li bih se ja iznenadio, uvjeren sam da bi se složili da smo sličnog karaktera, bar po pitanju tvrdoglavosti. Rekao sam ti, već nemam nikakvih problema sa tobom. Često imam različito mišljenje i to ostaje na tome, bar što se mene tiče.
Nekako često rasprava između mene i tebe, dođe nekog vida svađe, to je ono što mi najviše smeta. Trudim se da to popravim, nekad ide, nekad i ne baš. Sumnjam da je samo moja krivica.

Zadnja rečenica je super sročena :thumbs:

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18175
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Izvinjavam se ostatku na Off-u
Daleko od toga da sam diva.
Ali mi
Znam da ti je čudno da u svijetu ima ljudi, koji se ne bave tuđim karakterima osoba koje ne poznaju.
zvučalo, da se fino izrazim, malo uvredljivo.
Ujedno, to je i odgovor na pitanje gdje sam ja smatrao da si, između redova, u jednom dijelu moje ličnosti, opisivao moj karakter, tj. pokušao da ga opišeš.
Ali, u međuvremnu si skontao da si sastavio pomalo nes(p)retnu rečenicu, te si odgovorio, i meni, i sebi.

Da se mi vratimo na F1
Za ovo sam zaboravio dati jednu dodatnu repliku
Bottas nije ugovorom vezan da je drugi vozač.
Ovdje, em što je profulana poenta, jer uopšte nisam pisao o "ugovornom statusu", već o vozačkoj kvaliteti (to sam već napisao u postu iznad), em što je ovo netačno.

To što je Michael imao prednost u mnogim stvarima tipa prednost za rezervni bolid, tj. podešavanje rezervnog bolida prema Michaelu, veća plata, propuštanje od strane Rubensa (na koje je Michael uzvratio, kada je bilo sve riješeno), ...., jbga, to je do staža u Ferrariju, do zasluga (za višegodišnje podizanje Ferrarijeve forme), do samih vozačkih kvaliteta (ovo ponajviše), nastavi niz....
Uostalom, ako izuzmemo treći bolid (koji je ukinut), sličnu situaciju imamo i u Benzu zadnjih par godina. Ništa neobično.
Propuštanje, usporavanje za 3,5sec. I naravno, veća plata. Mislim, zasluženo u oba slučaja, Bože moj.
A smijem li samo reći da Bottasu čak nije ni uzvraćena "usluga" propuštanja (kakvu je Michael uzvratio Rubensu na VN SAD 2002.), a da ne budem optužen da se bavim nečijom ličnošću? :mrgreen:
Dakle, u Barrichellovom ugovoru nigdje nije stojalo da je on striktno vozač no. 2 (sam Rubens potvrdio). Ja taj ugovor nisam vidio, nije niko na portalu, pa smatram da nema smisla iznositi tvrdnju da je bio ugovorom vezan kao drugi vozač. :chill:
Dalje, Rubens je makar, za razliku od Bottasa potpisivao ugovor na 2 godine, 2000.-2001., 2002.-2003., a početkom 2004. je čak potpisao i na 3 godine, do kraja 2006., ali su se dogovorno (tako piše) razišli na kraju 2005.
S obzirom na činjenicu da se Bottasa "drži na uzici" sa jednogodišnjim ugovorima, sve navedeno mi nekako daje za pravo da kažem (ponovim), malo kulturnije nego iznad
Bottas je Hamiltonov potrčko skoro pa isto toliko kao što je Rubens bio Michaelov
Edit
BTW, 10000. post Frantiče :shock:
Huhhhh :gandalf:
Aferim :klanjam:
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

CrashOverride Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 9678
S nama već: 8 god 11 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: AlfaQuadrant
10000 :cheer:
E jesi baba :pivo:
Nije da je nezanimljiva rasprava.. U nedostatku zbivanja na stazi..
Fino Alla Fine

Post

_bataziv_0809
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1747
S nama već: 7 god 1 mj
Navija za: McLaren
Botasu je vracena pozicija u Madjarskoj 2017, doduse ne za pobjedu, ali za mjesto na podiju, i to u situaciji bodovnog deficita naspram Vettela u utrci koju je Vettel pobijedio. Ovo brzinski pred spavanje, ostalo sutra :fakjea:

Citam vas, zanimljivo je danas bilo, ali ici cemo prvo sa Clarcom (y)

Laku noc
slika

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18175
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Bottas bio treći, Lewis pušten naprijed da proba uhvatiti Ferrarije, nije uspio, vratio Bottasu mjesto.
Dakle nije pušten naprijed, već mu je vraćeno mjesto.
Ima neke razlike.
Ali OK, i to je za pohvalu, jer je to nešto što Ferrari nije uradio.
Na VN SAD 2002. MS bio čitavo vrijeme ispred Rubensa i na kraju ga pustio.
Brazil 2018. - Lewis Hamilton rules out 'giving' Valtteri Bottas a win in return for Russia result.... (dobro, nije Bottas bio ni blizu pobjede, ali ne pričamo o tome, pričamo o stavu....)
Zanimljivo je zašto ga ne bi pustio kada je već imao osiguranu titulu?
Ali ko će ga znati, ne poznajem Hamiltona, pa ne mogu govoriti o tome..... :chill:
Takođe, šta ćemo sa one 3,5sekunde iz Singapura, sa još 6 trka do kraja (+ ta u Singapuru kao 7.) i živim matematičkim šansama za Bottasa?
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

_bataziv_0809
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1747
S nama već: 7 god 1 mj
Navija za: McLaren
Clark je napisao/la: 13.04.2020., 19:27
Kad se pogleda 2001.-a, postoje određene sličnosti s 1996.-om i 1997.-om. Kao i Williamsi iz tih sezona, Ferrari je 2001.-e bio otprilike toliko dominantan u odnosu na ostale, a opet bilo je dosta utrka u kojima su imali konkurenciju. Prvi pogled na 2001.-u daje dojam da je to prvenstvo bilo šetnja za Schumacher do naslova, ali pogled na svaku utrku pojedinačno otkriva ponešto drugačiju sliku.

Schumacher je svoj dio posla 2001.-e odradio više-manje kako treba. Na stranu tehnički kvarovi, imao je i on nekoliko off nastupa, ali je barem uvijek bio u poziciji da skuplja bodove. I hrpa je rasla.
Kad se tome pridoda da nitko od njegovih konkurenata, zbog ovih ili onih razloga (greške, tehnički kvarovi...), kroz sezonu nije ima konstantno dobru formu i da nisu iskoristili neke od Schumacherovih slabosti, na kraju je razlika u bodovima bila kakva je bila.
Uopće ne vidim razlog zašto bi bilo toliko nevjerojatno da se to isto ne bi dogodilo i sa Schumacherom u Williamsima iz te dvije sezone.
Pošto je inicijalna kapisla bila 1997, na nju ću ograničiti odgovor ovaj put.

Dakle, slažem se da neke sličnosti postoje, ali su razlike kudikamo veće.

Prije svega F2001 je dominantniji u odnosu na ostatak grida nego što je to FW19 bio. Pouzdanost F2001 je tu negdje sa FW19, ali pouzdanost njegove konkurencije je bila daleko lošija. F2001 je također imao bolju rasporedjenost dominacije tokom cijele sezone. Ako pogledas vremena pole pozicija, F2001 je drzao uvijek raspon od 0,3 do 0,8 sekundi, dok je F19 u prvih nekoliko utrka znao ići i do sekunde (samo Vlleneuve kojeg ovdje maltne proglašavaju šljivotresom, ne i Frentzen), da bi nakon Kanade to uglavnom bilo jako tijesno, a kvalifikacije u Jerezu su valjda kulminacija tog trenda.

Druga stvar kako prvenstvo koje je riješeno u Mađarskoj nije šetnja?

Vrati se 19 godina unazad kad si pratio sezonu i reci mi u kojem trenutku si pomislio da Schumacher nece osvojiti titulu? Ja sam se možda, ali možda ponadao kad je DC uzeo pole u Monacu, nakon pobjede u Austriji. I onda znamo šta se desilo i u dubini svoje duše, mada to tada ne bih priznao ni mrtav, znao sam da čovjek koji 40 krugova zaglavi iza Bernoldija u jebenom Arrowsu, bez obzira što je Monaco u pitanju, neće osvojiti titulu. A vjerovatno i ne zaslužuje. Tad sam i shvatio da je DC Gerhad Berger kasnih 90-tih i ranih 2000-tih. Odveze jednu/dvije odlične utrke i nestane.

Hakkinena ne treba ozbiljno ni spominjati, osim "poklanjanja" pobjede Schumacheru u Španiji do prve pobjede nije učinio ništa vrijedno spomena i skupio je isti broj bodova (9) kao i Raikkonen u Sauberu. Montoya osim onog preticanja Schumachera u Brazilu nije napravio ništa vrijedno spomena do pobjede u Italiji koju svi pamtimo po crnim nosevima Ferrarija i bez sponzora zbog 9/11, a ja i po tome što sam taj dan kupio Nokiu 33/10 :rofl: Ralf jeste uzeo 3 pobjede ali je skupio duplo više odustajanja.

Eh sad pošto Frantic tvrdi da Schumacher uglavnom nije imao off nastupe, molim te navedi kojih je to nekoliko istih bilo tokom 2001?

Eh sad dolazimo do zanimjivog dijela. Znači godina je 1997, Schumacher je u Williamsu, Villeneuve je u Ferrariju, sve ostalo je isto? To je premisa? Ok!

Dakle za razliku od 2001. Schumacher ima rivala koji ima konstantu. Svaka čast DC, Ralfu, Montoyi, ali Villeneuve je od svakog od njih bolji vozač za klasu. Idemo dalje, Villeneuve dakle vozi u Ferrariju, kao sin Ferrarijeve legende imao bi status boga, Irvine bi bio no 2. i kočio bi Schumachera u kvalifikacijama.

Sa druge strane je Williams, ekipa u kojoj je svako samo obični zaposlenik, pa bio to Prost ili Senna, a bog je samo Frank i ne manje važno timski kolega Schumachera bi bio čovjek koji mu sigurno ne bi kočio Villeneuva u kvalifikacijama i sa kojim je, da ne budem tabloidan, reći ću ovako-Schumacher imao izazovne privatne odnose :mrgreen: Muškarci smo, znamo kako te stvari idu :cool: , HH Frentzen mi je djelovao kao pristojan momak, ali sam siguran da bi pokušao Schumachera omesti psihološkim igricama. Formula 1 je bazen sa piranama, tu finoća i poštenje ne znače ništa. Dovoljno bi bilo da ga pred kvalifikacije ili utrku upita nešto u fazonu "a boga ti je li Corinna i dalje fura samo tange" :mrgreen: i da mu sjebe koncepciju. Onom na momente psihološki labilnom Schumacheru bi to sigurno smetalo.Ovo je naravno teško i do apsurda dovedeno karikiranje, ali mislim da ti je poenta jasna a ta je da u Williamsu ne bi bilo timske idile, a u drugom autu bi sjedio ipak bolji vozač od Herberta, Josa i J.J. Letha.

Dakle kad sve to stavimo u računicu, moje mišljenje je da bi Schumacher tu sezonu riješio sa manje stresa nego što je to Villeneuve uradio. Ipak je bio dvostruki šampion i imao je više pobjeda nego Villeneuve nastupa u Formuli 1 i sa boljim autom vjerujem da bi titulu osvojio u Japanu ili u najgorem slučaju bi došao u Jerez sa situacijom da ga plasman u bodove vodi do titule, a da ako Villeneuve ne pobijedi svakako je šampion. Dakle nekih 10tak bodova prednosti. 43 i 60, ma ni u ludilu.
slika
Odgovori
👀 Registriraj se Prijavi se ⚡