_bataziv_0809 je napisao/la: 27.09.2019., 13:06
Jedina situacija kad je Hamitlon SAM TRAZIO PROPUSTANJE je ujedno i situacija kad je poziciju vratio.
Jedina situacija koju smo culi javno. Realno koliko mu je Bottas dao pobeda (direktno propustio ili zadrzao svim silama suparnike) zanje tri godine 4-5 vise.... Toto titra Luisu jaja i da treba bacio bi Bottasa u vatru odmah ukoliko bi ovaj to trazio...mislim s pravom em je 5x sampion em je u odnosu na BOTtasa vozacina.
2018: Rusija predao pobjedu, Italija natjerao Kimija da potrosi gume i Njemacka-akt o nenapadanju.
21 poen. Oduzmemo 3 iz Madjarske godinu ranije, sveukupno 18 poena.
2017:Hamilton 46 poena vise od Vettela
2018: Hamilton 88 poena vise od Vettela
Sve u svemu pretjeruje se. Ali dobro, vecina raje se ovdje ne sjeca Jeana Todta, Eddie Jordana, Flavia Briatorea...
Mattia Binotto about the slipstream effect in Sochi: "The slipstream is important here, but not as effective on lap time as it is in Monza. We take thinking about one driver pulling the other one in qualifying!"
Sarma je napisao/la:Mattia Binotto about the slipstream effect in Sochi: "The slipstream is important here, but not as effective on lap time as it is in Monza. We take thinking about one driver pulling the other one in qualifying!"
Hoćete opet cirkus
Dobro cirkus je bio zbog Hulka, inače bi rutinski to odradili.
Vidjet' ćemo šta će biti sutra, na treningu bi već mogli probati probijati zrak jedan drugom pa vidit kud dal se išta dobija ili gubi.
Kako mala razlika u brzim krivinama. U srednjim Red Bull ima osjetnu prednost, a u sporim su malo iza Mercedesa i Ferrarija. Ferrari očekivano prvi na pravcu. Ali iznenađenje je da su Red Bull i Toro Rosso brži na pravcu od svih ostalih, iako su dosta iza Ferrarija. Dobra spec 4 Honda. A ovo je pokazatelj da Ferrarijeva brzina dolazi zbog bolida, a ne samo zbog motora. Froce India je brža od Saubera, a Haas je predzadnji.