ggwp...Frantic je napisao/la:Hehe, ako ovonije neki vid zajebancije ili trolanja, onda ono WTF??Već sam rekao da je meni logično da se ova inovacija zabrani, ali tek od slijedeće sezone. Ne znam, glupo bi mi bilo ovo ostaviti da se razvija.![]()
Mislim, ako je ozbiljno napisano, @HarKl onda si prekuco priču o DASu i kompletnu temu testiranja 2020. Aferim.![]()
Može se komotno zakjučati tema....
Ako je zajebancija ili trolanje, izvinjavam se i povlačim prethodno napisano.
Testiranja 2020.
- Grah0 Verified
- Formula 1
- Postovi: 1739
- S nama već: 9 god 9 mj
- Navija za: KMag, Seb
- Lokacija: 48.196667, 16.380861
- Multi 21
- Formula 1
- Postovi: 2423
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Ferrari, Vet, Max
Nije uopće to problem, već loše opisana pravila sporta. Svake godine ima nešto što ni sama FIA ne zna objasniti kao legalno ili ilegalno.Har Kl je napisao/la: 21.02.2020., 20:55 I opet ću ponoviti još jednom. Jedina zaštita od ovako skupih rješenja je pravi i strogo kontrolisani budget cap (ovaj najavljeni je dobar smjer, ali nije dovoljan).
Nek si dadu malo truda, makar to bilo 6548974641897 novih stranica pravilnika
Ovaj DAS čak nije toliki problem niti FIA-i zamjeram, jer tko bi se ikad pobogu sjetio volanom raditi išta osim skretati lijevo-desno. Nije Mercedes bezveze osvojio 6 naslova...

"If everything seems under control, you're not going fast enough." Mario Andretti
- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 2 mj
- Navija za: Seb
Ma stvar je nelegalna i po trenutnom pravilniku. I nebi se mislili ni sekunde da ga zabrane nekom drugom. Samo što, normalno, za Mercedes moraju naći neko opravdanje da ga proglase legalnim...
Ono, po jednom pravilu, opravdanje je što nije elektronski. Po drugom pravilu je opravdanje da nije dio ovjesa. Kao da upravljački dio nema nikakve veze sa ovjesom. Niđe veze.

Ako ovo nema veze sa ovjesom, onda ne znam šta ima...
Nije više ni u pravilima problem. Ne može se nikad toliko detaljno nešto opisati da ne možeš naći rupu. Problem je u interpretaciji tih pravila. Za neke se nalaze pravdanja, a znamo da bi se nekima 100% ovo zabranilo odmah.
Ono, po jednom pravilu, opravdanje je što nije elektronski. Po drugom pravilu je opravdanje da nije dio ovjesa. Kao da upravljački dio nema nikakve veze sa ovjesom. Niđe veze.
Ako ovo nema veze sa ovjesom, onda ne znam šta ima...
Nije više ni u pravilima problem. Ne može se nikad toliko detaljno nešto opisati da ne možeš naći rupu. Problem je u interpretaciji tih pravila. Za neke se nalaze pravdanja, a znamo da bi se nekima 100% ovo zabranilo odmah.
- MrDoomroom
- Formula 1
- Postovi: 1792
- S nama već: 9 god 11 mj
Mercedes je zlatna koka F1 tako da je sve dozvoljeno što god oni odluče. [ link do slike ]
Sent from my GM1913 using Tapatalk
Sent from my GM1913 using Tapatalk
- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1949
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
Mercedes trola FIA kao što ja trolam forum, naime moj avatar se sastoji od točno 103 fotografija golih žena ali pošto je unakažena do neprepoznatljivosti zbog toga je legalna za ovaj forum. Dakle slike golih žena su zabranjene ali ja ipak imam avatar s 103 fotki golih žena.
Istina u vezi Mečke je u tome što su oni razmišljali unapred isto kao što su onomad razvijali V6 turbo/hibrid, negde sam pročitao da je W11 razvijav od kraja 2018 a da su svesno ušli u 2019 s bolidom zastarelog dizajna (recimo dizajn bokova,...) ali su svejedno osvojili titule jer imaju očajnu konkurenciju. Tako da su u 2020 ušli s bolidom koji je razvijan dosta dugo i da su spremni da unište konkurenciju a istovremeno se spremaju za 2020 dok se konkurencija jede živa jer znaju da ne mogu zaustaviti razvoj 2020 bolida a sat im otkucava za 2021.
Ala će Mečka klati Ferrari i RB, biće to bolidokolj epskih razmera. Biće butki i kobaja od karbona svugde, a pogotovo švargli i hurke...

Istina u vezi Mečke je u tome što su oni razmišljali unapred isto kao što su onomad razvijali V6 turbo/hibrid, negde sam pročitao da je W11 razvijav od kraja 2018 a da su svesno ušli u 2019 s bolidom zastarelog dizajna (recimo dizajn bokova,...) ali su svejedno osvojili titule jer imaju očajnu konkurenciju. Tako da su u 2020 ušli s bolidom koji je razvijan dosta dugo i da su spremni da unište konkurenciju a istovremeno se spremaju za 2020 dok se konkurencija jede živa jer znaju da ne mogu zaustaviti razvoj 2020 bolida a sat im otkucava za 2021.
Ala će Mečka klati Ferrari i RB, biće to bolidokolj epskih razmera. Biće butki i kobaja od karbona svugde, a pogotovo švargli i hurke...

- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
Mlada ekipa se ne sjeca npr. 2003. kad su odjednom i to 3 trke prije kraja ekstremno izjednacene sezone, Miselin gume na Meklarenu i Vilijamsu postale "ilegalne" (navodnici namjerni).
Upravo zadnje 3 trke Ferari uze i tu prici bi kraj. Uopste ne ulazim u to da li je odluka uredu ili ne sa aspekta pravila (a ako i mene teskog antiFerarijevca pitas, rekao bih prije da jeste nego da nije) ali je i tad u doba bez sveprisutnog interneta i hiljadu snimaka iz svih uglova jasno da ces tim potezom vodu natjerati na Ferarijev mlin.
Zamislite da je 2008, par trka pred kraj dok su Masa u Hamo bili na bodovnom egalu, doneseno odredjeno "pojasnjenje" pravila koje je vodu natjeralo na Meklarenov mlin. Pa ovdje bi to bio krunski dokaz zavjere
ionako se jadnom Gloku godinama spocitavalo da je ukrao prvenstvo Masi, dok mu ga je zapravo mogao donijeti da mu je kocka sa gumama uspjela.
Upravo zadnje 3 trke Ferari uze i tu prici bi kraj. Uopste ne ulazim u to da li je odluka uredu ili ne sa aspekta pravila (a ako i mene teskog antiFerarijevca pitas, rekao bih prije da jeste nego da nije) ali je i tad u doba bez sveprisutnog interneta i hiljadu snimaka iz svih uglova jasno da ces tim potezom vodu natjerati na Ferarijev mlin.
Zamislite da je 2008, par trka pred kraj dok su Masa u Hamo bili na bodovnom egalu, doneseno odredjeno "pojasnjenje" pravila koje je vodu natjeralo na Meklarenov mlin. Pa ovdje bi to bio krunski dokaz zavjere


- pero iz bukurešta
- Formula 1
- Postovi: 2846
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
Nešto ne štima!!
Ovdje neki fanovi kažu da je DAS ok, legalan i siguran i nadovezuju se na kraju da to treba zabraniti u 2021 godini
Jedino pitanje ----Har Kl
----- Zašto zabraniti DAS 2021, a sada je sasvim uredu?
Zašto zabraniti nešto šta je prošlo ispod pravilnika, FIA SE JE SLOŽILA DA JE TO UREDU i odlučili su da to nije uredu za 2021u godinu!?
Nemoj mi o godinama razvijanja jer ti komentari nemaju ikakvog smisla sa tom pričom!
Zašto Ferrari nađe rupu, sagorjeva više ulja i šta već ne i MOMENTALNO se reagira?
Zar smatraš da je to Ferrari razvio nakon 15 dana, a ne kao tvoj Mercedes da im je trebalo možda i godinu dana???
Zašto FIA neda drugima da plivaju u "sivoj zoni", a Mercedesu konstantno to dozvoljavaju?
A tko tvrdi da nije istina da FIA progledava Mercedesu kroz prste pojma nema šta gleda već šest godina!
______________
A neki tu nisu niti pratili FOrmulu kada je i Ferrari imao naklonost po nekom pitanju od FIA-e, ali bitno je kipat kako je Ferrari privilegiran i slične pizdarije, a da pojma nemaju o čemu pričaju!
Ovdje neki fanovi kažu da je DAS ok, legalan i siguran i nadovezuju se na kraju da to treba zabraniti u 2021 godini
Jedino pitanje ----Har Kl
----- Zašto zabraniti DAS 2021, a sada je sasvim uredu?
Zašto zabraniti nešto šta je prošlo ispod pravilnika, FIA SE JE SLOŽILA DA JE TO UREDU i odlučili su da to nije uredu za 2021u godinu!?
Nemoj mi o godinama razvijanja jer ti komentari nemaju ikakvog smisla sa tom pričom!
Zašto Ferrari nađe rupu, sagorjeva više ulja i šta već ne i MOMENTALNO se reagira?
Zar smatraš da je to Ferrari razvio nakon 15 dana, a ne kao tvoj Mercedes da im je trebalo možda i godinu dana???
Zašto FIA neda drugima da plivaju u "sivoj zoni", a Mercedesu konstantno to dozvoljavaju?
A tko tvrdi da nije istina da FIA progledava Mercedesu kroz prste pojma nema šta gleda već šest godina!
______________
A neki tu nisu niti pratili FOrmulu kada je i Ferrari imao naklonost po nekom pitanju od FIA-e, ali bitno je kipat kako je Ferrari privilegiran i slične pizdarije, a da pojma nemaju o čemu pričaju!
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
To su četri pitanja, a ne jedno. Neću širiti raspavu, jer sam odustao. Nekada stvari ne vrijedi ponavljati.pero iz bukurešta je napisao/la: 23.02.2020., 11:03 Jedino pitanje ----Har Kl
----- Zašto zabraniti DAS 2021, a sada je sasvim uredu?
Zašto zabraniti nešto šta je prošlo ispod pravilnika, FIA SE JE SLOŽILA DA JE TO UREDU i odlučili su da to nije uredu za 2021u godinu!?
Nemoj mi o godinama razvijanja jer ti komentari nemaju ikakvog smisla sa tom pričom!
Zašto Ferrari nađe rupu, sagorjeva više ulja i šta već ne i MOMENTALNO se reagira?
Zar smatraš da je to Ferrari razvio nakon 15 dana, a ne kao tvoj Mercedes da im je trebalo možda i godinu dana???
Zašto FIA neda drugima da plivaju u "sivoj zoni", a Mercedesu konstantno to dozvoljavaju?
A tko tvrdi da nije istina da FIA progledava Mercedesu kroz prste pojma nema šta gleda već šest godina!
______________
A neki tu nisu niti pratili FOrmulu kada je i Ferrari imao naklonost po nekom pitanju od FIA-e, ali bitno je kipat kako je Ferrari privilegiran i slične pizdarije, a da pojma nemaju o čemu pričaju!
1. Ne znam zašto su zabranili 2021. Rekao sam da je meni logično da se ovo zabrani. Jednostavno za mene upravljanje volanom treba da znači upravljanje kako sam godinama i razumijevao šta to znači. Ne vidim svrhu da se razvija ovo, kad su već sve slične stvari po pitanju položaja točkova zabranjene. 2021. je novi pravilnik i svašta nešto je zabranjeno i idealna je prilika da se zakrpi i ova rupa. Sem toga ovo nije prvi put da se rupa u pravilniku zakrpi u slijedećem pravilniku.
Mercedes je mogao uvesti ovaj sistem i prošle godine. Zašto nisu pitaj njih. Pretpostavljam da su namjerno ovo uradili da razbiju resurse drugih ekipa i umanji im mogućnosti za razvoj 2021.
2. Ferrari nije našao rupu. Sagorjevanje ulja je zabranjeno od 2017. Čak je @Ferrari zalijepio link. I ne znam otkud ti ideja da se momentalno reaovalo? Horner je još u zimskim testiranjima rekao da Ferrarijev motor se osjeti na grejp. Dalje sam istraži kako se odvijalo. Kako god, nije došlo do izmjene pravilnika, samo je FIA potvrdila da sagorjevanje ulja nije dozvoljeno, na način kako je RB pitao. Nikad nije se dalje istraživalo da li je neka ekipa to radila.
3. Ako je Ferrari to razvijao bilo koje vrijeme, oni su to radili protiv pravila. Izvoli ih prijavi FIA ako imaš dokaze da su oni to razvijali.
4. Dozvoljava FIA svima. Nekad nekima više, nekad manje. U biti velikim ekipama se više gledalo kroz prste, a na manjim se kola lomila. Ja sam prvi za to da se to promjeni. Ukinuti sve povlastice svima i dozvoliti im iste uslove.
@bataziv mislim da je Renault bolja usporedba nego McLaren. Renaultu je nakon klarifikacije dozvoljeno koristiti mass damper. Naknadno je odlučeno da nije. Možda je to recept za ekipe, samo što nedostaju pravi ljudi na pozicijama u Ferrariju.
- Multi 21
- Formula 1
- Postovi: 2423
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Ferrari, Vet, Max
Nije se FIA složila da je u redu, nego su shvatili da su zajebali s tom rupom u pravilniku. Pretpostavljam da nije baš lagan proces samo maknuti DAS iz bolida. Ali u pravilima ne piše da je zabranjeno. Stoga će to popraviti i bit će zabranjeno dogodine.
"If everything seems under control, you're not going fast enough." Mario Andretti
-
renato2107
- GP3
- Postovi: 761
- S nama već: 9 god 3 mj
Moguće je po meni čak i da samo cijeli upravljački mehanizam pomakne prema nazad, a od njega prema kotaču upravljačke spone promijene kut i dime duljinu do kotača.
PS.
Kad smo kod sagorijevanja ulja, šta nije to Merc radio od početka hibridne ere, a Ferrari skužio 2016 i ubacio za 2017.
I dalje polažem nade u sport da će fia naći rješenje kako da to na finjaka zabrane bar od 3. trke.
PS.
Kad smo kod sagorijevanja ulja, šta nije to Merc radio od početka hibridne ere, a Ferrari skužio 2016 i ubacio za 2017.
I dalje polažem nade u sport da će fia naći rješenje kako da to na finjaka zabrane bar od 3. trke.
- MSC
- Formula 1
- Postovi: 1662
- S nama već: 9 god 8 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Kutina
- Kontakt:
FIA se složila da je legalno onako kako su iz Mercedesa objasnili sustav. To ne znači da taj sustav služi samo navedenom i rečeno je da će biti dodatno pregledan, a i za očekivati je da će ih bar jedna momčad oko toga prijaviti. Najviše frke diže Red Bull, a oni s Mercedesom nemaju dodirnih točaka bitnih u razvoju, a vjerojatno će Newey znati pobrojati baš sve benefite tog sustava jer samo čuvanje guma je svakome jasno da sigurno nije.
"What a little star." May 26, 2012.
- f1_zg
- Formula 4
- Postovi: 400
- S nama već: 7 god 9 mj
- Navija za: Charles Leclerc
Čitam već danima jednu i drugu stranu i kao navijač vozača a ne momčadi smatram da svoje argumente i jedni i drugi baziraju na pretpostavkama.
Čekajmo dodatne preglede, prijave momčadi i daljnji razvoj situacije. Nitko ne može 100% tvrditi čemu sve sustav služi, a nismo vidjeli niti u praksi kako funkcionira da bi sudili. Jedno su testiranja, drugo je utrka. Nisam siguran da je baš lako koristiti taj sustav, koliko pomaže, a koliko odmaže u slučaju greške i koliko je siguran.
Meni će biti žao kao fanu F1, ako DAS donese prevagu i dobijemo dosadnu sezonu.
Čekajmo dodatne preglede, prijave momčadi i daljnji razvoj situacije. Nitko ne može 100% tvrditi čemu sve sustav služi, a nismo vidjeli niti u praksi kako funkcionira da bi sudili. Jedno su testiranja, drugo je utrka. Nisam siguran da je baš lako koristiti taj sustav, koliko pomaže, a koliko odmaže u slučaju greške i koliko je siguran.
Meni će biti žao kao fanu F1, ako DAS donese prevagu i dobijemo dosadnu sezonu.
"There are two things no man will admit he cannot do well: drive and make love."
- Sarma Verified
- Formula 1
- Postovi: 4698
- S nama već: 8 god 2 mj
- Navija za: Ferrari
Red Bull is convinced that the DAS system gives Mercedes the 0.2s that makes them ahead of RB (according to RB's calculations.)
Helmut Marko to #Autobild: "They win the time against us because they have no understeer when cornering in tight corners. They achieve that with DAS."
Helmut Marko to #Autobild: "They win the time against us because they have no understeer when cornering in tight corners. They achieve that with DAS."
-
Ante Luster
- Karting
- Postovi: 3
- S nama već: 8 god 7 mj
- Navija za: Ferrari
Pitanje je kako čuva gume