Ali i oni imaju KERS od početka. A imaju i novo cestovno auto, koje ima sličan naziv ovogodišnjem F1 bolidu. SF90 Stradale, koje je isto hibrid...LH44 je napisao/la: 01.08.2019., 19:56Ferrari nije zainteresovan u električni pogon. La Ferrari ti je dokaz, ne možeš ga voziti isključivo na električni pogon bez motora, iako je hibrid hyper-auto, dok druga auta u toj klasi, kao Porsche 918 i McLaren P1 mogu bez ICE tjerati elektro-motorom.Pastor je napisao/la:Čitajući ovo, prvo pitanje koje mi pada na pamet je što i Ferrari ne uđe u FE. Ako je ERS tako sličan FE motoru. A izgleda da Ferrari u zadnje vrijeme predvodi poredak, pogotovo što se ERS-a tiče.A ako se ne varam, Ferrari je bio taj četvrti tim u 2009. godini.The kinetic energy recovery system (KERS) introduced that year, giving drivers a 60kW (roughly 80bhp) boost, was only raced by four teams during the campaign and two of them, Renault and BMW, ditched it before the year ended.
Sent from my ATU-L21 using Tapatalk
https://www.ferrari.com/en-US/auto/sf90-stradale
I može voziti samo na električni pogon.The SF90 Stradale is the first ever Ferrari to feature PHEV (Plug-in Hybrid Electric Vehicle) architecture which sees the internal combustion engine integrated with three electric motors, two of which are independent and located on the front axle, with the third at the rear between the engine and the gearbox.