Har Kl je napisao/la: 28.06.2019., 10:48
Ja bih volio da je sedam timova zatražilo promjenu guma. S obzirom da Mercedes ima pod kontrolom tri tima, to bi značilo da su svi "ostali" timovi protiv tanjih guma. Očito da nije to baš tako kako se prikazuje.
Ubijeđen sam da bi se, nakon max pet utrka, opet sve vratilo na isto, bar što se Mercedesa tiče.
Nikako ne bih volio, da se stvorio presedan, da se gume mijenjaju na silu zbog spektakla.
2005 se mijenjalo isključivo zbog Ferrarija sa onim smiješnim pravilom
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Malo sam u radovima, pa nisam baš popratio FP1, ali jel to dobro vidim da je Ferrari desetinku iza Mercedesa na tvrđoj gumi?
ˇU jednom vrtu među cvijećem, sićušan grad se sakrio. U njemu žive mala bića, kažu da Graškograd je to.
To znamo samo ti i ja, hajmo ih posjetiti sad i vidjet ćete sitno zrnje i njihov Graškograd!ˇ
Har Kl je napisao/la: 28.06.2019., 10:48
Ja bih volio da je sedam timova zatražilo promjenu guma. S obzirom da Mercedes ima pod kontrolom tri tima, to bi značilo da su svi "ostali" timovi protiv tanjih guma. Očito da nije to baš tako kako se prikazuje.
Ubijeđen sam da bi se, nakon max pet utrka, opet sve vratilo na isto, bar što se Mercedesa tiče.
Nikako ne bih volio, da se stvorio presedan, da se gume mijenjaju na silu zbog spektakla.
2005 se mijenjalo isključivo zbog Ferrarija sa onim smiješnim pravilom
I odmah se sljedeće godine mijenjalo na staro zbog gunđanja ferrarija.
Na ovoj stazi će pod hitno morati da "produže" krug, jer ovo za koju godinu ode ispod minute.
Najgora je stvar što će to napraviti sa 2 šikane i zayebat trkanje/borbe/preticanja....
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Har Kl je napisao/la: 28.06.2019., 10:48
Ja bih volio da je sedam timova zatražilo promjenu guma. S obzirom da Mercedes ima pod kontrolom tri tima, to bi značilo da su svi "ostali" timovi protiv tanjih guma. Očito da nije to baš tako kako se prikazuje.
Ubijeđen sam da bi se, nakon max pet utrka, opet sve vratilo na isto, bar što se Mercedesa tiče.
Nikako ne bih volio, da se stvorio presedan, da se gume mijenjaju na silu zbog spektakla.
2005 se mijenjalo isključivo zbog Ferrarija sa onim smiješnim pravilom
I odmah se sljedeće godine mijenjalo na staro zbog gunđanja ferrarija.
Ne, već zato sto je utrkivanje bilo očajno i imati jedan set guma za cijelu utrku je opasno (Nurburgring 2005. Kimi) i Indianapolis 2005 gdje ekipe nisu mogle mijenjati gume.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Har Kl je napisao/la: 28.06.2019., 10:48
Ja bih volio da je sedam timova zatražilo promjenu guma. S obzirom da Mercedes ima pod kontrolom tri tima, to bi značilo da su svi "ostali" timovi protiv tanjih guma. Očito da nije to baš tako kako se prikazuje.
Ubijeđen sam da bi se, nakon max pet utrka, opet sve vratilo na isto, bar što se Mercedesa tiče.
Nikako ne bih volio, da se stvorio presedan, da se gume mijenjaju na silu zbog spektakla.
2005 se mijenjalo isključivo zbog Ferrarija sa onim smiješnim pravilom
I odmah se sljedeće godine mijenjalo na staro zbog gunđanja ferrarija.
Ne, vraćeno je na staro, ponajviše zbog sranja u Indianapolisu.
Uostalom, i da je vraćeno samo zbog gunđanja Ferrarija, to uopšte ne mijenja poentu prethodnog @Ferrarijevog posta (quotanog sa tvoje strane).
Edit
Vidim da je i @Ferrari odgovorio
Zadnja izmjena: Frantic, dana/u 28.06.2019., 13:23, ukupno mijenjano 1 put.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Ferrari je napisao/la: 28.06.2019., 11:42
2005 se mijenjalo isključivo zbog Ferrarija sa onim smiješnim pravilom
I odmah se sljedeće godine mijenjalo na staro zbog gunđanja ferrarija.
Ne, već zato sto je utrkivanje bilo očajno i imati jedan set guma za cijelu utrku je opasno (Nurburgring 2005. Kimi) i Indianapolis 2005 gdje ekipe nisu mogle mijenjati gume.
Krivo. Kimi je mogao ući u pit i promijeniti tu gumu. Nitko mu to nije branio. Kao da danas ne želiš mijenjati gume, ona ti pukne i sad je kriv proizvođač. Ista stvar i Indy. Michelin je sam napravio grešku u konstrukciji, a japanci nisu. Nitko im nije kriv. Rekli su im, idite više puta u boks i gotovo.
Har Kl je napisao/la: 28.06.2019., 10:48
Ja bih volio da je sedam timova zatražilo promjenu guma. S obzirom da Mercedes ima pod kontrolom tri tima, to bi značilo da su svi "ostali" timovi protiv tanjih guma. Očito da nije to baš tako kako se prikazuje.
Ubijeđen sam da bi se, nakon max pet utrka, opet sve vratilo na isto, bar što se Mercedesa tiče.
Nikako ne bih volio, da se stvorio presedan, da se gume mijenjaju na silu zbog spektakla.
2005 se mijenjalo isključivo zbog Ferrarija sa onim smiješnim pravilom
Ne vidim vezu današnje situacije sa onom iz 2005.
Da je u ovoj sezoni 70% timova (dakle 7) htjelo da se gume promijene, one bi se promijenile bez ikakvih presedana.
Umjesto 7 timova koliko je potrebno, samo njih pet se izjasnilo da su za promjenu guma.
Ali evo da ti pomognem da se ne uvlačimo u raspravu ... Prvi bih podržao promjenu guma u slučaju da se desi situacija da se isključivo mijenjaju gume zbog Mercedesa. Čak i ako bi uz Mercedes bili i Williams i RP.
Har Kl je napisao/la: 28.06.2019., 10:48
Ja bih volio da je sedam timova zatražilo promjenu guma. S obzirom da Mercedes ima pod kontrolom tri tima, to bi značilo da su svi "ostali" timovi protiv tanjih guma. Očito da nije to baš tako kako se prikazuje.
Ubijeđen sam da bi se, nakon max pet utrka, opet sve vratilo na isto, bar što se Mercedesa tiče.
Nikako ne bih volio, da se stvorio presedan, da se gume mijenjaju na silu zbog spektakla.
2005 se mijenjalo isključivo zbog Ferrarija sa onim smiješnim pravilom
Ne vidim vezu današnje situacije sa onom iz 2005.
Da je u ovoj sezoni 70% timova (dakle 7) htjelo da se gume promijene, one bi se promijenile bez ikakvih presedana.
Umjesto 7 timova koliko je potrebno, samo njih pet se izjasnilo da su za promjenu guma.
Ali evo da ti pomognem da se ne uvlačimo u raspravu ... Prvi bih podržao promjenu guma u slučaju da se desi situacija da se isključivo mijenjaju gume zbog Mercedesa. Čak i ako bi uz Mercedes bili i Williams i RP.
Ma ja sam protiv promjene...nema smisla sada, jer bi gume bile spremne tek za Meksiko, a to je vec kraj sezone.
F1 općenito treba dobiti prave gume, koje nisu ovoliko osjetljive na najmanje promjene. Ja ne znam što ovi u FIA i FOMu rade i ne vidim potrebu da se stalno miješaju oko guma.
Već sam rekao...ako cemo vec stalno pričati o gumama kao sto pričamo zadnjih 9 godina onda vrati gumarske ratove. Ko ga jebe.
Daj mi 3-4 proizvođača i neka se natječu.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Ferrari je napisao/la: 28.06.2019., 11:42
2005 se mijenjalo isključivo zbog Ferrarija sa onim smiješnim pravilom
Nije sporno da su se gume u prošlosti mijenjale radi showa, ali nikad to nije napravljeno usred sezone, zato bi po mom mišljenju povratak na gume iz 2018. bio presedan.
F1 općenito treba dobiti prave gume, koje nisu ovoliko osjetljive na najmanje promjene. Ja ne znam što ovi u FIA i FOMu rade i ne vidim potrebu da se stalno miješaju oko guma.
Tu se definitivno slažemo, samo što ja nisam za rat gumara.
Previše se priča o gumama, a premalo o stvarima koje nas interesuju.
Ako bi imali rat gumara, opet bi gume bile u prvom planu.
DaveGilmour je napisao/la: 28.06.2019., 14:51
Treba pohvaliti Austrijance za ponovno postavljanje agresivnih pasica koje ne dopuštaju silovanje granica staze
kvyat dislikes.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
DaveGilmour je napisao/la: 28.06.2019., 14:51
Treba pohvaliti Austrijance za ponovno postavljanje agresivnih pasica koje ne dopuštaju silovanje granica staze
Svagdje bi trebale bit takve.. Pa tko voli nek izvoli.. Ne vidim neku pretjeranu svrhu pasica ako se preko njih moze kako hoce bez gubitka vremena..