Testiranja 2020.
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Pa dok niste saznali da je već zabranjeno slijedeće sezone, svi ste prizivali da se ovo zabrani.
DAS je uredu i ove i prošle sezone zato jer ne krši pravilnik. Mislim da je to sada već jasno.
Mislim da bi bilo pravo bezveze od FIA da nekoj ekipi zabrani samo zato što nije logično. Možda su oni i rekli da će to zabraniti slijedećim pravilnikom. To ne mogu znati. Mercedes je onda namjerno sačekao testiranja da otkrije izum, jer je znao da nekom treba bar pola sezone da ih stigne.
Mislim ovo je sad špekulacija.
A zašto bi neko ulupao velike novce zbog prednosti u jednoj sezoni? Jednostavno je, jer ima dovoljno novca. 10mil ili 50mil ukoliko će donijeti naslov, svejedno je kad imaš novac.
Već sam rekao da je meni logično da se ova inovacija zabrani, ali tek od slijedeće sezone. Ne znam, glupo bi mi bilo ovo ostaviti da se razvija.
DAS je uredu i ove i prošle sezone zato jer ne krši pravilnik. Mislim da je to sada već jasno.
Mislim da bi bilo pravo bezveze od FIA da nekoj ekipi zabrani samo zato što nije logično. Možda su oni i rekli da će to zabraniti slijedećim pravilnikom. To ne mogu znati. Mercedes je onda namjerno sačekao testiranja da otkrije izum, jer je znao da nekom treba bar pola sezone da ih stigne.
Mislim ovo je sad špekulacija.
A zašto bi neko ulupao velike novce zbog prednosti u jednoj sezoni? Jednostavno je, jer ima dovoljno novca. 10mil ili 50mil ukoliko će donijeti naslov, svejedno je kad imaš novac.
Već sam rekao da je meni logično da se ova inovacija zabrani, ali tek od slijedeće sezone. Ne znam, glupo bi mi bilo ovo ostaviti da se razvija.
- CrashOverride Verified
- Formula 1
- Postovi: 9678
- S nama već: 8 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: AlfaQuadrant
@Har Kl
To onda rjesis sa troleskim komentatorima a ne meni stavljat slova pod tipkovnicu, nisam nista od navedenog napisa tako da nemam komentare na to..
Meni samo to nema smisla da je ok sad, da se pusta na koristenje da bi se zabranilo nakon jedne godine, jednostavno ne razumijem.
Ne vjerujem da je Mercedes dosao sa gotovim sistemom pred odgovorne i trazio da se izjasne da li je to ok ili nije..Previse novaca uz rizik da ti netko kaze, odfakaj - ne mogu si zamislit da je to tako odigrano
Sto se tice same zabrane za 2021. to svakako ide najmanje Mercedesu na ruku jer je ideja njihova i prvi imaju sistem u upotrebi, ne znam tko ce normalan taj dio osporit..
Mislim, nije se jednom dogodilo da netko nadje rupu u pravilniku koja se promptno zakrpa..
To onda rjesis sa troleskim komentatorima a ne meni stavljat slova pod tipkovnicu, nisam nista od navedenog napisa tako da nemam komentare na to..
Meni samo to nema smisla da je ok sad, da se pusta na koristenje da bi se zabranilo nakon jedne godine, jednostavno ne razumijem.
Ne vjerujem da je Mercedes dosao sa gotovim sistemom pred odgovorne i trazio da se izjasne da li je to ok ili nije..Previse novaca uz rizik da ti netko kaze, odfakaj - ne mogu si zamislit da je to tako odigrano
Sto se tice same zabrane za 2021. to svakako ide najmanje Mercedesu na ruku jer je ideja njihova i prvi imaju sistem u upotrebi, ne znam tko ce normalan taj dio osporit..
Mislim, nije se jednom dogodilo da netko nadje rupu u pravilniku koja se promptno zakrpa..
Fino Alla Fine
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Prvi bold: To ćemo tek vidjeti...ekipama će biti lakše zabraniti DAS pritiskom na FIA-u nego da potroše 6 mjeseci da bi ga sami napravili.Har Kl je napisao/la: 21.02.2020., 22:30 Pa dok niste saznali da je već zabranjeno slijedeće sezone, svi ste prizivali da se ovo zabrani.
DAS je uredu i ove i prošle sezone zato jer ne krši pravilnik. Mislim da je to sada već jasno.
Mislim da bi bilo pravo bezveze od FIA da nekoj ekipi zabrani samo zato što nije logično. Možda su oni i rekli da će to zabraniti slijedećim pravilnikom. To ne mogu znati. Mercedes je onda namjerno sačekao testiranja da otkrije izum, jer je znao da nekom treba bar pola sezone da ih stigne.
Mislim ovo je sad špekulacija.
A zašto bi neko ulupao velike novce zbog prednosti u jednoj sezoni? Jednostavno je, jer ima dovoljno novca. 10mil ili 50mil ukoliko će donijeti naslov, svejedno je kad imaš novac.
Već sam rekao da je meni logično da se ova inovacija zabrani, ali tek od slijedeće sezone. Ne znam, glupo bi mi bilo ovo ostaviti da se razvija.
Drugi bold: What? Zašto bi to bilo "glupo da se dalje razvija"?
Ja samo želim čuti točno od FIA-e zašto je DAS u redu u 2020, ali ne u 2021. Do sada nismo dobili to objašnjenje. To je sve.
I isto tako...opet spominjem primjer paljenja ulja. Bili su brzi u reakciji da to pokrpaju usred sezone i to još na motorima gdje se lako može pouzdanost kompromitirati...ne vidim baš tu nekakvu logiku.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Ma ne mogu tako ... Čuvam svoje vrijeme za kvalitetne rasprave.
Kažem malo je bilo trolerskog, a nije bilo ništa upućeno tebi
Kažem, ne vjerujem da je dopušteno samo ove sezone. Možda je bilo dopušteno i prošle sezone...
Nisu sigurno razvili pa onda pitali, ali sam poprilično siguran da sum imali gotov koncept kad su tražili klarifikaciju. Možda su morali neki dio i uskladiti, to ćemo otkrivati u naredim sedmicama.
Prvo da vidimo da li će iko uložiti žalbu. Ukoliko AN dokaže da je Mercedes ima aero benefit, onda se to može tretirati kao pokretni aero element koji je zabranjen. Sumnjam da može dokazati, ali vidjet ćemo.
Drago mi je da bar priznaješ da je Mercedes kažnjen sa ovom odlukom.
Kad se već bavimo špekulacijama ...
Baš me interesuje i tvoje i Ferrrijevo mišljenje, kako je FIA po vama trebala postupiti u ovom slučaju. Uzmite npr. da je Ferrari tražio klarifikaciju sistema koji je u skladu sa pravilima.
EDIT: meni je ovo pravo glupo da volanom možeš vrtiti točkove u tzv plug, a ne možeš to nekom polugom koja je postavljena pored volana. Očito je da je rupa u pravilima.
Što se tiče paljenja ulja, na koju sezonu misliš?
Kažem malo je bilo trolerskog, a nije bilo ništa upućeno tebi

Kažem, ne vjerujem da je dopušteno samo ove sezone. Možda je bilo dopušteno i prošle sezone...
Nisu sigurno razvili pa onda pitali, ali sam poprilično siguran da sum imali gotov koncept kad su tražili klarifikaciju. Možda su morali neki dio i uskladiti, to ćemo otkrivati u naredim sedmicama.
Prvo da vidimo da li će iko uložiti žalbu. Ukoliko AN dokaže da je Mercedes ima aero benefit, onda se to može tretirati kao pokretni aero element koji je zabranjen. Sumnjam da može dokazati, ali vidjet ćemo.
Drago mi je da bar priznaješ da je Mercedes kažnjen sa ovom odlukom.
Kad se već bavimo špekulacijama ...
Baš me interesuje i tvoje i Ferrrijevo mišljenje, kako je FIA po vama trebala postupiti u ovom slučaju. Uzmite npr. da je Ferrari tražio klarifikaciju sistema koji je u skladu sa pravilima.
EDIT: meni je ovo pravo glupo da volanom možeš vrtiti točkove u tzv plug, a ne možeš to nekom polugom koja je postavljena pored volana. Očito je da je rupa u pravilima.
Što se tiče paljenja ulja, na koju sezonu misliš?
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Pravilnik se nije mijenjao u 2019 za 2020 u tom području, ali FIA je sama rekla da je znala dosta dugo vremena (sigurno od polovice 2019.) za ove upite Mercedesa oko ovakvih stvari.Kažem, ne vjerujem da je dopušteno samo ove sezone. Možda je bilo dopušteno i prošle sezone...
Nisu sigurno razvili pa onda pitali, ali sam poprilično siguran da sum imali gotov koncept kad su tražili klarifikaciju. Možda su morali neki dio i uskladiti, to ćemo otkrivati u naredim sedmicama.
Poanta je da su ZNALI, rekli kao da je ok, ali onda u pravilniku za 2021. to praktički zabranili. Pravilnik za 2021 je objavljen 31.10.2019, ali se on piše praktički cijelu 2019, znači znali su odavno.
Nije ih apsolutno ništa kočilo da ubace amandman u pravilnik za 2020, kao što su ubacili dodatni u vezi onog drugog fuel flow senzora kao i povećavanja kilaže u zadnji tren za dodatan kilogram.
Pa gledaj...problem je što još uvijek znamo premalo. Opet...ja samo tražim objašnjenje (ali i druge ekipe u paddocku koliko čujem) oko toga zašto je "dozvoljeno" 2019 ili 2020, ali ne 2021? Gledaj...ljudima i u paddocku se popne upitnik iznad glave.Baš me interesuje i tvoje i Ferrrijevo mišljenje, kako je FIA po vama trebala postupiti u ovom slučaju. Uzmite npr. da je Ferrari tražio klarifikaciju sistema koji je u skladu sa pravilima.
Primjer sam dao u 2017. sezoni.Što se tiče paljenja ulja, na koju sezonu misliš?
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Koliko se ja sjećam, te sezone je već tokom zime najavljujeno da će FIA zabraniti paljenje ulja. Ostavili su neki period, čini mi se do VN Belgije da se proizvođači pripreme za tu zabranu?
Nisu odmah zabranili kako ti navodiš.
Nisu odmah zabranili kako ti navodiš.
- CrashOverride Verified
- Formula 1
- Postovi: 9678
- S nama već: 8 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: AlfaQuadrant
A jbg, kad je tako.. Imaju sustav koji je u pogonu, sustav kojeg se nitko nije ni sjetio - logicno je da zabranom istom ides na ruku najmanje njima..
Ne vidim sta ih je sprijecilo da ga odmah zabrane ako smatraju da mu nije mjesto u F1, jer ocito tako misle cim su zakrpali rupu...
Sa odgodom..Ovako malo moze - malo ne moze sami sebe hebu a mozda samo zele publicitet "there is no bad press"
Osobno bih ga ostavio u upotrebi pa tko hoce, samo ako nije aero pomagalo a taj dio price cemo ostavit da nam AN slozi zalbu da vidimo sta on kaze
Ne vidim sta ih je sprijecilo da ga odmah zabrane ako smatraju da mu nije mjesto u F1, jer ocito tako misle cim su zakrpali rupu...
Sa odgodom..Ovako malo moze - malo ne moze sami sebe hebu a mozda samo zele publicitet "there is no bad press"

Osobno bih ga ostavio u upotrebi pa tko hoce, samo ako nije aero pomagalo a taj dio price cemo ostavit da nam AN slozi zalbu da vidimo sta on kaze

Fino Alla Fine
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Nope, prije GP-a u Mađarskoj izašla je Tehnička direktiva da svi novi motori od Monze nadalje moraju umjesto 1.2L trošiti 0.9L ulja na 100km.Har Kl je napisao/la: 21.02.2020., 23:03 Koliko se ja sjećam, te sezone je već tokom zime najavljujeno da će FIA zabraniti paljenje ulja. Ostavili su neki period, čini mi se do VN Belgije da se proizvođači pripreme za tu zabranu?
Nisu odmah zabranili kako ti navodiš.
Znači manje od DVA MJESECA prije Monze.
https://www.espn.com/f1/story/_/id/2049 ... des-updateThe subject of oil burn has been under the spotlight since the start of the season when the FIA reminded teams that it is illegal to gain a performance advantage by using oil as fuel. The governing body upped its monitoring of oil consumption during the first half of the season, and at the Azerbaijan Grand Prix sent a note to teams reminding them that it would view any attempts to use combustion-enhancing chemicals in their oil as a breach of regulations.
Amid concerns some teams were still gaining an advantage from oil burning, a technical directive was issued ahead of the Hungarian Grand Prix making teams aware that any engine introduced from the Italian Grand Prix onwards would be subject to the tighter oil consumption restrictions
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Možda nisu htjeli da ispade, otkrili ste rupu, hvala i doviđenja.
Vidjet ćemo, tražiti će se odgovori ovih dana. Ukoliko bude službena žalba, mora se i službeno odgovoriti.
Edit: @Ferrari pa piše ti tu da je već početkom sezone to najavljeno ... Nije bilo iznenada.
Vidjet ćemo, tražiti će se odgovori ovih dana. Ukoliko bude službena žalba, mora se i službeno odgovoriti.
Edit: @Ferrari pa piše ti tu da je već početkom sezone to najavljeno ... Nije bilo iznenada.
- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 2 mj
- Navija za: Seb
Evo još malo o sličnosti RP20 i W10: https://www.auto-motor-und-sport.de/for ... -mercedes/
Heat, evo ti one slike o kojoj sam juče govorio. AMuS je našao isti taj dio na Mercedesu, dok je na onom videu poređeno sa naprednijim tim dijelom na Mercedesu... 14-ta slika na tom linku.

A i tekst je zanimljiv. Marko reče da su oni zadovoljni suradnjom sa Alpha Taurijem, ali da im je RP pokazao dokle može ta suradnja ići... Očekujem da se i AT uskoro pojavi sa prefarbanim RB-om...
Evo malo su poslikali i DAS:




A ovo sa zabranom za sljedeću godinu je toliko smiješno...
Kada neko drugi nešto smisli, onda se može i u sred sezone zabraniti po kratkom postupku. A kada je Mercedes u pitanju onda se ne može zabraniti ni u sezoni koja još nije ni počela.
A još smješnije je objašnjenje zašto je dozvoljeno. Kakve veze ima jeli elektronski uređaj? I bez obzira na ovaj dodatak pravilniku koji ovo čudo zabranjuje za sljedeću godinu, i dalje krši pravila. Dovoljno je poslušati šta kaže Newey. Ali boli njih briga. Oni samo mare za Mercedesovu interpretaciju pravilnika... Ovo se bez problema može osporiti po više osnova, samo da ih je briga. Ali druga bi priča bila da se ovo pojavilo na nekom drugom bolidu...
Heat, evo ti one slike o kojoj sam juče govorio. AMuS je našao isti taj dio na Mercedesu, dok je na onom videu poređeno sa naprednijim tim dijelom na Mercedesu... 14-ta slika na tom linku.

A i tekst je zanimljiv. Marko reče da su oni zadovoljni suradnjom sa Alpha Taurijem, ali da im je RP pokazao dokle može ta suradnja ići... Očekujem da se i AT uskoro pojavi sa prefarbanim RB-om...
Evo malo su poslikali i DAS:
A ovo sa zabranom za sljedeću godinu je toliko smiješno...
Kada neko drugi nešto smisli, onda se može i u sred sezone zabraniti po kratkom postupku. A kada je Mercedes u pitanju onda se ne može zabraniti ni u sezoni koja još nije ni počela.

A još smješnije je objašnjenje zašto je dozvoljeno. Kakve veze ima jeli elektronski uređaj? I bez obzira na ovaj dodatak pravilniku koji ovo čudo zabranjuje za sljedeću godinu, i dalje krši pravila. Dovoljno je poslušati šta kaže Newey. Ali boli njih briga. Oni samo mare za Mercedesovu interpretaciju pravilnika... Ovo se bez problema može osporiti po više osnova, samo da ih je briga. Ali druga bi priča bila da se ovo pojavilo na nekom drugom bolidu...
- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 2 mj
- Navija za: Seb
Ali vidi se iz aviona koliko drugačije interpretiraju pravila za Mercedes i za ostale. Kad su bile one felge, Red Bullu su sličnu stvar zabranili nekoliko godina ranije. A pravdanje za Mercedes je bilo da su rupe manje, i da je zanemariv aerodinamički uticaj. Hej. Ili jes ili nije, nema treće. A kao da su oni mjerili koliki aerodinamički uticaj su imale te Mercedesove rupice na felgama... Toliko je očigledno da im traže pravdanja za sve, dok kod drugih gledaju striktno svaku sitnicu da ih kazne. To se moglo vidjeti i po kaznama u utrci... Ono, malo se zbunili, pa im je dozvoljeno pomalo kršiti pravila, kao onaj ulazak u boks...
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18175
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Hehe, ako ovo
Mislim, ako je ozbiljno napisano, @HarKl onda si prekuco priču o DASu i kompletnu temu testiranja 2020. Aferim.
Može se komotno zakjučati tema....
Ako je zajebancija ili trolanje, izvinjavam se i povlačim prethodno napisano.
nije neki vid zajebancije ili trolanja, onda ono WTF??Već sam rekao da je meni logično da se ova inovacija zabrani, ali tek od slijedeće sezone. Ne znam, glupo bi mi bilo ovo ostaviti da se razvija.

Mislim, ako je ozbiljno napisano, @HarKl onda si prekuco priču o DASu i kompletnu temu testiranja 2020. Aferim.

Može se komotno zakjučati tema....
Ako je zajebancija ili trolanje, izvinjavam se i povlačim prethodno napisano.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
@Frantic, nije trolanje, to je moj stav.
FIA je mogla reći, super sve 5, izum je ok, mi ćemo dopisati rečenicu u pravilnik i doviđenja. Valjda se bar tu slažemo da to ne smiju uraditi na takav način.
Ako će ga već zabranjivati, onda to treba uraditi u slijedećem pravilniku, a to je slijedeće godine.
Ja sam za to da se ovo zabrani, neko drugi nije, to može biti tema za neku drugu raspravu.
Mislim da je sa ovom zabranom Mercedes kao autor ovoga više oštećen od ostalih ekipa jer je u prednosti bar jednu godinu od ostalih.
Tvoj komentar pak spada u trolanje. Nisi nigdje argumentovao zašto je moj stav pogrešan po tom pitanju. I tebi upućujem isto pitanje kao i njima dvojici. Kako je FIA trebala postupiti?
FIA je mogla reći, super sve 5, izum je ok, mi ćemo dopisati rečenicu u pravilnik i doviđenja. Valjda se bar tu slažemo da to ne smiju uraditi na takav način.
Ako će ga već zabranjivati, onda to treba uraditi u slijedećem pravilniku, a to je slijedeće godine.
Ja sam za to da se ovo zabrani, neko drugi nije, to može biti tema za neku drugu raspravu.
Mislim da je sa ovom zabranom Mercedes kao autor ovoga više oštećen od ostalih ekipa jer je u prednosti bar jednu godinu od ostalih.
Tvoj komentar pak spada u trolanje. Nisi nigdje argumentovao zašto je moj stav pogrešan po tom pitanju. I tebi upućujem isto pitanje kao i njima dvojici. Kako je FIA trebala postupiti?
- AlkY
- Formula 1
- Postovi: 3820
- S nama već: 8 god 1 mj
- Navija za: McLaren
- Lokacija: Gorski kotar
Vrlo vjerojatno bi svi bili zadovoljni samo u 2 epiloga. Ili zabrana odmah ili zabrana nikada.
Pretpostavljam da nebi toliko rasprave bilo od navijaca oba tabora.
Po meni zabrane nebi trebalo biti niti sljedece godine ako DAS nema apsolutno nikakav aerodinamican ucinak.
Stvar koja je legalna 100% ( ako je ) , zasto onda da ne ostane ? Tada se druge ekipe nebi bunile , a Mercedes bi bio zadovoljan jer bi imao vise od godinu dana prednosti u razvoju tog sistema.
Pretpostavljam da nebi toliko rasprave bilo od navijaca oba tabora.
Po meni zabrane nebi trebalo biti niti sljedece godine ako DAS nema apsolutno nikakav aerodinamican ucinak.
Stvar koja je legalna 100% ( ako je ) , zasto onda da ne ostane ? Tada se druge ekipe nebi bunile , a Mercedes bi bio zadovoljan jer bi imao vise od godinu dana prednosti u razvoju tog sistema.



- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18175
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
@HarKl
Moj komentar nije trolanje, već je smrtno ozbiljan.
Jutros kad sam uhvatio vremena, pogledao sam detaljnije sve komantare, jer nisam baš bio u mogućnosti to bolje propratiti prethodna dva dana.
Među komentarima navijača Mercedesa (Hamiltona), tvoji se ističu, jer su bili, onako, u slavodobitnom tonu, što je OK.
Vjerovatno bi bili i moji, da je u pitanju Ferrari.
I onda, nakon silnih komentara ispališ onakvu rečenicu, koja jednostavno vrijeđa moj intelekt, a vjerovatno i intelekt dobrog dijela forumaša (pretpostavljam svih onih koji navijaju za Ferrari, a vjerovatno i većine ostalih/neutralnih).
Ne bi možda ni primijetio tu rečenicu, da je @Ferrari nije boldao.
Drugo, stav je prilično licemjeran.
Ali dobro, nisi jedini, svi mi imamo manje-više licemjernih komentara.
Treće, ti još od Mercedesa praviš ŽRTVU, zbog ukidanja DASa za 2021., ejjjj
A oni će jedini uživati ove sezone u benefitima DASa, eventualno Ferrari i Red Bull pred kraj sezone....
A mislim da ne treba posebno objašnjavati i argumentovati šta je pogrešno u stavu
Ili ga zabrani odmah sada, za 2020., a ne za 2021.
Ili ga ostavi, pa neka ga ekipe razvijaju.
Zaboli me dupe da li je Mercedes (ili bilo koja druga ekipa) to razvijao godinu dana i ulupao ne znam koliko miliona.
Bilo je masu zabrana proteklih 15-20 u toku sezone za/protiv Ferrarija, Red Bulla, Mercedesa, Mclarena, i to u roku 2-3 trke unutar sezone.
BTW, kao što već rekoh, trik je odličan, svaka im čast, po meni je na prvu bio nelegalan, sad sam (nakon čitanja nekih članaka) mišljenja da je, u najbolju ruku, u sivoj zoni.
Ali, ako je trenutno legalan, zašto ga ne ostaviti legalnim i nadalje?
A ne, nego haj`mo promijeniti pravilnik pa ga napraviti nelegalnim za 2021.
Kontaš sad zašto ja (i mnogi drugi) smatramo taj stav pogrešnim (i licemjernim).
Evo iznad i mišljenje okorjelog Mclarenovca o DASu, ujedno i o tom tvom stavu.
Moj komentar nije trolanje, već je smrtno ozbiljan.
Jutros kad sam uhvatio vremena, pogledao sam detaljnije sve komantare, jer nisam baš bio u mogućnosti to bolje propratiti prethodna dva dana.
Među komentarima navijača Mercedesa (Hamiltona), tvoji se ističu, jer su bili, onako, u slavodobitnom tonu, što je OK.
Vjerovatno bi bili i moji, da je u pitanju Ferrari.
I onda, nakon silnih komentara ispališ onakvu rečenicu, koja jednostavno vrijeđa moj intelekt, a vjerovatno i intelekt dobrog dijela forumaša (pretpostavljam svih onih koji navijaju za Ferrari, a vjerovatno i većine ostalih/neutralnih).
Ne bi možda ni primijetio tu rečenicu, da je @Ferrari nije boldao.
Drugo, stav je prilično licemjeran.
Ali dobro, nisi jedini, svi mi imamo manje-više licemjernih komentara.
Treće, ti još od Mercedesa praviš ŽRTVU, zbog ukidanja DASa za 2021., ejjjj
A oni će jedini uživati ove sezone u benefitima DASa, eventualno Ferrari i Red Bull pred kraj sezone....
A mislim da ne treba posebno objašnjavati i argumentovati šta je pogrešno u stavu
Ali evo, vrlo je prosto. Da ne može biti prostije.Već sam rekao da je meni logično da se ova inovacija zabrani, ali tek od slijedeće sezone. Ne znam, glupo bi mi bilo ovo ostaviti da se razvija.
Ili ga zabrani odmah sada, za 2020., a ne za 2021.
Ili ga ostavi, pa neka ga ekipe razvijaju.
Zaboli me dupe da li je Mercedes (ili bilo koja druga ekipa) to razvijao godinu dana i ulupao ne znam koliko miliona.
Bilo je masu zabrana proteklih 15-20 u toku sezone za/protiv Ferrarija, Red Bulla, Mercedesa, Mclarena, i to u roku 2-3 trke unutar sezone.
BTW, kao što već rekoh, trik je odličan, svaka im čast, po meni je na prvu bio nelegalan, sad sam (nakon čitanja nekih članaka) mišljenja da je, u najbolju ruku, u sivoj zoni.
Ali, ako je trenutno legalan, zašto ga ne ostaviti legalnim i nadalje?
A ne, nego haj`mo promijeniti pravilnik pa ga napraviti nelegalnim za 2021.
Kontaš sad zašto ja (i mnogi drugi) smatramo taj stav pogrešnim (i licemjernim).
Evo iznad i mišljenje okorjelog Mclarenovca o DASu, ujedno i o tom tvom stavu.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Slavodobitan jeste. Drago mi je da je baš ekipa za koju ja navijam ovo smislila.
Licemjeran nije. Osim ako znaš da bih drugačije mislio da je u pitanju Ferrari. Uopšte nije licemjerje ukoliko obojica imamo istu definiciju za licemjerje.
Mercedes nije žrtva. Oni su mogli donijeti ovaj izum i u Abu Dhabi (pretpostavljam zbog različitih izjava). Nisu iz svojih razloga. Jedan od tih razloga je sigurno to što su namjerno oduzeli ekipa dragocjeno vrijeme tokom zime. Sačekali su proljeće i svima dali glavobolju.
I ne branim uopšte Mercedes već branim FIA.
Nije siva zona. Za sad je legalan. Možda nekad se neko i sjeti nekog razloga pa ga vrati u sivu zonu. O tom možemo ako se desi.
Ne slažem se uopšte sa stavom da kad ti neka ekipa donese izum na klarifikaciju da ga ti proglasiš nelegalnim zato što se tebi na prvu ne sviđa.
Također se ne slažem sa stavom da se nešto mora ili proglasiti ilegalnim ili ostaviti legalnim do kraja svijeta. Zato i imamo promjenu pravilnika koja će doći slijedeće sezone.
Mislim da lagano dolazimo do zaključka da se ne slažemo
Licemjeran nije. Osim ako znaš da bih drugačije mislio da je u pitanju Ferrari. Uopšte nije licemjerje ukoliko obojica imamo istu definiciju za licemjerje.
Mercedes nije žrtva. Oni su mogli donijeti ovaj izum i u Abu Dhabi (pretpostavljam zbog različitih izjava). Nisu iz svojih razloga. Jedan od tih razloga je sigurno to što su namjerno oduzeli ekipa dragocjeno vrijeme tokom zime. Sačekali su proljeće i svima dali glavobolju.
I ne branim uopšte Mercedes već branim FIA.
Nije siva zona. Za sad je legalan. Možda nekad se neko i sjeti nekog razloga pa ga vrati u sivu zonu. O tom možemo ako se desi.
Ne slažem se uopšte sa stavom da kad ti neka ekipa donese izum na klarifikaciju da ga ti proglasiš nelegalnim zato što se tebi na prvu ne sviđa.
Također se ne slažem sa stavom da se nešto mora ili proglasiti ilegalnim ili ostaviti legalnim do kraja svijeta. Zato i imamo promjenu pravilnika koja će doći slijedeće sezone.
Mislim da lagano dolazimo do zaključka da se ne slažemo