F1 Vijesti
- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1958
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
Vettel-Ferrari,
Sainz se ne mož tako etiketirati "nije osrednjak a nije ni Bottas", ona sezona s Verstappenom je dokazala kolika je veličina Verstppen a koliko je jak Sainz. Španjolac je kasnije razbijao Kvjata koji je bio psihički izuzetno nestabilan zbog mnogo prolivenih prilika koje je imao (tek nedavno je "došao sebi") a ona godina u Renaultu je dokaz da mu možda ne paše bolid. NIje uspeo pobjediti Hulka unatoč tome što su istog dobijali Perez i recimo sada Rići.
Sainc je isto tako promjenio dosta mašina od debija (STR/Renault/McLaren) i izgleda da mu šasija McLarena paše te najbolje odgovara njegovom stilu vožnje. Što je loše jer odlika velikana je da se snalaze dobro u makar kojoj mašini vozili (recimo Perez je pravi primjer, ako gledamo sredinu poretka).
Sajnc je u najbojlem slučaju španjolski Heidfeld (čitaj: možda nije najbolja usporedba), a Norris mora se jače truditi da nebi postao jedan obični "osrednjak".
Glede Bottasa, on mi je najsličniji Perezu, Valtteri je isto kao i Perez razbijao u sredini poretka i odlazak Rosberga je odlično posložio kockice finca. Ko zna šta bi bilo kad bi bilo kad bi onomad Perez uleteo umjesto Masse da nije zaglavio u McLarenu. Alonso bi ga prao skoro isto kao što Lujo pere Bottasa.
Sainz se ne mož tako etiketirati "nije osrednjak a nije ni Bottas", ona sezona s Verstappenom je dokazala kolika je veličina Verstppen a koliko je jak Sainz. Španjolac je kasnije razbijao Kvjata koji je bio psihički izuzetno nestabilan zbog mnogo prolivenih prilika koje je imao (tek nedavno je "došao sebi") a ona godina u Renaultu je dokaz da mu možda ne paše bolid. NIje uspeo pobjediti Hulka unatoč tome što su istog dobijali Perez i recimo sada Rići.
Sainc je isto tako promjenio dosta mašina od debija (STR/Renault/McLaren) i izgleda da mu šasija McLarena paše te najbolje odgovara njegovom stilu vožnje. Što je loše jer odlika velikana je da se snalaze dobro u makar kojoj mašini vozili (recimo Perez je pravi primjer, ako gledamo sredinu poretka).
Sajnc je u najbojlem slučaju španjolski Heidfeld (čitaj: možda nije najbolja usporedba), a Norris mora se jače truditi da nebi postao jedan obični "osrednjak".
Glede Bottasa, on mi je najsličniji Perezu, Valtteri je isto kao i Perez razbijao u sredini poretka i odlazak Rosberga je odlično posložio kockice finca. Ko zna šta bi bilo kad bi bilo kad bi onomad Perez uleteo umjesto Masse da nije zaglavio u McLarenu. Alonso bi ga prao skoro isto kao što Lujo pere Bottasa.

- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2460
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Da li je Vettel velikan?Alen13ASC je napisao/la: 09.12.2019., 20:40 Vettel-Ferrari,
Sainz se ne mož tako etiketirati "nije osrednjak a nije ni Bottas", ona sezona s Verstappenom je dokazala kolika je veličina Verstppen a koliko je jak Sainz. Španjolac je kasnije razbijao Kvjata koji je bio psihički izuzetno nestabilan zbog mnogo prolivenih prilika koje je imao (tek nedavno je "došao sebi") a ona godina u Renaultu je dokaz da mu možda ne paše bolid. NIje uspeo pobjediti Hulka unatoč tome što su istog dobijali Perez i recimo sada Rići.
Sainc je isto tako promjenio dosta mašina od debija (STR/Renault/McLaren) i izgleda da mu šasija McLarena paše te najbolje odgovara njegovom stilu vožnje. Što je loše jer odlika velikana je da se snalaze dobro u makar kojoj mašini vozili (recimo Perez je pravi primjer, ako gledamo sredinu poretka).
Sajnc je u najbojlem slučaju španjolski Heidfeld (čitaj: možda nije najbolja usporedba), a Norris mora se jače truditi da nebi postao jedan obični "osrednjak".
Glede Bottasa, on mi je najsličniji Perezu, Valtteri je isto kao i Perez razbijao u sredini poretka i odlazak Rosberga je odlično posložio kockice finca. Ko zna šta bi bilo kad bi bilo kad bi onomad Perez uleteo umjesto Masse da nije zaglavio u McLarenu. Alonso bi ga prao skoro isto kao što Lujo pere Bottasa.

- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1958
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
@Ice,
Jeste
Pobeđivao je u STR, RB i Ferrariju.
Jeste


- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6074
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Vidim da je rasprava u međuvremenu eskalirala do novog Ferrari vs Har Kl okršaja, stoga ću ja replicirati samo na ovo gdje sam konkretno citiran
Čemu podatak o međusobnom omjeru u kojem je Sainz izgubio? Nije isto izgubiti 11-0 i 6-5... Što se pak tiče micanja rezultata, nažalost nemam dovoljno vremena da za potrebe rasprave na forumu tražim razloge DNF-ova pa neke ubrajam neke ne, stoga je ovako najpoštenije.
Za boldano - nisam imao vremena provjeravati kvalifikacijski omjer, ali činilo mi se da je Sainz tu bio bolji, kolega @Vettel-Ferrari je izvukao točan podatak o 10-9 za Sainza
Poanta koju ja ovime želim istaknuti je da su Max i Carlos bili itekako podjednaki u toj prvoj sezoni, ali je iz više razloga Sainz ostao u sjeni.

Nitko nije rekao da Max nije zaslužio hype ili da je ostvario to što je ostvario zahvaljujući tome. Ipak, činjenica je da je Sainz otpočetka bio u Maxovoj sjeni po tom pitanju, iako su na stazi bili itekako konkurentni.Har Kl je napisao/la: 09.12.2019., 12:57 Ne slažemo se da je Sainz podjednak Max-u, čak ni približno.![]()
Što se tiče hype, ne treba biti nepravedan. Hype te može nositi jednu sezonu, ukoliko ne valjaš uklopiš se u sivilo.
Čemu taj bolidirani podatak (iako je i po njemu Sainz izgubio)? Zašto kažnjavati vozača i ne ubrojati mu pobjedu zato što se kolega zabio u zid? Eventualno bih prihvatio da se izbrišu statistike u onim utrkama u kojima je vozač prije DNF-a bio ispred svog kolege. Za ostale slučajeve nema smisla izbacivati rezultate.
Nije slično, jer ove godine je Norris bio bolji u kvalifikacijama od Sainza. Ovo je puno izjednačenija borba bila.
Čemu podatak o međusobnom omjeru u kojem je Sainz izgubio? Nije isto izgubiti 11-0 i 6-5... Što se pak tiče micanja rezultata, nažalost nemam dovoljno vremena da za potrebe rasprave na forumu tražim razloge DNF-ova pa neke ubrajam neke ne, stoga je ovako najpoštenije.
Za boldano - nisam imao vremena provjeravati kvalifikacijski omjer, ali činilo mi se da je Sainz tu bio bolji, kolega @Vettel-Ferrari je izvukao točan podatak o 10-9 za Sainza

- Vettel-Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 6205
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Vettel, Sainz, Ferrari
Izvinjavam se na dezinformaciji, omjer u kvalifikacijama je bio obrnut, 10:9 za Verstappena. Ja sam sve do sad mislio da je Sainz u kvalifikacijskom obračunu dobio, pa sam danas veći broj odmah njemu pripisao.
Max je tad od Singapura baš digao formu i dobrano popravio omjere u kvalifkacijama i utrci protiv Sainza. Do Singapura je bilo 7:5 za Sainza u kvalifikacijama i 3:1 za Sainza u utrkama koje su obojica završili (ali je bodovna razlika u korist Maxa bila 26:9), a sezona se završila sa 10:9 u kvalifikacijama i 5:4 u utrci u korist Maxa. Ako se ne varam, u Singapuru se baš desilo ono Maxovo ignoriranje naredbe da propusti Sainza.
Max je tad od Singapura baš digao formu i dobrano popravio omjere u kvalifkacijama i utrci protiv Sainza. Do Singapura je bilo 7:5 za Sainza u kvalifikacijama i 3:1 za Sainza u utrkama koje su obojica završili (ali je bodovna razlika u korist Maxa bila 26:9), a sezona se završila sa 10:9 u kvalifikacijama i 5:4 u utrci u korist Maxa. Ako se ne varam, u Singapuru se baš desilo ono Maxovo ignoriranje naredbe da propusti Sainza.
- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6074
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Šuti sad, ne ideš mi u korist s ovim podatkomVettel-Ferrari je napisao/la: 09.12.2019., 23:50 Izvinjavam se na dezinformaciji, omjer u kvalifikacijama je bio obrnut, 10:9 za Verstappena. Ja sam sve do sad mislio da je Sainz u kvalifikacijskom obračunu dobio, pa sam danas veći broj odmah njemu pripisao.

- Mazzacane
- Karting
- Postovi: 98
- S nama već: 7 god 4 mj
- Navija za: Minardi
Mislim da su oba omjera pogrešna. Verstappen u Italiji i Sainz u Rusiji uopće nisu postavili vremena u kvalifikacijama, a i u Belgiji, Japanu, i SAD-u, jedan od njih dvoje nije ima normalne kvalifikacije. Sainz-Norris ove sezone, 9-6 za Sainza kad se oduzmu kvalifikacije u kojima je jedan od njih ima problema ili je tek toliko odvozio neko vrijeme zbog već unaprid dobivene velike kazne na gridu.Vettel-Ferrari je napisao/la: 09.12.2019., 23:50 Izvinjavam se na dezinformaciji, omjer u kvalifikacijama je bio obrnut, 10:9 za Verstappena. Ja sam sve do sad mislio da je Sainz u kvalifikacijskom obračunu dobio, pa sam danas veći broj odmah njemu pripisao.
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7182
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
odbačene nove gume za 2020!
kakav zaslužen šamar pirelliju.
https://www.motorsport.com/f1/news/pire ... e/4608851/

https://www.motorsport.com/f1/news/pire ... e/4608851/
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Ja podržavam ovu odluku oko guma.
Bolje da su ostali na 2019 spec nego da su opet išli na skroz nove. Ovako ekipe znaju s čime rade, a realno ove gume nisu bile toliko loše.
Nitko nema opravdanja 2020. Gume su identične, znači sve ostalo je u rukama aero ljudi, ovjesa, šasije, motora. Da vidimo napredak (gledam Ferrari)
Znači NEMA opravdanja.
Bolje da su ostali na 2019 spec nego da su opet išli na skroz nove. Ovako ekipe znaju s čime rade, a realno ove gume nisu bile toliko loše.
Nitko nema opravdanja 2020. Gume su identične, znači sve ostalo je u rukama aero ljudi, ovjesa, šasije, motora. Da vidimo napredak (gledam Ferrari)
Znači NEMA opravdanja.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- gjoko-mkd
- Formula 2
- Postovi: 1080
- S nama već: 9 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
ovisi o tome šta se podrazumeva pod tome ,,identična,,Ferrari je napisao/la: 10.12.2019., 20:52 Ja podržavam ovu odluku oko guma.
Bolje da su ostali na 2019 spec nego da su opet išli na skroz nove. Ovako ekipe znaju s čime rade, a realno ove gume nisu bile toliko loše.
Nitko nema opravdanja 2020. Gume su identične, znači sve ostalo je u rukama aero ljudi, ovjesa, šasije, motora. Da vidimo napredak (gledam Ferrari)
Znači NEMA opravdanja.

i prije je bilo neke izjave kroz zube da gume ne izgledaju baš iste kao te što su testirane.....ali niko ne sme to javno da optuži
velike su to igre
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Ne, ne.F12000 je napisao/la: 11.12.2019., 10:25 Fast forward ožujak 2020.
Što je to Mercedes znao, a drugi nisu?!
![]()
U Ožujku idu članci kako je Ferrari bio dominantan na testiranjima te da ima sigurno 3 desetinke u odnosu na Mercedes.
U Travnju (nakon 4 pobjede zaredom Mercedesa) idu članci o tome kako Ferrari ima probleme sa korelacijom u tunelu i CFD-u, a onda u Kolovozu svi dižu bijelu zastavu i priznaju da je Mercedes opet pogodio i da se Ferrari prebacuje na 2021.
U Rujnu nakon pobjede u Spa i Monzi (opet) počinju lagano članci o tome kako da je Ferrari iskoristio "ovu i onu utrku" mogao imati više bodova.
U Listopadu, Ferrari ubode još jednu pobjedu nakon slučajne pogreške Mercedesa oko strategije (odustajanje Hamiltona, a Bottas nije sposoban dobiti).
U Studenom na kraju sezone, stručnjaci pričaju kako je Ferrari bio BAREM al pari sa Mercedesom i da nisu napravili greške u startegiji i razvoju + pogotovo vozačke (onaj šugavi Nijemac kojeg treba potjerati) da bi Ferrari barem bio do zadnje utrke u igri za titulu, a konstruktorska je zagarantirana.
The end.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Sarma Verified
- Formula 1
- Postovi: 4718
- S nama već: 8 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
Naravno da je bolje da su ostale ove gume, nego nove...
Evo, sigurno neće biti iste/identične, Pirreli kaže da se mora povećati minimalni tlak guma, jer će bolidi biti jači, brži barem sekundu, razlog je zbog mjere opreza...
https://twitter.com/Planet_F1/status/1204700658626125824
Evo, sigurno neće biti iste/identične, Pirreli kaže da se mora povećati minimalni tlak guma, jer će bolidi biti jači, brži barem sekundu, razlog je zbog mjere opreza...
https://twitter.com/Planet_F1/status/1204700658626125824
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18307
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Ferrari je napisao/la: 11.12.2019., 11:46Ne, ne.F12000 je napisao/la: 11.12.2019., 10:25 Fast forward ožujak 2020.
Što je to Mercedes znao, a drugi nisu?!
![]()
U Ožujku idu članci kako je Ferrari bio dominantan na testiranjima te da ima sigurno 3 desetinke u odnosu na Mercedes.
U Travnju (nakon 4 pobjede zaredom Mercedesa) idu članci o tome kako Ferrari ima probleme sa korelacijom u tunelu i CFD-u, a onda u Kolovozu svi dižu bijelu zastavu i priznaju da je Mercedes opet pogodio i da se Ferrari prebacuje na 2021.
U Rujnu nakon pobjede u Spa i Monzi (opet) počinju lagano članci o tome kako da je Ferrari iskoristio "ovu i onu utrku" mogao imati više bodova.
U Listopadu, Ferrari ubode još jednu pobjedu nakon slučajne pogreške Mercedesa oko strategije (odustajanje Hamiltona, a Bottas nije sposoban dobiti).
U Studenom na kraju sezone, stručnjaci pričaju kako je Ferrari bio BAREM al pari sa Mercedesom i da nisu napravili greške u startegiji i razvoju + pogotovo vozačke (onaj šugavi Nijemac kojeg treba potjerati) da bi Ferrari barem bio do zadnje utrke u igri za titulu, a konstruktorska je zagarantirana.
The end.


Oplakah
Uz obaveznu analizu objektivnih engleza (kao i izjavu nekog penzionisanog lika iz F1) da je Ferrari možda bio i bolji bolid....?

Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- gjoko-mkd
- Formula 2
- Postovi: 1080
- S nama već: 9 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
neznam samo ko nije znao ili pretpostavljao da gume neće biti ,,identične,, kao one iz ove godine......pa ljudi...to je bilo toliko naočito....
nešto se moralo muljati....bar do 2021 kad ima velike šanse da Mercedes ode iz F1, a inženjeri zajedno sa motorom pravac u Mclrn
nešto se moralo muljati....bar do 2021 kad ima velike šanse da Mercedes ode iz F1, a inženjeri zajedno sa motorom pravac u Mclrn