I neke skroz druge strategije

Rekao bih da je danas kroz trening i kvalifikacije bilo primjetno da Leclerc ima koju desetinku u rezervi naspram Vettela, a bili su u jednoj desetinki samo u drugom pokušaju u Q2, ako se ne varam.Ferrari je napisao/la: 31.08.2019., 16:24Ne bi baš rekao...bili su tu negdje unutar desetinke stalno.Vettel-Ferrari je napisao/la: 31.08.2019., 16:21To nisam upratio, onda jos gore po Seba. Mislim da je njega najvise kostao lock up kod bus stopa. Al treba biti realan i priznat da Vettel danas nije imao sanse protiv LeclercaPerica9 je napisao/la: 31.08.2019., 16:18
Prestigao ga je , ali je prije Bus stopa Ham vratio poziciju.![]()
Seb je izvukao deblji kraj s prometom jbg...na kraju vrijeme sporije 2 desetinke od onoga u Q2.
Sa ovim trenutnim sektorima teoretski najbolje vrijeme je 42.6 za Vettela...
Ćemu te bezvezne usporedbe? Šta onda reći za Kanadu?? Isti zaostatak i još Leclerc treći...Vettel-Ferrari je napisao/la: 31.08.2019., 17:08Rekao bih da je danas kroz trening i kvalifikacije bilo primjetno da Leclerc ima koju desetinku u rezervi naspram Vettela, a bili su u jednoj desetinki samo u drugom pokušaju u Q2, ako se ne varam.Ferrari je napisao/la: 31.08.2019., 16:24Ne bi baš rekao...bili su tu negdje unutar desetinke stalno.Vettel-Ferrari je napisao/la: 31.08.2019., 16:21
To nisam upratio, onda jos gore po Seba. Mislim da je njega najvise kostao lock up kod bus stopa. Al treba biti realan i priznat da Vettel danas nije imao sanse protiv Leclerca![]()
Seb je izvukao deblji kraj s prometom jbg...na kraju vrijeme sporije 2 desetinke od onoga u Q2.
Sa ovim trenutnim sektorima teoretski najbolje vrijeme je 42.6 za Vettela...
A od teoretskih najbrži sektora se nema ništa, proteklih godina je Seb imao nemalo puta teoretski najbrži krug, pa su mu zbog greški u zadnjem pokušaju pred nosem pobjegao još koji PP, uglavnom od Hamiltona. Jednostavno, nema opravdanja, od ovih 7.5 desetinki za najmanje pola je sam odgovoran, što je svejedno velik zaostatak za momčadskim kolegom, Bottas za Hamiltonom kasni 133 tisućinke, što je 5.5x manji zaostatak već onaj Vettelov za Leclercom.
No, Leclerc se već mnogo puta dokazao kao iznimno brz vozač u kvalifikacijama, čak bih rekao da bi pravio razliku tu protiv svih vozača na gridu.
Ali se sutra tek mora dokazati, jer je u utrkama nerijetko znao pokazivati slabe točke, ako pobjedi sutra Vettela i Hamiltona, bit će to ogromni plus za njegovu reputaciju. Ima vjerujem jako težak zadatak i ne držim ga baš kao favorita za pobjedu sutra, nadam se da griješim, jer bih volio da konačno uzme prvu pobjedu
Evo poredak nakon kazni za sutrašnju utrku:
![]()
Svaki put kad Leclerc ostvari bolji rezultat od momčadskog kolege nalaze se razlozi zašto je to tako. Najbolji od svih argumenata je obično "Seb nije bio u formi!"Sarma je napisao/la: 31.08.2019., 17:13Ćemu te bezvezne usporedbe? Šta onda reći za Kanadu?? Isti zaostatak i još Leclerc treći...Vettel-Ferrari je napisao/la: 31.08.2019., 17:08Rekao bih da je danas kroz trening i kvalifikacije bilo primjetno da Leclerc ima koju desetinku u rezervi naspram Vettela, a bili su u jednoj desetinki samo u drugom pokušaju u Q2, ako se ne varam.Ferrari je napisao/la: 31.08.2019., 16:24
Ne bi baš rekao...bili su tu negdje unutar desetinke stalno.
Seb je izvukao deblji kraj s prometom jbg...na kraju vrijeme sporije 2 desetinke od onoga u Q2.
Sa ovim trenutnim sektorima teoretski najbolje vrijeme je 42.6 za Vettela...
A od teoretskih najbrži sektora se nema ništa, proteklih godina je Seb imao nemalo puta teoretski najbrži krug, pa su mu zbog greški u zadnjem pokušaju pred nosem pobjegao još koji PP, uglavnom od Hamiltona. Jednostavno, nema opravdanja, od ovih 7.5 desetinki za najmanje pola je sam odgovoran, što je svejedno velik zaostatak za momčadskim kolegom, Bottas za Hamiltonom kasni 133 tisućinke, što je 5.5x manji zaostatak već onaj Vettelov za Leclercom.
No, Leclerc se već mnogo puta dokazao kao iznimno brz vozač u kvalifikacijama, čak bih rekao da bi pravio razliku tu protiv svih vozača na gridu.
Ali se sutra tek mora dokazati, jer je u utrkama nerijetko znao pokazivati slabe točke, ako pobjedi sutra Vettela i Hamiltona, bit će to ogromni plus za njegovu reputaciju. Ima vjerujem jako težak zadatak i ne držim ga baš kao favorita za pobjedu sutra, nadam se da griješim, jer bih volio da konačno uzme prvu pobjedu
Evo poredak nakon kazni za sutrašnju utrku:
![]()
Leclerc je odradio bolji posao danas i to je to...
Imamo P1 i P2.
Hoću reč da neam smisla opravdavati Sebov zaostatak, kad je toliki koliki jest i treba da ide njemu na sramotu, a ne kao u slučaju Hamiltona svaku situacija koja njemu ne pogoduje pravdati nekim X i uglavnom glupim razlozima.Sarma je napisao/la: 31.08.2019., 17:13 Ćemu te bezvezne usporedbe? Šta onda reći za Kanadu?? Isti zaostatak i još Leclerc treći...
Leclerc je odradio bolji posao danas i to je to...
Imamo P1 i P2.
Vidiš ja sam se referirao na Mercedese, jer imaju puno bolji race pace od Ferrarija, a ne na Ferrari/Vettela/strategije, tako da ti je reply "niđe veze" sa onim što sam ja imao na umu.
Od ovakvih događaja nema zaštite. Takav je sport, samo se vrlo lako zaboravi jer je sigurnost na tako (inače) visokoj razini. Počivao u miruMSC je napisao/la: 31.08.2019., 19:03 Koliko god ulagali u sigurnost, ovo su i dalje brutalni sportovi... Užas.![]()
Znam. Nemoš dizjnirat bolid da ovakvo nešto prođe dobro. S druge strane, nisam iskreno mislio da ćemo necemu ovakvome svjedociti ponovo iako razum govori da rizik postoji uvijek.