Max Verstappen

🏎️ Svaki aktualni F1 vozač i momčad zaslužuju ovdje svoju temu.

Post

Grah0 Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1771
S nama već: 9 god 10 mj
Navija za: #93, #33
Odlična sezona, jedina glupost mu je Belgija. Nadam se borbi za titulu sledeće sezone.

Post

zelot
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2638
S nama već: 9 god 9 mj
avetma je napisao/la:Iako je imao svojih loših momenata i "povrataka na staro", ali sve u svemu - po meni vozač sezone.
Ja ne mogu a da na p1 ne stavim ham max sainz.

Ham poprilicno sigurno, konstantno i mirno do naslova sa cini mi se 8 pobjeda van pp... Bottas se zilio prve dvije utrke al nakon toga ham je izgradio sezonu sto se kaze cigla po cigla.. istina, nije imao niti jedan kvar al nije ni sam sebe izbacio. Odvozio covjek sve krugove u sezoni..

Max, sta reci.. vrhunski. Vrlo cesto je, skoro uvijek, iza sebe ostavio barem jedan od 4 brza bolida i onaj isti kao njegov. Nekada i dva pa i tri. Kada je njegov rb bio na visini zadatka, na odredjenim utrkama, tu je opet, ili pobjedio ili opet preskocio barem bottasa, proslu utrku hamiltona 2x... Takodjer vrh sezona. Dvije greske, belgija i jos nesto.. jbg.. desi se, mozda samo zbog toga ham malo bolji.

Sainz, p6 sa bolidom koji je na pocetku sezone bio dosta slab. I haas ispred, cini mi se i renault i tr.. vrhunska konzistencija, bas kao i ova dvojica gore..

Cak mozda sainz i najbolji od svih jer nije ko ham, pa i max, cesto imao praznu stazu ispred sebe vec je morao grc3vite borbe voditi u sredini grida gdje su svi kroz cijelu sezonu bili jako blizu..

Al eto, tesko nekog stavit na p1 kad prvak odvozi sve krugove, max skoro uvijek vise od bolida..

Tako da njih 3 su mi skupa na p1 slika

Poslano sa mog Redmi Note 6 Pro koristeći Tapatalk

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 8 god
Navija za: Mercedes
Da ne spamam u temi vijesti, odgovorio sam u ovoj temi.
croatic f1 je napisao/la: 09.12.2019., 23:12 Čemu podatak o međusobnom omjeru u kojem je Sainz izgubio? Nije isto izgubiti 11-0 i 6-5... Što se pak tiče micanja rezultata, nažalost nemam dovoljno vremena da za potrebe rasprave na forumu tražim razloge DNF-ova pa neke ubrajam neke ne, stoga je ovako najpoštenije.

Za boldano - nisam imao vremena provjeravati kvalifikacijski omjer, ali činilo mi se da je Sainz tu bio bolji, kolega @Vettel-Ferrari je izvukao točan podatak o 10-9 za Sainza :thumbs: Poanta koju ja ovime želim istaknuti je da su Max i Carlos bili itekako podjednaki u toj prvoj sezoni, ali je iz više razloga Sainz ostao u sjeni.
Da preformulišem, zašto bi se brisali rezultati vozača koji se nalazi ispred kolege kojem se desio DNF? Bez obzira na tip i vrstu DNF-a?
Ne može nikako biti ovaj sistem najpošteniji ... zamisli da je Kubica imao DNF u svakoj utrci osim u Njemačkoj. Rezultat bi bio 1:0 za njega.
Razumijem da nemaš vremena, nemam ga ni ja, mislio sam da neko ima spreman podatak. Provjerit ću ja u ovih nekoliko dana pa ću prikazati ovdje. A do tad je najpošteniji omjer onakav kakav i jeste. 9:7 i 49:18 osvojenih bodova za Max-a

Što se tiče kvalifikacijskog omjera, 10:9 za Maxa, kolega Mazzane je napisao da i to nije pravi podatak.
Nisu uzete u obzir kvarovi ili neki drugi elementi koji nisu dozvolili pojedinom vozaču da odveze svoj krug.
Našao sam na redditu ovaj prikaz

[ link do slike ]

Podatak da je Sainz pobijedio u kvalifikacijama u Kanadi se treba uzeti sa rezervom, jer je već prije kvalifikacija objavljeno da će MV zamijeniti motor i dobiti kaznu. Čak i sa ovim rezultatom dobijamo rezultat 6:5 za Maxa.

Ja nisam navijač Maxa i svi znaju da mi nije nešto ni simpatičan, ali ne mogu da vjerujem da se ignoriše činjenica da se radilo o duelu 17 godišnjaka protiv 20 godišnjaka! Nije se radilo o nikakvoj dominaciji, ne govori niko da je Sainz loš vozač. Ali već nakon prvih pet utrka se vidilo da je Max za puno bolji. Nakon nekoliko uvodnih utrka sve statistike su bile ubjedljivo na strani Maxa.
Pa već u slijedećoj sezoni omjer osvojenih bodova u prve 4 utrke je bio 13:4 za Maxa uz omjer 3:1 u kvalifikacijama.

Prikaz iskustva vožnje u trkaćim serijama oba vozača:

Serije koje je vozio CS prije F1:
2013–14 Formula Renault 3.5 Series
2013 GP3 Series
2012 FIA European F3 Championship
2012 British Formula 3
2011 Formula Renault 2.0 NEC
2010–11 Eurocup Formula Renault 2.0
2010 Formula BMW Europe
2010 Formula BMW Pacific

Serije koje je vozio MV prije F1:
2014 European Formula 3 Championship

Sainz je odvezao odlično ovu sezonu, međutim tvrditi da je on TOP vozač na osnovu jedne sezone je malo pretjerano. Dosadašnje vožnje ga svrstavaju u srednji razred. Na njemu je da dokaže suprotno. Ima dovoljno vremena, McLaren slijedeće sezone bi trebao biti još konkuretniji ... vidjeti ćemo

Post

croatic f1
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 6073
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: najstarijeg i najmlađeg
Lokacija: Zaprešić
@Har Kl, kako je tvoj sistem u kojem uzimaš sve utrke gdje je barem jedan završio pošteniji? Sainz je imao 7, a Verstappen 5 odustajanja, tako da Verstappen po tvojem dobiva 2 bonus utrke u omjeru. Ako uzmemo utrke u kojima su obojica prošli ciljem, nemamo takvu razliku i dobivamo pošteniji omjer. I kako god okreneš, razlika je minimalna. Činjenica da je Sainz bio iskusniji u jednosjedima mu je bila plus, ali obojica su bili debitanti u F1 bolidu, stoga ne možemo reći da je to bilo presudno.

Ne pokušavam dokazati da je Sainz megatalent najviše klase, već želim reći da je daleko bolji od osrednjeg vozača. Činjenica da je konkurirao Verstappenu, za kojeg se možemo složiti da ima taj talent najviše klase, da je izdominirao Kvjata i da je ove sezone izdominirao sredinom poretka pokazuju da, kad je u top formi, ima potencijala za velike stvari.

Post

Mazzacane
Avatar
Karting
Karting
Postovi: 98
S nama već: 7 god 4 mj
Navija za: Minardi
Moguće da ima nekih manjih grešaka, jer je na brzinu sklepano, al mislim da je uglavnom to to šta se tiće utrka 2015. u kojima su Verstappen i Sainz odustali.

Australija: Verstappen (engine) - Verstappen se u trenutku odustajanja nalazi ispred, ali nije bio u boksu. Do ulaska Sainza u boks u 23. krugu, Sainz je cijelo vrijeme bio ispred Verstappena.

Kina: Verstappen (engine) - Sainz se na startu sam izvrtio i sa 14. pao na 20. Verstappen cijelu utrku do svog odustajanja ispred Sainza.

Bahrein: Verstappen (electrics), Sainz (wheel) – Sainz prvi odustaje u 29. krugu, do tada se cijelu utrku vozi ispred Verstappena.

Monako: Verstappen (collision) – Verstappen do sudara s Grosjeanom 63. krugu, cijelu utrku ispred Sainza, osim od 46. do 53. kruga kada je 2. put otiša u boks, dok je Sainz osta na 1 boksu.

Austrija: Sainz (power loss) – Verstappen se vozi ispred Sainza svih 35 krugova, kada Sainz odustaje.

V. Britanija: Verstappen (accident), Sainz (electrics) – Sainz starta ispred i nalazi se ispred, ali samo 3 kruga. Sudar na startu između Buttona, Grosjeana i Maldonada. Nakon toga žuta zastava i SC, a u nastavku Verstappen izlijeće sa staze i završava u ogradi u 3. krugu. Sainz odustaje sa 9. mjesta u 31. krugu.

Mađarska: Sainz (power loss) – Verstappen starta ispred, ali ga Sainz prelazi na startu i vozi se točno ispred njega do 14. i 15. kruga kada oba odlaze u boks, a Verstappen izlazi ispred. Sainz odustaje u 60. krugu, ali počinje gubiti snagu u 54. U 54. krugu Verstappen se nalazi na 5. , Sainz na 6. mjestu

Belgija: Sainz (withdrew) – Sainz se već u formacijskom krugu vraća u boks zbog problema. Nakon toga izlazi na stazu i 32 kruga se vozi na zadnjem mjestu nakon čega se opet vraća u boks i odustaje.

Rusija: Sainz (brakes) – Sainz se cijelu utrku do odustajanja nalazi ispred Verstappena, ali se na startu Grosjean izvrtio, Verstappen naletio na njega, probušio gumu i pao na začelje.

Brazil: Sainz (power loss) – Sainz opet na startu odlazi u boks, starta iz boksa ali odustaje nakon par stotina metara.

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 8 god
Navija za: Mercedes
croatic f1 je napisao/la: 10.12.2019., 15:50 @Har Kl, kako je tvoj sistem u kojem uzimaš sve utrke gdje je barem jedan završio pošteniji? Sainz je imao 7, a Verstappen 5 odustajanja, tako da Verstappen po tvojem dobiva 2 bonus utrke u omjeru. Ako uzmemo utrke u kojima su obojica prošli ciljem, nemamo takvu razliku i dobivamo pošteniji omjer. I kako god okreneš, razlika je minimalna. Činjenica da je Sainz bio iskusniji u jednosjedima mu je bila plus, ali obojica su bili debitanti u F1 bolidu, stoga ne možemo reći da je to bilo presudno.

Ne pokušavam dokazati da je Sainz megatalent najviše klase, već želim reći da je daleko bolji od osrednjeg vozača. Činjenica da je konkurirao Verstappenu, za kojeg se možemo složiti da ima taj talent najviše klase, da je izdominirao Kvjata i da je ove sezone izdominirao sredinom poretka pokazuju da, kad je u top formi, ima potencijala za velike stvari.
Pa zato što daje pošteniji prikaz. Head to head i služi da bi smo mogli usporediti vozače ko je bio kakav te sezone. Zašto bi brisao rezultat vozaču ako je on bio ispred? DNF kolege u tom slučaju ne mijenja stvar. Evo kako to izgleda zahvaljući @Mazzacane.
Dakle startamo sa 6:5 za Max bez DNF.
Australija: Iako je Max bio ispred, s obzirom da nije išao u box, vjerovatno bi završio iza Sainza da nije bilo DNF. Dakle 6:6
Kina: Max bio ispred u trenutku svog DNF. Nećemo računati rezultat. 6:6
Bahrein: Oba DNF - 6:6
Monako: Verstapen bio ispred, svojom greškom je ispao. Nisam računao vozačke pogreške u kvalifikacijama (Sainz Brazil) pa ne bi trebalo ni ovdje. Ipak dodajem bod Sainzu, jer nisam siguran da li su se vozačke greške računale u grafici za kvalifikacije - 6:7
Austrija: I bez DNF Sainz bi završio iza. 7:7
V.B. oba DNF
Mađarska: I bez DNF Sainz bi završio iza. 8:7
Rusija: Sainz bio ispred u trenutku svog DNF. 8:7
Brazil: I bez DNF Sainz bi završio iza. 9:7

Drugi bold: Da su obojica bili debitanti je tačno, ali ja nisam mogao da ne primjetim veliki skok performansi kod Maxa nakon odveženih prvi pet šest utrka. Kao ni prve četri utrke slijedeće sezone. Taj deficit sam (subjektivno) pripisao većem (ne malo većem) iskustvu Sainza u trkaćim serijama. Kad bi izbacili iz kalkulacija prvi pet utrka rezultat bi značajno skočio u Max-ovu korist.

Treći bold već spada u problem definicije. Po meni Sainz nije TOP vozač (malo je jedna sezona), a ako nije TOP onda spada u drugi razred. Nešto između bi prvo trebalo definisati šta je to pa tek onda ga pokušati uglaviti ga u to "ni tamo ni amo".

Post

AlkY
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3839
S nama već: 8 god 2 mj
Navija za: McLaren
Lokacija: Gorski kotar
Opet je pitanje koliko razreda ima :D. Ako ima samo 2 onda Sainz nemoze biti u drugom razredu jer nije bas isti kao i svi ostali. Ako ima npr 3 razreda , koliko sam skuzio po tvom je u zadnjem razredu Stroll :D. Znaci da bi Sainz bio u istom kosu sa Gio , sa Kvyatom itd. Opet Sainz je ipak dosta iznad njih.
Tako da se treba vidjeti koliko "razreda" vozaca ima i dali ga je moguce smjestit u 1 od njih ili je bas izmedu TOP i 2. razreda.
Najrealnije bi bilo 4 razreda. Top , pa Sainz i jos 1-2 vozaca , pa velika vecina i zadnji razred Kubice , kako kazes Stroll i tako to :D
slikaslika slika

Post

croatic f1
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 6073
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: najstarijeg i najmlađeg
Lokacija: Zaprešić
Hvala @Mazzacane na vađenju informacija :thumbs:
Har Kl je napisao/la: 11.12.2019., 14:09 Pa zato što daje pošteniji prikaz. Head to head i služi da bi smo mogli usporediti vozače ko je bio kakav te sezone. Zašto bi brisao rezultat vozaču ako je on bio ispred? DNF kolege u tom slučaju ne mijenja stvar. Evo kako to izgleda zahvaljući @Mazzacane.
Ne kažem ja da je moj sistem najpošteniji, samo kažem da je pošteniji od gledanja svih rezultata s obzirom na brojne DNF-ove. Naravno da @Mazzacaneova metoda daje daleko reprezentativnije rezultate, ali kao što rekoh, ja nisam imao vremena vaditi sve te informacije, stoga je moj pristup bio najbolji dostupan.

Uglavnom, otišli smo predaleko što se tiče ovih metoda gledanja omjera. I sa svim ovim podacima dolazimo do približno istih rezultata, dakle Max je bio bolji, ali ne toliko bolji koliko se prema bodovima čini.

Kategoriziranje vozača je uvijek škakljiva tema zbog vrlo očiglednog razloga - ogromne razlike u bolidima - i zato ne mora svatko imati isto mišljenje, svatko može na svoj način interpretirati rezultate nekog vozača te stvoriti svoju sliku o njemu.

Post

Sarma Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4718
S nama već: 8 god 3 mj
Navija za: Ferrari
https://twitter.com/ESPNF1/status/1213143072718151680

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8145
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Max potpisao do 2023 sa RBR-om.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

Iceman
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2460
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari, KR7
Op op onda Hami lako moguce ostaje u Mecki

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8145
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Ili se možda i umirovi...onda je opet otvoreno sjedalo u Mercedesu.

Otvara vrata Vettelu ako ovaj ne nastavi u Ferrariju (u to sumnjam jer mislim da će dobiti novi dvogodišnji ugovor) dok ne vidim kako bi Lewis išao u Ferrari pokraj Leclerca koji bi tada imao definitivni No.1 status.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

zekohonda Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 7182
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: sve powered by honda
Lokacija: dubrovnik
zadovoljan sam potpisom.
to mi budi nadu da ostajemo i mi barem do 2023.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 8 god
Navija za: Mercedes
Ferrari je napisao/la: 07.01.2020., 11:49 Ili se možda i umirovi...onda je opet otvoreno sjedalo u Mercedesu.

Otvara vrata Vettelu ako ovaj ne nastavi u Ferrariju (u to sumnjam jer mislim da će dobiti novi dvogodišnji ugovor) dok ne vidim kako bi Lewis išao u Ferrari pokraj Leclerca koji bi tada imao definitivni No.1 status.
Ne razumijem ... Znači ti misliš, da će LeClerc, u slučaju da Hamilton dođe u Ferrari, dobiti status No.1, a u slučaju da Vettel ostane u Ferrariju ostat će ravnopravan?

Uglavnom kako god, šanse da Hamilton pređe u Ferrari su negdje 20% IMO.
Jedino ako Ferrari ponudi neku cifru da zamanta cijelo tržište vozača. S obzirom da sada Hamilton prima 55mil po sezoni, ta ponuda ne bi trebala biti ispod 80 mil po sezoni. To je previše i za Ferrari.

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8145
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Har Kl je napisao/la: 07.01.2020., 12:13
Ferrari je napisao/la: 07.01.2020., 11:49 Ili se možda i umirovi...onda je opet otvoreno sjedalo u Mercedesu.

Otvara vrata Vettelu ako ovaj ne nastavi u Ferrariju (u to sumnjam jer mislim da će dobiti novi dvogodišnji ugovor) dok ne vidim kako bi Lewis išao u Ferrari pokraj Leclerca koji bi tada imao definitivni No.1 status.
Ne razumijem ... Znači ti misliš, da će LeClerc, u slučaju da Hamilton dođe u Ferrari, dobiti status No.1, a u slučaju da Vettel ostane u Ferrariju ostat će ravnopravan?

Uglavnom kako god, šanse da Hamilton pređe u Ferrari su negdje 20% IMO.
Jedino ako Ferrari ponudi neku cifru da zamanta cijelo tržište vozača. S obzirom da sada Hamilton prima 55mil po sezoni, ta ponuda ne bi trebala biti ispod 80 mil po sezoni. To je previše i za Ferrari.
Leclerc je svakako budućnost Ferrarija...tj već i sadašnjost u jednom smislu.
Nedavno je potpisao novi petogodišnji ugovor do 2024...što očekuješ?
Vettel još uvijek ima svoj status jer je tu već šest godina i zna ekipu. Hamilton bi došao u Leclercovu ekipu...dok je Leclerc došao u "Vettelovu".

Logično je da bi Leclerc bio No.1 vozač da Seb ode i da npr. dođe Hamilton (u što ne vjerujem da će se dogoditi)...Hamilton bi već imao 36-37 godina dok je Leclerc puno mlađi i već će biti starosjedioc. Hamiltona bi Ferrari najviše koristio tj. imali bi najviše koristi o medijske tj. marketinškog potencijala.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 8 god
Navija za: Mercedes
Ne slažem se sa tom logikom, nikako.
LeClerc jeste budućnost Ferrarija, to se slažem, ali očekivati da bi 6x (ili čak 7x) WDC došao u ekipu da bude drugi vozač nekom mladiću koji tek treba da se dokaže ... nema šanse! Ne znam kako to ti zamišljaš? Kao da je Hamilton prisiljen da potpiše za Ferrari, a ne želja Ferrarija.

I nemojte brkati pojmove i povezivati odlazak Seba sa dolaskom Hamiltona. Vettelove šanse da ostane u Ferrariju su jako male, ne vezano za odluku Hamiltona. Ukoliko Hamilton se dogovori sa Ferrarijem da promijeni dres, Vettel će dobiti samo zahvalnicu za sav dosadašnji trud i zalaganje.
Hamilton je trenutno u poziciji da može birati u kojem timu će da vozi. Ukoliko Mercedes ne odluči da ostane u F1 (a ja se nadam da će ostati, jer ne vidim logiku za napuštanje) ekipa će ostati. Tako da će izbor će biti Ferrari, nova ekipa ili McLaren. Penzija ne vjerujem da je opcija, eventualno možda da se okuša u nekim drugim serijama.

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8145
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Ma frende nije problem da "Hamilton može birati gdje da vozi"...nego ne vjerujem da bi želio voziti pokraj Leclerca koji opet ponavljam bi bio u svojoj trećoj godini i sve snage bi REALNO bile usmjerene prema njemu.
Ostaje on u Mečki, a možda dobije i novog kolegu u obliku Russella...ako Wolffu opet netko ne podreže jaja i prisili ga da Bottas ostane.

Svi su očekivali Maxa u Mercedesu zbog navodnog odlaska Hamiltona...to se izgleda neće dogoditi s ovim potpisom Maxa.

IMO Ferrari ostaje isti do 2023. jer je to najpametnija odluka, a da se isčitati iz izjava šefova u Ferrariju kako imaju želju zadržati isti par vozača.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 8 god
Navija za: Mercedes
Da, to se slažem :thumbs: .
Ali onda treba postaviti rečenicu tipa ako Ferrari usmjeri sve snage na Leclerca onda mu neće ni trebati Hamilton. Za šta će im? Već sam to negdje i napisao. Zašto bi plaćali milione Hamiltonu, ako u Leclercu imaju sve što im treba?
Ukoliko dovedu Hamiltona, to bi značilo da nisu sigurni (još) u njega. U tom slučaju Leclerc opet neće biti No.1. Niko ne dovodi vozača teškog 80 mil. da bude vozač No.2.

Tvoja zadnja rečenica je i moja prognoza. Vrijeme je i za Russela da pokaže šta zna.

Post

Iceman
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2460
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari, KR7
Ne kuzim @Ferrari al fakat si izvalio s ovom tvrdnjom da ako Hamilton dođe Leclerc bi bio No1.
6 ili 7 WDC nikad nece biti drugi vozac gdje god dođe, nije to ni Schumi bio Rosbergu.
Pogotovo alfa likovi poput Schumija, Hamiltona, Alonsa, pokojnog Senne itd.

Post

Vettel-Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 6205
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Vettel, Sainz, Ferrari
Ni ja se nikako ne mogu složiti s tom tvrdnjom da bi Leclerc bio No.1. vozač u tom slučaju. Bio bi ako se njega pita, vrlo moguće i Ferrarija, ali pod tim uvjetima Hamiltona neće dovest sigurno. Morali bi u najmanju ruku biti isti uvjeti kao što najavljuju za početak 2020. između Vettela i Leclerca tj. jednakopravni, druga solucija da Hamiltonu dadnu status No.1., ali bi to onda bilo gaženje po svom vlastitom djetetu.
Ustvari, treba pričekat barem prvih 5 utrka u idućoj sezoni i vidjet šta Vettel, a šta Leclerc imaju za ponuditi u novoj sezoni. Možda tad stvari budu bitno drugačije nego što se sad u zimskoj stanci čine.
Odgovori
👀 Registriraj se Prijavi se ⚡