Gentleman's agreement.
Povijest F1
- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
@ Frantic- zelim im najgore u trkackom smislu.
dakle navijam da na stazi budu porazeni. Prizivati kazne i kvarove mi je karinaski, a jos mi je gore radovanje tome.
Kad su sudari u pitanju tu je uvijek pitanje ko je kriv i nastojim biti objektivan koliko mogu.
Jedini kvar kojem sam se istinski obradovao je Massa u Madjarskoj 2008.
nisam tog Massu volio ni nacrtanog, sta cu jace je od mene, isao mi je na qrtz samom pojavom jos pd Nirburgringa 2007.
@Har Kl- na sta mislis? Albert Park 1998?


Jedini kvar kojem sam se istinski obradovao je Massa u Madjarskoj 2008.


@Har Kl- na sta mislis? Albert Park 1998?

-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Znaš ti to bolje od mene

Sem toga nije u istoriji F1 bilo baš puno džentlmenskih dogovora.
U Albert Parku 1998 nije prekršen nikakav dogovor.
- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
Ne znam šefe nedorečen si mi maloHar Kl je napisao/la: 17.09.2019., 09:45 Znaš ti to bolje od mene![]()
Sem toga nije u istoriji F1 bilo baš puno džentlmenskih dogovora.
U Albert Parku 1998 nije prekršen nikakav dogovor.

Reci na šta misliš


-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Ne znam šta hoćeš? Pitao si dao sam ti odgovor.
Ako hoćeš detaljnu analizu dešavaja i McLaren-u 1998-1999 tu ti ja već ne mogu pomoći. Inače nisam raspoložen za raspravu oko događaja koji su se desili prije 20 god iz razloga što sam 80% toga zaboravio. Prisjećanje toga uz upotrebu Google-a smatram nepotrebnim gubljenjem vremena, s obzirom da se vidi da "vladaš materijom" iz toga perioda. Kako već rekoh, bolje to znaš od mene
Ako hoćeš detaljnu analizu dešavaja i McLaren-u 1998-1999 tu ti ja već ne mogu pomoći. Inače nisam raspoložen za raspravu oko događaja koji su se desili prije 20 god iz razloga što sam 80% toga zaboravio. Prisjećanje toga uz upotrebu Google-a smatram nepotrebnim gubljenjem vremena, s obzirom da se vidi da "vladaš materijom" iz toga perioda. Kako već rekoh, bolje to znaš od mene

- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
E ne znam cime sam zasluzio ovaj odgovor, ali dobro to je do tebe, no hard feelings sa moje strane
Iskreno- ne sjecam se da su imali neki gentleman's agreement kojeg je Mika prekrsio. D.C. nikad nije bio statusom u Meklarenu broj 2, on je to prije svega uvijek bio iskljucivo u glavi.

Iskreno- ne sjecam se da su imali neki gentleman's agreement kojeg je Mika prekrsio. D.C. nikad nije bio statusom u Meklarenu broj 2, on je to prije svega uvijek bio iskljucivo u glavi.

- pigmalion
- Formula 1
- Postovi: 2224
- S nama već: 9 god 3 mj
- Navija za: Fernanda, Ocon (Qatar23 )
1998. na prvoj utrci u Australiji, u Mclarenu je bilo dogovoreno tko prvi prođe prvi zavoj, njegova utrka.
Mislim ( jer se ne sjećam ), da je D.C. prvi prošao prvi zavoj na startu, ali je poslije pustio Miku na prvo mjesto. Toliko se sjećam. Možda sam u krivu.
Sve u svemu, to je trebala biti D.C.-ijeva pobjeda. Vjerovatno je maestro Ron Dennis htio drugačije - drugog pobjednika.
Mislim ( jer se ne sjećam ), da je D.C. prvi prošao prvi zavoj na startu, ali je poslije pustio Miku na prvo mjesto. Toliko se sjećam. Možda sam u krivu.
Sve u svemu, to je trebala biti D.C.-ijeva pobjeda. Vjerovatno je maestro Ron Dennis htio drugačije - drugog pobjednika.
......ne mogu, ali hoću......
.....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can.
A gentleman will walk, but never run

Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can.
A gentleman will walk, but never run
- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
@Har Kl- ma sve ok, nisam se naljutio, nismo zene
pogresno sam razumio tvoj post, jbga pisana rijec
vrlo rado cemo nastaviti kad bude vremena ili uz pivo
@pigmalion- nije
Mika je prvi prosao zavoj, ali je kasnije greskom otisao u boks pogresno smatrajuci da ga ekipa zove, te je tako izgubio prednost 



@pigmalion- nije



- pigmalion
- Formula 1
- Postovi: 2224
- S nama već: 9 god 3 mj
- Navija za: Fernanda, Ocon (Qatar23 )
@bataziv_0809
Aha.... OK..... nema što jaka memorija, ...... jaka....... jači si od mene.....
Bio sam blizu, ali sa "kontra" strane......

Aha.... OK..... nema što jaka memorija, ...... jaka....... jači si od mene.....


Bio sam blizu, ali sa "kontra" strane......


......ne mogu, ali hoću......
.....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can.
A gentleman will walk, but never run

Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can.
A gentleman will walk, but never run
- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren

Nije bas sve memorija, iako sam se u to vrijeme drogirao Mikom Hakkinenom i cak pokusao (na)uciti finski

ima dosta do citanja analiza, pregleda sazetaka sezona u specijaliziranim emisijama itd...itd...1997, 1998,1999 i 2000-ta su bas moj teren


- fjaka
- Formula 4
- Postovi: 417
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: jordan
mislim da je tio reć da ga šumaher nije stuka toliko da nemože nastavit ( ko štaje izbacia hilla 3 sezone prije ). a i da nije moga nastavit tada opet bi bija prvak, fiji je bilo pun k. više i ovako su ga diskvalificirali cilu sezonu._bataziv_0809 je napisao/la: 14.09.2019., 19:03Citam neke tekstove Dine M.J. i on na neki nacin ponavlja (i to u vise tekstova) Sumaherovu tezu da bi Jacques izletio sa staze u Jerezu da nije bilo sudara, odnosno da mu je Sumaher pomogao da ostane na stazi![]()
Doduse, ne tvrdi to bas direktno nego u rukavicama, dvosmisleno, parafraziram: "osvojio titulu ostankom na stazi nakon sudara sa Sumaherom ili mozda upravo zahvaljujuci sudaru"
Drag mi je Dino, ali takve tvrdnje uz one da je Mika vozio relijaski i da ga iko upucen smatra slucajnim prvakom, mu ne idu u korist.
- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
Jesam, samo se ne vidi thumbnail (valjda se tako kaze za ovo kad vidis sta je na videu).

- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18179
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Pošto vidim da se poteže situacija "Ferrari-Todt-Sauber-Fontana-Schumacher" iz Jereza 1997., koju ja (a vjerujem ni iko drugi) ne negiram.
Dakle
Međutim, to, koliko god bilo nesportski/grozno/ljigavo,...., za mene ne može biti ljigavije od Monaca 2018.
A pošto izgleda moram da ovdje da crtam, nisu mi toliko ni bitni sami postupci/akcije/radnje na stazi (bilo to štopanje 3 zavoja sa 2 sekunde štete ili sklanjanje "da se ne bi gubilo vrijeme, jer bi me ionako pretekao"), već izjava nakon trke u Monacu (da ponovim):
Međutim, pošto dežurni spominju taj Jerez 1997., šta ćemo onda sa ovim?
Naravno, ništa od ovoga na kraju nije bilo bitno, jer se ne bi ništa promijenio u smislu vozačke titule te godine.
S obzirom da je Michael napravio to što je napravio, Jacques bi u svakom slučaju ostao prvak, jer su Michaelu oduzeli sve bodove.
Naravno, Todt, Sauber, Dennis, Williams (akteri iz 1997.) zatim Szafnauer ili Wolff (akteri iz 2018.), će sve uredno uredno demantovati (tj. demantovali su).
Dakle
Naravno da ga je štopao.Norberto Fontana only drove in four grands prix, all of them during the 1997 season when he was just 22 years of age. The Argentine had an impressive junior record and got a deserved break at the Ferrari-powered Sauber team, filling in for the injured Gianni Morbidelli.
But, thus far, he had shown little for Sauber. At Jerez he qualified 18th – a second shy of teammate Johnny Herbert – and was now on the verge of being lapped by the title-contending leaders.
Schumacher made it by without fuss, but Villeneuve lost two seconds behind the Argentine, who remained ahead for three corners before allowing the Williams past. Was it a coincidence that Schumacher was able to easily pass the Ferrari customer team's car, while Villeneuve lost considerable time?
Međutim, to, koliko god bilo nesportski/grozno/ljigavo,...., za mene ne može biti ljigavije od Monaca 2018.
A pošto izgleda moram da ovdje da crtam, nisu mi toliko ni bitni sami postupci/akcije/radnje na stazi (bilo to štopanje 3 zavoja sa 2 sekunde štete ili sklanjanje "da se ne bi gubilo vrijeme, jer bi me ionako pretekao"), već izjava nakon trke u Monacu (da ponovim):
To je ono što mi je najljigavije u svemu.Q: Did you make life too easy for Lewis?
A: I`m Mercedes driver (a vozio za tadašnju Force Indiu), You should ask the boss.
Q: If there is "unwritten rule" that Force India not make life difficult to Mercedes?
A: Maybe.
Međutim, pošto dežurni spominju taj Jerez 1997., šta ćemo onda sa ovim?
During the final laps, the order of these three was reversed, with Hakkinen eventually taking the win from Coulthard and Villeneuve. It may not have been an entirely organic result, however. In fact, speaking to Autosport magazine in 2014, Coulthard stated that the order was manufactured.
"[McLaren team boss] Ron [Dennis] had made that deal with Frank, which none of us knew anything about, that if we helped Williams in their quest to beat Ferrari they wouldn't get in the way of helping McLaren. Ron would probably still deny it today," said Coulthard.
According to his version of events, the Scottish driver was first ordered to move over and allow Hakkinen into P2, because the Finn had lost out when McLaren pitted him to clear the path for Villeneuve's earlier in the race.
"Apparently, I was running behind Mika and they told him to come in to clear the way for Jacques, but that meant I jumped [Mika] at the pitstop," explained Coulthard.
After debating the issue over the radio, DC was convinced to move over and allow Hakkinen through. Villeneuve still led, beginning the final lap 1.2 seconds clear. But, a few corners from home, Hakkinen made it past (without much trouble) to secure his first grand prix win. Coulthard went by too, dropping Villeneuve to third but not denting his claim on the title.
Naravno, ništa od ovoga na kraju nije bilo bitno, jer se ne bi ništa promijenio u smislu vozačke titule te godine.
S obzirom da je Michael napravio to što je napravio, Jacques bi u svakom slučaju ostao prvak, jer su Michaelu oduzeli sve bodove.
Naravno, Todt, Sauber, Dennis, Williams (akteri iz 1997.) zatim Szafnauer ili Wolff (akteri iz 2018.), će sve uredno uredno demantovati (tj. demantovali su).

Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- LH44
- Formula 1
- Postovi: 4505
- S nama već: 6 god 7 mj
- Navija za: McLaren, HAM, RIC, NOR
- Lokacija: Woking
Već sam se izjasnio da ja nemam ništa protiv tih igrica, mislim ne piše nigdje u pravilima da je to nesportski, tako da se ništa ne krši. Ono, ako ćemo sad moralisat' nije ok, ali jbga u F1 se rupe iskorištavaju, niko nije budala da bude dobrica i fin.
U biti ja sam samo rekao da je meni puno jadnije da se nečijoj karijeri prijeti ne bi li usporio glavnog rivala za TITULU u POSLJEDNJOJ utrci, nego Oconovo propuštanje Hamiltona u PETOJ, ŠESTOJ utrci sezone. Ako ćemo vagat', onda su težina i ulog puno veći u Jerezu 1997. nego u Monaku 2018.
Mislim ono kad je Giovinazzi propustio Vettela, to je meni toliko ok da nisam puno ni obraćao pažnje, kamoli sad da se drama neka oko toga pravi, sporiji ste, ne trkate se s nama, sklanjaj se s puta
Što se tiče ovo oko propuštanja Hakkinena, on je tad bio brži od DC-a i ovi su ga pustili da idu ganjat' pobjedu sa bržim bolidom. Villeneuve i Williams nisu ni trebali pobjedu, a ni podijum da bi uzeli titulu, tako da su ih propustili. Ta saradnja "pomognite vi nama, pomognit' ćemo mi vama" između Williamsa i McLarena ne bih komentarisao, kao što sam rekao, nemam ništa protiv tih igrica, jedino što sam protiv je da se vagaju i upoređuju takve stvari, jer iz svačije perspektive postoji neki razlog da slučaj prevagne i ispadne puno jadniji od drugog slučaja. Pa eto meni je jadnije ovo u Jerezu da neko igra kartu uništavanja karijere ne bi li taj vozač namjerno usporio glavnog rivala za titulu u posljednjoj utrci, nego ovo puštanje u Monaku s početka sezone, ne bi li vozač dobio poene kod gazde ekipe za koju on želi da vozi jednog dana i osvoji titulu.
Kako god, nijedno nije u duhu utrkivanja, ali opet razumijem ja to sve, jer bi vjerovatno i ja da sam u F1 se koristio svime i svačime da dođem do pobjede, jer očito je da svi to rade čim se ukaže prilika i poklopi splet okolnosti, onaj ko to nije u stanju raditi očigledno izvisi u surovom svijetu F1
U biti ja sam samo rekao da je meni puno jadnije da se nečijoj karijeri prijeti ne bi li usporio glavnog rivala za TITULU u POSLJEDNJOJ utrci, nego Oconovo propuštanje Hamiltona u PETOJ, ŠESTOJ utrci sezone. Ako ćemo vagat', onda su težina i ulog puno veći u Jerezu 1997. nego u Monaku 2018.
Mislim ono kad je Giovinazzi propustio Vettela, to je meni toliko ok da nisam puno ni obraćao pažnje, kamoli sad da se drama neka oko toga pravi, sporiji ste, ne trkate se s nama, sklanjaj se s puta

Što se tiče ovo oko propuštanja Hakkinena, on je tad bio brži od DC-a i ovi su ga pustili da idu ganjat' pobjedu sa bržim bolidom. Villeneuve i Williams nisu ni trebali pobjedu, a ni podijum da bi uzeli titulu, tako da su ih propustili. Ta saradnja "pomognite vi nama, pomognit' ćemo mi vama" između Williamsa i McLarena ne bih komentarisao, kao što sam rekao, nemam ništa protiv tih igrica, jedino što sam protiv je da se vagaju i upoređuju takve stvari, jer iz svačije perspektive postoji neki razlog da slučaj prevagne i ispadne puno jadniji od drugog slučaja. Pa eto meni je jadnije ovo u Jerezu da neko igra kartu uništavanja karijere ne bi li taj vozač namjerno usporio glavnog rivala za titulu u posljednjoj utrci, nego ovo puštanje u Monaku s početka sezone, ne bi li vozač dobio poene kod gazde ekipe za koju on želi da vozi jednog dana i osvoji titulu.
Kako god, nijedno nije u duhu utrkivanja, ali opet razumijem ja to sve, jer bi vjerovatno i ja da sam u F1 se koristio svime i svačime da dođem do pobjede, jer očito je da svi to rade čim se ukaže prilika i poklopi splet okolnosti, onaj ko to nije u stanju raditi očigledno izvisi u surovom svijetu F1



- Clark
- F1puls suradnik
- Postovi: 376
- S nama već: 10 god 4 mj
Isprike što ulijećem kao padobranac._bataziv_0809 je napisao/la: 16.09.2019., 21:01 Ono sto je takodjer donijelo prevagu je napredak Ferarija poslije ljetne stanke, odnosno nakon utrke u Belgiji i ONOG Mikinog preticanjaNakon toga je on rekao dosta zajebancije i pokupio cijelu ekipu pravac testiranje pune 3 sedmice i bogme rezultat se vidio
![]()
Vidio sam da je tema ponovno aktivna, pa sam proletio kroz nedavne postove, a između svega napisanog ovo mi je zapelo za oko.
Neću opovrgavati da je Ferrari u Schumacherovo vrijeme testirao puno, jako puno. To je neosporno.
Međutim, isto tako, neću dopustiti da se oko tog testiranja radi mit da su svaki dan radili bezbroj krugova po Fioranu.
Konkretno, evo kako je izgledalo testiranje između utrka u Belgiji, Italiji i SAD-u.
Prvo je održano četverodnevno testiranje na Monzi kojem su prisustvovale sve momčadi. Ferrari je odvezao 2500 km, a McLaren 1900 km.
Nakon toga, između utrka u Italiji i SAD-u, Ferrari i McLaren tri dana testiraju na Mugellu. Ferrari je odvezao 1300 km, a McLaren 1500 km.
Ferrari je u tom periodu između Belgije i SAD-a odradio dva dana testiranja na Fioranu (ukupno oko 450 km) i dva shakedowna (82 km).
Podatke o McLarenovom shakedownu za utrke u Italiji i SAD-u nemam. Tu su mogli nabiti maksimalno 100 km, pošto je po shakedownu bilo dopušteno 50 km.
Dakle, Ferrari je odvezao više kilometara nego McLaren (oko 900 km), no to svakako nije bilo svakodnevno testiranje od jutra do večeri na Fioranu kao što se to često nastoji prikazati.
Inače, u tim Ferrarijevim testovima Schumacher je sudjelovao s oko 1900 km.
Hakkinen, njegov glavni konkurent za titulu, odvezao je 380 km. Glavninu posla za McLaren obavio je Panis (oko 2200 km).
- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
@Clark
svaka cast, nisam znao ove podatke
British American Racing, abbreviated as BAR, was a Formula One constructor that competed in the sport from 1999 to 2005. BAR began by acquiring Tyrrell, and used Supertec engines for their first year.


Wiki:Dani je napisao/la: 29.09.2019., 15:27
BAR je ekipa koja nije nasljednik Tyrella. Ona je osnovana od nule i tada je imala jedne od najmodernijih zračnih tunela i ostalih odjela.
British American Racing, abbreviated as BAR, was a Formula One constructor that competed in the sport from 1999 to 2005. BAR began by acquiring Tyrrell, and used Supertec engines for their first year.
