DaveGilmour je napisao/la: 24.09.2019., 19:12
@LH44
Nakon Njemačke je još došla i Mađarska gdje je Gasly odvozio možda i najgori vikend sezone s čime si je zabio i zadnji čavao u lijes.
Vezano za bolid RB-a, vjerujem da ima nešto u tome da je bolid rađen po Maxovim preferencama i da je zato prednost pred Gaslyem i Albonom prenaglašena. No takva odluka RB-a bi bila potpuno razumljiva. Normalno da će poštelati bolidi za boljeg vozača kada postoji tako očita razlika u kvaliteti (tu mislim na odnos Max vs. Gasly).
S druge strane, ne vjerujem da su radili bolid za Maxa dok je Ricci bio u timu jer u tom slučaju nije postojala takva razlika između dva vozača u timu. Max je s vremenom napredovao i do kraja 2018. pretekao Riccija u više-manje svim parametrima te je Ricci možda očekivao da će se tim za 2019. više okrenuti bržem vozaču, u ovom slučaju Maxu, pa je prešao u Renault, tim koji je imao puno potencijala za daljnji rast i koji mu je uz to nudio i veću plaću.
A ovo za kvalifikacije, moram priznati da se ne sjećam kad je to Max ''derao'' Riccija po sekundu po krugu

Najviše ćega se sjećam je šest desetinki u Singapuru prošle godine.
Da znam za Mađarsku, ali rekoh u Njemačkoj sa onim sudarom je bila tačka na i što se njegovog samopouzdanja, kao i samopouzdanja ekipe u njegove performanse tiče.
Ne vidim da je Max prestigao Daniela u svim parametrima, imaš zadnju utrku u Abu Dhabiju na kojoj se pokazalo da su egal, samo Daniel nije bio baš najbolji na tvrđim gumama, što i ne treba čuditi, tip je odustao 8 puta, a to je ogromna količina podataka o gumama koja se nije mogla prikupiti da bi Daniel taj dio doveo na nivo. Ta sekunda mi je se omakla, jer je to vjerovatno u odnosu na Hamiltona bilo, 0.9xxs pa sam zaokružio na sekundu.
Uglavnom 2017. je isto znalo biti velike razlike, ali tada je Ricciardo imao problema sa nalaženjem setapa za kvale, 2018. je popravio to i bili su manje više egal. Već je se po mom mišljenju prošle sezone bolid pravio sa preferencom na Maxa, jer Maxu je taj bolid ležao svaku stazu, Ricciardo je se inače tražio u nekim vikendima, mada i to je znao biti uticaj kvarova na treninzima, no i bez toga je znalo biti problema.
Pastor je napisao/la: 24.09.2019., 19:47
Najveći Gaslyjev problem je što nije znao prestizati sa Red Bullom. A Albon je odmah u prvoj utrci imao odličnih prestizanja. Mislim da bolid nije toliko loš za prilagodbu. Zavisi od vozača. Možda je u totalnoj suprotnosti od Gaslyjevog stila, ili šta ja znam. Meni se ne čini da je toliko različit od Toro Rossa (osim što je brži). Po meni su Red Bull i Toro Rosso bolidi sa najsličnijom filozofijom. Ako pogledaš njihove duele, oba bolida su najjači u krivinama. I obično tu obavljaju najviše prestizanja. Dok ostali uglavnom prolaze na pravcu... F1 je bila objavila video najboljih prestizanja iz prve sezone. Albon i Kvyat su imali najbolja prestizanja. Sve kroz krivine. I evo sada Gasly u Toro Rossu radi isto. Možda je samo Gaslyju Red Bull bio prebrz...
U biti, Gasly je forsirao sa Red Bullovim bolidom, postavljao sam onboarde tamo još u Francuskoj, te usporedba u Austriji sa Maxom, tip je jednostavno prekasno kočio i bio jako agresivan sa šaltanjem pri kočenju, nije uopšte prenosio brzinu postepeno u zavoj, a s time je imao understeer, a uz understeer je imao probleme i na izlazu iz krivina, gdje Max doslovce do poda stisne, dok ovaj oklijeva. Također u borbama nije imao samopouzdanja potegnuti, jedino kad je potegnuo potez je ono kada je Vettela pretekao u Britaniji, na ostalim utrkama je imao probleme obići bolide iz sredine koje bi Max i ostali iz top ekipa pospremali u džep ko iz šale.
Max je bukvalno slow in, fast out, glatko, brzo, precizno, fini downshift uz malo tog engine brakea, dok je Gasly bio skroz obrnuto, kasno kočenje, žešći downshift, nagla skretanja u krivine, understeer i šlag na tortu loš izlaz iz krivina gdje onda gubiš tokom cijelog pravca poslije krivine.
I gledaj čuda vrati se u Torro Rosso i odmah preporođen, a Albon u Red Bullu opet ima povelik zaostatak
