@har kl pa ja hajde ti objasni kad raja puši priču koja kruži u društvu, i logično da će prije uzeti M5, a ne Giuliu "BMW rođo, švabo je to, kakva Alfa, to se kvari, bacaš pare jarane, bla bla bla" i tako na osnovu pogrešne percepcije spram marke i zemlje porijekla se uzme pogrešno auto. Činjenica je da se danas svi kvare, ni Mercedes nije lud da pravi modele iz 70ih i 80ih koji su nepoderivi, a rezervni dijelovi da im stoje u magacinu i kupe prašinu + dodaj elektroniku, koja se kvari na svakom autu, jer ipak je to kompjuterski sistem podložan bugovima i greškama, kao i svaki sistem.
Kažeš uđi u dva auta i vidjet ćeš razlike, pa vidjet ćeš u interijeru, tu je švabo sigurno bolji, ali kad imaš lovu i kad si fanatik, boli te briga za udobnost i izgled interijera, zanima te samo kakav je kad ga 'pričepiš' i kako se on na cesti ponaša, a tu je Alfa dokazano bolja i veći ćeif za voziti od M5 i bilo kog drugog automobila u toj klasi bilo koje marke, rekord na Nurburgringu oborila, na drugim stazama od M5 brža, na 402m najbrža, ima bolji motor koji manje troši, više snage, vrhunski polu-automatski mjenjač i bolje upravljanje, ako se ne varam i lakši je jer je dosta dijelova od karbonskih vlakana, krov kao najbitniji dio, jer onda sa lakšim krovom je i manji centar gravitacije, pa s tim i bolje upravljanje. Vjerovatno su stariji modeli u ovoj klasi lošiji od švaba i puno više se kvare, ali kad su u pitanju Stelvio i Giulia su izuzeci, jer su jako kvalitetno izrađena auta i za sada ne vidim priče da su kvarljivi, mada @Ferrari je postavio statistike, Japanac je najpouzdaniji, ostalo je sve u 5 deka, pogotovo Audi i BMW
@Iceman Veloce je ona verzija sa FIAT benzincem i vjerovatno je manuelni mjenjač...
@F12000 zna čovjek
Sent from my ATU-L21 using Tapatalk