Pa s obzirom da su pred vikend govorili kako će samo prednje krilo donijeti, dobro je. Binotto kaže da su neki dijelovi bili samo za testiranje, a oni koji su namjenjeni za utrku da će ostati na bolidu. A donijeli su dosta toga. Modificirani prednji usisnici za kočnice, podnica, difuzor. Kažu da je i na zadnjem krilu nešto novo, ali nisam ništa primjetio.
Djeluje pozitivno za danas:
https://www.formula1.com/en/latest/arti ... MwlRs.html
Već sam ranije govorio da zbog ovih guma vremena u petak nisu reprezentativna. Zato McLaren izgleda bolje u petak nego u ostatku vikenda, jer su jedini uz Mercedes koji odmah u startu razumiju gume. Dok ostali trebaju više vremena da izvuku idealan setup.

Po ovome Ferrari je brži u svim tipovima krivina, osim u sporim. Mislim da to nije bio slučaj nigdje do sad, barem prema ovim podacima sa F1 stranice. A ipak evo i na FP3 tek imaju otprilike izjednačeno vrijeme u prva dva sektora. Izgleda da je gubitak u tim sporim baš prevelik. Da bar izvuku neku prednost u prva dva sektora, i da se malo primaknu u trećem... Kao što je Vettel izvukao u Kanadi. Možda dodatni mod pomogne u kvalama, ako je istina da je Ferrarijev motor najjači.
