Formula E sezona 2015./16.

🔋 Sve teme vezane uz Formulu E.

Post

croatic f1
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 6034
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: najstarijeg i najmlađeg
Lokacija: Zaprešić
slika

Za samo tjedan dana kreće nova, druga sezona potpuno električne klase formule, Formule E! Za prvu sezonu definitivno možemo reći da je prošla vrlo uspješno, utrke su bile uzbudljive, imali smo sjajne borbe na stazi i veliku borbu za naslov do samog kraja. Svakako to možemo očekivati i za drugu sezonu u kojoj ćemo po prvi gledati borbu različitih konstruktora koji će ove sezone dobiti malo slobode u unutrašnjosti bolida.

Kalendar:

Druga sezona Formule E počinje za tjedan dana, 24. listopada 2015., a završava 3. srpnja 2016. Kao i u prvoj sezoni, počinjemo u Pekingu, a završavamo u Londonu s dvostrukim finalem. Iz kalendara su ispali Monaco i Miami, a u kalendar su ušli Pariz i zasad nepoznata lokacija koja je najvjerojatnije Mexico City.

2015.:

slika 1. Peking (Beijing Olympic Green Circuit) – 24.10.
slika 2. Putrajaya (Putrajaya Street Circuit) – 7.11.
slika 3. Punta del Este (Punta del Este Street Circuit) – 19.12.

2016.:

slika 4. Buenos Aires (Puerto Madero Street Circuit) – 6.2.
[ link do slike ] 5. TBA (Mexico City najizgleniji je kandidat) – 12.3.
slika 6. Long Beach (Long Beach Street Circuit) – 2.4.
slika 7. Pariz (TBD) – 23.4.
slika 8. Berlin (Tempelhof Airport Street Circuit) – 21.5.
slika 9. Moskva (Moscow Street Circuit) – 4.6.
slika 10. & 11. London (Battersea Park Street Circuit) – 2.-3.7.

Vozači i momčadi:

I ove sezone u Formuli E ćemo gledati 10 momčadi sa po 2 vozača. Bit će to sve momčadi koje su se natjecale u prvoj sezoni. Šasija će biti ista kao i prošle sezone, Spark-Renault SRT 01E i bit će ista kod svih. S druge strane, pogon neće biti kod svih: ove sezone imamo 8 konstruktora, riječ je o svim momčadima osim Dragona, Agurija i Andrettija. Dragon će koristiti Venturijev pogon, a Aguri i Andretti koristit prošlogodišnji, McLarenov.

Nelson Piquet Junior branit će vozački naslov, a konstruktorski naslov brani e.Dams.

[ link do slike ]

slika Renault e.Dams
Konstruktor: Spark-Renault
Pogonska jedinica: Renault Z.E.15
Vozači: Sebastien Buemi i Nicolas Prost

Što očekivati od njih: Od konstruktorskih prvaka možemo ponovo očekivati borbu za taj naslov. Na testiranjima su bili odlični, konstantno su bili u vrhu s vremenima te su na 3 od 6 dana bili na vrhu ljestvice. Dakle, njih ćemo ponovo gledati u vrhu.

[ link do slike ]

slika Dragon Racing
Konstruktor: Spark-Venturi
Pogonska jedinica: Venturi VM200-FE-01
Vozači: Jerome D'Ambrosio i Loic Duval

Što očekivati od njih: Konstruktorski viceprvaci nisu proizveli svoju pogonsku jedinicu, nego su odlučili kupiti Venturijev pogon. Na testiranjima su se motali po gornjem dijelu sredine poretka.

[ link do slike ]

slika ABT Schaeffler Audi Sport
Konstruktor: Spark-Abt Sportsline
Pogonska jedinica: ABT Schaeffler FE01
Vozači: Lucas di Grassi i Daniel Abt

Što očekivati od njih: Od njih možemo očekivati sami vrh poretka. Na testiranjima su dvaput bili najbrži te je upravo vrijeme Lucasa di Grassija bilo najbrže na cijelom testiranju u Doningtonu.

[ link do slike ]

slika NEXTEV TCR Formula E Team
Konstruktor: Spark-NEXTEV
Pogonska jedinica: NEXTEV TCR FormulaE 001
Vozači: Nelson Piquet Jr i Oliver Turvey

Što očekivati od njih: Ako ćemo suditi po testiranjima, momčad za koju vozi prvi svjetski prvak Formule E nije napravila dobar posao. Na testiranjima su bili u donjem dijelu poretka i ako sudimo po tome, Piquet Jr neće imati priliku za obranu naslova.

[ link do slike ]

slika DS Virgin Racing Formula E Team
Konstruktor: Spark-Citroën
Pogonska jedinica: Virgin DSV-01
Vozači: Sam Bird i Jean-Eric Vergne

Što očekivati od njih: Virgin je u suradnji s Citroenom očito odradio vrlo dobar posao. Na testiranjima su stalno bili pri vrhu te su čak jedan dan imali i najbrže vrijeme. Njih možemo očekivati u društvu najboljih.

[ link do slike ]

slika Amlin Andretti Formula E
Konstruktor: Spark-McLaren
Pogonska jedinica: SRT01-e
Vozači: Simona de Silvestro i Robin Frijns

Što očekivati od njih: Andrettijeva momčad je uz Trullijevu imala uvjerljivo najgora testiranja. Prva 3 dana nisu uspjeli ni krenuti, 4. dan su uspjeli odvoziti nekoliko instalacijskih krugova, 5. dan opet ništa, tek su 6. dan odvozili malo veći broj krugova. Sve te probleme doživjeli su na svojoj pogonskoj jedinici te su zato nakon testiranja ipak odlučili koristiti McLarenov pogon iz prošle sezone. S obzirom da će njihovi bolidi biti identični kao i Aguri koji je testirao sa starim pogonom, mogli bi se nadati borbi za sitne bodove.

[ link do slike ]

slika Team Aguri
Konstruktor: Spark-McLaren
Pogonska jedinica: SRT01-e
Vozači: Antonio Felix da Costa i Nathanaël Berthon

Što očekivati od njih: Već sam napisao u očekivanjima za Andretti, i oni voze s McLarenovim lanjskim pogonom i s njim su bili u sredini poretka tako da i za njih vrijedi mogućnost osvajanja manjih bodova.

[ link do slike ]

slika Mahindra Racing Formula E Team
Konstruktor: Spark-Mahindra
Pogonska jedinica: Mahindra M2ELECTRO
Vozači: Bruno Senna i Nick Heidfeld

Što očekivati od njih: Mahindra na testiranjima nije izgledala loše i jako su blizu vrhu, otprilike su u rangu s Virginom. Definitivno mogu očekivati bolju sezonu od prošle.

[ link do slike ]

slika Venturi Formula E Team
Konstruktor: Spark-Venturi
Pogonska jedinica: Venturi VM200-FE-01
Vozači: Stephane Sarrazin i Jacques Villeneuve

Što očekivati od njih: Momčad koja je za ovu sezonu angažirala dvojicu veterana nije pokazala formu za sami vrh, ali i njih se može smjestiti u sredinu poretka u kojoj će biti vrlo gusto.

[ link do slike ]

slika Trulli Formula E Team
Konstruktor: Spark-Motomatica
Pogonska jedinica: Motomatica JT-01
Vozači: Vitantonio Liuzzi i Salvador Duran

Što očekivati od njih: Trullijeva momčad izgleda uvjerljivo najgore. U ukupno 6 dana testiranja, uspjeli su izaći na stazu samo zadnjeg dana kada su odvozili samo 7 instalacijskih krugova. Očito su odradili katastrofalan posao i za njih je rezervirano dno poretka.

Novosti:

U drugoj sezoni imamo nekoliko novosti vezanih uz pravilnik.

Od ove sezone imamo konstruktore, bolidi više nisu svi jednaki „pod haubom“. Već sam spomenuo, riječ je o 8 proizvođača koji su mogli izraditi vlastiti e-motor, inverter, mjenjač i sustav hlađenja.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=c5vqWTw9WxI[/youtube]

Maksimalna energija dostupna tijekom utrke povećana je sa 150 na 170 kW. Na treninzima i kvalifikacijama će biti dostupna maksimalna energija od 200 kW. Također, i dalje imamo Fanboost koji trojici vozača s najviše glasova daje dodatnih 100 kJ s kojim vozač može povećati snagu na između 180 i 200 kW (čim više poveća snagu, to kraće mu boost traje i obrnuto).

Od ove sezone Fanboost će biti dostupan samo u drugom bolidu jer će glasovanje ove sezone trajati i u prvih 6 minuta utrke. Glasovanje i dalje ide preko http://fanboost.fiaformulae.com , ali i preko Facebooka, Twittera i Instagrama uz pomoć hashatagova #FanBoost #ImePrezime vozača.

Broj vozačkih promjena je limitiran na dvije po svakoj momčadi, a uvedena je e-licenca za koju je potrebno 20 bodova na FIA-inoj superlicenci i prolazak FIA-inog tečaja o sigurnosti i nekim pravilima sporta, iako, moguće su i iznimke.

Uveden je novi sistem Full Course Yellow (FCY), što je ustvari isto što i VSC sistem u F1. Tad je brzina ograničena na 50 km/h.

Izmijenjen je i kvalfikacijski sistem: ostaju 4 nasumične grupe vozača, ali će od ove sezone prvih 5 nakon tih grupa ići u dodatni leteći krug, u tzv. Super Pole shoot-out.

________

Što se tiče prijenosa, jedini FTA za koji ja znam će biti njemački Eurosport, domaći prijenos bit će na Max GP-u, a u ostalim zemljama naše regije bit će na nekom od 5 kanala Arenasporta, a za sve je tu i besplatan stream na službenoj stranici Formule E.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=wIh-6SZ6jZI[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=xUuSx6rph_E[/youtube]

Druga sezona FE samo što nije počela! :zelenazastava: :zelenazastava: :zelenazastava:

Post

zelot
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2622
S nama već: 9 god 8 mj
nisam gledao prvu sezonu. presporo mi idu ali sa isjecaka na netu sam vidio da je bilo zanimljivo.

molio bih nekog upucenog da mi da da neke brojke kao npr. prosjecna brzina na nekoj stazi. max speed i jos neke zanimljive detalje.

cudi me zasto nisu super brzi kad znamo sto sve struja omogucuje?

u svakom slucaju sljedecu sezonu cu detaljnije pratiti kao i moto gp.

moto gp je ima sce sto bi mi htjeli imati u f1 :)

Post

croatic f1
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 6034
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: najstarijeg i najmlađeg
Lokacija: Zaprešić
@zelot - Što se tiče maksimalne brzine, ona nije velika, 225 km/h (od 0-100 idu za 3 sekunde), a prosječna brzina po stazama sigurno nije velika jer su sve staze ulične.

Bolidi nisu super brzi jer je sva ta tehnologija još uvijek u fazi razvoja, klasa je tek krenula i još ima jako puno toga za razviti. Trebat će dosta vremena da ovi bolidi postanu barem blizu nečem što bi se moglo nazvati super brzim.

A što se tiče MotoGP-a, apsolutno se slažem da ima sve što bismo željeli imati u F1, dokaz je i ova fenomenalna utrka na Phillip Islandu koja je završila prije nekih 40-ak minuta :thumbs:

Post

senja
Baniran
Baniran
Postovi: 1248
S nama već: 9 god 9 mj
Navija za: Vettel
Andretti je zadnji dan testiranja već bio na prošlogodišnjem motoru. Zato su napravili nešto više krugova.
A Piqueta ne treba otpisivati. Čovjek je najbolji Battery saver, zato je i osvojio titulu.

Što se tiče testiranja, ne bih se ja previše oslanjao na vremena. Zavisi šta je ko testirao. Neki su napravili nove motore, i odmah se pokazali pouzdani. Neki baš i nisu. Neki su čak i odustali, pa se vratili na stare. Neki su odmah vozili brze krugove. uglavnom ovi koji su u starto odmah bili dovoljno pouzdani. ovi nepuzdaniji su ipak vozili opreznije. Prvo pouzdanost riješiti, pa onda dalje. Što je čini mi se bio slučaj i sa Piquetovim NEXTEV-om. Napravili su dosta krugova, ali nisu vozili kvalifikacijske krugove. Jer ne vjerujem da će baš razlika na kvalifikacijama biti po 3, 4 sekunde, kako je bilo na testiranjima. Logičnije je da neki nisu ni vozili kvalifikacijske krugove.
Ali uskoro počinje, pa ćemo vidjeti pravo stanje. Jedva čekam :)

@zelot nisu super brzi, jer je baterija ograničavajući faktor. Mogu se električni motori već napraviti da budu puno brži, ali tehnologija baterija dosta zaostaje.
Dokaz je i Pikes Peak utrka, gdje su ove godine bila najbrža dva električna auta. Jedan sa 1MW , a drugi sa 1,1MW snage. Ekvivalentno oko 1500 KS. Ovaj drugi je pravio Rimac u suradnji sa Monster Tajima timom. Ali su ova auta i puno teža od običnih, jer moraju uvaliti dosta velike baterije da bi uopšte mogli završiti utrku. A utrka traje oko 9 minuta...

Post

croatic f1
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 6034
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: najstarijeg i najmlađeg
Lokacija: Zaprešić
@senja, u pravu si u vezi Andrettija, zadnji dan su već vozili s McLarenovim motorom, hvala na ispravci ;)

Slažem se s ovim u vezi testiranja, uvijek je pitanje tko je što testirao, tko je više vozio kvalifikacijske krugove, tko se fokusirao na pouzdanost itd., ali sve do prve utrke to je nam je jedina referenca.

Post

croatic f1
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 6034
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: najstarijeg i najmlađeg
Lokacija: Zaprešić
[ link do slike ]

1. utrka: Peking ePrix

[ link do slike ]

Staza: Formula E Beijing ePrix
Lokacija: Olimpijski park
Dužina staze: 3.439 km
Broj zavoja: 17
Broj krugova: 26

Raspored sesija po našem vremenu:
FP1 - 02:15-03:00
FP2 - 04:30-05:00
Kvalifikacije - 06:00-07:00
Utrka - 10:00

Izvještaj s današnjeg 30-minutnog treninga:
Formula E Beijing: Renault e.dams dominates opening practice in China

Post

Ferrari1345
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1708
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Glasniju F1
Lokacija: Crikvenica
To je sutra ujutro? Uf kad prije :)
Valjda cu uspjet sutra na putu potpratit ovu utrku

Nadam se isto zanimljivoj utrci i sezoni kao i prošle godine :jupije:
slika

"Formula 1 je jedini sport čiji problem rješavaju tako što naprave još jedan problem"

Post

croatic f1
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 6034
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: najstarijeg i najmlađeg
Lokacija: Zaprešić
Sebastien Buemi izborio je najbolju startnu poziciju za Peking ePrix! Nakon što je bio najbrži nakon grupne faze, uspio je ostati na vrhu nadmašivši momčadskog kolegu Prosta za 2 desetinke. Iz drugog reda startat će Nick Heidfeld i Lucas di Grassi, iza njih bit će Jean Eric Vergne i Stephane Sarrazin.

Startni grid

Utrka samo što nije počela! :zelenazastava:
http://fiaformulae.com/en/live-streaming.aspx

Post

senja
Baniran
Baniran
Postovi: 1248
S nama već: 9 god 9 mj
Navija za: Vettel
Evo ako će neko gledati. Iščupo sam direktan link na stream, sa Formula E stranice. Na stranici neće da otvori u full screenu. Barem meni neće.
http://osp001feh-vod.hls.adaptive.level ... r/wif.html

Post

croatic f1
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 6034
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: najstarijeg i najmlađeg
Lokacija: Zaprešić
Odlično otvaranje sezone u Pekingu, nismo imali previše neizvjesnosti po pitanju pobjednika, ali iza je bilo jako jako zanimljivo :)

Svaka čast Buemiju na dominantnoj pobjedi, odvozio je zbilja sjajnu utrku. Di Grassi se na kraju našao na drugom mjestu, nakon što je poslije bokseva uspio preskočiti Prosta i Heidfelda. Prost je nažalost morao odustati nakon što je slomio stražnje krilo na svom bolidu, iako to uopće nije utjecalo na njegov tempo, suci su odlučili da mora otići u boks. Heidfeld je došao do podija nakon sjajne obrane u završnici u borbi sa Loicom Duvalom. Iza Duvala je završio njegov timski kolega D'Ambrosio. Oliver Turvey bio je na sjajnom 6. mjestu nakon starta s 15. mjesta. To je velik uspjeh s obzirom na to kako NEXTEV TCR trenutno izgleda. U top 10 su se još našli Bird, debitant Berthon, Abt i Sarrazin.

slika

[ link do slike ]

slika

Post

senja
Baniran
Baniran
Postovi: 1248
S nama već: 9 god 9 mj
Navija za: Vettel
Odlična utrka. Heidfeld nije mogao parirati Renaultu i ABT-u, ali je izvukao maksimum. Dragon odličan sa Venturijevim motorom. Venturi ne tako dobar. Imao je Turvey sreće zbog FYC. Dok su ostali po stazi vozili sa ograničenjem od 50km/h, on odradio boks. Frijns je bio odličan u prošlogodišnjem bolidu, ali mu nestalo energije na kraju.

Post

croatic f1
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 6034
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: najstarijeg i najmlađeg
Lokacija: Zaprešić
[ link do slike ]

2. utrka: Putrajaya ePrix

[ link do slike ]


Staza: Formula E Putrajaya ePrix
Lokacija: Persiaran Perdana
Dužina staze: 2.5 km
Broj zavoja: 12
Broj krugova: 33
Rekord kruga: 1:21.496, Sam Bird
Rekord kruga u utrci: 1:24.429, Jaime Alguersuari

Raspored sesija po hrvatskom vremenu:
Subota, 7.11.2015.
Non-QP: 00:45-02:00
Kvalifikacije: 03:00-04:00
Utrka: 07:00

Druga utrka druge sezone Formule E je pred nama! Kao i lani, nakon početka u Pekingu, FE odlazi u Maleziju, u grad Putrajayu. Prošle sezone je na ovoj stazi pobjedu uzeo Sam Bird ispred Lucas di Grassija i Sebastiena Buemija. Ukoliko se želite prisjetiti, na ovom LINKU to možete učiniti uz opširan sažetak te snimku utrke.

I na ovoj utrci na gridu će biti 18 bolida s obzirom da Trullijeva momčad ponovo neće sudjelovati u utrci. Utrka bi mogla biti vrlo zanimljiva s obzirom da postoji velika šansa za kišnu utrku - kad bi se to dogodilo, bila bi to prva takva u Formuli E. Također, kvalifikacije bi se mogle pretvoriti u pravu lutriju ukoliko uvjeti na stazi neće biti jednaki za sve grupe. Nešto slično vidjeli smo u kvalifikacijama za drugu utrku u Londonu prošle sezone kad se grid dobrano ispremiješao i donio nam iznimno uzbudljivu završnicu sezone. To je zasad jedina kišna sesija u FE. Uglavnom, moglo bi biti vrlo zanimljivo u Putrajayi :)

OVDJE možete pogledati kvalifikacijske grupe.

Stanje u ukupnom poretku uoči Putrajaye:

[ link do slike ]

[ link do slike ]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Cr_LHuIxlwE[/youtube]

Post

croatic f1
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 6034
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: najstarijeg i najmlađeg
Lokacija: Zaprešić
Sebastien Buemi startat će s pole positiona na Putrajaya ePrixu čime nastavlja svoju dominaciju u Formuli E. Nastavio je savršeni niz te sad ima maksimalna 33 boda u prvenstvu vozača. Do njega će startati Venturijev Stephane Sarrazin, a iza njih su se u super poleu kvalificirali Loic Duval, Antonio Felix da Costa i Nicolas Prost.

Rezultati sesija

Direktni link za službeni prijenos utrke ---> LINK

Linkovi za onboard prijenose:
Sebastien Buemi ---> LINK
Nicolas Prost ---> LINK
Sam Bird ---> LINK
Loic Duval ---> LINK

Post

croatic f1
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 6034
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: najstarijeg i najmlađeg
Lokacija: Zaprešić
Fantastična utrka u Putrajayi, gomila preokreta, iznimno napeta utrka do samog kraja, tko je god propustio utrku, definitivno preporučam da pogleda snimku :)

Start utrke kasnio je nekoliko minuta zbog kvara na bolidu Stephana Sarrazina koji je trebao startati kao drugi. Bolid je uklonjen sa staze, ali je srećom problem uklonjen te je Sarrazin uspio startati iz boksa. To je otvorilo put Sebastienu Buemiju da još lakše odmagli ispred ostalih. Na startu je otpao Jean Eric Vergne nakon sudara s Heidfeldom u kojem mu je oštećen ovjes dok je Nick pao na začelje poretka. Borba za drugo mjesto bila je vrlo zanimljiva, u toj grupi našli su se Duval, Da Costa, Prost i Di Grassi. U 6. krugu izašao je prvi i jedini SC na utrci kada se Oliver Turvey zabio u zid.

Trenutak koji je okrenuo utrku naglavačke dogodio se kad Sebastien Buemi iznenada staje na stazi u trenutku kada je mirno držao vodeću poziciju. Uspio je ponovo pokrenuti bolid, ali je izgubio vodstvo te je morao u boks. Problem je bio u elektronici. Problemi su zadesili i drugi e.Dams, Prostov bolid imao je problema s pregrijavanjem zbog vrlo visokih temperatura u Maleziji koje su bile veliki problem, te i on u istom krugu odlazi u boks. Ti ulasci u boks bili su vrlo rano i bilo je jasno da će Renaultovi dečki morati biti iznimno štedljivi do kraja utrke.

Stvari su se dodatno zakomplicirale nakon bokseva, Prost je vodio, ali bilo je jasno da je grupa iza njega bila ona koja se ustvari bori za pobjedu. Njihov poredak izmiješao se nakon bokseva te je prvi bio Da Costa, ispred Di Grassija i Duvala. Ubrzo grupa stiže Prosta i u vodstvo dolazi Lucas di Grassi. Da Costu zaustavljaju tehnički problemi, više puta je stao na stazi, ali se ipak uspio vratiti svaki put te je na kraju i završio utrku.

Di Grassi se odvojio od ostatka društva gdje je bilo iznimno napeto do samog kraja. Vozači Dragona, Duval i D'Ambrosio bili su na 2. i 3. mjestu, a iza njih je sjajnu utrku vozio Robin Frijns u Andrettiju. Prava drama desila se kad Duval griješi i lomi svoj stražnji ovjes, znatno je usporio te ga Frijns uspjeva izbjeći i proći naprijed, ali prebrzo ulazi u idući zavoj i lomi svoj stražnji ovjes zbog čega je bolid cijelo vrijeme bio u "ausswinklu". Ipak, Frijns nastavlja. Nesreća za Dragon se nastavila kad je i Jerome D'Ambrosio uništio bolid i ispao iz utrke.

Na kraju je Lucas di Grassi stigao do pobjede nakon starta s 6. mjesta i tako neočekivano preuzeo vodstvo u ukupnom poretku vozača. Pobjednik lanjske utrke ovdje, Sam Bird je odličnom vožnjom bez kvarova i incidenata sa 14. mjesta stigao do sjajnog 2. mjesta. Robin Frijns je s 8. mjesta na startu stigao do 3. mjesta na senzacionalan način vozeći zadnjih nekoliko krugova sa poprilično oštećenim stražnjim ovjesom i vrlo teško upravljivim bolidom. Sarrazin je nakon starta iz boksa došao fenomenalnog 4. mjesta. Senna je završio 5., nakon puno problema, Da Costa je ipak bio solidan 6., iza njega je bio Abt, 8. je bio prvak Piquet , Heidfeld je došao do 9. mjesta, a Prost je na kraju ipak ugrabio jedan bod. Ni Buemi nije ostao bez bodova iako je bio 13. jer je odvozio najbrži krug utrke što nosi 2 boda.

[ link do slike ]

[ link do slike ]

[ link do slike ]

[ link do slike ]

Post

senja
Baniran
Baniran
Postovi: 1248
S nama već: 9 god 9 mj
Navija za: Vettel
Bila je luda utrka. Mnogi su iznenada stajali, pa opet nekako krenu. Spominjali su da je to možda zbog vrućine. Na kraju je moglo svakako završiti.

Što se tiče jačine timova, već su neke stvari jasne. edams i ABT su na vrhu. Dragon Racing je isto dobar, sa Venturijevim motorom. Bolji od Venturija. Mislim da ovdje sve zavisi od iskustva ekipe. Vidjelo se i prošle godine kada su svi imali iste bolide da su ove prave trkaće ekipe sa iskustvom najbolje prošle. dams i ABT su prave trkaće ekipe, sa iskustvom u mnogim serijama. A evo na primjer Venturi. Oni su vjerovatno najstariji proizvođač električnih auta. I zato su tu, da bi razvijali tehnologiju. Ali nemaju baš iskustva kao trkaća ekipa. To se pokazalo i lani. A ove godine Dragon Racing izgleda puno bolje od njih, sa njihovim motorom.

Post

croatic f1
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 6034
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: najstarijeg i najmlađeg
Lokacija: Zaprešić
Pokazalo se da su testiranja ipak pokazala realno stanje stvari, da nitko nije ništa skrivao, Renault je definitivno najbolji, Audi je odmah iza njih, onda poprilično izjednačena sredina s Mahindrom, Virginom i Dragonom, tu su negdje i Venturi i momčadi sa starim pogonom (Andretti i Aguri), a NEXTEV u popriličnoj banani, njima je jedina prednost puno bolje čuvanje baterije, Piquet je jučer čini mi se 2 ili čak 3 kruga duže izdržao na stazi, da je kojim slučajem bio neki SC ili FCY mogao se naći u samom vrhu, ali samo takvim nekim spletom okolnosti oni mogu biti u vrhu, po performansama su jako loši. A Trulli ni ne treba komentirati s obzirom da su propustili obje utrke.

Highlightsi jučerašnje ludnice:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=0CnNBjl5ig8[/youtube]

Post

croatic f1
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 6034
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: najstarijeg i najmlađeg
Lokacija: Zaprešić
Cijela snimka treninga, kvalifikacija i utrke:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=wzFoVPPJowQ[/youtube]

Post

senja
Baniran
Baniran
Postovi: 1248
S nama već: 9 god 9 mj
Navija za: Vettel
Ma to je Piquet, battery saver :D
I prošle godine je osvojio najviše zbog dobre štednje baterije. Ali ekipe sa starim motorima nisu loše. Što pokazuje da ove nove i nisu puno napredovale. A nije ni čudo da i ekipe sa starim motorima ostvaruju bolja vremena krugova, jer i oni mogu ove godine koristiti 170 kW u utrci, za razliku od prošlogodišnjih 150.
A koji je đavo sa tim Trullijem. Izgledaju kao Manor u F1 na početku sezone. Samo se pojave onako. A meni je i prvu sezonu izgledala sumnjivo ta ekipa. Kao da su tu samo da popune mjesto. Da bude svih deset ekipa. Ako se ne varam, Trulli je upao kad je neka ekipa odustala. I to je bio neki proizvođač električnih auta u pitanju.

Post

croatic f1
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 6034
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: najstarijeg i najmlađeg
Lokacija: Zaprešić
Trulli je zbilja u velikoj banani, ove sezone su samo jednom izašli na stazu, kad su na testiranjima uspjeli odvesti 7 instalacijskih krugova. Čak su i gori od Manora, oni su bar propustili samo jednu utrku. Ne varaš se - Trulli je uskočio umjesto Drayson Racinga koji je prvi objavio ulazak FE, da bi onda ipak odustali. Već su se pojavili napisi o mogućoj prodaji momčadi, vidjet ćemo hoće li Trulli GP uopće preživjeti do kraja sezone. Sad imaju više od mjesec dana da se pripreme za Urugvaj i da napokon izađu na stazu.

Post

croatic f1
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 6034
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: najstarijeg i najmlađeg
Lokacija: Zaprešić
Napokon je otkriven domaćin pete utrke: Bit će to Mexico City!

[ link do slike ]

Već duže vremena se Mexico City najavljivao kao najizgledniji kandidat za to peto mjesto u kalendaru i sad je to napokon službeno. Utrka će se voziti na stazi Autodromo Hermanos Rodriguez. Vozit će na istoj startno-ciljnoj ravnini kao i F1 te će prolaziti kroz stadionski kompleks, a proći će i kroz legendarnu Peraltadu sa šikanom u sredini. Bit će to prva utrka koja se neće voziti na uličnoj stazi.

Ovako izgleda kalendar za ostatak sezone:

2015.:
3. Punta del Este (Punta del Este Street Circuit) – 19.12.

2016.:

4. Buenos Aires (Puerto Madero Street Circuit) – 6.2.
5. Mexico City (Autodromo Hermanos Rodriguez) – 12.3.
6. Long Beach (Long Beach Street Circuit) – 2.4.
7. Pariz (TBD) – 23.4.
8. Berlin (Tempelhof Airport Street Circuit) – 21.5.
9. Moskva (Moscow Street Circuit) – 4.6.
10. & 11. London (Battersea Park Street Circuit) – 2.-3.7.
Odgovori
👀 Registriraj se Prijavi se ⚡